IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Problema cu vw passat variant, va rog ajutati-ma cu un sfat

This topic is about Problema cu vw passat variant, va rog ajutati-ma cu un sfat, the author, laurr299, wrote about: Salut, am un vw passat variant si, am o problema cu ea. Cand temperatura motorului ajunge la 80 - 85 grade, masina incepe sa ramana turata. Adica eu c ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Problema cu vw passat variant, va rog ajutati-ma cu un sfat
laurr299
post Oct 18 2011, 03:04 PM
Post #1


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 16
Joined: 8-April 11
Member No.: 131.967



Salut, am un vw passat variant si, am o problema cu ea. Cand temperatura motorului ajunge la 80 - 85 grade, masina incepe sa ramana turata. Adica eu cand merg cu ea si opresc la un semafor si o scot din viteza ramane turata timp de 10 secunde in 2000 de ture si pe urma incepe sa scada treptat, dar foarte greu. Pana ajunge ea la turatiile ei normale sta cam 30 de secunde turata. Am fost si la un mecanic, dar fara nici un rezultat, nu a stiut ce poate avea. Ea nu face demult asa, are cam vreo 4 zile de cand a inceput sa ramana turata. M-ati putea ajuta va rog frumos cu un sfat, ce i-as putea face ca sa nu mai stea turata, unde as putea umbla? Va multumesc frumos pentru intelegere.


Cu respect,
Laur
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Seri
post Oct 18 2011, 03:41 PM
Post #2


Captain Obvious.
******

Group: Moderator
Posts: 1.312
Joined: 3-August 05
From: Oradea/Cluj
Member No.: 52.535



Ar fi util sa stim si ce model de Passat este si ce motor are.


--------------------
1994 Opel Astra F 1.8 GSi 125 cp
2004 Opel Astra G 1.6i 103 cp
2007 Opel Astra G 1.6i 105 cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
laurr299
post Oct 18 2011, 04:52 PM
Post #3


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 16
Joined: 8-April 11
Member No.: 131.967



este din 94 si are motor de 1.8

QUOTE (Seri @ Oct 18 2011, 03:41 PM) *
Ar fi util sa stim si ce model de Passat este si ce motor are.








Este din vw passat variant din 94 si are motor de 1.8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Oct 18 2011, 06:25 PM
Post #4


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Passat 1.8 injectie multipunct (cod motor PF) ?
O varianta este schimbarea regulatorului de relanti (poate fi si curatat) cu unul luat de la dezmembrari.

Aici info de pe alt forum despre curatare:

QUOTE (OSCAR' timestamp='1070287113) *
L-am decapsulat. Initial am incercat sa-l curat cu spay de curatat carburator, dar nu curata decit depunerile de fum si ulei si numai cele de pe "supapa" aceea din capat, dar in interior are o tija pe care de multe ori se formeaza si alte depuneri solide care nu pot fi indepartate cu acel spray. Regulatoarele aceste sunt capsulate in genul electroventilatoarelor de la radiator. Oricum trebuie muta indeminare rabdare si mai ales atentie pt ca in interior sunt niste arculetze pe care le puteti pierde in timp ce este desfacut.

PS. se decapsuleaza in partea de linga conector, partea dreapta.


Poti citi mai multe aici: http://vwforum.vwforum.ro/topic/880-motoru...-si-isi-revine/


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Seri
post Oct 18 2011, 06:38 PM
Post #5


Captain Obvious.
******

Group: Moderator
Posts: 1.312
Joined: 3-August 05
From: Oradea/Cluj
Member No.: 52.535



Sunt de acord cu Doru. Ar trebui curatata clapeta de acceleratie si resetat motorasul de relanti, dar nu sunt sigur daca la motorul tau resetarea se poate face in acest mod:

QUOTE
- opresti motorul
- deconectezi bateria (atentie la codul cass)
- astepti cateva sec
- reconectezi bateria
- pui contact fara sa atingi pedala de acceleratie; consumatorii erau opriti de la primul pas
- astepti un minut (timp in care clapeta va bazai)
- (optional, cred) dai drumul la motor fara sa atingi pedala de acc.
- (optional, cred) mai astepti un minut cu motorul la relanti
- gata!


This post has been edited by Seri: Oct 18 2011, 06:38 PM


--------------------
1994 Opel Astra F 1.8 GSi 125 cp
2004 Opel Astra G 1.6i 103 cp
2007 Opel Astra G 1.6i 105 cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
laurr299
post Oct 18 2011, 07:14 PM
Post #6


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 16
Joined: 8-April 11
Member No.: 131.967



QUOTE (Seri @ Oct 18 2011, 06:38 PM) *
Sunt de acord cu Doru. Ar trebui curatata clapeta de acceleratie si resetat motorasul de relanti, dar nu sunt sigur daca la motorul tau resetarea se poate face in acest mod:

QUOTE
- opresti motorul
- deconectezi bateria (atentie la codul cass)
- astepti cateva sec
- reconectezi bateria
- pui contact fara sa atingi pedala de acceleratie; consumatorii erau opriti de la primul pas
- astepti un minut (timp in care clapeta va bazai)
- (optional, cred) dai drumul la motor fara sa atingi pedala de acc.
- (optional, cred) mai astepti un minut cu motorul la relanti
- gata!








Am curatat clapeta de acceleratie, multumesc pentru sfaturi, Am sa fac si ce a spus Seri, sa vad ce rezultat are, sper sa mearga si asta .....Multumesc pentru sfaturi.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Oct 18 2011, 07:16 PM
Post #7


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Indiferent daca acceleratia este pe cablu sau nu, dar cel mai probabil pe cablu, se poate reseta clapeta de acceleratie (si calibra) cu VAG-Com sau VCDS (cred ca merge, nu am incercat sa diagnostichez vreun astfel de model pana acum). Oricum, curatarea in prealabiul este obligatorie.

