How hard can it be ?, IMS vs Toyota |
This topic is about How hard can it be ?, the author, Halba_35438, wrote about: In primul rand nu vreau sa fac trolling la adresa toyotei, e evident ca ambele masini se chinuiesc... intrebarea mea e: ce naiba e asa greu ? Adica pr ... To read more just scroll down
How hard can it be ?, IMS vs Toyota |
Feb 5 2012, 01:32 PM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 30 Joined: 4-February 12 Member No.: 137.136 |
In primul rand nu vreau sa fac trolling la adresa toyotei, e evident ca ambele masini se chinuiesc... intrebarea mea e: ce naiba e asa greu ? Adica probabil nu imi dau seama de conditiile de aderente dar starea drumului seamana extrem de mult cu starea drumului pe care il parcurg zilnic spre casa (ma rog, anul trecut s-a pus un strat de pietris si e mai bun, dar inainte cam asa arata)... Iar ninsoare aveam minim o luna pe an, sub zapada (la fel ca si in film) e un drum de pamant (care inainte nici nu era pietruit). Si totusi e un drum care chiar si iarna pe zapada poate fi facut cu un FWD cu gume de iarna bune (si garda decenta la sol). Dar in filmarea de mai sus ce e ? Gheata nu pare sa fie... mai degraba noroi sub zapada... insa chiar in halul asta ? Sau Toyota aia a mers cu gume de strada (si de vara) ? |
|
|
Feb 5 2012, 02:07 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
Land Cruiser greu, probabil cu cauciucuri A/T tocite Nici IMS-ul ala nu era el chiar standard...
Asta e alt exemplu de masina 4x4 fara pneuri potrivite: http://www.youtube.com/watch?v=iQEYtjH-c1A...feature=related Exemplu de masina Awd(ca 4x4 e cam mult spus) cu pneuri adecvate: http://www.youtube.com/watch?v=s5ibxmSbY9Q...feature=related -------------------- |
|
|
Feb 5 2012, 03:58 PM
Post
#3
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
IMS greu. Din cate stiu are peste 2 tone, ceva pe la 2200 kg. Cred ca e vorba doar de cauciucuri.
-------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Feb 5 2012, 04:34 PM
Post
#4
|
|
CFO Group: Membri Posts: 2.695 Joined: 10-September 04 From: Bucuresti Member No.: 32.254 |
1) lipsa gumelor, deci nu mai conteaza cati cai, ce blocante, nu ajunge nimic la sol 2) combinatia de teren este nefericita : zapada moale peste un strat de cativa cm de noroi alunecos. Daca pierzi avantul se intampla sa nu poti misca nici masinile cu anvelope agresive. -------------------- Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua |
|
|
Feb 5 2012, 04:57 PM
Post
#5
|
|
Pãcat de acest forum ... Group: Moderator Posts: 4.288 Joined: 26-March 05 From: D Member No.: 43.171 |
|
|
|
Feb 5 2012, 06:57 PM
Post
#6
|
|
novice Group: Membri Posts: 30 Joined: 4-February 12 Member No.: 137.136 |
Si eu tind sa cred ca ambele masini aveau gume neadecvate... combinatia de teren o fi fost nefericita (am intanit-o si eu, mai ales pana inainte sa toarne pietris pe strada noastra), dar totusi nu mi se pare un teren atat de dificil. Cantitatea de noroi aruncata de rotile spate ale IMS-ului nu par ingrijoratoare. Probabil ambele masini aveau gume relativ slabe iar IMS-ul le avea mai bune decat LC-ul.
