Nissan Murano vs..... |
This topic is about Nissan Murano vs....., the author, mircanu, wrote about: Ideea este urmatoarea. Am un Murano de cateva luni, am facut cu el vreo 4.000km. Ptr ca nu mi-am gasit pozitia ideala la volan si gasesc scaunul sofer ... To read more just scroll down
Nissan Murano vs..... |
Nov 11 2011, 09:54 PM
Post
#1
|
|
specialist Group: Membri Posts: 785 Joined: 24-September 11 From: Macondo Member No.: 135.609 |
Ideea este urmatoarea. Am un Murano de cateva luni, am facut cu el vreo 4.000km. Ptr ca nu mi-am gasit pozitia ideala la volan si gasesc scaunul soferului nu suficient de confortabil, ma bate gandul sa iau altceva. Ptr mine aspectul asta e foarte important caci masina am luat-o sa o tin 4-5 ani si vreau sa ma simt bine in ea, in primul rand. Masina e f confortabila ptr orice pasager care a mers cu mine si eu sunt f multumit de ea in general, insa faptul ca eu nu-mi gasesc o pozitie 100% confortabila pe scaun ma face sa ma gandesc sa o schimb. ca sa explic mai bine aspectul, scaunul este de piele si suportii laterali ai spatarului nu sunt f bine profilati (iesiti in afara) astfel ca aluneci usor dintr-o parte in alta cand iei viraje. m-am gandit mult daca nu e ceva care e pe creierul meu, imi place sa cred ca nu. am mers cu un ML, care de asemenea, avea scaune de piele, insa ala era f. confortabil. scaun mai bine profilat si mai multe reglaje disponibile. Asadar, ma gandesc sa vand sau sa schimb masina la un automall cu alt SUV. prima optiune ar fi Land Cruiser Prado (4.0 V6), insa ptr ca nu-mi place sa fac combinatii de genul asta vreau sa iau in calcul mai multe modele si sa iau o decizie cat mai bine gandita. alternativa trebuie sa fie o masina f fiabila, confortabila cu intretinere usoara si nu scumpa. de aceea inclin spre japoneze in primul rand. reviziile la marci de genul bmw, range rover, mercedes sunt f scumpe aici, asa ca le scot de pe lista. va multumesc. -------------------- festina lente.....
|
|
|
Nov 11 2011, 10:23 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.551 Joined: 15-July 09 From: Costa del Sol Member No.: 120.468 |
Schimba scaunul! E mai usor.
-------------------- Skoda, Subaru, Noul Tucson...
|
|
|
Nov 11 2011, 10:27 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 785 Joined: 24-September 11 From: Macondo Member No.: 135.609 |
m-am gandit si la asta sa stii insa nu se merita efortul.
e complicat si ar arata masina naspa cu un scaun diferit. -------------------- festina lente.....
|
|
|
Nov 11 2011, 11:32 PM
Post
#4
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Eu cred ca problema e mai mult financiara... daca Murano-ul l-ai luat cu banii jos, si ai facut doar 4000 de km atunci vanzarea lui va fi o afacere incredibil de proasta... iesi mai ieftin daca schimbi toate scaunele din Murano. Daca Murano-ul e luat in leasing, cu avans minim (sau poti cumva renegocia cu leasingul contractul pentru o alta masina) si nu pierzi foarte mult atunci merita luata in calcul schimbarea masinii. -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Nov 12 2011, 01:09 AM
Post
#5
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.055 Joined: 9-May 11 Member No.: 132.239 |
QUOTE . am mers cu un ML, care de asemenea, avea scaune de piele, insa ala era f. confortabil. scaun mai bine profilat si mai multe reglaje disponibile. Ti-am gasit raspunsul. |
|
|
Nov 12 2011, 01:35 AM
Post
#6
|
|
disperat..dupa masini Group: Membri Posts: 1.395 Joined: 4-November 07 From: Cluj Member No.: 115.339 |
reviziile la marci de genul bmw, range rover, mercedes sunt f scumpe aici, asa ca le scot de pe lista. QUOTE . am mers cu un ML, care de asemenea, avea scaune de piele, insa ala era f. confortabil. scaun mai bine profilat si mai multe reglaje disponibile. Ti-am gasit raspunsul. si eu inca un raspuns O sa pierzi enorm daca vrei sa o vinzi dupa 4.000 km. Cel mai bine este sa schimbi scaunele cele 2 din fata cu unele de mercedes daca iti plac. Poate ai noroc si se potrivesc. This post has been edited by Titi1988: Nov 12 2011, 01:37 AM -------------------- Nissan Primera Acenta 1.6i 109 cp 2007
Dacia Logan MCV Ambiance 1.5 dCi 70 cp 2007 Dacia Logan MCV Laureate 1.5 dCi 85 cp 2009 Dacia Lodgy Laureate 1.5 dCi 110 cp 2014 |
|
|
Nov 12 2011, 12:09 PM
Post
#7
|
|
specialist Group: Membri Posts: 785 Joined: 24-September 11 From: Macondo Member No.: 135.609 |
la masina nu o sa pierd deloc. sa nu credeti ca am chef de combinatii paguboase. de fapt, am pus masina la vanzare ieri si am primit o oferta dupa doua ore de la un doctor. eu am luat masina cu banii jos second hand si fata de pretul dat de mine am primit in plus de la el 900 de dolari. am zis nu caci voiam in plus 1500$, asa cum e pretul pietei. asa cum am zis eu am luat masina second hand, asa ca cel care a pierdut la masina a fost primul cumparator. eu daca o dau pana la finele anului o sa castig la ea, ptr ca am luat-o bine, e din 2011 si are km putini. daca o dau la anul o dau in banii pe care i-am dat pe ea. revenind la scaun, eu nu o sa ma apuc sa schimb nimic la masina, nu sunt adeptul modificarilor/tunningului. decat sa-mi pierd timp si bani mai bine schimb masina si termin balamucul. oricum nu o sa ma pripesc cu decizia asta. o sa ma gandesc bine inainte sa o vand de aia nici nu m-am aruncat la prima oferta. trebuie sa vad ce iau in loc daca o vand si cati bani costa. -------------------- festina lente.....
|
|
|
Nov 12 2011, 12:24 PM
Post
#8
|
|
Around Group: Membri Posts: 1.476 Joined: 6-November 07 From: Timisoara Member No.: 115.360 |
Vad ca de Audi nu ai zis nimic.. poti inchiria un weekend sa zicem, un Q5, Q7 sau ce gaseste pe acolo si vezi cum stai in ele timp de cateva zile.
Daca vrei Japo, poti sa uiti la RAV 4 sau chiar CRV. LC l-as lua in locul tau daca m-as baga prin nisip cu el .. pe dune&stuff -------------------- G,RAV,5,4
|
|
|
Nov 12 2011, 12:41 PM
Post
#9
|
|
specialist Group: Membri Posts: 785 Joined: 24-September 11 From: Macondo Member No.: 135.609 |
Horia, imi place f mult Q7 insa intra in aceeasi categorie cu bmw, mercedes si range rover. masini f luxoase, care insa sunt scumpe la intretinere si la capitolul fiabilitate sub cele japoneze. sunt cele mai misto la confort si performante insa tre sa ma uit la si la buzunar si sa aleg o solutie de mijloc. eu vreau sa am o masina fiabila, noua sau aproape noua, in care sa ma simt bine si sa o tin ceva anisori. CRV si RAV 4 ies din discutie ptr ca nu as vrea sa iau ceva mai slab decat murano. m-as simti ca in caruta, ptr ca motoarele disponibile aici pe cele doua masini sunt lenese. desi imi plac ambele f mult si cu banii de pe murano sh iau ajung banii de un CRV nou full option, o sa incerc sa iau ceva in aceeasi clasa cu murano sau peste daca tot fac un drac. LC imi place foarte mult, implica un ban in plus, insa daca sunt 100% ca ma simt bine in el atunci LC va fi. In caz ca nu iau ceva peste Murano, un SUV superior, o sa iau un sedan cu tot ce se poate pe el, precum Honda Accord V6. o masina pe care am testat-o si mi-a placut, desi inclin tot spre un SUV, ptr ca imi place f mult ce-mi ofera. Murano insa nu e o masina de off road de aia nici nu am bagat-o la asa ceva. daca as avea LC insa as merge in desert cel putin o data pe luna cu niste amici care fac iesiri de genu asta si si-au luat masini ptr asa ceva. va multumesc ptr raspunsuri. -------------------- festina lente.....
|
|
|
Nov 12 2011, 01:17 PM
Post
#10
|
|
disperat..dupa masini Group: Membri Posts: 1.395 Joined: 4-November 07 From: Cluj Member No.: 115.339 |
Infiniti FX 35? FX 45? FX 30d?
