becul de la bujii |
This topic is about becul de la bujii, the author, razvan20, wrote about: salut, sunt nou pe aici ?i dacă se poate a? vrea să imi spună ?i mie cineva care e problema cu becul de la bujii; am un modeo din 2006, 116 CP, 1,9; m ... To read more just scroll down
becul de la bujii |
Apr 17 2012, 07:47 PM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 16-January 12 Member No.: 136.960 |
This post has been edited by razvan20: Apr 17 2012, 07:48 PM |
|
|
Apr 18 2012, 08:00 AM
Post
#2
|
|
pilot Group: Membri Posts: 407 Joined: 28-October 07 From: Timisoara Member No.: 115.270 |
|
|
|
Apr 18 2012, 02:13 PM
Post
#3
|
|
Păcat de acest forum ... Group: Moderator Posts: 4.288 Joined: 26-March 05 From: D Member No.: 43.171 |
|
|
|
Apr 18 2012, 04:43 PM
Post
#4
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 16-January 12 Member No.: 136.960 |
|
|
|
Apr 19 2012, 09:45 AM
Post
#5
|
|
Păcat de acest forum ... Group: Moderator Posts: 4.288 Joined: 26-March 05 From: D Member No.: 43.171 |
Deci, dacă după aprinderea martorului bujii motorul nu se oprește ci doar pierde din putere, cauzele ar putea fi: - injectoare (ai folosit vreo soluție de curățare/aditiv sau motorină "dubioasă"? - cel mai probabil; - senzorul de bătaie/detonație; - actuator turbo (reglează geometria la turbosuflantă); - etc. Cel mai bine și repede să faci o diagnoză/test pt a găsi ce coduri de erori ai. Și atenție cu ce motorină alimentezi ... Baftă |
|
|
Apr 19 2012, 09:37 PM
Post
#6
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 16-January 12 Member No.: 136.960 |
motorina am bagat numai de la petrom, aditiv la motorina nu am bagat nici pentru curatat injectoare...
o sa fac un test la un service sa vedem ce arata... multumesc pentru raspuns.. |
|
|
May 23 2012, 07:05 PM
Post
#7
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 16-January 12 Member No.: 136.960 |
am facut un test si au aparut urmatoarele coduri:
- P0401 - P2453 - P244A stie cineva ce inseamna? multumesc |
|
|
May 24 2012, 07:11 AM
Post
#8
|
|
Păcat de acest forum ... Group: Moderator Posts: 4.288 Joined: 26-March 05 From: D Member No.: 43.171 |
Salut
Vezi aici: http://www.masini.ro/forum/index.php?s=&am...st&p=338685 și aici: http://engine-codes.com/make/ford aici folosește search Baftă. PS: totuși, cine ți-a citit codurile ar fi trebuit să-ți zică ce reprezintă și rezolvarea lor |
|
|
May 24 2012, 07:22 AM
Post
#9
|
|
pilot Group: Membri Posts: 407 Joined: 28-October 07 From: Timisoara Member No.: 115.270 |
|
|
|
May 24 2012, 12:42 PM
Post
#10
|
|
Păcat de acest forum ... Group: Moderator Posts: 4.288 Joined: 26-March 05 From: D Member No.: 43.171 |
|
|
|
May 24 2012, 01:00 PM
Post
#11
|
|
pilot Group: Membri Posts: 407 Joined: 28-October 07 From: Timisoara Member No.: 115.270 |
De citit poate oricine ... eu de ex nu pot citi codurile. Poate ca tu nu esti oricine Interpretarea și rezolvarea lor se face la un Service serios. In felul meu ... asta am vrut sa spun in post-ul anterior ! |
|
|
May 26 2012, 09:40 AM
Post
#12
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 16-January 12 Member No.: 136.960 |
P0401 FORD - Exhaust Gas Recirculation Flow Insufficient Detected
P244A FORD - Diesel Particulate Filter Differential Pressure Too Low P2453 FORD - Diesel Particulate Filter Pressure Sensor A Circuit Range/Performance - ce inseamna si cum se poate rezolva? daca stie cineva, ca la service habar nu au, stiu doar sa le citeasca si isi dau cu presupusul, nu stiu ceva concret multumesc... This post has been edited by razvan20: May 26 2012, 09:42 AM |
|
|
May 26 2012, 11:34 AM
Post
#13
|
|
Captain Obvious. Group: Moderator Posts: 1.312 Joined: 3-August 05 From: Oradea/Cluj Member No.: 52.535 |
Eu zic sa pornesti de la valva EGR. Pentru inceput incearca sa o cureti si vezi cum merge dupa aia.
Daca circuli mult in oras, subturat, se formeaza depuneri de carbon pe valva EGR si aceasta se poate bloca intr-o pozitie. Cand ramane blocata provoaca relanti instabil, lipsa de putere si aprinderea becului check engine. Asta explica eroarea de la EGR. Tot din cauza ca ramane blocata, nu-si mai poate face treaba si sa reduca nivelul de gaze NOX din evacuare, acestea suprasolicitand filtrul de particule. Asta explica erorile de la DPF. Sper sa fie suficienta curatarea sau inlocuirea valvei EGR si sa nu fie nevoie sa ilocuiesti filtrul de particule, care e foarte scump. Ambele componente au de suferit daca circuli doar in oras. Ca sa le mentii in stare buna, e suficient un drum de vreo 50 km inafara orasului la turatii ridicate, pentru a indeparta depunerile, iar filtrul sa apuce sa-si faca ciclul de curatare. -------------------- 1994 Opel Astra F 1.8 GSi 125 cp
2004 Opel Astra G 1.6i 103 cp 2007 Opel Astra G 1.6i 105 cp |
|
|
May 27 2012, 09:57 AM
Post
#14
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 16-January 12 Member No.: 136.960 |
multumesc pentru raspunsuri, o sa fac cum ai zis sa vad daca se remediaza
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 6th May 2024 - 09:48 AM |