2011 Chinese GP - Shanghai (03) |
This topic is about 2011 Chinese GP - Shanghai (03), the author, Oana, wrote about: eu nu am nicio problema sa castige iar vettel, dar macar sa o faca luptand... ... To read more just scroll down
2011 Chinese GP - Shanghai (03) |
Apr 16 2011, 08:57 AM
Post
#21
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.254 Joined: 23-September 06 From: EU Member No.: 87.988 |
-------------------- |
|
|
Apr 16 2011, 05:53 PM
Post
#22
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.278 Joined: 22-February 07 From: in traffic Member No.: 100.009 |
?... cum adica?
-------------------- allinol IS EVIL!
2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL |
|
|
Apr 16 2011, 06:56 PM
Post
#23
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.254 Joined: 23-September 06 From: EU Member No.: 87.988 |
hai ca stii foarte bine ce vreau sa zic... macar sa-l depaseasca button la start, ca sa se chinuie putin sa-si recastige pozitia. adica sa depaseasca si altceva decat piloti intarziati
-------------------- |
|
|
Apr 17 2011, 08:31 AM
Post
#24
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.254 Joined: 23-September 06 From: EU Member No.: 87.988 |
Vettel - 1:35.674 Hamilton - 1:36.091 Maldonado - 1:36.121 Webber - 1:36.468 -------------------- |
|
|
Apr 17 2011, 10:48 AM
Post
#25
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.029 Joined: 2-December 08 From: Ramnicu Valcea Member No.: 118.674 |
-------------------- G4 - simplu si eficient.
|
|
|
Apr 17 2011, 10:53 AM
Post
#26
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 4-January 08 Member No.: 115.966 |
Cursa fantastica facuta de Webber . In mod cert, daca mai erau vreo 5 tururi, putea chiar sa si castige (dar nu cred ca mai avea gume )
|
|
|
Apr 17 2011, 11:08 AM
Post
#27
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
Cursa fantastica. Are un usor iz de spectacol artificial datorita cauciucurilor, DRS si KERS, dar cum toata lumea are aceleasi jucarii...e ok. Fantastic Webber, Schumacher. Michael la 42 de ani a avut citeva depasiri superbe si daca nu era taxat ieri in calificari de DRS, putea iesi mult mai bine. De pe 14 pe 9 la start. Not bad nu ? Inapoi la Red Bull. Astia nu au inca masina pusa la punct - nu stiu ce a avut Vettel, dar sigur ceva la masina. Lui Webber nu i-a mers KERS si uite ca a juns de pe 18 pe 3. Daca reusesc sa isi puna trotineta la punct, iar nu ii va mai prinde nimeni.
Nu stiu daca la voi a aratat momentul dar cele doua fraude de la Ferrari nu au fost penalizate cind a trebuit. Cu citeva clipe sau poate chiar 1 tur inainte de a il depasi Alonso pe Schumacher, Alonso a folosit DRS pe o sectiune de circuit unde este interzisa - si sa apropiat de Schumacher. Asteptam o penalizare...si am fost dezamagit dublu - mon cher Massa a taiat linia de iesire de la boxe. In trecut lumea a fost penalizata pt asta...si bineinteles ca nu li s-a intimplat nimic la amindoi. -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Apr 17 2011, 01:26 PM
Post
#28
|
|
THE GODFATHER Group: Membri Posts: 3.845 Joined: 8-August 04 From: Timisoara Member No.: 30.528 |
Prea tare cursa, n-am avut timp nici sa merg la un pipi! Faza cu DRS-ul la Alonso pe portiunea interzisa io unu n-am vazut-o, dar aia cu Massa cand a taiat linia continua de la boxe am vazut-o si chiar m-am gandit si io "ia uite dom'le, inainte erai penalizat pt. asta"! In fine...a race to remember....respect Hamilton, dar si respect Webber, Button, Rosberg si chiar si Schumacher.....au fost batalii prin tot plutonul, asa ceva n-am mai vazut de mult.....mai vreau!!!!! Comentatorii de pe Digi Sport sunt clar mai concentrati la cursa decat Miki si nu delireaza pe langa, dar au si ei scaparile lor, pe care sa zicem ca le putem trece cu vederea. Acum....3 saptamani....abstinenta fratilor.... Acum, cand l-am pus si io la pronostic pe Vettel, a castigat Hamilton....pana acum a fost invers.....io nici nu mai joc....respect pt. Getodac, care l-a ghicit pe Hamilton!
