mici mari probleme, Pierdere de putere si vibratii la viteze mari |
This topic is about mici mari probleme, the author, kroko, wrote about: QUOTE Tind sa cred ca e totusi clapeta care mai trebuie curatata datorita calitatii carburantilor si sensibilitatii masinii (asta ar fi o explicatie l ... To read more just scroll down
mici mari probleme, Pierdere de putere si vibratii la viteze mari |
Aug 26 2009, 10:49 AM
Post
#21
|
|
Powered by: Scoobaru Group: Membri Posts: 350 Joined: 14-November 08 Member No.: 118.534 |
QUOTE Tind sa cred ca e totusi "clapeta" care mai trebuie curatata datorita calitatii carburantilor si sensibilitatii masinii (asta ar fi o explicatie logica), oricum nu cred sa coste mult. Imbicsirea clapetei n-are legatura cu benzina ( vezi unde e clapeta si pe unde intra benzina in motor ). Imbicsirea se produce de la gazele care ies prin epurator si intra in admisie inainte de clapeta. E un lucru normal si trebuie curatata din cind in cind. In legatura cu benzina, nici macar una din cele 4 benzinare pe care l-am avut ( mai am 3 ) n-au fost incintate de 95, indiferent de unde am bagat. Cu OMV 100 n-am avut nici macar 1 problema. Stiu e scumpa..... Readaptarea calculatorului se face numai pe sosea, dupa minim 100 km. Prin oras, slabe sanse de readaptare .... -------------------- Subaru: ala din avatar....
|
|
|
Aug 26 2009, 01:37 PM
Post
#22
|
|
novice Group: Membri Posts: 38 Joined: 10-August 09 Member No.: 120.649 |
Zetics, am facut testul aseara. Nu stiu daca asfaltul era perfect (in parcare la Orhideea si pe Splai prin Regie), dar se simtea o usoara si scurta leganare stanga dreapta la 20 la ora. Sotia a confirmat si ea deci nu e autosugestie Merci, foarte tare testul. Cum de te-ai gandit la el?
Tot cauciucuri bulite imi vine si mie in minte ca si cauza. Si pentru asta cred ca exista un test simplut: cauta o straduta libera si cu un asfalt foarte bun/neted. Apoi du masina pe la vreo 10/20/30/ km/h si las-o pe liber sa curga din inertie. Vezi daca la vreuna din viteze "simti" masina balanganindu-se usor stanga dreapta. Cel mai probabil daca gumele n-au fost montate perfect si geometria refacuta, ele s-au uzat neuniform cumva. Nu iese la echilibrare nimic in neregula, dar in practica... O ultima solutie inaintea schimbarii anvelopelor ar fi sa mai rotesti rotile intre ele, de genul spate cu fata si invers. |
|
|
Aug 26 2009, 02:45 PM
Post
#23
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 26-August 09 Member No.: 120.779 |
@6stele
aceeasi problema cu un golf 5. rotile din spate bat rau de tot. dar la mine nu dispare bataia nici la viteze mari, numai ca nu se mai simte asa de rau. am fost la o vulcanizare, mi-au pus rotile pe aparat, sunt descentrate, mi-au recomandat sa le schimb (daca nu, alte probleme gen rulmenti). am fost si ieri la alta vulcanizare (deh: 2 pareri sunt mai bune decat una), mi-au zis aceeasi chestie, nici macar nu le-au mai echilibrat, au zis ca mi-ar lua banii degeaba. si ambele vulcanizari mi-au zis ca nu e de la jante (aliaj)... in alta ordine de idei, SALUTARE la toata lumea am intrat pe acest forum pentru ca vreau sa imi iau si eu un forester. m-am uitat la mai multe masini, printre care x-trail, santa fe, tucson. din ce am vazut eu, nu se compara... ar trebui sa stiu ceva despre forester la achizitionare? ce probleme ati avut cu ele? mentionez ca este SH ,deh, criza...an 2005 prima inmatriculare sept 2006, 2litri benzina, 116 kW, dublu clima (nu pentru asta o iau... una peste alta, nu ar trebui sa imi para rau, decat pentru consum (acum golf 2 litri TDI), dar.....arta cere sacrificii. daca am postat aiurea imi cer scuze anticipat si sper sa ma pun in semnatura cat mai repede cu al meu viitor forester Merci, o zi buna! |
|
|
Aug 26 2009, 03:58 PM
Post
#24
|
|
Prieten cu WMZ-ul mare Group: Membri Posts: 623 Joined: 16-January 09 From: Bucuresti Member No.: 119.002 |
@6stele in alta ordine de idei, SALUTARE la toata lumea am intrat pe acest forum pentru ca vreau sa imi iau si eu un forester. m-am uitat la mai multe masini, printre care x-trail, santa fe, tucson. din ce am vazut eu, nu se compara... ar trebui sa stiu ceva despre forester la achizitionare? pentru ori ce siguranta te duci frumos cu masina la SMT si ii rogi sa ii faca o evaluare completa cu tot ce trebuie, nu ar trebui sa coste mai mult de 300 ron dupa care sa o stapanesti cu placere daca e cazu -------------------- Subaru, Subaru si dinnou Subaru
|
|
|
Aug 26 2009, 04:54 PM
Post
#25
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
-------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Aug 26 2009, 05:24 PM
Post
#26
|
|
novice Group: Membri Posts: 38 Joined: 10-August 09 Member No.: 120.649 |
QUOTE Si eu sunt adeptul combustibilului standard de la Petrom. Nu am avut nicioadata probleme decat atunci cand am bagat benzina de 95 in masina noua care avea ghinion! motor diesel. Oops, cred ca nu i-a placut This post has been edited by 6stele: Aug 26 2009, 05:25 PM |
|
|
Aug 26 2009, 06:50 PM
Post
#27
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
ghiciti ce am facut azi am dat jos senzorul MAF, l-am curatat cu spray de contact si l-am "suflat" cu aer comprimat (desi nu parea murdar catusi de putin). Operatiunea a durat cam 10min. Nu pot inca sa dau un verdict, dar se pare ca e mai bine. Oricum Foresterul aspirat e foarte sensibil la benzina. Se pare ca Petrom/OMV ii prieste. Ma gandesc sa cumpar un aditiv de curatare depuneri pentru urmatorul plin (am citit pe undeva ca pot aparea depuneri de calamina pe supape daca benzina e proasta). -------------------- BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07 Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience. “If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein |
|
|
Aug 26 2009, 07:02 PM
Post
#28
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Mircea cand scrii chestiuni avansate pune si traducerea. Ce e ala MAF?
