dacia 1310:ajutati-ma cu ceva sfaturi |
This topic is about dacia 1310:ajutati-ma cu ceva sfaturi, the author, ionut30651, wrote about: am o mare problema, masina mea, o dacia 1310 din 1990 imi face mari probleme la pornirea la rece...porneste greu orice i-as face tre sa dau 4-5 chei d ... To read more just scroll down
dacia 1310:ajutati-ma cu ceva sfaturi |
Sep 19 2004, 01:04 AM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 10-August 04 From: Bacau (Bacau) Member No.: 30.644 |
|
|
|
Sep 19 2004, 08:44 AM
Post
#2
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 148 Joined: 27-August 04 From: Bucuresti Member No.: 31.463 |
veiz filtrele. de benzina si cel din carburator sa nu fie murdare.Nivelul uleiului, apa. bujii, fise, delcou, platina.
|
|
|
Sep 19 2004, 09:46 AM
Post
#3
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Vezi ce spunea Robert mai sus, insa in alte ordine... Platine, bujii, delco, fise, filtre
Incearca cu socul tras doar pana la jumatate, nu pana la capat, uneori clapeta se inchide prea mult si trage prea multa benzina si se poate ineca, inca de la prima cheie. Incearca diferite "protocoale" de pornire... cu sprit inainte, fara, cu piciorul putin pe acceleratie din prima, fara, cu acceleratie usoara dupa 2 secunde de demaror, fara... Fiecare din rablele cu carburator are hachitele ei, insa odata invate ar trebuie sa o poti porni la prima. Asa pateam si eu cu Lada, la mine o lua iarna-vara la sfert, insa daca lasam pe altii descarcau bateria si tot nu pornea.... A.... Si verifica pompa de benzina sa nu fie dezamorsata. Poti scoate furtunul care duce la carburator si sa actionezi pompa manual. Daca nu stropeste cu benzina din primele incercari, inseamna ca se dezamorseaza si trebuie reparata. Odata amorsata nu mai ai probleme, de aia porneste usor la cald. Incearca sa dai la cama pana cand esti sigur ca da benzina inaite sa incerci sa pornesti, si vezi daca o ia mai usor. Cu faptul ca da in balbaiala la rece e normal, daca spui ca ai probleme cu socul, nu e cazul sa te ingrijorezi. Ar trebui sa-l tragi putin, insa nu prea mult si sa eviti sa o calci prea violent. Si sa nu uiti de el si sa mergi cu socul tras.... |
|
|
Sep 20 2004, 12:52 PM
Post
#4
|
|
sofer Group: Membri Posts: 51 Joined: 12-September 04 From: Bucuresti Member No.: 32.326 |
|
|
|
Oct 1 2004, 03:53 PM
Post
#5
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 8 Joined: 18-September 04 From: Bucuresti Member No.: 32.755 |
|
|
|
Dec 15 2004, 07:49 PM
Post
#6
|
|
sofer Group: Membri Posts: 70 Joined: 28-May 03 From: Caransebes (Caras Severin) Member No.: 12.874 |
:!: Cablul de la soc este ok? S-ar putea sa fie rupt, slabit samd si socul sa nu faca nici o treaba
|
|
|
Dec 24 2004, 02:35 AM
Post
#7
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 14 Joined: 2-May 04 From: Bucuresti Member No.: 24.535 |
Asa cum au spus interlocutarii mei, ordinea (dpmv personal) este urmatoarea:
1. aprindere, chiar daca 80% nu este de vina (bujii, fise, platina, capac delco, condensator) 2.Carburator, spalat-reglat 3.Nu strica un reglaj la culbutori 4. CAPAC POMPA BENZINA (fac pariu 100%, ca aici este cauza); ai grija de unde cumperi piesele. iti recomand piesele de origine, chiar daca sunt mai scumpe; 5. daca cele de mai sus nu au dus la un rezultat concret, masoara compresia motorului. Daca mai merge, ceva km, baga in motor un aditiv de ulei (eu m-am inteles foarte bine cu 2+2) succes -------------------- Suntem prea saraci ca sa ne carpim cu zdrente...
|
|
|
Dec 24 2004, 02:37 AM
Post
#8
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 14 Joined: 2-May 04 From: Bucuresti Member No.: 24.535 |
Asa cum au spus interlocutarii mei, ordinea (dpmv personal) este urmatoarea:
1. aprindere, chiar daca 80% nu este de vina (bujii, fise, platina, capac delco, condensator) 2.Carburator, spalat-reglat 3.Nu strica un reglaj la culbutori 4. CAPAC POMPA BENZINA (fac pariu 100%, ca aici este cauza); ai grija de unde cumperi piesele. iti recomand piesele de origine, chiar daca sunt mai scumpe; 5. daca cele de mai sus nu au dus la un rezultat concret, masoara compresia motorului. Daca mai merge, ceva km, baga in motor un aditiv de ulei (eu m-am inteles foarte bine cu 2+2) succes -------------------- Suntem prea saraci ca sa ne carpim cu zdrente...
|
|
|
Dec 24 2004, 02:39 AM
Post
#9
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 14 Joined: 2-May 04 From: Bucuresti Member No.: 24.535 |
Asa cum au spus interlocutarii mei, ordinea (dpmv personal) este urmatoarea:
1. aprindere, chiar daca 80% nu este de vina (bujii, fise, platina, capac delco, condensator) 2.Carburator, spalat-reglat 3.Nu strica un reglaj la culbutori 4. CAPAC POMPA BENZINA (fac pariu 100%, ca aici este cauza); ai grija de unde cumperi piesele. iti recomand piesele de origine, chiar daca sunt mai scumpe; 5. daca cele de mai sus nu au dus la un rezultat concret, masoara compresia motorului. Daca mai merge, ceva km, baga in motor un aditiv de ulei (eu m-am inteles foarte bine cu 2+2) succes -------------------- Suntem prea saraci ca sa ne carpim cu zdrente...
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 26th April 2024 - 03:53 PM |