Honda vs. Bmw (masina second, aprox. 10.000 eur), intentie de achizitie |
This topic is about Honda vs. Bmw (masina second, aprox. 10.000 eur), the author, mojorisin, wrote about: Salutari, Dupa ce am citit ani de zile acest tip de topicuri, iata ca ma vad si eu pus in aceasta situatie. Doresc sa achizitionez o masina second cu ... To read more just scroll down
Honda vs. Bmw (masina second, aprox. 10.000 eur), intentie de achizitie |
Aug 19 2011, 10:33 AM
Post
#1
|
|
sofer Group: Membri Posts: 71 Joined: 8-June 11 Member No.: 132.854 |
Dupa ce am citit ani de zile acest tip de topicuri, iata ca ma vad si eu pus in aceasta situatie. Doresc sa achizitionez o masina second cu urmatoarele caracteristici: Am nevoie de o masina sigura. Sigura ca tinuta de drum sau in ... in caz de ceva. La acest capitol tin la sistemele de siguranta cum ar fi ESP. Tot la acest capitol as include si tractiunea integrala daca este posibil, mai ales pentru suprafetele foarte ude si valurite de pe drumurile noastre si pentru cele aproape 6 luni de iarna din tara noastra (mai ales in Cluj). O cerinta obligatorie este cutia automata: O cutie buna, in minim 5 trepte, fiabila si cu override manual. M-am saturat pana peste cap de vizitele constante la service datorate problemelor tehnice frecvente pe care le am cu masina curenta, un Renault Megane... O lista scurta cu posibilele masini ar fi: 325xi (pentru ca nu as fi psihic confortabil cu o tractiune spate simpla, in special iarna) Avantaje: motor in 6 cilindri, tinuta buna de drum Dezavantaje: impozit, consum, garda ceva mai mica la sol. Honda Accord: 2.0 Auto-155 cai, tractiune fata. Avantaje: fiabilitate, motor bun, taxe mai mici, consum mai mic, tinuta corecta pe drum. Dezavantaje: foarte putine , poate piesele? service-ul ? (lipsa tractiunii integrale) Sa zicem si Audi ? motor 2.0 TFSI, quattro Avantaje: putere, taxe mici, integrala, cutie CVT (o fi fiabila ?) Dezavantaje: probabil ca e supusa defectiunilor mai frecvent decat in cazul celorlalte doua. Piese scumpe. Nevoile mele legate de masina sunt: -fac cam 13.000 km pe an. vreo 4000 in afara si restul in oras. -nu doresc masina de 5m x 2m pentru ca strazile din Cluj sunt destul de inguste. -am de transportat un catel pe bancheta din spate in marea majoritate a timpului dar doresc sa pot transporta si 2 adulti in conditii confortabile de calatorie. -accept sa platesc impozitul (cat o fi), carburantul inerent, revizia normala de ulei, filtre, cauciucuri bune de vara + iarna. DAR nu doresc sa dau mii de euro pe turbine, senzori,etc. -zapada este o prezenta constanta iarna pe la noi,dar pana acum m-am descurcat si cu tractiunea mea fata (am si garda la sol destul de mare acum) Accept si alte variante daca exista. Ma intereseaza si o paralela Cost Achiztie - Taxa Inmatriculare (daca e adusa din Germania) vs. Cumparata din Tara - Cost de exploatare Va multumesc ! http://www.ebursaauto.ro/bmw/325/2005/vanz...rism/65082.html http://bit.ly/ois7Ku This post has been edited by mojorisin: Aug 19 2011, 10:38 AM -------------------- e46 325xi gpl
|
|
|
Aug 19 2011, 02:38 PM
Post
#2
|
|
disperat..dupa masini Group: Membri Posts: 1.395 Joined: 4-November 07 From: Cluj Member No.: 115.339 |
Eu sunt din Cluj si sincer nu ai nevoie de tractiune integrala iarna, tractiune fata+cauciucuri iarna bune nu ai nicio problema. Maresti inutil consumul si pretul de achizitie. Cauta ceva cu DSG dar nu stiu daca in 10.000 euro gasesti. nu am timp sa s criu mai mult acum.