-------------------- Nissan Primera Acenta 1.6i 109 cp 2007
Dacia Logan MCV Ambiance 1.5 dCi 70 cp 2007 Dacia Logan MCV Laureate 1.5 dCi 85 cp 2009 Dacia Lodgy Laureate 1.5 dCi 110 cp 2014 |
|
|
Nov 12 2011, 01:31 PM
Post
#11
|
|
specialist Group: Membri Posts: 785 Joined: 24-September 11 From: Macondo Member No.: 135.609 |
Titi draga, nissanist de-al meu, de altfel. e buna sugestia, imi place FX35, insa FX35 vine mai scump decat LC cu vreo 8000 de euro. e frumoasa masina, de fite as zice insa eu sunt trecut de faza fitelor si a vitezei. inclin spre confort si practicabilitate. incerc sa combin si eu utilul cu placutul fara sa-mi sangereze portofelul. daca iau LC ma scot mai ieftin, merg si cu el in desert si imi scad si predispozitia la amenzi de viteza care vine la pachet cu o masina rapida. daca ar fi sa raman la nissan as merge pe Patrol (pe care nu mi-l permit) sau pe maxima, insa ceva imi spune ca trebuie sa trec la toyota daca vreau sa raman la japoneze. au o valoarea de revanzare mai mare, iar LC are i reputatie f buna la fiabilitatea si confort. -------------------- festina lente.....
|
|
|
Nov 12 2011, 03:05 PM
Post
#12
|
|
PGM-FI Group: Membri Posts: 2.877 Joined: 2-March 07 From: Bucuresti/Ploiesti (Prahova) Member No.: 100.675 |
Daca nu pierzi deloc la revanzare atunci nu stiu de ce mai stai pe ganduri, asta ar fi fost singura problema. Ia LC daca iti place si gata, e o masina senzationala, dar depinde si ce vrei sa faci cu el.
Nasol moment totusi, cred ca e groaznic sa ai masina perfecta pt tine, dar de la care iti lipseste un lucru atat de elementar, confortul la volan. -------------------- Honda Accord 2.0 MT Executive Arctic Blue Pearl
|
|
|
Nov 12 2011, 03:27 PM
Post
#13
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Subaru Tribeca?
Hyundai IX55? Oricum, cred ca ce vrei tu nu exista. Un SUV care sa fie si iute, si fiabil, si ieftin, si luxos, si asa mai departe. Vrei o masina cam prea ideala (ca noi toti), asa ca la unele criterii va trebui sa faci compromisuri. Ar trebui intai sa stabilesti care dintre criterii sunt iportante pentru tine si la care ai putea sa faci rabat. -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Nov 12 2011, 04:07 PM
Post
#14
|
|
Captain Obvious. Group: Moderator Posts: 1.312 Joined: 3-August 05 From: Oradea/Cluj Member No.: 52.535 |
Infiniti ala micu, EX 37, nu te incanta?
Ar mai fi cateva masini in acceasi clasa cu Murano, care sunt disponibile pe piata SUA, dar nu stiu daca sunt si in UAE: Ford Edge 3.5, Lincoln MKX 3.5, Cadillac SRX (2.8T, 3.0, 3.6), Chevrolet Equinox 3.0, GMC Terrain 3.0, Mazda CX-7 2.3T, Lexus RX 3.5, Toyota Highlander 3.5, Acura MDX 3.7, RDX 2.3T. -------------------- 1994 Opel Astra F 1.8 GSi 125 cp
2004 Opel Astra G 1.6i 103 cp 2007 Opel Astra G 1.6i 105 cp |
|
|
Nov 12 2011, 09:39 PM
Post
#15
|
|
specialist Group: Membri Posts: 785 Joined: 24-September 11 From: Macondo Member No.: 135.609 |
imi dau seama ca masina perfecta nu exista. insa daca ar fi sa fac rabat la ceva in alegerea unei masini asta nu ar include confortul la volan. As inchide ochii la altele insa la volan vreau sa stau cat mai confortabil posibil. Murano cred ca este o masina confortabila in general (nu am citit ca multi sa se planga pe forumul din US de aspectul asta) insa ptr mine se dovedeste dificil sa-mi gasesc o pozitie ideala, din pacate. nu stiu ce sa zic, poate se mai lasa scaunul si atunci o sa intru mai bine in el, pana acum e destul de plan si alunecos. e pacat, asa cum ati zis si voi caci in rest nu am ce sa-i reprosez. masina e exact ce-mi doresc/trebuie in ceea ce priveste spatiu, putere, dotari etc. Seri, masinile enumarate de tine sunt mai toate disponibile aici. nu avem acura si chevy equinox, restul sunt. imi plac unele dintre modelele enumerate, insa nu am avut niciodata masina americana si mi-e teama sa ma bag la una. nu prea stiu cu ce se mananca. sunt mult mai familiar si confortabil cu marcile japozenele si europene. MAZDA cx-7 e misto insa e turbo. eu vreau un motor aspirat cu intretinere usoara si necostisitoare. maine ma duc la un automall sa vad ce deal pot sa fac cu ei ptr un LC (au cateva in stoc, SH vechi de cateva luni). nu-mi pun mari sperante caci astia iti evalueaza masina la pret mic, insa sa vedem totusi. -------------------- festina lente.....
|
|
|
Nov 14 2011, 03:21 AM
Post
#16
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.060 Joined: 28-June 05 From: vecin cu Obama Member No.: 49.917 |
Mazda Cx-9
Chevrolet Traverse Buick Enclave -------------------- The world contains a lot of awfully fast drivers.
And a few good ones, too. |
|
|
Nov 14 2011, 10:18 AM
Post
#17
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.551 Joined: 15-July 09 From: Costa del Sol Member No.: 120.468 |
Vezi si pe la Volvo desi mie mi se par cam piperate...
-------------------- Skoda, Subaru, Noul Tucson...
|
|
|
Nov 14 2011, 03:45 PM
Post
#18
|
|
Captain Obvious. Group: Moderator Posts: 1.312 Joined: 3-August 05 From: Oradea/Cluj Member No.: 52.535 |
Totusi, cel mai simplu ar fi sa cauti un scaun sport tot de la Nissan. Poate exista aceasta optiune si pe Murano, eventual Altima sau Maxima.
Imi imaginez ca masinile americane sunt destul de populare in Emirate, asa ca nu mi-as face griji in privinta lor. Nu e ca si cum ai merge cu un Edge la un mecanic Ford care a vazut doar Fiesta, Focus si Mondeo. La noi mi se pare o nebunie sa-ti cumperi o masina japoneza sau americana. Alte masini la care te-ai mai putea uita: noul Touareg V6, cu scaune din pachetul R-Line, sau noul Jeep Grand Cherokee V6 cu scaune de SRT-8. -------------------- 1994 Opel Astra F 1.8 GSi 125 cp
2004 Opel Astra G 1.6i 103 cp 2007 Opel Astra G 1.6i 105 cp |
|
|
Nov 14 2011, 08:33 PM
Post
#19
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.055 Joined: 9-May 11 Member No.: 132.239 |
QUOTE si eu inca un raspuns whistling.gif Asa-i, ai ochi mai buni ca mine. Mi-e insa foart egreu sa inteleg problema asta cu reviziile. Adica,... schimbul de ulei e scump? Ce te opreste sa-l faci la benzinaria din colt sau singur in fata blocului daca chiar vrei sa nu dai bani? Cit poate sa fie un schimb de ulei? Uleiul dintr-o masina e 30$ maxim, filtrul inca 10, manopera inca 20$ sa zicem, il faci o data la 15000km sau cit e... fata de cit costa masina chiar conteaza? This post has been edited by former_ozz: Nov 14 2011, 08:34 PM |
|
|
Nov 15 2011, 04:42 PM
Post
#20
|
|
specialist Group: Membri Posts: 785 Joined: 24-September 11 From: Macondo Member No.: 135.609 |
va multumesc ptr raspunsuri.