Avem si noi la Diesel ? Daca nu, exista la accesorii ? -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Aug 26 2009, 07:15 PM
Post
#29
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
Eu sunt foarte multumit de "colaborarea" intre senzorul MAF si ECU, am mers vreo 6 km (test) fara filtrul aer. Motorul s-a comportat impecabil, dar devenit putin mai zgomotos (bubu) intre 3.000-4.000rpm.
-------------------- |
|
|
Aug 26 2009, 11:03 PM
Post
#30
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 2-February 09 Member No.: 119.155 |
forrester, ce motor ai, tot 2.0 benzina ? Si eu sunt adeptul combustibilului standard de la Petrom. Nu am avut nicioadata probleme decat atunci cand am bagat benzina de 95 in masina noua care avea ghinion! motor diesel. 2.0 benzina. Asta cu bezina la diesel am trait-o si eu... invers cred ca e mai nasol Poate ne da Mircea niste info suplimentare pentru curatare senzor MAF - unde e, cum se desface |
|
|
Aug 26 2009, 11:08 PM
Post
#31
|
|
Prieten cu WMZ-ul mare Group: Membri Posts: 623 Joined: 16-January 09 From: Bucuresti Member No.: 119.002 |
Benzina la disel e foarte naspa, se distruge motoru, adica tre sa il schimbi, invers trebuie numai curatat si gata (aproape)
-------------------- Subaru, Subaru si dinnou Subaru
|
|
|
Sep 4 2009, 06:01 PM
Post
#32
|
|
novice Group: Membri Posts: 38 Joined: 10-August 09 Member No.: 120.649 |
fa-i resetare de calculator, pune benzina buna (98 si mai sus) si dai bice . variatul relantiului dupa un reset e normal , si tine cateva zeci de km spre 200 chiar uneori. deci linistit ca e ok. Zis si facut! Un plin cu Top99 si reset. Merci, George. Problema cu puterea si ezitarea la 2500 s-a rezolvat. S-a linistit si ECU si s-a stabilizat turatia la ralanti desi mi s-a parut ca a durat o vesnicie (cam 200 km). Treaba asta cu autoadaptarea pare a avea foarte multe variable pe care le verifica si se seteaza dupa ele - cu AC, fara AC, cu servo pompand tare sau pe drept, etc. - parca invata din nou sa mearga Ca o chestie in plus, dupa reset directia imi pare un pic mai tare decat inainte, parca volanul se misca mai greu. Poate doar mi se pare si e greu sa verific. Multumesc inca odata pentru toate sfaturile! Nu am uitat de verificarea generala si de curatarea clapetei la service. Gumele noi sunt pe lista de cumparaturi Despre asta voi cere pareri pe topicul dedicat. |
|
|
Sep 15 2009, 01:02 PM
Post
#33
|
|
novice Group: Membri Posts: 38 Joined: 10-August 09 Member No.: 120.649 |
Revin cu detalii de dupa verificarea facuta la Brasov, poate intereseaza pe cineva.
Problemele legate de motor erau cauzate strict de admisie care probabil nu fusese curatata niciodata. Seful/patronul service-ului, un tip foarte de treaba genul sincer si direct , mi-a spus ca din experienta lui toate problemele astea (pierdere de putere, variatia turatiei la ralanti, etc.) sunt de obicei cauzate de admisie si ca nu a schimbat niciodata un senzor de turatie sau altceva related. SSM III nu a aratat nici un cod de eroare, toate bune si frumoase aici. Trenul de rulare de asemenea este in perfecta stare. Am refacut si geometria fatza (mi s-a spus ca pe spate nu e cazul). Deci problema vibratiei este legata exclusiv de anvelope. Daca tot ajunsesem in service am schimbat si uleiul, filtrul de ulei si filtrul de aer (a iesit o mica mare revizie pana la urma). Costul pentru toate astea mi s-a parut foarte OK, pana in 700 lei. Si, pentru ca am insistat un pic, am avut voie sa stau langa mecanic tot timpul, un "selling point" foarte tare daca e sa ma intrebati pe mine. Cam atat. Micile mari probleme erau chiar foarte mici deci fiabilitatea Subaru e confirmata inca o data daca mai era cazul |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 28th April 2024 - 04:19 AM |