Motoare tunabile - versus pret/performanta, de la VW 2.0TSI pana la Subaru 2.0 diesel sau orice altceva |
This topic is about Motoare tunabile - versus pret/performanta, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Motoare tunabile - versus pret/performanta, de la VW 2.0TSI pana la Subaru 2.0 diesel sau orice altceva |
Feb 22 2010, 05:47 PM
Post
#1
|
|
pilot Group: Membri Posts: 356 Joined: 13-April 07 From: Cluj-Napoca / Galway(Irlanda) Member No.: 103.845 |
M-ar interesa un raport pret/performanta pt orice motor/ sau masina in ansamblu care poate fi tunat cu efecte notabile. La tunat ma refer doar la partea functionala, nu estetica (bodykituri etc). Un format sub care se pot prezenta datele: 1- Inainte de tunare / stock: Masina/motor/pret, de ex. Octavia vRS 200CP, 20k euro 2- CP castigati si la ce pret, ex 50 CP prin schimbare admisie/soft stage 1, 1000 euro 3- upgrade frane, ce componente, pret - asta intra in alta sectiune a masini.ro... Rog pe cei care au experienta cu asa ceva sa posteze (cifrele de mai sus sunt date doar de exemplu, nu-s precise) |
|
|
Feb 23 2010, 03:20 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.387 Joined: 8-September 06 From: San Francisco Member No.: 86.644 |
Ca sa dau un exemplu din lumea reala, un Legacy GT de 2.5L, turbo, 265CP costa cu vreo 7,000$ mai scump ca versiunea aspirata de 170CP, dar are foarte multe chestii in plus (de la interior difeit, piele etc pina la AWd diferit, diferntiale etc). Daca te apuci sa-l modifici singur de banii astia nu faci mare lucru. Deci de ce s-ar baga cineva la asa ceva? Chiar prespunind ca merge totul simplu si n-ai probleme de gestiune, compresie, detonatii, presiuni diferite, numaio ca sa cumperi un kit turbo si un intercooler si un LSD si frine etc te costa banii astia.
-------------------- ---------------
Honda Civic EX 2006 140CP Mazda 6S 2003 220CP |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 6th May 2024 - 08:42 AM |