masina se apropie de 10.000km si o sa merg cu ea la revizie curand. o sa vb cu cei de la reprezentanta sa vad daca pot modifica scaunul, daca au vreo solutie. pana la urma asta e problema in cazul meu. as prefera suportii laterali mai pronuntati, sa stau mai fix in scaun. asta ptr ca inainte, masinile pe care le-am avut au avut scaune sport/ sau mai pronuntate. tracand la unul de piele si mai mare e normal sa nu il gasesc confortabil. e problema de obisnuita cred. intre timp am fost la automall. aveau doua LC si inca cateva alte modele de masini atractive insa nu ne-am inteles la diferenta de pret pe care sa o dau eu in plus. oricum nu m-as fi grabit ptr ca masina mea nu are cusur asa ca nu caut sa scap de ea cu orice pret. vad intai daca exista vreun reglaj pe care aia de la service il pot face desfacand scaunul. -------------------- festina lente.....
|
|
|
Nov 17 2011, 08:07 AM
Post
#21
|
|
pilot Group: Membri Posts: 319 Joined: 15-November 07 Member No.: 115.478 |
|
|
|
Nov 17 2011, 09:26 AM
Post
#22
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.055 Joined: 9-May 11 Member No.: 132.239 |
Si probabil dublu la pret.
|
|
|
Nov 17 2011, 11:35 AM
Post
#23
|
|
Captain Obvious. Group: Moderator Posts: 1.312 Joined: 3-August 05 From: Oradea/Cluj Member No.: 52.535 |
Asta nu ar fi culmea zgarceniei? Sa-ti iei o hibrida cand benzina e 1 leu!
Cred ca sunt si interzise in regiune. This post has been edited by Seri: Nov 17 2011, 11:36 AM -------------------- 1994 Opel Astra F 1.8 GSi 125 cp
2004 Opel Astra G 1.6i 103 cp 2007 Opel Astra G 1.6i 105 cp |
|
|
Nov 17 2011, 12:07 PM
Post
#24
|
|
specialist Group: Membri Posts: 785 Joined: 24-September 11 From: Macondo Member No.: 135.609 |
masinile hibride sunt aproape inexistente. mi se pare ca autoritatea de transport a introdus cateva ca masini de taxi, mai mult ptr imagine. majoritatea covarsitoare a taxi-urilor sunt in continuare camry si altima de 2.4l. Lexus SUV e prea scump ptr mine. o masina excelenta, mereu le admir pe strada. RX de 3.5 este foarte popular aici. Intre timp, am reusit sa-mi gasesc o pozitie mai confortabila. am vb cu unul de la reprezentanta care era in tema cu treaba si mi-a gasit o setare satisfacatoare. mi-a zis ca mai multi s-au plans insa ptr ca nu au manevrat cum trebuie setarile, inclusiv eu. eu faceam greseala sa cobor scaunul la maxim jos si asta era din start o greseala ptr ca nu am 2 metri. in plus, ca sa compensez lipsa de profil a scaunului eu ridicam la maxim marginea din fata a scaunului, ca sa stau ca sa-mi stea fundul mai fix in adancitura formata. gresit si asta. Acum scaunul este mai ridicat, sezutul este plan si spatarul aproape drept, cum de altfel il si tineam. Lipsul ramas sunt suportii laterali care trebuia sa fie mai definiti ptr a fi ideal. raspunsul celui de la service este "ptr ca modelul este ptr piata americana au facut scaunele mai mari, asa cum sunt la majoritatea suv-urilor de acolo. asa le place alora sa aibe, fotolii mari si late, in loc de scaune profilate." -------------------- festina lente.....
|
|
|
Nov 17 2011, 12:21 PM
Post
#25
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.551 Joined: 15-July 09 From: Costa del Sol Member No.: 120.468 |
-------------------- Skoda, Subaru, Noul Tucson...
|
|
|
Nov 17 2011, 12:27 PM
Post
#26
|
|
specialist Group: Membri Posts: 785 Joined: 24-September 11 From: Macondo Member No.: 135.609 |
ma gandesc ca trebuie sa-ti placa mult de tot o masina ca sa mai pui vreo 20-30kg pe tine ca sa te mulezi pe scaun. mai bine ajung pieton sau biciclist decat sa ajung la 100kg. ai naibii americani, nu puteau si ei sa fie toti trasi prin inel ca brad pitt. -------------------- festina lente.....
|
|
|
Nov 17 2011, 12:35 PM
Post
#27
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.071 Joined: 23-August 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 53.969 |
Sigur nu exista un buton de "ridicat sustinerea laterala" ? Cine stie ce minuni ascund SUV-urile astea de lux (stiu, nu e chiar lux-lux dar nici Land Rover defender nu-i)
-------------------- Ford cu motor de Skoda
Citroen cu motor de BMW |
|
|
Nov 17 2011, 12:52 PM
Post
#28
|
|
specialist Group: Membri Posts: 785 Joined: 24-September 11 From: Macondo Member No.: 135.609 |
Manualul nu indica o astfel de setare. Daca exista asa ceva nu-mi ramane decat sa iau o cheie franceza si sa-mi dau una peste un organ sensibil. ar fi chiar tare sa fi vandut masina fara sa stiu de butonu asta minune. -------------------- festina lente.....
|
|
|
Nov 17 2011, 01:02 PM
Post
#29
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.551 Joined: 15-July 09 From: Costa del Sol Member No.: 120.468 |
Pagina 1-6 din manualul utilizatorului.
Lumbar support (if so equipped): The lumbar support feature provides lower back support to the driver. Push the front*1 or back*2 end of the switch to adjust the seatback lumbar area. Vezi daca ai echiparea/butonul asta! http://www.nissanusa.com/pdf/techpubs/mura...ssan-Murano.pdf This post has been edited by solmar: Nov 17 2011, 01:05 PM -------------------- Skoda, Subaru, Noul Tucson...
|
|
|
Nov 17 2011, 01:29 PM
Post
#30
|
|
specialist Group: Membri Posts: 785 Joined: 24-September 11 From: Macondo Member No.: 135.609 |
solmar iti multumesc ptr ajutor. jos palaria ca te-ai deranjat sa cauti. masina are acel buton de suport lombar. ideea e ca de acolo setezi suportul ptr "lower back" (mijloc), nu are legatura cu suportii laterali. eu ma plangeam de faptul ca intre suportii laterali este mult spatiu, iar suportii laterali nu sunt iesiti f mult in afara. astfel ca daca nu esti f mare ci de o statura mijlocie ca mine (1.80 si 80kg) atunci scaunul e un pic prea mare/lat. senzatia asta e mea este accentuata si de faptul ca vin de pe masini cu scaune mai sport, am mai explicat asta. vreme de cativa ani am condus stand intr-un scaun bine profilat, in care nu ma miscam deloc, sportii laterali ma tineau fix. asa ca m-am abisnuit sa ma simt bine asa. imi dau seama acum ca problema este una si de obisnuinta si asta se dezvata mai greu. oricum, acum ma simt mai bine acum dupa ce mi-a aratat ala de la service cum trebuie setat, in functie de statura mea. -------------------- festina lente.....
|
|
|
Nov 17 2011, 02:52 PM
Post
#31
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.551 Joined: 15-July 09 From: Costa del Sol Member No.: 120.468 |
Atunci poti retapita scaunul pe fizicul tau, dar nu stiu daca ai astfel de servicii in zona.
-------------------- Skoda, Subaru, Noul Tucson...
|
|
|
Nov 17 2011, 03:46 PM
Post
#32
|
|
specialist Group: Membri Posts: 785 Joined: 24-September 11 From: Macondo Member No.: 135.609 |
Sunt o groaza de servicii de genul asta. arabii sunt bolnavi cu masinile si tunningul lor, in special estetic. sunt o sumedenie de grozavii pe aici, tapiterii de tot felul, borduri acoperite cu blana etc. nici nu-ti inchipui. eu unul nu sunt adeptul schimbarilor. foarte rar iese treaba ca din fabrica si se strica si armonia estetica a masinii, e aiurea sa ai caunul soferului diferit de celelalte. azi am condus masina si inceapa sa-mi placa asa cum a aranjat ala de la service scaunul. e mult mai bine decat m-a dus pe mine capul sa-l aranjez. daca o sa ma simt bine asa tin masina ptr ca e foarte ok in rest. masina este la vanzare acum, insa nu ma arunc sa o dau. daca vine unu si imi da cat cer pe ea o sa ma gandesc. -------------------- festina lente.....
|
|
|
Nov 17 2011, 04:33 PM
Post
#33
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.551 Joined: 15-July 09 From: Costa del Sol Member No.: 120.468 |
Prin retapitare nu cred ca o sa strici aspectul (armonia de care spui) masinii, pur si simplu ajustezi scaunul sa te simti bine in el. Cred ca mai de folos ar fi sa te duci la un atelier si sa le arati scaunul vechi in care te simteai bine si sa-ti spuna ei ce pot face pentru tine.
