IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

www.reconditionari-turbine.ro Reconditonari turbine / turbine noi pentru orice autoturism

This topic is about www.reconditionari-turbine.ro Reconditonari turbine / turbine noi pentru orice autoturism, the author, IonutTurbo, wrote about: www.reconditionari-turbine.ro vine in intampinarea userilor masini.ro care doresc sa reconditioneze turbosuflante sau sa achizitioneze turbine noi si ... To read more just scroll down

> Reguli de postare

Reguli de postare

Dealeri

1.Titlul anuntului trebuie sa contina OBLIGATORIU marca la care se refera promotia si numele dealerului
2.Dealerul are obligatia sa raspunda eventualelor intrebari ale membrilor in legatura cu oferta lor intr-un interval de timp decent sau topicul se sterge


Membri

1. Orice mesaj postat in aceasta zona trebuie sa aiba legatura cu subiectul topicului
2. Membri nu pot deschide topice noi, aceasta arie este rezervata exclusiv dealerilor si magazinelor auto.

 
Reply to this topicStart new topic
> www.reconditionari-turbine.ro Reconditonari turbine / turbine noi pentru orice autoturism, Vindem turbine noi marca Garrett/ Vindem turbine sh marca Garrett /
IonutTurbo
post Jan 6 2011, 10:52 AM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 6-January 11
Member No.: 130.788



www.reconditionari-turbine.ro vine in intampinarea userilor masini.ro care doresc sa reconditioneze turbosuflante sau sa achizitioneze turbine noi si le punem la dispozitie stocul propriu de piese.

Reconditionam turbine pentru producatori ca Volkswagen, Audi, Skoda, Seat, Opel, Renault, Ford etc . Reparatia consta in inlocuirea segmentilor de admisie si evacuare uzati, flansa de admisie, panoul si axul turbinei si dupa caz turbocompresor si corpul turbinei.

Va oferim garantie de 6 luni fara limita de km, timpul de executie al reconditionarii este de 6 de ore.


Prin intermediu firmelor de curierat rapid stam la dispozitia clientiilor din toata tara.


In cazul in care doritii sa reconditionati o turbina , acesta trebuie trimisa la serviceul nostru urmand ca dupa reparare ea sa fie returnata dvs. In momentul primirii achitati suma aferenta reconditionarii cat si taxele de curier. Toata acesta procedura dureaza maxim 72 ore .


In cazul in care doritii sa achizitionati o turbina noua ,procedura este asemanatoare . Turbosulanta noua este trimisa de noi la adresa indicata de dvs, in momentul receptionarii produsului achitati contravaloarea lui , si unde este cazul predati curierului si piesa veche la schimb. Prin returnarea turbinei vechi reduceti considerabil pretul produsului nou .

Preturi pentru useri masini.ro :
Orice turbina noua Garrett 420 EURO cu piesa veche la schimb.
Orice turbina sh Garrett 250Euro cu piesa veche la schimb.
Orice reconditionare de turbina Garret 900RON.
Orice alta piesa necesara ( actuator-supapa,garnitura etc ) beneficieaza de o reducere de 10% fata de preturile de pe site.

ATT : RECONDITIONAM SI VINDE DOAR PRODUSE MARCA GARRETT ( exclus kkk sau ihi , deci rog posesorii de 1.5dci sau alte motoare echipate cu kkk sa inteleaga ca nu am cum sa ii ajut nici cu reconditionat nici cu alt produs nou )

Raspundem in cel mai scurt timp oricaror intrebari postate aici sau la telefon 0731.609.338 - Ionut

Pentru mai multe date de contact : http://reconditionari-turbine.ro/contact.html
Pentru produse noi : http://reconditionari-turbine.ro/produse/turbine-noi.html
Pentru reconditionari turbine : http://reconditionari-turbine.ro/reconditionari-turbine.html
Pentru Turbine custom ( in vederea cresterilor de putere ) : http://reconditionari-turbine.ro/produse/turbine-custom.html
Pentru Turbine SH : 0731.609.338



NOTA : Preturile afisate in acest topic , si reducerile mentionate mai sus sunt valabile doar userilor masini.ro

Attached File(s)
Attached File  logo_pe_alb.jpg ( 7.2K ) Number of downloads: 0
Attached File  bis5.jpg ( 124.34K ) Number of downloads: 1
Attached File  la_gata_reconditionari_turbine.jpg ( 71.47K ) Number of downloads: 0
Attached File  turbine_noide_desctop.jpg ( 45.39K ) Number of downloads: 0
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Jan 6 2011, 09:25 PM
Post #2


