IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

becul de la bujii

This topic is about becul de la bujii, the author, razvan20, wrote about: salut, sunt nou pe aici ?i dacă se poate a? vrea să imi spună ?i mie cineva care e problema cu becul de la bujii; am un modeo din 2006, 116 CP, 1,9; m ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> becul de la bujii
razvan20
post Apr 17 2012, 07:47 PM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 16-January 12
Member No.: 136.960



salut, sunt nou pe aici ?i dacă se poate a? vrea să imi spună ?i mie cineva care e problema cu becul de la bujii; am un modeo din 2006, 116 CP, 1,9; mul?umesc....

This post has been edited by razvan20: Apr 17 2012, 07:48 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian_r5
post Apr 18 2012, 08:00 AM
Post #2


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 407
Joined: 28-October 07
From: Timisoara
Member No.: 115.270



QUOTE (razvan20 @ Apr 17 2012, 07:47 PM) *
care e problema cu becul de la bujii

nu e problema ... e exercitiu tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mariustom
post Apr 18 2012, 02:13 PM
Post #3


Păcat de acest forum ...
******

Group: Moderator
Posts: 4.288
Joined: 26-March 05
From: D
Member No.: 43.171



CITAT(razvan20 @ Apr 17 2012, 08:47 PM) *
... care e problema cu becul de la bujii ...

Zău dacă înțeleg ceva ... blink.gif
ninja.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
razvan20
post Apr 18 2012, 04:43 PM
Post #4


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 16-January 12
Member No.: 136.960



poate ca am scris cu diacritice si nu s-a inteles: cand se aprinde becul de la buji se taie din puterea motorului, merge dar nu mai are vana, ca sa zic asa, am vazut ca pe aici se zice ca ar fi de la motorasul de la turbina, altcineva zicea ca nu mai merge un injector sau mai multe, care e de fapt cauza? si daca se poate remedia? multumesc... thumbsup.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mariustom
post Apr 19 2012, 09:45 AM
Post #5


Păcat de acest forum ...
******

Group: Moderator
Posts: 4.288
Joined: 26-March 05
From: D
Member No.: 43.171



N-a fost de la diacritice whistling.gif biggrin.gif
Deci, dacă după aprinderea martorului bujii motorul nu se oprește ci doar pierde din putere, cauzele ar putea fi:
- injectoare (ai folosit vreo soluție de curățare/aditiv sau motorină "dubioasă"? - cel mai probabil;
- senzorul de bătaie/detonație;
- actuator turbo (reglează geometria la turbosuflantă);
- etc.

Cel mai bine și repede să faci o diagnoză/test pt a găsi ce coduri de erori ai.
Și atenție cu ce motorină alimentezi ...
Baftă thumbsup.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
razvan20
post Apr 19 2012, 09:37 PM
Post #6


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 16-January 12
Member No.: 136.960



motorina am bagat numai de la petrom, aditiv la motorina nu am bagat nici pentru curatat injectoare...
o sa fac un test la un service sa vedem ce arata...
multumesc pentru raspuns.. thumbsup.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
razvan20
post May 23 2012, 07:05 PM
Post #7


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 16-January 12
Member No.: 136.960



am facut un test si au aparut urmatoarele coduri:
- P0401
- P2453
- P244A
stie cineva ce inseamna?
multumesc thumbsup.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mariustom
post May 24 2012, 07:11 AM
Post #8


Păcat de acest forum ...
******

Group: Moderator
Posts: 4.288
Joined: 26-March 05
From: D
Member No.: 43.171



Salut
Vezi aici: http://www.masini.ro/forum/index.php?s=&am...st&p=338685
și aici: http://engine-codes.com/make/ford aici folosește search

Baftă.