Cand am citit borduri acoperite cu blana m-a dus mintea la bordurile de pe marginea drumului si ma gandeam ca iti trebuie un dram de nebunie pentru asta... This post has been edited by solmar: Nov 17 2011, 04:33 PM -------------------- Skoda, Subaru, Noul Tucson...
|
|
|
Nov 17 2011, 08:38 PM
Post
#34
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.029 Joined: 2-December 08 From: Ramnicu Valcea Member No.: 118.674 |
Daca te hotarasti totusi sa iti schimbi masina arunca o privire si la RR Evoque, are un interior incredibil si banuiesc ca si foarte confortabil.
-------------------- G4 - simplu si eficient.
|
|
|
Nov 17 2011, 11:09 PM
Post
#35
|
|
disperat..dupa masini Group: Membri Posts: 1.395 Joined: 4-November 07 From: Cluj Member No.: 115.339 |
Daca te hotarasti totusi sa iti schimbi masina arunca o privire si la RR Evoque, are un interior incredibil si banuiesc ca si foarte confortabil. masina este superba... no comment! dar interiorul este inghesuit. parerea mea. Eu direc la RAnge Rover Sport V8 m-as uita. -------------------- Nissan Primera Acenta 1.6i 109 cp 2007
Dacia Logan MCV Ambiance 1.5 dCi 70 cp 2007 Dacia Logan MCV Laureate 1.5 dCi 85 cp 2009 Dacia Lodgy Laureate 1.5 dCi 110 cp 2014 |
|
|
Nov 17 2011, 11:18 PM
Post
#36
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.551 Joined: 15-July 09 From: Costa del Sol Member No.: 120.468 |
Eu direc la RAnge Rover Sport V8 m-as uita. Nu vrei sa stii ce consum are... -------------------- Skoda, Subaru, Noul Tucson...
|
|
|
Nov 18 2011, 07:03 AM
Post
#37
|
|
specialist Group: Membri Posts: 785 Joined: 24-September 11 From: Macondo Member No.: 135.609 |
RR sport supercharged este masina mea preferata. M-am uitat cu jind la ea, insa nu-mi ajungeau banii decat de una veche de 3-4 ani si peste 100k km. de aia nu mi-am luat. in plus, la vechimea asta era iesita din garantie asa ca ce pica, pica pe buzunaru meu. consumul nu era o problema. consuma cu 3-4 litri in plus fata de Murano. intretinerea si piesele sunt scumpe insa. RR Evoque l-am vazut pe strada aici. arata ff mic. nu stiu cine o sa-l cumpere. eu nu as da banii pe un RR asa de mic, fie el misto la interior. -------------------- festina lente.....
|
|
|
Nov 18 2011, 09:15 AM
Post
#38
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
RR sport supercharged are o discrepanta enorma intre putere si performante.... nu stiu de ce-ar cumpara-o cineva, ce ar putea cauta la ea altceva decat "imagine". Merge doar daca o primeste cadou de la parinti cand implinesti 16 ani
Nu inteleg ce naiba poate fi "sport" la masina asta, daca asta e sport atunci raba e "racing" De banii aia iei un A7 quattro care o surclaseaza pe autobah din absolut toate punctele de vedere, desi are 200CP mai putin, si un offroader veritabil pentru cei pasionati de calarit dune sau traversat namoale. This post has been edited by James Kilowatt: Nov 18 2011, 09:18 AM -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Nov 18 2011, 09:46 AM
Post
#39
|
|
disperat..dupa masini Group: Membri Posts: 1.395 Joined: 4-November 07 From: Cluj Member No.: 115.339 |
Eu direc la RAnge Rover Sport V8 m-as uita. Nu vrei sa stii ce consum are... Cand benzina si motorina sunt 1 leu.. I really don't give a f**k!! -------------------- Nissan Primera Acenta 1.6i 109 cp 2007
Dacia Logan MCV Ambiance 1.5 dCi 70 cp 2007 Dacia Logan MCV Laureate 1.5 dCi 85 cp 2009 Dacia Lodgy Laureate 1.5 dCi 110 cp 2014 |
|
|
Nov 18 2011, 09:57 AM
Post
#40
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Cand masina costa 90k€ you don't really give a f..k care mai e pretul benzinei
-------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Nov 18 2011, 10:03 AM
Post
#41
|
|
specialist Group: Membri Posts: 785 Joined: 24-September 11 From: Macondo Member No.: 135.609 |
RR sport supercharged are o discrepanta enorma intre putere si performante.... nu stiu de ce-ar cumpara-o cineva, De banii aia iei un A7 quattro care o surclaseaza pe autobah din absolut toate punctele de vedere, desi are 200CP mai putin, si un offroader veritabil pentru cei pasionati de calarit dune sau traversat namoale. pentru ca e cel mai frumos SUV. Q7 e un fund de baba pe langa RR, no offence. nu se compara la design cu RR. -------------------- festina lente.....
|
|
|
Nov 18 2011, 10:23 AM
Post
#42
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Degustibus Insa vorbeam de A7, nu de Q7. Nu e o greseala de tastare. Mie unuia imi plac formele fluide la o masina, mai ales una de lux.
Personal nu am observat ca RR ar avea un design anume... adica, in ochii unui neavizat ar parea o caramida cu faruri, desenata de un copil de grupa mijlocie nu foarte precoce Valabil si pentru Q7, aici nimic de zis, insa nu il recomandasem nici pe asta, mi se pare la fel de pimp-car. Insa oricum mai bine sa nu aiba design deloc decat unul care sa nu-ti placa. Cat conteaza designul in alegerea ta? Ca sa stim ce sa recomandam? Ca altii se uita la consum, altii la performante, la fiabilitate, sau la pret, etc, nu avem toti aceleasi prioritati, si daca dam sfaturi pe baza prioritatilor noastre clar o dam in bara. -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Nov 18 2011, 10:34 AM
Post
#43
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
R-class cat e pe la voi ? sau Audi A4/A6 Allroad ?
-------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Nov 18 2011, 12:15 PM
Post
#44
|
|
specialist Group: Membri Posts: 785 Joined: 24-September 11 From: Macondo Member No.: 135.609 |
de ex un A4 cu motor de 1.8 incepe de la 24.000 de euro. un Q5 incepe de la 32.000 de euro iar un Q7 cu motor de 3.0 TFSI incepe de la 42.000 E. A7 este extrem de scump. incepe de la 52.000 de euro. preconizez ca o sa-l cumpere pulea spataru la pretul asta. la 60.000 de euro iti iei A8. nu numai asta, marcile japozene ofera multe alternative la banii astia. de aceea, e plin de toyote, lexus, honde, infinity si nissan aici. un R-klass incepe de la 40.000 de euro, insa ajunge la 80.000 de euro daca vrei varianta de top cu V8 6.2. ca sa va faceti o idee, un LC 150 Prado incepe de la 23.000 de euro. Murano full cu navi si tot ce vrei pe el costa 31.000 de euro. This post has been edited by mircanu: Nov 18 2011, 12:17 PM -------------------- festina lente.....
|
|
|
Nov 18 2011, 12:40 PM
Post
#45
|
|
pilot Group: Membri Posts: 319 Joined: 15-November 07 Member No.: 115.478 |
|
|
|
Nov 18 2011, 01:43 PM
Post
#46
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.071 Joined: 23-August 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 53.969 |
Armada?
-------------------- Ford cu motor de Skoda
Citroen cu motor de BMW |
|
|
Nov 18 2011, 01:54 PM
Post
#47
|
|
specialist Group: Membri Posts: 785 Joined: 24-September 11 From: Macondo Member No.: 135.609 |
ambele incercate. sunt sub murano. daca iau altceva as vrea ceva peste.
-------------------- festina lente.....
|
|
|
Nov 18 2011, 02:09 PM
Post
#48
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.071 Joined: 23-August 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 53.969 |
Asta cu Armada era o gluma
Pe langa faptul ca e muult prea mare, e si gresita ca si conceptie, cu portbagajul ala lipit fortat de restul masinii. -------------------- Ford cu motor de Skoda
Citroen cu motor de BMW |
|
|
Nov 18 2011, 02:43 PM
Post
#49
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.551 Joined: 15-July 09 From: Costa del Sol Member No.: 120.468 |
Noul CRV?