-------------------- Nissan Primera Acenta 1.6i 109 cp 2007
Dacia Logan MCV Ambiance 1.5 dCi 70 cp 2007 Dacia Logan MCV Laureate 1.5 dCi 85 cp 2009 Dacia Lodgy Laureate 1.5 dCi 110 cp 2014 |
|
|
Aug 19 2011, 02:44 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
QUOTE -am de transportat un catel pe bancheta din spate in marea majoritate a timpului dar doresc sa pot transporta si 2 adulti in conditii confortabile de calatorie. Tocmai a picat BMW-ul de pe lista... Seria 3 are spatiu interior comparabil cu megane-ul, poate chiar mai mic, e gandita ca o berlina sportiva si nu vrea sa canibalizeze vanzarile seriei 5, deci NU incap comfortabil 4 adulti in masina... poate doar daca toti au sub 1.75. Honda ar fi o alegere foarte buna fiind extrem de gadgetizata, dar vai, automata aia e trista rau de tot. In plus Accordul de 2.0 nici macar cu cutie manuala nu se poate compara cu bmw-ul de 325-ul... iar intre 325xi si accord automat e diferenta prea mare ca sa le amintim in cadrul aceluiasi topic. Desigur fiabilitatea e un atu serios al hondei, dar fiabilitatea (mai ales la masinile SH) e o chestiune foarte relativa, statistic e usor sa demonstrezi ca honda accord e mai fiabila decat audi a4 sau bmw seria 3, ai un esantion de 100 de honde si 100 de audi-uri, numeri incidentele, 10 audi-uri stricate, o singura honda stricata (cifre scoase din burta, in realitate diferentele cred ca sunt ceva mai mici), demonstrezi statistic ca honda e de 10 ori mai fiabila decat audi (din nou cifre din burta), dar daca nimeresti una din cele 90 de audi-uri care nu se strica in timp ce vecinul nimereste singura honda care s-a stricat lucrurile stau altfel mai ales ca la masinile SH depinde si de cum a fost intretinuta masina, si de noroc, si de o groaza de alti factori. Concluzie: e loterie curata fiabilitatea. Ai sanse de 50% ca in viitorul mai apropiat sau mai indepartat sa ti se strice o piesa importanta, obisnuieste-te cu ideea. Propunerile mele sunt (in ordine aleatorie, mai ales in functie de starea masinii): - Subaru Legacy automat (fie 2.0 fie 2.5, ambele sunt relativ lente, dar au tractiune integrala, sunt destul de fiabile, incap comfortabil 4 pasageri) - VW Passat DSG (preferabil 1.8T dar merg si alte motorizari) - pentru ca are o cutie automata absolut superba (nu se compara cu absolut niciuna din cele amintite pana acum, fiind comparabila doar cu masini mult mai scumpe), are spatiu interior generos - Audi A4 2.0 T quattro tiptronic/s-tronic... pentru ca e rapid... e la limita cu spatiul dar totusi peste bmw (depinde de ce generatie vorbim, daca vorbim de cea actuala atunci e cu mult mai mare, dar nu cred ca se incadreaza in 10.000 euro) - Jaguar X-type 2.5 awd automat - in principiu fiind masina englezeasca ar trebui sa se strice des... dar dupa cum ziceam sansele sa se strice masina TA nu tin mereu cont de statistica. Avand depreciere mare le poti gasi la preturi bune, 10.000 euro mi se par cam putini pt oricare din modelele enumerate. - Skoda octavia DSG - poate cea mai rationala varianta, pentru ca pe asta chiar cred ca o poti gasi la 10.000 euro in mintile ei... un bmw sau un audi automat si cu tractiune integrala la 10.000 de euro sunt greu de gasit si posibil sa aiba probleme... in plus beneficiezi de cutia DSG care e una din cele mai bune automate de pe piata. -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Aug 19 2011, 03:35 PM
Post
#4
|
|
sofer Group: Membri Posts: 71 Joined: 8-June 11 Member No.: 132.854 |