@Mariustom: se chinuie si IMS-ul, altfel din prima smucitura ar fi mers cu el pana sus. Lipsa aderentei inseamna si lipsa frecarii... deci teoretic daca el ar fi avut aderenta cat de cat iar LC-ul nu ar fi avut deloc atunci l-ar fi tras fara probleme pana sus, din prima, fara ajutorul celor care impingeau LC-ul. |
|
|
Feb 5 2012, 07:07 PM
Post
#7
|
|
CFO Group: Membri Posts: 2.695 Joined: 10-September 04 From: Bucuresti Member No.: 32.254 |
Halba, did you just say ca daca ai o suprafata fara aderenta (referindu-te desigur in cel mai 'fericit' caz la ghiata), nu conteaza daca trebuie sa te misti singur sau daca mai ai de tras dupa tine 1 milion de tone ????
-------------------- Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua |
|
|
Feb 5 2012, 07:29 PM
Post
#8
|
|
novice Group: Membri Posts: 30 Joined: 4-February 12 Member No.: 137.136 |
Nu, eu ma gandeam ca daca TU ai aderenta si masina din spatele tau nu are aderenta atunci nu e greu sa o tragi, ma rog... nu foarte greu cel putin... e clar mai greu decat sa urci tu singur... insa e mai usor decat situatia in care ambele masini au fix aceasi aderenta. Daca TU nu ai aderenta atunci deja povestea se schimba, si cred ca asta a fost cazul in filmul postat.
|
|
|
Feb 5 2012, 09:11 PM
Post
#9
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Eu zic ca daca e la vale teoria clonei lui halba e si mai valabila.
-------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Feb 5 2012, 09:12 PM
Post
#10
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.055 Joined: 9-May 11 Member No.: 132.239 |
QUOTE e clar mai greu decat sa urci tu singur... Ma exact de 2 ori mai greu. Daca abia urci singur, sau chiar daca urci bine dar nu ai o rezerva mare de aderenta, e imposibil sa urci cu unul tractat. |
|
|
Feb 5 2012, 09:56 PM
Post
#11
|
|
novice Group: Membri Posts: 30 Joined: 4-February 12 Member No.: 137.136 |
ati impins masini pe uscat ? dar masini pe zapada ? cand a fost mai usor ? De ce atunci cand impingi o masina pe zapada e foarte usor sa o impingi (chiar si de-a latul daca vrei poti sa o faci, sa intorci masina aproape pe loc fara sa fii Mr. Universe) ?
Eu nu contrazic ce ziceti voi, ca daca nu ai aderenta deloc sau aproape deloc atunci e foarte greu sa mai si tractezi ceva, insa parerea mea e ca ambele masini ar fi trebuit sa aiba suficienta aderenta in acele conditii (pana mea, e un drum forestier light, nu o provocare de off-road)... De aia intrebam daca o fi ceva monstru marin sau ceva pe care eu nu il vad si care cauzeaza lipsa de aderenta a ambelor masini. P.S: Pana acum singura ipoteza plauzibila este ca ambele masini aveau gume neadecvate. |
|
|
Feb 5 2012, 10:12 PM
Post
#12
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
Si faptul ca n-au pneuri adecvate nu-ti ajunge ca si argument?
-------------------- |
|
|
Feb 5 2012, 10:32 PM
Post
#13
|
|
novice Group: Membri Posts: 30 Joined: 4-February 12 Member No.: 137.136 |
ba da, dar mi se pare destul de imprombabil ca un IMS (care in mod evident e foarte bine intretinut) si un LC sa aiba gume de vara cand merg la munte iarna... adica daca era un ML55AMG care tracta un Porsche Cayene Turbo nu ma miram absolut deloc.... pentru ca din fabrica ambele vin echipate cu gume care pot sa mearga cu 270 km/h, nu sa sparga nameti... insa nu mi s-a parut ca asta ar fi cazul in filmul ala.
|
|
|
Feb 5 2012, 10:36 PM
Post
#14
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
http://www.youtube.com/watch?v=iQEYtjH-c1A...feature=related
Tot de la clipul pus de Halba, putem ajunge la clipul asta. A se observa IMS-ul trece si Patrolul cu pneuri ca-n palma se chinuie. De soferi nu comentez nimic, ca nu-i frumos -------------------- |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 4th May 2024 - 09:40 AM |