-------------------- Skoda, Subaru, Noul Tucson...
|
|
|
Nov 18 2011, 03:42 PM
Post
#50
|
|
disperat..dupa masini Group: Membri Posts: 1.395 Joined: 4-November 07 From: Cluj Member No.: 115.339 |
X5...ML.. NEAH!!!
si cum potis a zici ca ii slab motorul?? hifTech Engineering Belgium - Range Rover Sport 5.0 V8 Supercharged - stage 2 : Polley upgrade + Supersprint + V-max Off !! orig : 488hp - 652Nm tuned : 543hp - 719Nm!!!!!!! This post has been edited by Titi1988: Nov 18 2011, 03:44 PM -------------------- Nissan Primera Acenta 1.6i 109 cp 2007
Dacia Logan MCV Ambiance 1.5 dCi 70 cp 2007 Dacia Logan MCV Laureate 1.5 dCi 85 cp 2009 Dacia Lodgy Laureate 1.5 dCi 110 cp 2014 |
|
|
Nov 18 2011, 04:14 PM
Post
#51
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.551 Joined: 15-July 09 From: Costa del Sol Member No.: 120.468 |
Cand masina costa 90k€ you don't really give a f..k care mai e pretul benzinei La un consum de 25% atunci ai autonomie vreo 350 de km, la rezervorul de 88 de litri. Nu prea mai esti balaur la consumul/autonomia asta. Un link interesant. This post has been edited by solmar: Nov 18 2011, 04:15 PM -------------------- Skoda, Subaru, Noul Tucson...
|
|
|
Nov 18 2011, 05:09 PM
Post
#52
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
350km e absolut suficient ca sa ajungi la mall, la coafor si la club. Rau mai esti, raule care esti, strugurii sunt acri, huh?
-------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Nov 18 2011, 05:50 PM
Post
#53
|
|
disperat..dupa masini Group: Membri Posts: 1.395 Joined: 4-November 07 From: Cluj Member No.: 115.339 |
Range roverul are cu 400 de kg mai mult decat celelalte..
-------------------- Nissan Primera Acenta 1.6i 109 cp 2007
Dacia Logan MCV Ambiance 1.5 dCi 70 cp 2007 Dacia Logan MCV Laureate 1.5 dCi 85 cp 2009 Dacia Lodgy Laureate 1.5 dCi 110 cp 2014 |
|
|
Nov 18 2011, 07:05 PM
Post
#54
|
|
pilot Group: Membri Posts: 319 Joined: 15-November 07 Member No.: 115.478 |
Land Cruiser 200, e mult mai mare decat Murano si decat LC 100.
|
|
|
Nov 18 2011, 08:11 PM
Post
#55
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
QUOTE si cum potis a zici ca ii slab motorul?? hifTech Engineering Belgium - Range Rover Sport 5.0 V8 Supercharged - stage 2 : Polley upgrade + Supersprint + V-max Off !! orig : 488hp - 652Nm tuned : 543hp - 719Nm!!!!!!! Sa stii ca majoritatea tir-urilor au de la 400 cp in sus si cuplu cat 2 range rovere... cu toate astea nu le-ai numi rapide, nu ? Rapiditatea e un concept relativ, e drept, dar totusi poate fi dedusa din 3 informatii: 1. Acceleratie, adica cat de repede face o liniuta... sau in cat timp face suta, in cazul defata: 0- 100 km/h 6.2 s, 1/4 mile drag time (402 m) 13.9 s. Decent, dar astea sunt valori bune pentru un hot hatch de 25.000 de euro cu tractiune fata si motor in 4 cilindrii... Nu pentru o masina de peste 100.000 euro, cu motor V8 de 5 lintrii supraalimentat. 2. Viteza in linie dreapta: top speed 225 km/h (140 mph) ... permiteti-mi sa Performanta asta nu e penibila doar comparativ cu masinile normale, e penibil comparativ cu restul suv-urilor (spre exemplu touaregul cu motorul de 3.6 care are cu 100 cp, 2 cilindrii si o turbina mai putin are viteza maxima 220 km/h... iar Cayene-urile deja ating (si chiar depasesc) 250 km/h... 3. Viteza in viraje: Aici nu comentez, nu am despre ce, nu exista. This post has been edited by HalbaSus: Nov 18 2011, 08:18 PM -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Nov 18 2011, 08:44 PM
Post
#56
|
|
disperat..dupa masini Group: Membri Posts: 1.395 Joined: 4-November 07 From: Cluj Member No.: 115.339 |
Eu ma legam de puterea motorului.. Nu de sportivitatea masinii. Trebuie sa fii dus cu pluta sa iti iei un range rover ca sa dai liniute sau sa mergi sportiv prin curbe. Pur si simplu ca si cifre. Sunt de acord cu tot ce ai scris. Si sprerusinea mea am uitat de noul porsche cayenne.. Intre acestea 2 cred ca as lua porscheul acum la 23 de ani. DacA aveam 40 range roverul.
-------------------- Nissan Primera Acenta 1.6i 109 cp 2007
Dacia Logan MCV Ambiance 1.5 dCi 70 cp 2007 Dacia Logan MCV Laureate 1.5 dCi 85 cp 2009 Dacia Lodgy Laureate 1.5 dCi 110 cp 2014 |
|
|
Nov 18 2011, 09:36 PM
Post
#57
|
|
pilot Group: Membri Posts: 319 Joined: 15-November 07 Member No.: 115.478 |
Nissan Murano, facut pe comanda, inclusiv scaunele. Iti alegi scaunele cele mai comfortabile, mergi cu ele la fabrica Nissan si gata. Nu trebuie deloc sa te ingrasi. |
|
|
Nov 18 2011, 11:17 PM
Post
#58
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.071 Joined: 23-August 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 53.969 |
1. Acceleratie, adica cat de repede face o liniuta... sau in cat timp face suta, in cazul defata: 0- 100 km/h 6.2 s, 2. Viteza in linie dreapta: top speed 225 km/h (140 mph) ... permiteti-mi sa Performanta asta nu e penibila doar comparativ cu masinile normale, e penibil comparativ cu restul suv-urilor Valorile astea sunt suficiente pentru orice om normal. Pretul masinii nu se reflecta doar in performante. Mai sunt si altele, cum ar fi calitatea materialelor, dotarile, luxul oferit... -------------------- Ford cu motor de Skoda
Citroen cu motor de BMW |
|
|
Nov 18 2011, 11:31 PM
Post
#59
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Alea le poti avea si fara sa ai aproape 3 tone de fier inutil pe care le poti urni doar cu un motor de supercar. E ca si cum ai spune ca iti cumperi un cap de tir ca-ti place scaunul si materialul bordului.
This post has been edited by James Kilowatt: Nov 18 2011, 11:31 PM -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Nov 19 2011, 03:04 AM
Post
#60
|
|
specialist Group: Membri Posts: 785 Joined: 24-September 11 From: Macondo Member No.: 135.609 |
Alea le poti avea si fara sa ai aproape 3 tone de fier inutil pe care le poti urni doar cu un motor de supercar. E ca si cum ai spune ca iti cumperi un cap de tir ca-ti place scaunul si materialul bordului. nu bateti moneda pe aspectul vitezei si in cat timp ia suta. orice masina care e in jur de 8-9 secunde e suficient ptr mine. nu imi iau masina de 2-3 tone sa alerg cu ea pe sosele, ci sa am confort si spatiu eu si familia. vorbeam ipotetic de RR. nu se incadreaza la bugetul meu. Mie imi Place RR sport ptr cum arata in primul rand, performanetele sunt pe planul doi ptr ca nu depasesc viteza legala. oricum, nu te faci de ras cu ea. Cine conduce un RR ajunge sa inteleaga de ce masina e extrem de apreciata. mi-ar placea si un RR cu motor mai mic, insa masina asta incepe de la 65.000 de euro, indiferent de motor. Daca e sa schimb masina ce voi lua in schimb nu va avea un motor mai mare de 4.0. nu ptr ca nu imi permit carburantul ci pentru ca totusi mi se pare aiurea sa ard asa multa benzina, fie ea si ieftina. La murano, imi iese un consum de 12.5-13.5%, ceea ce e f ok ptr un suv. rezervorul are 82 de litri. ajung la 550-600 de km cu un plin fara sa mi se aprinda becul. asta in oras, intr-un trafic destul de fluid ce-i drept. Ptr un LC de 4.0, consumul este la fel 13-14%. faci peste 550km cu un plin, mers urban de asemenea. intre timp, eu si murano a revenit la sentimente bune. ma simt mult mai bine in ea acum cu scanul reglat cum trebuie. -------------------- festina lente.....