Honda ar fi o alegere foarte buna fiind extrem de gadgetizata, dar vai, automata aia e trista rau de tot. In plus Accordul de 2.0 nici macar cu cutie manuala nu se poate compara cu bmw-ul de 325-ul... iar intre 325xi si accord automat e diferenta prea mare ca sa le amintim in cadrul aceluiasi topic. Cutia de pe Honda e o cutie clasica, cu 5 trepte, din cate am citit de la baieti, suficient de harnica (cunosc cutia auto de pe cinciar) si cred ca nu m-ar dezamagi mai ales ca are si modul manual si modul d3 (frana de motor pana in max treapta 3) Deci, de ce zici ca e trista ? Normal ca nu se compara cu 325-ul , probabil ca type r-ul acela de 2.4 s-ar compara ,dar cu un plus injustificabil de consum in conditiile in care nu aduce macar o tractiune integrala cu el. Pt stilul meu de condus, ma pot descurca onorabil cu 100 de cai pe tona si ceva cuplu.... - Subaru Legacy automat (fie 2.0 fie 2.5, ambele sunt relativ lente, dar au tractiune integrala, sunt destul de fiabile, incap comfortabil 4 pasageri) e fain subaru,dar are cutie in 4 trepte (nu?) iar service-ul cred ca e cel mai scump... - VW Passat DSG (preferabil 1.8T dar merg si alte motorizari) - pentru ca are o cutie automata absolut superba (nu se compara cu absolut niciuna din cele amintite pana acum, fiind comparabila doar cu masini mult mai scumpe), are spatiu interior generos Pana la urma, Passatul are un tren de rulare destul de complex mecanic dar foarte dur ca si confort. Merita DSG-ul atata? - Audi A4 2.0 T quattro tiptronic/s-tronic... pentru ca e rapid... e la limita cu spatiul dar totusi peste bmw (depinde de ce generatie vorbim, daca vorbim de cea actuala atunci e cu mult mai mare, dar nu cred ca se incadreaza in 10.000 euro). Audi are o cutie CVT la generatia anterioara si asta e ok,dar se poate sa nu fie cea mai fiabila cutie.Spatiu in spate e decent (la avant e mai mare?) Dar sincer,cred ca nu sunt fiabile Audiurile si au acelasi tren de rulare ca Passatul, multilinkul ce poate ceda pe gropile noastre. - Jaguar X-type 2.5 awd automat - in principiu fiind masina englezeasca ar trebui sa se strice des... dar dupa cum ziceam sansele sa se strice masina TA nu tin mereu cont de statistica. Avand depreciere mare le poti gasi la preturi bune, 10.000 euro mi se par cam putini pt oricare din modelele enumerate. Nu,Jaguar,nu - Skoda octavia DSG - poate cea mai rationala varianta, pentru ca pe asta chiar cred ca o poti gasi la 10.000 euro in mintile ei... un bmw sau un audi automat si cu tractiune integrala la 10.000 de euro sunt greu de gasit si posibil sa aiba probleme... in plus beneficiezi de cutia DSG care e una din cele mai bune automate de pe piata. Skoda este sub ceea ce imi doresc. ca si confort ,imagine, etc. E plin de masini de lux intre 10 si 14 mii de euro, de la seria 5 la audi a4 cu motoare de 2, 2.5 sau 3 litri, benzina sau dizel. Unele sufera la capitolul imagine si de aceea sunt mult mai ieftine (gen Accord) sau altele sufera si de imagine si de inflatie si sunt chiar si mai ieftine (Avensis- care mai are si cutie in 4 viteze...) -------------------- e46 325xi gpl
|
|
|
Aug 19 2011, 04:03 PM
Post
#5
|
|
Captain Obvious. Group: Moderator Posts: 1.312 Joined: 3-August 05 From: Oradea/Cluj Member No.: 52.535 |
-------------------- 1994 Opel Astra F 1.8 GSi 125 cp
2004 Opel Astra G 1.6i 103 cp 2007 Opel Astra G 1.6i 105 cp |
|
|
Aug 19 2011, 04:06 PM
Post
#6
|
|
sofer Group: Membri Posts: 71 Joined: 8-June 11 Member No.: 132.854 |
-------------------- e46 325xi gpl
|
|
|
Aug 19 2011, 05:00 PM
Post
#7
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Audi A4 nu mai imparte platforma comuna cu Passat-ul de pe vremea passatulurilor cu D si I rosu , platforma de la Passat are mai multe in comun cu platforma golfului V fiind practic un golf V alungit.