This post has been edited by Alex-F1: Apr 17 2011, 01:30 PM -------------------- VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno
>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul) "Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009) |
|
|
Apr 17 2011, 01:50 PM
Post
#29
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.254 Joined: 23-September 06 From: EU Member No.: 87.988 |
macar sa-l depaseasca button la start... ma scuzati ca ma citez singura, dar ala a fost momentul care a schimbat toata cursa. probabil ca am fi avut parte de o noua victorie vettel ca in australia sau malaezia daca nu ar fi gresit startul. nici eu nu am sesizat greseala lui alonso, dar sper ca va primi o penalizare, cum la fel sper ca se va intampla si in cazul lui massa. in 2009, la singapore, rosberg a fost penalizat pentru asta, desi atunci mai mult a pierdut timp decat sa castige ceva. coulthard a spus la BBC ca totusi ar avea voie sa taie linia aia si ca multi piloti fac asta, caz in care nu inteleg deloc regulamentul... dar fratilor, ce a vrut button sa faca atunci cand a intrat in boxa red bull? el zice ca nu a fost atent, red bull ca a incercat sa-i lucreze in felul asta... am ras bine -------------------- |
|
|
Apr 17 2011, 03:44 PM
Post
#30
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
Uite o discutie aici si aici Deci nu sint singurul care a sesizat.
si videoclipul Este deschis deoarece altfel s-ar vedea numele sponsorului, Santander. Iluzia optoica ar fi ca nu este deschis DAR uitati-va la alte poze ale masinii lui Alonso in timpul curse. http://www.youtube.com/watch?v=at0GSTZeEs4 This post has been edited by f1anatic: Apr 17 2011, 03:48 PM -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Apr 17 2011, 07:27 PM
Post
#31
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.278 Joined: 22-February 07 From: in traffic Member No.: 100.009 |
n-au cum sa-l penalizeze pe alonso pentru drs pentru ca, in teorie, drs-ul e blocat din ecu oriunde in afara de portiunea acceptata de fia. deci, tot in teorie, alonso, daca ar fi activat drs-ul in zona respectiva, ar fi trebuit sa ramina inchis. (sau ma rog, deschis, depinde daca va ginditi la avioane sau la masini.) e fie o buba in ecu, fie, probabil din cauza ca portiunea de circuit cu pricina e prea aproape de portiunea in care drs-ul e activabil, e o buba de gps. drept urmare, fia ar trebui sa se penalizeze singuri.
nu ramine decit sa constat inca o data felul in care alonso stie sa profite de absolut orice intr-o cursa. This post has been edited by 20krpm: Apr 17 2011, 07:28 PM -------------------- allinol IS EVIL!
2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL |
|
|
Apr 17 2011, 07:37 PM
Post
#32
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.278 Joined: 22-February 07 From: in traffic Member No.: 100.009 |
Michael la 42 de ani a avut citeva depasiri superbe si daca nu era taxat ieri in calificari de DRS, putea iesi mult mai bine. De pe 14 pe 9 la start. Not bad nu ? it is bad... it's still bad. daca ar face chestia asta in 5 curse consecutive, as spune ca e bine. dar asa, rezultatele sub-modeste din cursele anterioare nu pot fi uitate doar din cauza unui start lejer superior. un start bun a fost heidfeld saptamina trecuta, spre comparatie. -------------------- allinol IS EVIL!