|
|
|
Nov 19 2011, 05:53 AM
Post
#61
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.055 Joined: 9-May 11 Member No.: 132.239 |
Nu zic ca e o masina rea, e unul din SUVurile mai simtite, doar ca nu inteleg ideea. |
|
|
Nov 19 2011, 10:29 AM
Post
#62
|
|
pilot Group: Membri Posts: 319 Joined: 15-November 07 Member No.: 115.478 |
Mitsubishi Pajero daca vrei japoneza sau Volvo XC 90 daca vrei siguranta familiei, in plus e si foarte practica. Pentru o familie cu 2-3 copii e ideala. Nu spun ca Pajero nu e o masina sigura, unii o considera un "tanc" mai mic.
|
|
|
Nov 21 2011, 12:48 PM
Post
#63
|
|
specialist Group: Membri Posts: 785 Joined: 24-September 11 From: Macondo Member No.: 135.609 |
Totusi Murano nu ofera nici confort excesiv si nici spatiu. Daca era LC-ul ala mare eram de acord. Dar Murano e un SUV (sau crossover) destul de micut care pare sa faca niste compromisuri la spatiu pentru design (tesit in spate). De confort nu mai spun ca e chair tinta topicului de fata. De mare pare comparabil cu orice sedan midsize (Mazda 6, Altima, Accodul american etc) sau in cel mai rau caz unul mare genul Maxima. Nu zic ca e o masina rea, e unul din SUVurile mai simtite, doar ca nu inteleg ideea. Murano este o masina excelenta. faptul ca eu nu ma simt in scaun perfect are si o doza de subiectivism combinata cu o obisnuinta a mea de a avea scaune bine profilate. Aici nu se pune problema de confort, Murano are din plin, ci de perspectiva mea ca individ si obisnuintele mele. Nu se pune problema sa ai dureri de spate ca mergi in Murano. problema nu este acuta deloc. @o.vesel Pajero este cu mult sub Murano la toate capitolele, Mits ca marca este mult sub nissan. mitul cu Volvo, masina suedeza cea mai sigura a ramas un mit. acum toate modele care se respecta scot 5 stele NCAP. recunosc, in toate treaba asta cu schimbatul masinii, exista si un pitic pe creier care imi spune ca trebuie sa-mi iau Land Cruiser (daca tot am SUV sa merg cu el si off road). cand ai un pitic de asta, incepi sa cauti nod in papura masinii tale ca sa gasesti o scuza sa o vinzi. This post has been edited by mircanu: Nov 21 2011, 12:49 PM -------------------- festina lente.....
|
|
|
Nov 21 2011, 02:54 PM
Post
#64
|
|
pilot Group: Membri Posts: 319 Joined: 15-November 07 Member No.: 115.478 |
|
|
|
Nov 21 2011, 03:15 PM
Post
#65
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
-------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Nov 21 2011, 03:51 PM
Post
#66
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.551 Joined: 15-July 09 From: Costa del Sol Member No.: 120.468 |
Mai bine pastreaza Murano si ia si un LC.
-------------------- Skoda, Subaru, Noul Tucson...
|
|
|
Nov 21 2011, 04:23 PM
Post
#67
|
|
specialist Group: Membri Posts: 785 Joined: 24-September 11 From: Macondo Member No.: 135.609 |
Mai bine pastreaza Murano si ia si un LC. as vrea eu, insa pe tata nu-l cheama nici Tiriac, nici Patriciu. sa vedem cum iese vanzarea masinii. nu e nici o graba, o vand doar daca iese pretul dorit. prima optiune ar fi LC 150 numit Prado aici, insa raman deschis. sa nu aruncati cu pietre daca imi iau vreun Accord. orice as lua criiteriile vor fi: masina noua sau de maxim un an vechime cu km putini (sa fie in garantie cel putin 3 ani), preferabil japoneza cu o fiabilitate renumita. spatiu mare, deci va fi un sedan mare sau un SUV. motor 2.5-4.0l. ptr ca vreau sa tin masina multi ani, trebuie sa aiba o intretinere ieftina. de aceea cad de pe lista marci renumite ptr intretinerea foarte scumpa, bmw, mercedes..... PS: nu v-am spus povestea, insa inainte cu o sapt. sa cumpar Murano, a fost f aproape sa iau LC. gasisem SH la unu, un LC cu 5000km, veche de 4 luni parca. ne-am inteles la pret si a doua zi ne-am dat intalnire la Politie sa facem actele. eu m-am dus cu banii acolo si l-am sunat inainte, sa se duca sa puna stampila pe cartea de service caci facuse revizia la 5000 si nu avea stampila. omu s-a dus si acolo dealerul a cumparat masina pe loc, i-a dat cu 500 de euro in plus fara de pretul meu in timp ce eu il tot asteptam la Politie pe om. pe urma am luat Murano, nu imi pare rau caci pretul ptr LC era destul de mare masina fiind aproape noua si erau putine pe piata atunci. acum gasesc mai ieftina ptr ca sunt mai multe pe piata. -------------------- festina lente.....
|
|
|
Nov 21 2011, 05:00 PM
Post
#68
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.551 Joined: 15-July 09 From: Costa del Sol Member No.: 120.468 |
Apropos, cat e o sticla de apa plata/minerala la voi?
-------------------- Skoda, Subaru, Noul Tucson...
|
|
|
Nov 21 2011, 05:41 PM
Post
#69
|
|
mashinutza Group: Membri Posts: 2.410 Joined: 30-April 05 From: Internet Member No.: 45.702 |
iti garantez ca la mall la food court 1 l de apa e la jumatate de pret fata de cat e la noi la "butic". de fapt acolo e cam la jum de L ca peste tot...
-------------------- Laureate 1.4 aproape PLUS
|
|
|
Nov 21 2011, 06:14 PM
Post
#70
|
|
specialist Group: Membri Posts: 785 Joined: 24-September 11 From: Macondo Member No.: 135.609 |
ma, eu ma strofoc de masini aici si voi o dati in ape minerale! nu stiu cat e exact caci, de obicei, iau cate un bax si iau mai multe cand ma duc la supermarket. sunt pet-uri de 0.5 si 1.5l. au doua ape minerale locale Masafi si Al Ain. restl sunt ape normale imbuteliate. o sa ma uit maine si iti dau un raspuns exact.
intre timp ma uitam pe youtube la niste filmulete cu LC si am gasit asta. nea Ivan Turbinca face off-road si da intr-o "gropita" cu apa. distractia incepe de la min2. http://www.youtube.com/watch?v=jKmHbNZSLeE This post has been edited by mircanu: Nov 21 2011, 06:16 PM -------------------- festina lente.....
|
|
|
Nov 21 2011, 06:22 PM
Post
#71
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Sper sa nu o iei taman tu la super-promotie de la mall, cu buy-back la nissan, ca sh recent cu km putini...
-------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Nov 21 2011, 06:26 PM
Post
#72
|
|
specialist Group: Membri Posts: 785 Joined: 24-September 11 From: Macondo Member No.: 135.609 |
asta de sus e parfum. sa nu-nu cumva sa o iau pe asta: http://www.youtube.com/watch?v=K1DAp_KbRVo...feature=related rusii astia se cred in submarine. -------------------- festina lente.....
|
|
|
Nov 22 2011, 12:12 PM
Post
#73
|
|
pilot Group: Membri Posts: 319 Joined: 15-November 07 Member No.: 115.478 |
ma, eu ma strofoc de masini aici si voi o dati in ape minerale! nu stiu cat e exact caci, de obicei, iau cate un bax si iau mai multe cand ma duc la supermarket. sunt pet-uri de 0.5 si 1.5l. au doua ape minerale locale Masafi si Al Ain. restl sunt ape normale imbuteliate. o sa ma uit maine si iti dau un raspuns exact. intre timp ma uitam pe youtube la niste filmulete cu LC si am gasit asta. nea Ivan Turbinca face off-road si da intr-o "gropita" cu apa. distractia incepe de la min2. http://www.youtube.com/watch?v=jKmHbNZSLeE Astia au confundat LC-ul cu Hummer H1 varianta pentru armata. |
|
|
Nov 22 2011, 05:25 PM
Post
#74
|
|
disperat..dupa masini Group: Membri Posts: 1.395 Joined: 4-November 07 From: Cluj Member No.: 115.339 |
" how am I going to explain this to the insurance? " )
-------------------- Nissan Primera Acenta 1.6i 109 cp 2007
Dacia Logan MCV Ambiance 1.5 dCi 70 cp 2007 Dacia Logan MCV Laureate 1.5 dCi 85 cp 2009 Dacia Lodgy Laureate 1.5 dCi 110 cp 2014 |
|
|
Nov 22 2011, 06:32 PM
Post
#75
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
asta e floare la ureche, eu ma intreb cum sa explici asta sefului, daca masina e pe firma si el te credea la client
-------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Nov 22 2011, 08:42 PM
Post
#76
|
|
pilot Group: Membri Posts: 319 Joined: 15-November 07 Member No.: 115.478 |
Clientul l-a invitat la o cursa. Clientul nostru stapanul nostru. |
|
|
Nov 24 2011, 11:22 AM
Post
#77
|
|
sofer Group: Membri Posts: 71 Joined: 8-June 11 Member No.: 132.854 |
Putine chestii te amuza ca masinile de teren intrate in bucluc !
