Help - Search - Members - Calendar
Full Version: dacia 1310:ajutati-ma cu ceva sfaturi
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Aria Tehnica Masini.ro
ionut30651
am o mare problema, masina mea, o dacia 1310 din 1990 imi face mari probleme la pornirea la rece...porneste greu orice i-as face tre sa dau 4-5 chei dupa care o ia usurel, nu vrea sa porneasca cu soc deloc...si can plec tre sa merg usor cu ea pana se incalzeste putin...daca apas acceleratia mai tare(nu f mult!!) ma da in cap si moare....asta pana se incalzeste, dupa aia nu mai are nimic, porneste la sfet de cheie si accelereaza chiar si atunci cand duc pedala la fund.....poate imi puteti spune si mie un sfat ce as putea sa-i fac...e destul de nasol ca dimineata sa stau sa o pornesc si dupa asta sa mai astept cateva minute.........pot sa spun ca nu e mare diferenta decat iarna.....multumesc!
robert constantin31470
veiz filtrele. de benzina si cel din carburator sa nu fie murdare.Nivelul uleiului, apa. bujii, fise, delcou, platina.
James Kilowatt
Vezi ce spunea Robert mai sus, insa in alte ordine... Platine, bujii, delco, fise, filtre laugh.gif
Incearca cu socul tras doar pana la jumatate, nu pana la capat, uneori clapeta se inchide prea mult si trage prea multa benzina si se poate ineca, inca de la prima cheie. Incearca diferite "protocoale" de pornire... cu sprit inainte, fara, cu piciorul putin pe acceleratie din prima, fara, cu acceleratie usoara dupa 2 secunde de demaror, fara... Fiecare din rablele cu carburator are hachitele ei, insa odata invate ar trebuie sa o poti porni la prima. Asa pateam si eu cu Lada, la mine o lua iarna-vara la sfert, insa daca lasam pe altii descarcau bateria si tot nu pornea....
A.... Si verifica pompa de benzina sa nu fie dezamorsata. Poti scoate furtunul care duce la carburator si sa actionezi pompa manual. Daca nu stropeste cu benzina din primele incercari, inseamna ca se dezamorseaza si trebuie reparata. Odata amorsata nu mai ai probleme, de aia porneste usor la cald. Incearca sa dai la cama pana cand esti sigur ca da benzina inaite sa incerci sa pornesti, si vezi daca o ia mai usor.
Cu faptul ca da in balbaiala la rece e normal, daca spui ca ai probleme cu socul, nu e cazul sa te ingrijorezi. Ar trebui sa-l tragi putin, insa nu prea mult si sa eviti sa o calci prea violent. Si sa nu uiti de el si sa mergi cu socul tras....
eugen32333
90% ca este din platini si din reglajul avansului. Platinile s-au apropiat prea mult. La rece aproape ca nu porneste si nu pleaca de pe loc, iar la cald functioneaza. Asta as verifica in primul rand.
Daniel32762
In primul rand ti-as zice sa nu umbli la aprindere.Cred ca problema la tine este din carburatie.Vezi nivelul plutitorului cum il ai, jiclorul ala cu bile, si sa nu ai infundata sau lipsa duza de aer cald care vine de la galerie.
George Serban
:!: Cablul de la soc este ok? S-ar putea sa fie rupt, slabit samd si socul sa nu faca nici o treaba
Marian24542
Asa cum au spus interlocutarii mei, ordinea (dpmv personal) este urmatoarea:

1. aprindere, chiar daca 80% nu este de vina (bujii, fise, platina, capac delco, condensator)
2.Carburator, spalat-reglat
3.Nu strica un reglaj la culbutori
4. CAPAC POMPA BENZINA (fac pariu 100%, ca aici este cauza); ai grija de unde cumperi piesele. iti recomand piesele de origine, chiar daca sunt mai scumpe;
5. daca cele de mai sus nu au dus la un rezultat concret, masoara compresia motorului. Daca mai merge, ceva km, baga in motor un aditiv de ulei (eu m-am inteles foarte bine cu 2+2)
succes
Marian24542
Asa cum au spus interlocutarii mei, ordinea (dpmv personal) este urmatoarea:

1. aprindere, chiar daca 80% nu este de vina (bujii, fise, platina, capac delco, condensator)
2.Carburator, spalat-reglat
3.Nu strica un reglaj la culbutori
4. CAPAC POMPA BENZINA (fac pariu 100%, ca aici este cauza); ai grija de unde cumperi piesele. iti recomand piesele de origine, chiar daca sunt mai scumpe;
5. daca cele de mai sus nu au dus la un rezultat concret, masoara compresia motorului. Daca mai merge, ceva km, baga in motor un aditiv de ulei (eu m-am inteles foarte bine cu 2+2)
succes
Marian24542
Asa cum au spus interlocutarii mei, ordinea (dpmv personal) este urmatoarea:

1. aprindere, chiar daca 80% nu este de vina (bujii, fise, platina, capac delco, condensator)
2.Carburator, spalat-reglat
3.Nu strica un reglaj la culbutori
4. CAPAC POMPA BENZINA (fac pariu 100%, ca aici este cauza); ai grija de unde cumperi piesele. iti recomand piesele de origine, chiar daca sunt mai scumpe;
5. daca cele de mai sus nu au dus la un rezultat concret, masoara compresia motorului. Daca mai merge, ceva km, baga in motor un aditiv de ulei (eu m-am inteles foarte bine cu 2+2)
succes
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.