2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL |
|
|
Apr 17 2011, 07:44 PM
Post
#33
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.254 Joined: 23-September 06 From: EU Member No.: 87.988 |
dar nu te-a contrazis nimeni. eu ma refeream doar la faptul ca nu am observat asta in timpul cursei si am aflat ulterior... Fernando Alonso rear wing mystery explained -------------------- |
|
|
Apr 17 2011, 09:00 PM
Post
#34
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
n-au cum sa-l penalizeze pe alonso pentru drs pentru ca, in teorie, drs-ul e blocat din ecu oriunde in afara de portiunea acceptata de fia. deci, tot in teorie, alonso, daca ar fi activat drs-ul in zona respectiva, ar fi trebuit sa ramina inchis. (sau ma rog, deschis, depinde daca va ginditi la avioane sau la masini.) e fie o buba in ecu, fie, probabil din cauza ca portiunea de circuit cu pricina e prea aproape de portiunea in care drs-ul e activabil, e o buba de gps. drept urmare, fia ar trebui sa se penalizeze singuri. nu ramine decit sa constat inca o data felul in care alonso stie sa profite de absolut orice intr-o cursa. Not so fast. Inseamna ca Ferrari au proiectat un sistem sub-standard deoarece aceste sisteme DRS sint FAIL-SAFE - adica daca este sa se strice, trebuie sa se strice INCHISE astfel incit sa nu destabilizeze masina in vreo curba daca se deschide in mod anormal. Deci daca nu Alonso, atunci Ferrari ar trebui penalizata pt constructie ilegala a unui component care poate afecta siguranta masinii. -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Apr 17 2011, 11:02 PM
Post
#35
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.278 Joined: 22-February 07 From: in traffic Member No.: 100.009 |
Not so fast. not so fast yourself. ecu-ul e proiectat si manufacturat de mclaren, software-ul e de la microsoft. toate masinile au acelasi ecu. -------------------- allinol IS EVIL!
2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL |
|
|
Apr 18 2011, 02:05 AM
Post
#36
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
Not so fast. not so fast yourself. ecu-ul e proiectat si manufacturat de mclaren, software-ul e de la microsoft. toate masinile au acelasi ecu. Not so double-fast buddy. DRS care o fi el activat de ECU comun dar design-ul aripei pe spate si al acelui component DRS este munca fiecarei echipe individuale. http://www.racecar-engineering.com/article...duction-system/ QUOTE DRS is unlike last years front wing adjustment in that it does not give a number of position settings, its either on or off. Last year it was found that teams were using the front wing flaps more to work with the dual tyre compounds and falling car weight through the race rather than it’s intended purpose – overtaking. From the steering wheel a signal is sent to the ECU, the same McLaren Electronics unit used in all Formula 1 cars since 2008. That unit will likely drive a Moog valve mounted somewhere in the region of the transmission. “we have developed custom versions of our E024 series servo valve for rear wing actuation” reveals Martin Jones the Market Manager for European Motorsport at Moog. The E024 was popular for front wing actuation, although those systems will be made redundant under next years regulations. Moog also supplies a range of miniature brushless electric motors that may also be used for this purpose. Suggesting that not all teams have gone the hydraulic route. Exactly how teams have approached the problem of actuating the wing itself is difficult to be sure of though some run tubing up through the central wing supports or through the end plates, though neither have an especially large cross sectional area to run pipework or rods. Looking at some of the front wing end plate devices used in F1 recently hydraulic lines are run to a small actuator, whilst on others an electronic actuator is used. Negating the need for a hydraulic system. Exact costs are hard to come by but the time taken to construct a cars pipework at a specialist such as FHS Motor Racing is a good indication “it is almost how long is a piece of string trying to work out how long it would take, if we take a simplistic approach & just say how long to assemble a set of hoses then we are talking “ very” approximately 35/40 hours” explains Peter Hughes the firms MD. “F1 teams will typically design the assembly themselves then send the files over to us to see it it is actually possible to make. We take the design files and convert them into something that’s workable. Many of the teams have worked with us for years though and know what is possible. Things like bend radius or whether something is suitable for Swaging or similar. Then as a system is being developed we go on site with the client and do mock ups to ensure it all fits.” Deci eu ce am inteles este ca - designul DRS este individual dar controlat prin ECU comun - exista cel putin o companie favorita in ceea ce priveste aceste mechanisme de precizie - la fel ca si alte companii implicate in F1 ex. Magneti Marelli, produsele acestei companii sint construite la specificatiile cerute de client - exista cel putin 2 versiuni: hidraulice si electrice -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Apr 18 2011, 07:19 AM
Post
#37
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.278 Joined: 22-February 07 From: in traffic Member No.: 100.009 |
articolul pe care l-ai gasit tu pe acest prestigios site e la subiect, dar din pacate nu are nici un fel de relevanta pentru problema despre care vorbesti. e evident ca defectiunea pe care ai adus-o in discutie e din cauza ecu-ului, si nu din cauza actuatorului. drs-ul lui alonso s-a deschis si apoi s-a inchis imediat, nu se pune problema ca a ramas blocat intr-o anumita pozitie. actuatorul a functionat ok, ecu-ul razna.