-------------------- e46 325xi gpl
|
|
|
Nov 25 2011, 08:38 PM
Post
#78
|
|
specialist Group: Membri Posts: 785 Joined: 24-September 11 From: Macondo Member No.: 135.609 |
revenind la oile noastre.
faceam o comparatie intre dimensiunile lui murano si al lui LC 150. cum vi se pare? Latimea este aceeasi, conform datelor oficiale: 1885, atat la Murano cat si la LC. la lungime, Murano are 4835, in timp ce LC are 4930. (LC are totusi 7 locuri in diferenta asta) La inaltime Murano are 1730, iar LC are 1845. le-am condus pe ambele si LC mi s-a parut mult mai mare decat Murano si este mai ales la spatiul interior. nu mi-a venit sa cred ca a aceeasi latime. discutia a plecat de la obiectia nevestii care a zis ca ea nu o sa poate conduce LC ca e prea mare (nu e masina ptr ea insa daca se nimereste sa aiba nevoie). I-am ca de condus, o conduce usor, nu e problema, insa tre sa facem cateva parcari impreuna sa isi da seama ce si cum. . -------------------- festina lente.....
|
|
|
Nov 25 2011, 09:00 PM
Post
#79
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Cum bine zicea James Kw. mai sus piticii au intotdeauna dreptate. Iar daca piticii spun ca trebuie sa iei LC atunci ai LC. In opinia mea Murano face parte din categoria SUV-urilor care au comportament asemanator cu al unei masini (deci e bun), in timp ce LC e un off-roader la care cineva a montat scaune de piele si climatizare si i-a zis SUV (deci e bun daca il conduci off-road, rau in rest).
Iar problema ta initiala cu Murano (ca nu are scaunul suport lateral) cu siguranta va disparea, nu pentru ca LC ar avea scaune mai bune dar va subvira suficient de mult ca sa nu exercite forte G prea mari asupra soferului This post has been edited by HalbaSus: Nov 25 2011, 09:01 PM -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Nov 25 2011, 09:17 PM
Post
#80
|
|
specialist Group: Membri Posts: 785 Joined: 24-September 11 From: Macondo Member No.: 135.609 |
Asa e. murano se comporta f bine. nu am ce sa-i reprosez in afara de chestiunea amintita. si ca sa fiu sincer, nu e deloc pe atat de rau pe cat pare. ptr ca merg usor mai sportiv, ar fi bine sa aiba suportii aia laterali ptr ca imi place sa raman in scaun fix. asta e tot. sunt constinent si de aia nici nu ma arunc sa-l vand, decat daca e avantajos ptr mine. Murano ramane o masina f buna in ciuda plangerilor mele. Acum, ca nu mai folosesc aerul conditionat fac 650-700km cu un plin. LC imi ofera in plus spatiu si posibilitatea sa merg in desert, niste placeri in plus. o sa pierd la manevrabilitate si putere, insa aici strazile sunt late si drepte, nu e asa mare nevoie de o masina care sa stea bine in curbe. LC de 4.0 V6 este cu o secunda mai lenta decat Murano. nu am facut liniute cu Murano nu o sa fac nici cu LC daca o sa-mi iau. in plus, aici nu se fac depasiri ca la noi. nu exista strazi cu o banda pe fiecare mers.(decat strazi laterale, pe unde se merge oricum incet si nu se depaseste). imi plac masinile puternice insa nu am nevoie de una. Avantajul LC este ca este mai fiabila, cel putin asa este considerata si cunoscuta. Murano a avut ceva probleme la cutia CVT la modelul anterior si daca ar fi sa cada dupa ce iese din garantie as plati vreo 6000 de dolari. Nissan nu repera CVT-ul, doar il inlocuieste. -------------------- festina lente.....
|
|
|
Nov 25 2011, 09:46 PM
Post
#81
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.551 Joined: 15-July 09 From: Costa del Sol Member No.: 120.468 |
-------------------- Skoda, Subaru, Noul Tucson...
|
|
|
Nov 25 2011, 10:10 PM
Post
#82
|
|
specialist Group: Membri Posts: 785 Joined: 24-September 11 From: Macondo Member No.: 135.609 |
LC negresit. Desi ma astept ca peste o luna sa nu-ti placa tapiteria si pedala de frana, butonul de la aerul conditionat si prizele de aer... buna asta.) nu are nimic, am forumul sa-l intreb ce sa-mi iau. -------------------- festina lente.....
|
|
|
Nov 25 2011, 10:38 PM
Post
#83
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Dupa LC sa-ti iei ML, ca la ala trebuie sa apesi butoanele cu fix 4 Newtoni... sau ceva de genu... si are si scaune profilate...
-------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Nov 25 2011, 11:12 PM
Post
#84
|
|
disperat..dupa masini Group: Membri Posts: 1.395 Joined: 4-November 07 From: Cluj Member No.: 115.339 |
Dupa LC sa-ti iei ML, ca la ala trebuie sa apesi butoanele cu fix 4 Newtoni... sau ceva de genu... si are si scaune profilate... ceva de genul cu forta Top Gear rulz eu tot la prosche cayenne turbo raman -------------------- Nissan Primera Acenta 1.6i 109 cp 2007
Dacia Logan MCV Ambiance 1.5 dCi 70 cp 2007 Dacia Logan MCV Laureate 1.5 dCi 85 cp 2009 Dacia Lodgy Laureate 1.5 dCi 110 cp 2014 |
|
|
Nov 26 2011, 05:05 AM
Post
#85
|
|
specialist Group: Membri Posts: 785 Joined: 24-September 11 From: Macondo Member No.: 135.609 |
. deci LC, dupa doua luni ML si pe urma dupa vreo sase luni (ca asta are scaune mai bune), Porsche Cayenne. dupa ce scap si de Cayenne, o sa caut iar un Murano. Deal! -------------------- festina lente.....
|
|
|
Dec 11 2011, 05:17 PM
Post
#86
|
|
specialist Group: Membri Posts: 785 Joined: 24-September 11 From: Macondo Member No.: 135.609 |
care va place mai mult? cu rezerva in spate sau fara?
de asemenea, cu piele sau fara?
Attached File(s)
imagesCA5RGSUO.jpg ( 7.17K )
Number of downloads: 0
toyota_land_cruiser_prado_rear_angle_view_048.jpg ( 44.47K ) Number of downloads: 4 -------------------- festina lente.....
|
|
|
Dec 11 2011, 07:39 PM
Post
#87
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.551 Joined: 15-July 09 From: Costa del Sol Member No.: 120.468 |
Prima, cu rezerva dedesubt. Eu nu ma omor dupa piele asa ca e optiunea ta.
-------------------- Skoda, Subaru, Noul Tucson...
|
|
|
Dec 11 2011, 07:50 PM
Post
#88
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.055 Joined: 9-May 11 Member No.: 132.239 |
Nu e diferenta de portbagaj?
Nici eu nu ma omor dupa piele dar are un avantaj: arata cu totul altfel dupa 5 ani, mai ales la culori deschise. Daca ai copil e mult mai buna pentru vomitat. Daca la murano e asa o problema fiabilitatea, cumpara o gratantie suplimentara. Cu vreo 1000$ te-ai linistit pe inca citiva ani. |
|
|
Dec 11 2011, 08:09 PM
Post
#89
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
Haionul cu roata de rezerva pe el va avea probleme in timp cu balamalele, insa se deschide usor.