Cutiile automate (fie ele hidramate, CVT, cu dublu-ambreaj, etc) sunt ideale in oras, la drum lung insa majoritatea cutiilor de viteza daca sunt asociate unor motoare nu foarte puternice transforma masina intr-una care pare submotorizata, foarte trista in depasiri. La asta ma refeream cand ziceam ca e trista cutia de pe honda accord. Accord-ul 2.0 manual e o masina destul de rapida, insa cu automata pare o masina lenta. Ca sa nu iti dea senzatia de melc ai doua optiuni: cutie clasica si motor puternic (peste 200 cp, gen 325 sau mai bun), motor clasic (adica sunt suficienti si ~150 cp) si cutie rapida (DSG, s-tronic, 7-gtronic, SMG (la limita). Varianta mai convenabila pe termen lung (raportat la consum, taxe, etc este cea cu motor mai mic si cutie mai performanta) din aceasta cauza DSG-ul este un plus foarte mare, mai ales ca e singura cutie cu dublu ambreaj care se pune si pe modele mai ieftine (passat, octavia, golf, etc). -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Aug 19 2011, 07:57 PM
Post
#8
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Intre BMW si Honda, as alege-o pe ultima.
Daca vorbim despre masini potente cu tractiune integrala si garda la sol buna, atunci eu detin una care este clar peste ceea ce se poate gasi la 10.000 euro la concurenta...putere, sportivitate, consum decent, intretinere si mai decenta, intrgrala... Mie nu-mi spune nimic un BMW 325xi pe care-l las in urma pe asfalt sau pe drum precar...chiar si iarna... -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Aug 19 2011, 09:45 PM
Post
#9
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Halba are el o problema cu rapiditatea masinilor pe strazi. Man, Accord nu o poti numi lenta nici macar in comparatie cu Mertzanul tau. Ok, in cifre absolute e dar pe drumurile din Romania? Poate pe autobahn.
