Chevrolet Kalos - motorul trage greu, nu are putere suficienta |
This topic is about Chevrolet Kalos - motorul trage greu, nu are putere suficienta, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Chevrolet Kalos - motorul trage greu, nu are putere suficienta |
Apr 30 2012, 02:19 PM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 30-April 12 Member No.: 138.174 |
Intrucat nu sunt adeptul mersului la service imediat si pentru orice situatie (in limitele date de defectiunile respective), postez aici o problema cu care ma confrunt de vreo 2-3 saptamani la Kalos-ul meu din 2005 (1,4-94CP) cu 70.000 km parcursi, hranit in ultimul an numai cu benzina OMV MaxxMotion 95 (anterior foloseam 98-100). Precizez ca ce s-a intamplat in aceste 2-3 saptamani nu a mai aparut pana acum nici macar in perioada de incepator (nu ca acum as fi vreun avansat) in care mai mergeam subturat etc. Problema pe care o acuz este ca in anumite situatii motorul trage greu, isi pierde puterea si masina trepideaza o perioada scurta de timp pana intervin cu schimbarea treptei de viteza sau oprirea aerului conditionat, dupa caz. Aceste situatii ar fi cam asa: - demarajul este greoi si sunt probleme chiar si la schimbarea din treapta I in treapta a II-a in conditiile in care altadata plecam de pe loc si cu a doua; - mergand cu 3000 de turatii in treapta a IV-a masina a inceput sa trepideze serios de parca motorul "se sufoca", nu mai avea energie; - cu AC pornit situatia se agraveaza, nu pot pleca de pe loc decat dupa 4-5 secunde de cuplu, iar la drum lung nu mai pot trece de 130km/h. Pur si simplu masina nu mai accelereaza decat daca opresc AC. In trecut aceasta situatie n-a existat, mergeam cu AC pornit si cu 150-160km/h. Interesant este ca aceste faze nu apar in mod constant ci aleator fara sa aiba vreo legatura cu temperatura exterioara sau cu gradul de umplere a rezervorului. Ati intampinat asa ceva, ati putut face si altceva pana ati ajuns la service? Multumesc. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 28th April 2024 - 09:04 PM |