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Buna ziua,

Solicit raspuns pt cateva intrebari :

1= din ce oras sunteti ? si unde aveti service-ul ca locatie ?
2= pt turbine SH, comercializate de dvs la 250 eur, ele au fost in prealabil reconditionate si testate ?
3= iau ca ex Skoda Octavia 1U: pe site sunt prezentate doar turbine pt modele TDI VE, nu si PD. Ultimele folosesc turbine VNT15 si 17.
Reconditionati si pe acestea din urma ?
4= turbinele custom sunt iarasi prezentate pe site la Skoda Octavia doar pt modelul non-PD, desi vad ca la Superb 3U exista si cele PD. Asadar, intrebarea este daca un client da la schimb o turbina VNT15 pt una VNT17, acest schimb se incadreaza la "turbine custom" ? Nu sunt necesare ajustari pt galeriile de admisie / evacuare in acest caz ? Montajul l-ati asigura tot dvs in service de ex ?

Multumesc anticipat pt raspunsuri.


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
IonutTurbo
post Jan 7 2011, 09:24 AM
Post #3


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 6-January 11
Member No.: 130.788



Incerc sa raspund intrebarilor dvs desii nu am inteles multe din ele;

1.Bucuresti sector 2
2. da
3. pe site sunt si modele de PD la 1u ( si la produse noi , si la turbine custom , iar la reconditionari e ceva general...."orice turbina " )
4 http://reconditionari-turbine.ro/produse/t...9tdi-131cp.html .......cred ca 131CP e PD nu? clientul nu da la schimb nimic , vine cu una din motorizarile de pe site la noi la service , spune ce crestere de putere doreste , si accea se realizeaza din turbina de pe masina, nu primeste altceva . Costul reprezinta stric modificarea.
asiguram si montaj.

This post has been edited by DORU: Jan 7 2011, 04:50 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Jan 7 2011, 02:32 PM
Post #4


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



Intrebare: Ce tolerante aveti la echilibrare/balansarea rotorului? Puteti reconditiona turbine IHI (Subaru) sau MHI (Mitsubishi) ? Ex. IHI-VF-39 ? IHI-VF-52 ? MHI-TD-04-16G ? MHI-TD-05-18G ?

Multumesc anticipat pt raspunsuri.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
IonutTurbo
post Jan 7 2011, 02:56 PM
Post #5


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 6-January 11
Member No.: 130.788




scrie mare si bolduit in enunt :
ATT : RECONDITIONAM SI VINDE DOAR PRODUSE MARCA GARRETT ( exclus kkk sau ihi , deci rog posesorii de 1.5dci sau alte motoare echipate cu kkk sa inteleaga ca nu am cum sa ii ajut nici cu reconditionat nici cu alt produs nou )

This post has been edited by DORU: Jan 7 2011, 04:52 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Jan 7 2011, 05:01 PM
Post #6


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Te rog NU mai da "Quote" la mesajul imediat anterior !


QUOTE (IonutTurbo @ Jan 7 2011, 09:24 AM) *
Incerc sa raspund intrebarilor dvs desi nu am inteles multe din ele;

4. http://reconditionari-turbine.ro/produse/t...9tdi-131cp.html .......cred ca 131CP e PD nu? clientul nu da la schimb nimic , vine cu una din motorizarile de pe site la noi la service , spune ce crestere de putere doreste , si accea se realizeaza din turbina de pe masina, nu primeste altceva . Costul reprezinta stric modificarea.
asiguram si montaj.


Recunosc ca nici feed-back-ul nu imi raspunde complet la intrebare, asadar revin cu precizari.

Sa presupunem ca un client are TDI cu VNT15 si alege sa cumpere o turbina noua de la dvs cu a lui la schimb, dar nu doreste tot VNT15 ci VNT17 !
Platind cei 420 eur poate avea aceasta turbina pe masina lui, eventual si cu montaj contracost in service-ul dvs ?
Deci nu discutam despre OBD Tuning la turbina lui VNT15, ci strict schimbarea acesteia cu VNT17 + montaj, contra sumei de 420 eur si turbina VNT15 la schimb.



--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
IonutTurbo
post Jan 7 2011, 06:04 PM
Post #7


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 6-January 11
Member No.: 130.788



Acum am inteles, este exclus acest lucrul , dai vnt15 , platesti vnt15, primesti vnt15 ! De montat nu incape discutie in preturile de mai sus. Montajul e un lucru cu totul separat.

Stima

This post has been edited by IonutTurbo: Jan 7 2011, 06:06 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 5th May 2024 - 07:29 AM