This post has been edited by DORU: Oct 18 2011, 07:18 PM


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
laurr299
post Oct 18 2011, 08:02 PM
Post #8


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 16
Joined: 8-April 11
Member No.: 131.967



QUOTE (DORU @ Oct 18 2011, 08:16 PM) *
Indiferent daca acceleratia este pe cablu sau nu, dar cel mai probabil pe cablu, se poate reseta clapeta de acceleratie (si calibra) cu VAG-Com sau VCDS (cred ca merge, nu am incercat sa diagnostichez vreun astfel de model pana acum). Oricum, curatarea in prealabiul este obligatorie.








Ii pe cablu, si cum as putea reseta?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Oct 19 2011, 06:45 AM
Post #9


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



In '94 OBD2 nu era obligatoriu, e posibil sa nu mearga cu vag-comul, sau in orice caz, sa nu mearga vag-comurile actuale (de la 4XX in sus) ci doar cele din muzee. OBD2 a devenit obligatoriu in '96 parca.
Trebuie incercata procedura de invatare a relentiului asa cum zice Seri, nu are cum sa strice, asta ar trebui sa fie primul pas, inainte de chestii mai hardcore.


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Oct 19 2011, 08:10 AM
Post #10


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Ai mufa 2x2 sau OBD ?

Daca dispui de o versiune VAG-Com 3.11, poti incerca adaptarea clapetei in [01] > [Adaptation] > 072 daca nu ma insel. Oricum poti lua subgrupurile in ordine crescatoare de la 060 si unde gasesti explicitare ADP RUN acolo te opresti.


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
laurr299
post Oct 19 2011, 10:28 AM
Post #11


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 16
Joined: 8-April 11
Member No.: 131.967



Multumesc mult Doru pentru sfaturile date, am sa le incerc, sa vad ce reusesc cu ea....., sper sa nu imi dea multe dureri de cap....Ca de cand o am nu mi-a facut nici o figura pana in pezent, asta e prima data cand incepe sa dea semne de defectiune. Multumesc inca odata pentru toti cei care m-au sfatuit ce sa fac.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Oct 19 2011, 10:34 AM
Post #12


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Cu placere si te asteptam sa revii cu vesti. thumbsup.gif


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
laurr299
post Oct 19 2011, 10:50 AM
Post #13


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 16
Joined: 8-April 11
Member No.: 131.967



Sigur ca o sa revin cu vesti sa va spun daca am rezolvat problema sau nu. O zi placuta in continuare la toti! thumbsup.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
laurr299
post Oct 21 2011, 10:46 AM
Post #14


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 16
Joined: 8-April 11
Member No.: 131.967



QUOTE (DORU @ Oct 19 2011, 10:34 AM) *
Cu placere si te asteptam sa revii cu vesti. thumbsup.gif









Salutare la toti, salut Doru, am facut ceea ce mi-ai zis si ...hm...fara nici un rezultat.....nu stiu ce are.....,nu inteleg de ce sta turata :-??....Nu poate sa fie si din alta cauza de se tureaza asa?

Cu respect,
Laur
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Oct 21 2011, 12:30 PM
Post #15


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



QUOTE (DORU @ Oct 18 2011, 06:25 PM) *
Passat 1.8 injectie multipunct (cod motor PF) ?
O varianta este schimbarea regulatorului de relanti (poate fi si curatat) cu unul luat de la dezmembrari.

Aici info de pe alt forum despre curatare:

QUOTE (OSCAR' timestamp='1070287113) *
L-am decapsulat. Initial am incercat sa-l curat cu spay de curatat carburator, dar nu curata decit depunerile de fum si ulei si numai cele de pe "supapa" aceea din capat, dar in interior are o tija pe care de multe ori se formeaza si alte depuneri solide care nu pot fi indepartate cu acel spray. Regulatoarele aceste sunt capsulate in genul electroventilatoarelor de la radiator. Oricum trebuie muta indeminare rabdare si mai ales atentie pt ca in interior sunt niste arculetze pe care le puteti pierde in timp ce este desfacut.

PS. se decapsuleaza in partea de linga conector, partea dreapta.


Poti citi mai multe aici: http://vwforum.vwforum.ro/topic/880-motoru...-si-isi-revine/



Daca recitesti, poate revii la varianta cu schimbarea regulatorului de relanti wink.gif
Asta presupunand ca si dupa curatare si adaptare, clapeta de acceleratie nu a fost vinovatul principal al problemei.


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
laurr299
post Oct 21 2011, 09:37 PM
Post #16


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 16
Joined: 8-April 11
Member No.: 131.967




Se pare ca asa a rezultat.....Multumesc inca odata pentru sfaturi Doru. O sa revin cu vesti noi dupa ce rezolv si aceasta problema thumbsup.gif rolleyes.gif

This post has been edited by DORU: Oct 22 2011, 05:38 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Oct 22 2011, 05:39 PM
Post #17


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Cu placere, sper sa fie aceasta cauza problemelor tale ! thumbsup.gif


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adryanoo
post Oct 29 2011, 07:18 PM
Post #18


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 24-October 11
Member No.: 135.943



sall!!!sunt nou p forum daca gresesc va rog sa ma scuzati.Am un vw passat si am AC p el.merge sa ii pun computer dela de clima da sa imi bage tot AC?nu sa modific instalatia doar computeru.Multumesc!!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 14th May 2024 - 11:49 AM