Probleme Opel Astra Caravan F - X14XE, Scade viteza pana moare motorul |
This topic is about Probleme Opel Astra Caravan F - X14XE, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Probleme Opel Astra Caravan F - X14XE, Scade viteza pana moare motorul |
Mar 4 2011, 03:22 PM
Post
#1
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 13 Joined: 4-March 11 Member No.: 131.560 |
Vin la voi cu o problema a carei rezolvare nu am putut`o gasi absolut nicaieri, sperand ca altcineva s-a mai confruntat cu ea si a reusit sa ii dea de cap. Detin un autoturism Opel Astra Caravan F din 1996, motor de 1.4 16 valve benzina. Problema sta in felul urmator. Pornesc dimineata motorul, totul ok...plec la drum..totul ok..pana ajung la viteza de peste 100 km/h sau mai bine spus cand depasesc 2500 de turatii..cand incepe sa traga. Apoi deodata masina incepe sa piarda din viteza (eu tin acceleratia la fund) fiind nevoit sa tot schimb intr-o viteza inferioara...uneori ajung pana intr-a 2-a..alteori pana moare motorul de tot. Dupa ce face faza asta isi revine..si nu mai am probleme pana nu las masina oprita un timp. In timp ce incepe sa piarda din viteza...daca o scot din viteza si o las la relanti..moare motorul instantaneu. Am devenit disperat cu aceasta problema si am fost la mai multi mecanici schimband pe rand: filtru de benzina, catalizator, senzor de temperatura, bujiile, regulatorul de presiune de pe rampa de injectoare, am mers cu mufa de la sonda lambda scoasa, mufa egr scoasa, dar fara nici o rezolvare. Am facut test atat pe loc cat si in mers si nu da nici o eroare. In bord nu mi se aprinde nici o lumina. Am citit pe alte forumuri cum ca ar putea fi de vina debitmetru, dar emcanicul meu mi-a spus ca masina mea e multipunct si nu are debitmetru. In ultimele 2 zile am observat, ca daca in momentul cand incepe sa piarda din viteza si turatie...iau piciorul de pe acceleratie si o las in frana de motor un timp...iar apoi accelerez iar..isi revine pana ajung iar la viteza de peste 100-120 km//h dupa care face iar. Va rog ajutati-ma cu alte sfaturi. Va multumesc anticipat This post has been edited by BoDolik: Mar 4 2011, 03:24 PM |
|
|
Mar 9 2011, 11:33 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Manifold Air Pressure
LE GM OPEL TECH2 e o scula profi care e scumpa. Trebuie vazut ce protocol foloseste si cautat una simpla, generica si clonata. LE2 Cel mai simplu sa afli daca e OBD1 sau 2 e sa vezi cati digiti au codurile de eroare. OBD1 au 3 digiti, daca are mai mult de 3 e aproape sigur OBD2 This post has been edited by James Kilowatt: Mar 9 2011, 11:38 AM -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Mar 9 2011, 12:26 PM
Post
#3
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 13 Joined: 4-March 11 Member No.: 131.560 |
Am fost rapid acum la mecanic si i-am precizat de senzorul MAP. Mi-a scos mufa de la el sa incerc asa sa vedem ce zice motorul..dar nu am reusit nici sa plec de pe loc cu mufa aceea scoasa. Atunci a scos furtunul de la acelsi senzor si i-a bagat un dop. Asa am reusit sa merg...acum voi lasa masina cateva ore si apoi sa vedem daca face iar figuri.
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 17th May 2024 - 04:11 AM |