Problema cu vw passat variant, va rog ajutati-ma cu un sfat |
This topic is about Problema cu vw passat variant, va rog ajutati-ma cu un sfat, the author, laurr299, wrote about: Salut, am un vw passat variant si, am o problema cu ea. Cand temperatura motorului ajunge la 80 - 85 grade, masina incepe sa ramana turata. Adica eu c ... To read more just scroll down
Problema cu vw passat variant, va rog ajutati-ma cu un sfat |
Oct 18 2011, 03:04 PM
Post
#1
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 16 Joined: 8-April 11 Member No.: 131.967 |
Cu respect, Laur |
|
|
Oct 18 2011, 03:41 PM
Post
#2
|
|
Captain Obvious. Group: Moderator Posts: 1.312 Joined: 3-August 05 From: Oradea/Cluj Member No.: 52.535 |
Ar fi util sa stim si ce model de Passat este si ce motor are.
-------------------- 1994 Opel Astra F 1.8 GSi 125 cp
2004 Opel Astra G 1.6i 103 cp 2007 Opel Astra G 1.6i 105 cp |
|
|
Oct 18 2011, 04:52 PM
Post
#3
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 16 Joined: 8-April 11 Member No.: 131.967 |
|
|
|
Oct 18 2011, 06:25 PM
Post
#4
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
O varianta este schimbarea regulatorului de relanti (poate fi si curatat) cu unul luat de la dezmembrari. Aici info de pe alt forum despre curatare: L-am decapsulat. Initial am incercat sa-l curat cu spay de curatat carburator, dar nu curata decit depunerile de fum si ulei si numai cele de pe "supapa" aceea din capat, dar in interior are o tija pe care de multe ori se formeaza si alte depuneri solide care nu pot fi indepartate cu acel spray. Regulatoarele aceste sunt capsulate in genul electroventilatoarelor de la radiator. Oricum trebuie muta indeminare rabdare si mai ales atentie pt ca in interior sunt niste arculetze pe care le puteti pierde in timp ce este desfacut. PS. se decapsuleaza in partea de linga conector, partea dreapta. Poti citi mai multe aici: http://vwforum.vwforum.ro/topic/880-motoru...-si-isi-revine/ -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Oct 18 2011, 06:38 PM
Post
#5
|
|
Captain Obvious. Group: Moderator Posts: 1.312 Joined: 3-August 05 From: Oradea/Cluj Member No.: 52.535 |
QUOTE - opresti motorul
- deconectezi bateria (atentie la codul cass) - astepti cateva sec - reconectezi bateria - pui contact fara sa atingi pedala de acceleratie; consumatorii erau opriti de la primul pas - astepti un minut (timp in care clapeta va bazai) - (optional, cred) dai drumul la motor fara sa atingi pedala de acc. - (optional, cred) mai astepti un minut cu motorul la relanti - gata! This post has been edited by Seri: Oct 18 2011, 06:38 PM -------------------- 1994 Opel Astra F 1.8 GSi 125 cp
2004 Opel Astra G 1.6i 103 cp 2007 Opel Astra G 1.6i 105 cp |
|
|
Oct 18 2011, 07:14 PM
Post
#6
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 16 Joined: 8-April 11 Member No.: 131.967 |
Sunt de acord cu Doru. Ar trebui curatata clapeta de acceleratie si resetat motorasul de relanti, dar nu sunt sigur daca la motorul tau resetarea se poate face in acest mod: QUOTE - opresti motorul - deconectezi bateria (atentie la codul cass) - astepti cateva sec - reconectezi bateria - pui contact fara sa atingi pedala de acceleratie; consumatorii erau opriti de la primul pas - astepti un minut (timp in care clapeta va bazai) - (optional, cred) dai drumul la motor fara sa atingi pedala de acc. - (optional, cred) mai astepti un minut cu motorul la relanti - gata! Am curatat clapeta de acceleratie, multumesc pentru sfaturi, Am sa fac si ce a spus Seri, sa vad ce rezultat are, sper sa mearga si asta .....Multumesc pentru sfaturi. |
|
|
Oct 18 2011, 07:16 PM
Post
#7
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Indiferent daca acceleratia este pe cablu sau nu, dar cel mai probabil pe cablu, se poate reseta clapeta de acceleratie (si calibra) cu VAG-Com sau VCDS (cred ca merge, nu am incercat sa diagnostichez vreun astfel de model pana acum). Oricum, curatarea in prealabiul este obligatorie.