SH eu as merge pe Accord 100%. Iar pe hondafan e un ins care se ocupa cu liniute si alte alea care are un 2.0 automat si se lauda cu realizari impresionante, asta ca discutie paralela. Acum ontopic. Un 325xi e mai masina decat Accordul 2.0 dar cu niste costuri substantial mai mari. Atat impozite cat si consum. Nu mai vorbim aici de fiabilitate, Accordul model anterior (cel in discutie) fiind cea mai fiabila masina in cam toate topurile de profil ani la rand iar asta poate insemna ceva mai ales la sh. In plus in Romania piata masinilor japoneze e foarte jos si vei putea cumpara un Accord cu mai putini km si mai nou decat un BMW. Subaru Legacy e o alegere buna si el dar am inteles ca are un consum indecent pe motorizarile benzinare. Probabil ca asta se datoreaza tractiunii integrale permanente. This post has been edited by T u d o r : Aug 19 2011, 09:46 PM -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Aug 19 2011, 10:13 PM
Post
#10
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Ca sa citez din clasici:
Accord-ul 2.0 manual e o masina destul de rapida, insa cu automata pare o masina lenta. Deci ca sa fim intelesi: masina e rapida, cutia e lenta Iar ca idee: Honda Accord 2.0 manual - 0-100: 9.0s, viteza maxima: 220 Honda Accord 2.0 automat - 0-100: 10.6, viteza maxima: 216 1.6 secunde pierdute in automata ? e trist... e normal sa se piarda din timpul 0-100 la hidramate, 0.5 s hai 1 sec... ca nu pot porni lansate, dar 1.6 secunde deja denota schimbari lenteeeeee.... si asta in comparatie chiar si cu hidramate clasice, nu cu dsg care e mai rapid pe 0-100 decat cutia manuala. Gandeste-te ce inseamna asta la o depasire, ca si la cutiile smechere ai lag (n-are de unde sa stie cutia cand vrei tu sa depasesti) dar la una la care schimbatul dureaza aproape jumat de secunda ce te faci ? mai ales daca trebuie sa retrogradeze 2 trepte... e lenta fix acolo unde ai nevoie pe drumurile patriei, in depasiri, loc unde accordul manual exceleaza (are performante foarte bune in categoria lui). Deci daca e honda si automata atunci votez honda accord 2.4 (avea si o echipare super meseriasa cu toate gadgeturile posibile) care are performante aproape identice cu accordul 2.0 manual: 0-100: 9.0s, v max: 227 kmh. -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Aug 19 2011, 10:29 PM
Post
#11
|
|
sofer Group: Membri Posts: 71 Joined: 8-June 11 Member No.: 132.854 |
Sa ne intelegem, eu vin de pe un Megane an 1999, 1.6 de 107 cai ,masina cu care nu aveam emotie in depasiri, pentru ca pe de o parte nu ma bag numai de dragul adrenalinei,dar odata ce sunt cu ea intr-a 3-a se duce decent. Bine, nici nu ajungeam cu ea la 160 dupa fiecare depasire cum "pateam" cu un 530d *auto, dar nici nu imi doresc sa ajung prea frecvent la viteze de peste 140 in romania, sa fim seriosi, orice traseu intern cu medie de 70km/h e ceva exceptional. Revenind, caut confort si siguranta.Nu doresc sa ma invart in curbe si nici sa ma fure vreo baltoaca de pe marginea drumului. Cred ca Honda poate sa ofere asta. De aceea ma gandeam la tractiune integrala si am contemplat serios daca sa ma arunc la un seria 5 cu x-drive. Dar pe langa dimensiunile prea generoase pt oras, ma ingrozesc potentialele costuri inerente in service la o asa masina. Da, esti motan cu ea de 2 ori pe an la drum,in rest strangi din buci la fiecare masina care vine din sens opus pe aleile orasului.
Daca tot suntem la capitolul Honda, am gasit ceva ce pare absolut in regula ca pret si dotari si km : -masina din 2007, cu 65.000 km, Auto, dotare full cu ce are Honda de oferit, xenon, trapa,etc. link1 link2 Pret: 10.000 eur Cumparata, rulata si servisata in tara. Ce parere aveti ? E cumva ,ceva suspect la ea ? asa la prima vedere, bineinteles ca ar urma si o verificare de rigoare. -------------------- e46 325xi gpl
|
|
|
Aug 19 2011, 11:03 PM
Post
#12
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Halba, Accordul anterior e creditat cu 8,5 sec pana la suta, mai putin decat specificatiile producatorului. Automata pierde la plecare in rest schimba suficient de repede. Am condus Accordul nou (ca al meu) 2.0 AT si n-am sesizat nimic in neregula. E adevarat ca nu schimba in 103 miimi de secunda ca un DSG dar pentru un sofer normal diferenta e insesizabila. E o automata clasica cu convertizor de cuplu, placuta in exploatare. Din pacate are doar 5 trepte, cam putin pentru un mers relaxat si economic la viteze de croaziera mari. Aceeasi critica o am si pentru manuala, o treapta in plus ar fi fost benefica.