PS: totuși, cine ți-a citit codurile ar fi trebuit să-ți zică ce reprezintă și rezolvarea lor confused.gif
ninja.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian_r5
post May 24 2012, 07:22 AM
Post #9


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 407
Joined: 28-October 07
From: Timisoara
Member No.: 115.270



QUOTE (Mariustom @ May 24 2012, 07:11 AM) *
PS: totuși, cine ți-a citit codurile ar fi trebuit să-ți zică ce reprezintă și rezolvarea lor confused.gif
ninja.gif

De citit poate oricine ... chiar si eu biggrin.gif ... de interpretat si rezolvat ... asta e mai greu sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mariustom
post May 24 2012, 12:42 PM
Post #10


Păcat de acest forum ...
******

Group: Moderator
Posts: 4.288
Joined: 26-March 05
From: D
Member No.: 43.171



CITAT(adrian_r5 @ May 24 2012, 08:22 AM) *
De citit poate oricine ...

Nu-i adevărat, eu de ex nu pot citi codurile. Interpretarea și rezolvarea lor se face la un Service serios. Se poate consulta al 2-lea link pt interpretarea codurilor, de ex ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian_r5
post May 24 2012, 01:00 PM
Post #11


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 407
Joined: 28-October 07
From: Timisoara
Member No.: 115.270



QUOTE (adrian_r5 @ May 24 2012, 08:22 AM) *
De citit poate oricine ...

QUOTE (Mariustom @ May 24 2012, 12:42 PM) *
eu de ex nu pot citi codurile.

Poate ca tu nu esti oricine wink.gif

QUOTE (Mariustom @ May 24 2012, 12:42 PM) *
Interpretarea și rezolvarea lor se face la un Service serios.

In felul meu ... asta am vrut sa spun in post-ul anterior !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
razvan20
post May 26 2012, 09:40 AM
Post #12


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 16-January 12
Member No.: 136.960



P0401 FORD - Exhaust Gas Recirculation Flow Insufficient Detected
P244A FORD - Diesel Particulate Filter Differential Pressure Too Low
P2453 FORD - Diesel Particulate Filter Pressure Sensor A Circuit Range/Performance
- ce inseamna si cum se poate rezolva?
daca stie cineva, ca la service habar nu au, stiu doar sa le citeasca si isi dau cu presupusul, nu stiu ceva concret
multumesc... thumbsup.gif

This post has been edited by razvan20: May 26 2012, 09:42 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Seri
post May 26 2012, 11:34 AM
Post #13


Captain Obvious.
******

Group: Moderator
Posts: 1.312
Joined: 3-August 05
From: Oradea/Cluj
Member No.: 52.535



Eu zic sa pornesti de la valva EGR. Pentru inceput incearca sa o cureti si vezi cum merge dupa aia.

Daca circuli mult in oras, subturat, se formeaza depuneri de carbon pe valva EGR si aceasta se poate bloca intr-o pozitie. Cand ramane blocata provoaca relanti instabil, lipsa de putere si aprinderea becului check engine. Asta explica eroarea de la EGR.
Tot din cauza ca ramane blocata, nu-si mai poate face treaba si sa reduca nivelul de gaze NOX din evacuare, acestea suprasolicitand filtrul de particule. Asta explica erorile de la DPF.

Sper sa fie suficienta curatarea sau inlocuirea valvei EGR si sa nu fie nevoie sa ilocuiesti filtrul de particule, care e foarte scump.
Ambele componente au de suferit daca circuli doar in oras. Ca sa le mentii in stare buna, e suficient un drum de vreo 50 km inafara orasului la turatii ridicate, pentru a indeparta depunerile, iar filtrul sa apuce sa-si faca ciclul de curatare.


--------------------
1994 Opel Astra F 1.8 GSi 125 cp
2004 Opel Astra G 1.6i 103 cp
2007 Opel Astra G 1.6i 105 cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
razvan20
post May 27 2012, 09:57 AM
Post #14


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 16-January 12
Member No.: 136.960



multumesc pentru raspunsuri, o sa fac cum ai zis sa vad daca se remediaza thumbsup.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 6th May 2024 - 09:48 AM