brilliant. in alta ordine de idei, bob varsha a sesizat imediat, si scott a dat si reluare. This post has been edited by 20krpm: Apr 18 2011, 07:21 AM -------------------- allinol IS EVIL!
2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL |
|
|
Apr 18 2011, 01:10 PM
Post
#38
|
|
Asa?! Group: Membri Posts: 3.821 Joined: 10-January 08 From: Galati Member No.: 116.021 |
Nici macar nu m-am uitat la rezultate pentru ca vreau sa descarc cursa si s-o vad.
Am fost lenes anul acesta insa ma pun pe recuperat deci felicitari castigatorilor de acum si succes tuturor pentru viitor! -------------------- |
|
|
Apr 18 2011, 01:18 PM
Post
#39
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
articolul pe care l-ai gasit tu pe acest prestigios site e la subiect, dar din pacate nu are nici un fel de relevanta pentru problema despre care vorbesti. e evident ca defectiunea pe care ai adus-o in discutie e din cauza ecu-ului, si nu din cauza actuatorului. drs-ul lui alonso s-a deschis si apoi s-a inchis imediat, nu se pune problema ca a ramas blocat intr-o anumita pozitie. actuatorul a functionat ok, ecu-ul razna. brilliant. in alta ordine de idei, bob varsha a sesizat imediat, si scott a dat si reluare. Te las pe tine sa ai aceasta preocupare - cine a sesizat primul: FIA, TV producers, Varsha, sau poate chiar eu; si sa comentezi vis-a-vis de perspicacitatea fiecaruia. Pt mine este irelevant si nu ma avantajeaza nici fusul orar. Ramin la concluzia ca ceva din designul Ferrari nu a functionat corect. Sau poate a fost mesterit sa nu functioneze corect. ECU primeste semnal de la FIA cind functia este disponibila. Semnalul de la FIA nu face decit sa "armeze" sistemul. Comanda de deschidere este manuala, de la pilot. In China, linia de detectie a DRS era inaintea curbei, dupa care masinile mai aveau ceva de mers pina la semnul care indica ca au voie sa il foloseasca. Ceea ce deschide posibilitatea unei mici programari care sa activeze aripa fara ca FIA sa detecte ca Fernando a apasat butonul DRS - comanda manuala. ECU piggyback. E o posibilitate dupa cum este si malfunction la actuator, supape, motorsa alectric etc. Dar 21 de ECU nu au dat semnal aiurea la aripa pe spate. Cind celor de la Mercedes nu le-a mers DRS in calificari, nu li s-a deschis aiurea, ci nu li s-a deschis. E mai greu de crezut ca este o problema cu ECU. Pina vad rezultatele oficiale ale investigatiei FIA, ramin la parerea mea. -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
May 2 2011, 12:28 PM
Post
#40
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.254 Joined: 23-September 06 From: EU Member No.: 87.988 |
acum am realizat ca nu am postat rezultatele, dar sunt convinsa ca le-ati vazut singuri.
nici de data asta nu am avut raspunsuri corecte la intrebarea etapei, liuzzi fiind primul pilor ce a primit o penalizare in cursa. felicitari lui getodac, care a adunat cele mai multe puncte - 46 pct, urmat de azazel, cu 18 pct. -------------------- |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 13th May 2024 - 10:55 AM |