Mojorisin, Accordul iti va parea racheta fata de Megane. Cat despre intorsul in curbe si zburatul de pe sosea de la o baltoaca banuiesc ca glumesti. Meganul ti-a facut surprize de-astea? Tractiunea integrala nu iti trebuie decat daca iarna pe zapada/gheata ai probleme cu pantele din Cluj. Altfel e un cost in plus si atat. Pentru review-uri si anunturi safe pentru Accord te sfatuiesc sa vizitezi forumul dedicat marcii, i-am scris numele in postul anterior. Acolo oamenii se cunosc intre ei si nu se dau tepe. This post has been edited by T u d o r : Aug 19 2011, 11:04 PM -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Aug 20 2011, 03:35 AM
Post
#13
|
|
specialist Group: Membri Posts: 585 Joined: 30-April 11 Member No.: 132.158 |
Si eu as alege Accord " hands down".
Cat despre cutia automata cred ca o sa schimbe vitezele mai repede tot timpul. Ca sa schimbi vitezele mai repede cu o manuala trebuie sa fi in dispozitie de "Schumacher", care daca mai esti si obosit, sigur nu o sa o ai. This post has been edited by dinpoplaca: Aug 20 2011, 03:35 AM |
|
|
Aug 20 2011, 07:56 AM
Post
#14
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.055 Joined: 9-May 11 Member No.: 132.239 |
QUOTE Seria 3 are spatiu interior comparabil cu megane-ul, poate chiar mai mic, \Are cam cit A4. In spate locul de picioare e cu 1cm mai mic dar e cu vreo 2cm mai lat la umeri. La cap nu stiu cum e dar eu ma potrivesc desi am 187cm. In fata e irelevant, e destul loc in orice masina. Portbagajul e identic. Fascinatia asta cu automata e costisitoare. Cutiile automate cad des si foarte des (nu stiu daca in medie, dar frecvent) tin sub 200k pina la refacere. Un ambreiaj tine ct masina si chiar daca se strica e relativ ieftin de schimbat. Ca sa nu mai spun ca la depasirile din Romania o automata lenta devine deja un risc. This post has been edited by former_ozz: Aug 20 2011, 08:01 AM |
|
|
Aug 20 2011, 08:11 AM
Post
#15
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.055 Joined: 9-May 11 Member No.: 132.239 |
QUOTE in principiu fiind masina englezeasca ar trebui sa se strice des... E ford, nu masina englezeasca . E un ford la suprapret. Acum am vazut ca vorbim de 10k euro, caz in care sint masini mai vechi si bmwul e mai mic. Nu o sa inteleg n ruptul capului mentalitatea asta. Daca ai 10,000 de ce sa cumperi audi, bmw? Chiar Honda e cam scumpa in Europa. De banii astia daca nu vrei Logan, apoi ia Skoda domle... e de departe cea mai masina pe care o poti lua. Daca nu si nu, VW. |
|
|
Aug 20 2011, 08:25 AM
Post
#16
|
|
sofer Group: Membri Posts: 71 Joined: 8-June 11 Member No.: 132.854 |
Mojorisin, Accordul iti va parea racheta fata de Megane. Cat despre intorsul in curbe si zburatul de pe sosea de la o baltoaca banuiesc ca glumesti. Meganul ti-a facut surprize de-astea? Tractiunea integrala nu iti trebuie decat daca iarna pe zapada/gheata ai probleme cu pantele din Cluj. Altfel e un cost in plus si atat. Pentru review-uri si anunturi safe pentru Accord te sfatuiesc sa vizitezi forumul dedicat marcii, i-am scris numele in postul anterior. Acolo oamenii se cunosc intre ei si nu se dau tepe. Da, anuntul postat de mine mai sus este de pe acel forum. Hehe, Meganul nu este sub nici o forma lent,insa jocurile