IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

probleme mari cu turbo

This topic is about probleme mari cu turbo, the author, misusisu, wrote about: Buna baieti. eu sunt Mihai si sunt nou pe aici deoarece sunt disperat sa aflu ce probleme are masina mea, un ford mondeo GHIA 2.0TDCI/130CP/2004. Prob ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> probleme mari cu turbo
misusisu
post Dec 14 2011, 11:49 PM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 14-December 11
Member No.: 136.661



Buna baieti. eu sunt Mihai si sunt nou pe aici deoarece sunt disperat sa aflu ce probleme are masina mea, un ford mondeo GHIA 2.0TDCI/130CP/2004. Problemele au inceput acum o luna cand mergand la drum pur si simplu parca masina s-ar fi incat, s-a aprins becul de la buji si becul de la motor. Am fost cu ea la ford si mi-ai spus ca un motoras de la turbo trebuie schimbat dar nu pot sa imi aduca doar acel motoras au spus ca trebuie sa schimbe tot sistemul turbo care este, din cate miau spus ei in jur de 1300 euro. A, si ica ceva o clapeta de la turbo imi ramane pe deschis, care e problema? Intrebarea mea este cum se numeste acel motoras si unde se afla el si de unde fac rost de el?


multumes mult si astept rspsi pe mail la adresa: mihairus82@yahoo.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Seri
post Dec 15 2011, 02:14 PM
Post #2


Captain Obvious.
******

Group: Moderator
Posts: 1.312
Joined: 3-August 05
From: Oradea/Cluj
Member No.: 52.535



Motorul acesta are turbina cu geometrie variabila, care pe langa turbina propriu zisa are o gramada de clapete micute actionate de un motoras electric:



E posibil ca motorasul electric sa se fi stricat cand motorul era in sarcina, iar clapetele au ramas in pozitia deschis. In aceasta situatie turbina raspunde foarte greu, nu se mai face presiune nici pe evacuare, nici pe admisie, lasand motorul fara aer.
Motorul electric ar trebui sa-l poti recunoaste ca un obiect atasat carcasei din fonta a turbinei. Acesta actioneaza clapetele printr-o tija.
Nu vad de ce nu s-ar putea ilocui doar motorul electric daca aceasta este singura problema. Cei de la service nu-si pierd timpul cu maruntisuri, fiindu-le mult mai comod sa-ti schimbe toata turbina. Un pret normal pentru o turbina VGT este de 1.000 euro.


--------------------
1994 Opel Astra F 1.8 GSi 125 cp
2004 Opel Astra G 1.6i 103 cp
2007 Opel Astra G 1.6i 105 cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mariustom
post Dec 16 2011, 08:23 PM
Post #3


Păcat de acest forum ...
******

Group: Moderator
Posts: 4.288
Joined: 26-March 05
From: D
Member No.: 43.171



Mihai, îți recomand un test/diagnoză făcută la un Service serios, din păcate nu pot recomanda la nimeni (și nu doar eu) să mergi la reprezentanță. Ar fi muuuuuult de discutat.
Pentru început, ai putea spune prin ce oraș ești pt a putea căuta să-ți recomand vreun Service ...

PS: răspuns pe mail oferim doar contra cost biggrin.gif
Ce avem de vorbit, vorbim aici. Că d-aia e forum !

This post has been edited by Mariustom: Dec 16 2011, 08:27 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 5th May 2024 - 05:58 PM