Distributie |
This topic is about Distributie, the author, mr avat, wrote about: Am inceput sa am un zgomot la distributie(lant),e scumpa schimbarea acestuia,si ce implica.Am skoda Fabia RS 1,4 benzina.Mersi /thumbsup.gif" style="v ... To read more just scroll down
Distributie |
Mar 30 2008, 06:32 PM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 30-March 08 Member No.: 116.805 |
|
|
|
Mar 31 2008, 11:48 AM
Post
#2
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Salut.
Fabia RS exista numai in versiune 1.9TDI. Poate ai echipare Sport. Motorul de 1.4MPI 68CP? Intai fa constatare in service Skoda, apoi vei vedea daca de vina este lantul de distributie. Cati km are masina? -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Apr 19 2010, 10:40 AM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 722 Joined: 18-January 06 From: Bucuresti Member No.: 65.664 |
La Fabiamea pe benzina a cam venit vremea sa-i schimb distributia, care e pe curea dintata de cauciuc. Se recomanda la 4 ani iar a mea face in curand 4 ani si jumatate.
Nu am alergat-o eu prea mult, adica abia are 26.900 Km si atunci nu se impune schimbarea si a pompei de apa, ca nu a carat prea multa apa pana acum. Preturile in service variaza daca o faci cu piese originale, sau, fiind iesita din garantie, cu piese "after market", adica facute de alti producatori, mai mult sau mai putin omologati. Diferenta in cel de al doilea caz e de 3-400 lei mai putin. Am sunat la Brady din Iuliu Maniu si mi-au spus (pentru tipul meu de motor) un pret de 754 lei, cu piese originale, manopera si TVA inclus. Am sunat si la Brady din Valea Oltului (care fac reclama ca sunt mai ieftini), si mi-au dat un pret bomba, de 1.800 lei, in aceleasi conditii. Ca sa vad cine e nebun, am mai sunat si la Avia, de unde am obtinut un pret de 1300-1400 lei, cu piese originale si manopera inclusa. Deci, e evident unde o sa ma duc, asa ca, inainte sa va apucati de o treaba prin service-uri, cereti oferte de la mai multi, ca sa nu aveti surprize neplacute. -------------------- Garfield: I'm not always right, but I'm never wrong!
Skoda Octavia Elegance, 1.8 TFSI, 16 V, 160 CP, BZB, 2007 Skoda Fabia Sedan Elite, 1,4 MPI, 16 V, 101 CP, BBZ, 2005 |
|
|
Jul 28 2010, 12:09 PM
Post
#4
|
|
specialist Group: Membri Posts: 722 Joined: 18-January 06 From: Bucuresti Member No.: 65.664 |
Trebuie sa mentionez ca rezolvarea s-a derulat la Avia, service-ul din Militari, carora le multumesc. This post has been edited by Daniel65671: Jul 28 2010, 12:09 PM -------------------- Garfield: I'm not always right, but I'm never wrong!
Skoda Octavia Elegance, 1.8 TFSI, 16 V, 160 CP, BZB, 2007 Skoda Fabia Sedan Elite, 1,4 MPI, 16 V, 101 CP, BBZ, 2005 |
|
|
Aug 12 2010, 01:21 PM
Post
#5
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
-------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Jun 3 2011, 01:09 PM
Post
#6
|
|
specialist Group: Membri Posts: 722 Joined: 18-January 06 From: Bucuresti Member No.: 65.664 |
La 5 ani si jumatate, cand am implinit, in fine, 30.000 Km (mai exact 30.100), i-am schimbat curelele de distributie, plus bucsele pe fata. Am facut-o la un service agreat (Avia din Militari), asa ca m-a costat mai mult decat la "liber", dar am beneficiat de o reducere de 20% la manopera si 10% la piese pentru ca am cumulat vechimea masinii peste 5 ani cu calitatea de membru Club Avia.
Fiind vorba de distributie, am preferat curele originale (950 lei cu TVA) fata de "after market" cu 600 lei. Dar cureaua de alternator am luat-o de la Continental cu 60 lei, pentru ca oricum nu aveam de ales alta. Insa acolo pericolul de rupere nu afecteaza decat bateria si compresorul AC. Bucsele - 83 lei si cu manopera 276 lei fac si ele 359 lei, fara reduceri. Cu reduceri totale de 212 lei insa, suma s-a redus la 1645 lei (1327 lei +318 TVA). Iar, daca scad bucsele si manopera reduse (283 lei), revine pentru schimbatul distributiei doar 1362 lei. Dar, atentie: nu am schimbat pompa de apa, care era 247 lei (la schimb cu cea veche) si 464 lei (fara schimb), sau 200 lei una neoficiala. Si un ultim comentariu: curelele de distributie erau in buna stare, necrapate. Dar asta nu inseamna ca nu am facut bine ca le-am schimbat. Doar ca au fost bune. Iar bucsele erau doar crapate si nu rupte dupa 5 ani si jumatate. (Si cand ma gandesc ca la Dacie le schimbam o data pe an.) Buna, Skoda, dom'le! This post has been edited by Daniel65671: Jun 3 2011, 01:11 PM -------------------- Garfield: I'm not always right, but I'm never wrong!
Skoda Octavia Elegance, 1.8 TFSI, 16 V, 160 CP, BZB, 2007 Skoda Fabia Sedan Elite, 1,4 MPI, 16 V, 101 CP, BBZ, 2005 |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 4th May 2024 - 09:24 AM |