caroseriei il par sa faca mai instabil si chiar este instabil. La drum lung nu m-a dezamagit in sensul de a-mi face rau. (La ultimul drum s-a blocat cutia in treapta 4-a )Apropo de colegul care spunea ca automatele pica si manualele nu. Sunt la a 2-a cutie deja pe masina si nu mai tine 5000 nici asta. Poate e mai puternic motorul decat cutia, sau poate ca socurile ambreierii/debraierii se transmit mult mai dur decat in cazul unei transmisii prin lichid. Daca imi iau un Accord automat chiar nu ma tem sa "pice" cutia. -------------------- e46 325xi gpl
|
|
|
Aug 20 2011, 08:32 AM
Post
#17
|
|
sofer Group: Membri Posts: 71 Joined: 8-June 11 Member No.: 132.854 |
QUOTE in principiu fiind masina englezeasca ar trebui sa se strice des... E ford, nu masina englezeasca . E un ford la suprapret. Acum am vazut ca vorbim de 10k euro, caz in care sint masini mai vechi si bmwul e mai mic. Nu o sa inteleg n ruptul capului mentalitatea asta. Daca ai 10,000 de ce sa cumperi audi, bmw? Chiar Honda e cam scumpa in Europa. De banii astia daca nu vrei Logan, apoi ia Skoda domle... e de departe cea mai masina pe care o poti lua. Daca nu si nu, VW. Hai sa spunem ca nu imi place Jaguarul,daca imi placea,imi luam Ford. Din fericire, ne aflam intr-un punct in care piata abunda de masini second ,iar preturile sunt scazute din varii motive, crize, taxe, carburant. Nu e vorba de vanitate aici,dar 10-14.000 de euro chiar iti permit sa Achizitionezi o masina second care noua putea sa coste 40-60.000. Acuma ,daca iti permiti costurile de exploatare, ce om in mintile lui ar lua o skoda sau un golf tedeii (supraevaluat ca pret doar e vw) si nu ar lua o masina din gama premium ? Eu am vazut si am mers cu BMW-uri din 92 sau din 2002 pe care anii trecuti peste ele le-au lasat intacte si solide. Nu exista Forduri Escort care sa reziste asa in timp. Deci nu. -------------------- e46 325xi gpl
|
|
|
Aug 20 2011, 08:44 AM
Post
#18
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.055 Joined: 9-May 11 Member No.: 132.239 |
Un BMW la banii aia e vechi. Deci o sa te rupa de bani la intretinere. De exemplu o cutie automata de schimbat/refacut la BMW costa 6000$ aici, si se schimba la multi in jir de 200k.
O Skoda la banii aia e mai noua si are si AWD daca vrei. Si Skoda e foarte fiabila. |
|
|
Aug 20 2011, 08:50 AM
Post
#19
|
|
sofer Group: Membri Posts: 71 Joined: 8-June 11 Member No.: 132.854 |
Un BMW la banii aia e vechi. Deci o sa te rupa de bani la intretinere. De exemplu o cutie automata de schimbat/refacut la BMW costa 6000$ aici, si se schimba la multi in jir de 200k. O Skoda la banii aia e mai noua si are si AWD daca vrei. Si Skoda e foarte fiabila. De acord. Dar nu are automata. Sau are ? -------------------- e46 325xi gpl
|
|
|
Aug 20 2011, 09:05 AM
Post
#20
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Are, si are inca una foarte buna, poate cea mai buna de pe piata. Nu stiu insa daca vei gasi la SH skoda cu DSG si AWD, s-ar putea sa trebuiasca sa alegi fie una fie cealalta. Eu as alege cu ochii inchisi DSG, AWD-ul e un moft care in 90% din timp e un dezavantaj (greutate si consum in plus) in loc sa afie un avantaj.
-------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 15th May 2024 - 04:52 AM |