Haionul fara roata de rezerva pe el se va comporta ca orice alt haion insa frumos si elegant ar fi sa ai buton de inchidere/deschidere, plus ca s-ar putea sa zdragane la inchidere cand il trantesti tu -------------------- |
|
|
Dec 11 2011, 08:15 PM
Post
#90
|
|
specialist Group: Membri Posts: 785 Joined: 24-September 11 From: Macondo Member No.: 135.609 |
nu pot sa extind garantia la Murano ptr ca sunt al doilea propietar.
reguli locale ale dealerului. fiabilitatea cutiei e singura de care mi-e teama caci au fost probleme in trecut, din ce am citit pe net. vis-a-vis de LC Prado, portabagajul e acelasi indiferent daca e roata la spate sau sub masina. ideea este ca aici modelul cu rezerva la spate e mai ieftin caci vine fara piele. daca vrei piele, atunci e modelul cu rezerva sub masina. varianta asta mai are in plus trapa si cd changer. diferenta de pret este de 1800 de euro. (piele, trapa si CD changer). s-ar merita? intre timp au crescut preturile la LC ptr ca vezi doamne e model 2012, desi este exact aceeasi masina... edit: mike, buton de ala ptr haion am vazut pe Lexus. si Murano il are ca optiune pe varianta de top. nu e bai caci, daca alegi modelul cu rezerva sub masina, geamul haionului se ridica din buton, asa ca nu freci tot timpul haionul. merci de raspunsuri This post has been edited by mircanu: Dec 11 2011, 08:17 PM -------------------- festina lente.....
|
|
|
Dec 12 2011, 12:26 AM
Post
#91
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Prima, cu rezerva dedesubt. Eu nu ma omor dupa piele asa ca e optiunea ta. +1 Pielea in desert cred ca e un chin mai mare decat e in Romania si eu pot sa-ti spun ca daca s-ar oferi cineva sa-mi retapiteze masina gratis cu panza de calitate ar avea-o la dispozitie chiar in clipa asta. Observatia lui Mike legata de greutatea hayonului cred ca e foarte buna. Nu ma pricep la LandCruiser, in afara de partea cu roata de rezerva si dotarile de confort masinile nu difera si mecanic? Ma gandesc la posibilitatea ca cea cu roata pe hayon sa fie mai "offroader", sa aiba ceva la transmisie diferit, reductor... oare? This post has been edited by T u d o r : Dec 12 2011, 12:28 AM -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Dec 12 2011, 09:04 AM
Post
#92
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.071 Joined: 23-August 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 53.969 |
La cel cu roata in spate, ea nu se deschide separat ? (cu o structura cu balamale dedicata rotii, ca sa poti elibera hayonul?)
-------------------- Ford cu motor de Skoda
Citroen cu motor de BMW |
|
|
Dec 12 2011, 10:14 AM
Post
#93
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.551 Joined: 15-July 09 From: Costa del Sol Member No.: 120.468 |
Mircanu,
ai vreun motiv anume sa ai roata pe haion? Eu cred ca nu. Nici estetic, nici util si nici dpdv al vizibilitatii nu se merita. Daca crezi ca vei schimba roata de rezerva si e mai usor cu ea acolo iti spun eu ca nu. Am patit-o la Patrol si s-a nimerit ca nici cricul din dotare sa nu mearga, asa ca am asteptat pana au venit baietii de la vulcanizare pregatiti cu ce trebuie. Iar daca vei fi nevoit sa o schimbi singur tot te vei murdari zdravan indiferent daca e pe haion sau sub masina. Cred ca Watcher e in stare sa-ti spuna cel mai bine da au ba dpdv al utilitatii, el are experientele hardcore. This post has been edited by solmar: Dec 12 2011, 10:16 AM -------------------- Skoda, Subaru, Noul Tucson...
|
|
|
Dec 12 2011, 07:09 PM
Post
#94
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
La cel cu roata in spate, ea nu se deschide separat ? (cu o structura cu balamale dedicata rotii, ca sa poti elibera hayonul?) Daca ne referim strict la pozele atasate mai sus, nu se deschide separat. Daca e sa vorbim la modul general, nu prea se mai poarta roata pe haion iar sistemul de care zici tu era intalnit pe la primul model de Kia Sportage parca... -------------------- |
|
|
Dec 13 2011, 11:10 PM
Post
#95
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.055 Joined: 9-May 11 Member No.: 132.239 |
QUOTE nu pot sa extind garantia la Murano ptr ca sunt al doilea propietar. reguli locale ale dealerului. Garantia suplimentara ar trebui sa fie oferita de alta companie, fara legatura cu dealerul sau numarul de proprietari. Probabil nu exista in UAE varianta asta. |
|
|
Dec 14 2011, 01:25 AM
Post
#96
|
|
specialist Group: Membri Posts: 785 Joined: 24-September 11 From: Macondo Member No.: 135.609 |
va multumesc de raspunsuri
situatia e cum am spus mai sus: 1.roata pe haion inseamna fara piele, trapa, CD changer. 2.roata sub masina inseamna cu piele, trapa si CD changer. argumentul cu greutatea rotii care poate strica mecanismul haionului este de luat in seama. nici eu nu ma omor dupa scaune de piele, mi se pare ca stau mai fix in cele de carpa. ideea era ca daca vrei modelul cu roata sub masina alegi, vrei-nu vrei, varianta cu piele. masina este 100% la fel in rest, tehnic vorbind, acelasi motor, cutie etc. abia daca vrei varianta urmatoare primesti suspensia pneumatica si multi terrain select system. asta ptr cine vrea masina ptr off road mai mult. nu e cazul meu insa. e aiurea ca nu-ti poti face tui masina cum vrei. toyota nu are ca optiune sa iti alegi tu ce dotari vrei pe masina la comanda. ei iti modifica masina dupa ce o cumperi doar. iti adauga ce vrei pe ea insa nu din fabrica. cam astea ar fi datele tehnice, daca aveti vreo informatie/comentariu va rog sa va dati cu parerea: -motor 4.0 V6, 271 CP, 24valve, dual VVT-i -frane ventilate pe fata si spate -cutie cu 5 automata (5 rapoarte cu tiptronic) -ABS, control al tractiunii si VSC -asistenta la pornirea din rampa si la vale nu are cum KDSS, suspensie penaumatica si multi-terrain selector. astea sunt disponibile la varianta mai scumpa care ptr mine iese din calcul. -------------------- festina lente.....
|
|
|
Dec 14 2011, 09:13 AM
Post
#97
|
|
mashinutza Group: Membri Posts: 2.410 Joined: 30-April 05 From: Internet Member No.: 45.702 |
pentru siguranta posibila mai mare la impact din spate as prefera roata pe usa spate.
-------------------- Laureate 1.4 aproape PLUS
|
|
|
Dec 14 2011, 12:41 PM
Post
#98
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
La un LC de 5 metri? Ar trebui sa te loveasca trenul sa se simta diferenta.
-------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Dec 14 2011, 12:48 PM
Post
#99
|
|
PGM-FI Group: Membri Posts: 2.877 Joined: 2-March 07 From: Bucuresti/Ploiesti (Prahova) Member No.: 100.675 |
plus de asta fizica elementara spune ca atata timp cat nu e calculata sa absoarda din soc, roata aia nu va fi decat inca ceva care sa vina peste tine in masina, pe langa trenul propriu-zis
This post has been edited by DRAGOS: Dec 14 2011, 12:48 PM -------------------- Honda Accord 2.0 MT Executive Arctic Blue Pearl
|
|
|
Dec 14 2011, 06:04 PM
Post
#100
|
|
specialist Group: Membri Posts: 785 Joined: 24-September 11 From: Macondo Member No.: 135.609 |
Sincer, fara roata mi se pare mai eleganta, daca se poate vb de eleganta aici. cu roata pe haion e mai de ranger, are un look mai off-road. faza cu accesibilitatea nu ma preocupa, caci de cand sunt aici nu am facut vreo pana. schimb anvelopele cand trebuie caci nu imi place sa risc sa merg cu anvelope uzate. vara la 45 de grade celsius e bine sa gume bune. am mai aflat ca varianta cu roata pe haion vine cu rezervor de 150l. in cazul meu ar insemna ca alimentez la luna. cred ca as face 1.200km cu un plin, ceea ce e media mea pe luna. mai sunt alte versiuni de echipare cu roata pe haion (unele mai scumpe, altele mai ieftine) insa nu au rezervoru asta. modelul luat in calcul de mine e singurul model din 8 versiuni existente, care are rezervoru asta de neam-prost. -------------------- festina lente.....
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 19th May 2024 - 08:05 AM |