This post has been edited by DORU: Oct 18 2011, 07:18 PM -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Oct 18 2011, 08:02 PM
Post
#8
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 16 Joined: 8-April 11 Member No.: 131.967 |
Indiferent daca acceleratia este pe cablu sau nu, dar cel mai probabil pe cablu, se poate reseta clapeta de acceleratie (si calibra) cu VAG-Com sau VCDS (cred ca merge, nu am incercat sa diagnostichez vreun astfel de model pana acum). Oricum, curatarea in prealabiul este obligatorie. Ii pe cablu, si cum as putea reseta? |
|
|
Oct 19 2011, 06:45 AM
Post
#9
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
In '94 OBD2 nu era obligatoriu, e posibil sa nu mearga cu vag-comul, sau in orice caz, sa nu mearga vag-comurile actuale (de la 4XX in sus) ci doar cele din muzee. OBD2 a devenit obligatoriu in '96 parca.
Trebuie incercata procedura de invatare a relentiului asa cum zice Seri, nu are cum sa strice, asta ar trebui sa fie primul pas, inainte de chestii mai hardcore. -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Oct 19 2011, 08:10 AM
Post
#10
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Ai mufa 2x2 sau OBD ?
Daca dispui de o versiune VAG-Com 3.11, poti incerca adaptarea clapetei in [01] > [Adaptation] > 072 daca nu ma insel. Oricum poti lua subgrupurile in ordine crescatoare de la 060 si unde gasesti explicitare ADP RUN acolo te opresti. -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Oct 19 2011, 10:28 AM
Post
#11
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 16 Joined: 8-April 11 Member No.: 131.967 |
Multumesc mult Doru pentru sfaturile date, am sa le incerc, sa vad ce reusesc cu ea....., sper sa nu imi dea multe dureri de cap....Ca de cand o am nu mi-a facut nici o figura pana in pezent, asta e prima data cand incepe sa dea semne de defectiune. Multumesc inca odata pentru toti cei care m-au sfatuit ce sa fac.
|
|
|
Oct 19 2011, 10:34 AM
Post
#12
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Cu placere si te asteptam sa revii cu vesti.
-------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Oct 19 2011, 10:50 AM
Post
#13
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 16 Joined: 8-April 11 Member No.: 131.967 |
Sigur ca o sa revin cu vesti sa va spun daca am rezolvat problema sau nu. O zi placuta in continuare la toti!
|
|
|
Oct 21 2011, 10:46 AM
Post
#14
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 16 Joined: 8-April 11 Member No.: 131.967 |
Cu placere si te asteptam sa revii cu vesti. Salutare la toti, salut Doru, am facut ceea ce mi-ai zis si ...hm...fara nici un rezultat.....nu stiu ce are.....,nu inteleg de ce sta turata :-??....Nu poate sa fie si din alta cauza de se tureaza asa? Cu respect, Laur |
|
|
Oct 21 2011, 12:30 PM
Post
#15
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Passat 1.8 injectie multipunct (cod motor PF) ? O varianta este schimbarea regulatorului de relanti (poate fi si curatat) cu unul luat de la dezmembrari. Aici info de pe alt forum despre curatare: L-am decapsulat. Initial am incercat sa-l curat cu spay de curatat carburator, dar nu curata decit depunerile de fum si ulei si numai cele de pe "supapa" aceea din capat, dar in interior are o tija pe care de multe ori se formeaza si alte depuneri solide care nu pot fi indepartate cu acel spray. Regulatoarele aceste sunt capsulate in genul electroventilatoarelor de la radiator. Oricum trebuie muta indeminare rabdare si mai ales atentie pt ca in interior sunt niste arculetze pe care le puteti pierde in timp ce este desfacut. PS. se decapsuleaza in partea de linga conector, partea dreapta. Poti citi mai multe aici: http://vwforum.vwforum.ro/topic/880-motoru...-si-isi-revine/ Daca recitesti, poate revii la varianta cu schimbarea regulatorului de relanti Asta presupunand ca si dupa curatare si adaptare, clapeta de acceleratie nu a fost vinovatul principal al problemei. -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Oct 21 2011, 09:37 PM
Post
#16
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 16 Joined: 8-April 11 Member No.: 131.967 |
Se pare ca asa a rezultat.....Multumesc inca odata pentru sfaturi Doru. O sa revin cu vesti noi dupa ce rezolv si aceasta problema This post has been edited by DORU: Oct 22 2011, 05:38 PM |
|
|
Oct 22 2011, 05:39 PM
Post
#17
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Cu placere, sper sa fie aceasta cauza problemelor tale !
-------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Oct 29 2011, 07:18 PM
Post
#18
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 24-October 11 Member No.: 135.943 |
sall!!!sunt nou p forum daca gresesc va rog sa ma scuzati.Am un vw passat si am AC p el.merge sa ii pun computer dela de clima da sa imi bage tot AC?nu sa modific instalatia doar computeru.Multumesc!!!!
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 14th May 2024 - 11:49 AM |