IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Imagini oficiale cu noul BMW X1

This topic is about Imagini oficiale cu noul BMW X1, the author, StefanVVTi, wrote about: Primele imagini oficiale ce surprind noul BMW X1 au fost publicate pe internet inainte de dezvaluirea oficiala ce ar fi trebuit sa aiba loc la Salonul ... To read more just scroll down

2 Pages V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Imagini oficiale cu noul BMW X1
StefanVVTi
post Jul 1 2009, 02:16 PM
Post #1


JapaneseFreaks
******

Group: Membri
Posts: 2.345
Joined: 20-June 06
From: Bucuresti / Craiova
Member No.: 80.350



Primele imagini oficiale ce surprind noul BMW X1 au fost publicate pe internet inainte de dezvaluirea oficiala ce ar fi trebuit sa aiba loc la Salonul Auto de la Frankfurt. Se regasesc pe noul model BMW parti din designul lui X3 dar si elemente de pe noul Seria 7.
Desi BMW inca nu a dezvaluit informatii tehnice pentru acest model, desi se aude ca acest X1 ar folosi din motorizarile Seriei 3 E90, care de altfel este construit pe aceasi platforma.
In toamna, BMW X1 va fi disponibil pe piata, mai exact dupa Salonul Auto de la Frankfurt ce are loc in luna septembrie. Concurentii directi pentru noul X1 sunt Volkswagen Tiguan, Ford Kuga, Toyota RAV-4 si Honda CR-V.
Lungimea modelului ajunge la 4,469mm, Latimea la 1,793 si inaltimea de 1,534mm.

Sursa & Fotografii


--------------------
2008 Toyota Yaris 1.4 D-4D Luna
2006 Toyota Corolla 1.6 VVTi SOL

QUOTE (_Constantin_ @ Jun 23 2009, 10:36 AM) *
...nu vrei ca cea mai importanta parte a masinii sa fie facuta de 2 albanezi drogati intr-un depozit din Bulgaria.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Jul 1 2009, 04:26 PM
Post #2


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE (StefanVVTi @ Jul 1 2009, 07:16 AM) *
Primele imagini oficiale ce surprind noul BMW X1 au fost publicate pe internet inainte de dezvaluirea oficiala ce ar fi trebuit sa aiba loc la Salonul Auto de la Frankfurt. Se regasesc pe noul model BMW parti din designul lui X3 dar si elemente de pe noul Seria 7.
Desi BMW inca nu a dezvaluit informatii tehnice pentru acest model, desi se aude ca acest X1 ar folosi din motorizarile Seriei 3 E90, care de altfel este construit pe aceasi platforma.
In toamna, BMW X1 va fi disponibil pe piata, mai exact dupa Salonul Auto de la Frankfurt ce are loc in luna septembrie. Concurentii directi pentru noul X1 sunt Volkswagen Tiguan, Ford Kuga, Toyota RAV-4 si Honda CR-V.
Lungimea modelului ajunge la 4,469mm, Latimea la 1,793 si inaltimea de 1,534mm.

Sursa & Fotografii



Oare era nevoie de inca un SUV in line-up-ul de la BMW ? Cu ce este diferit de x3 ? Si credeam ca X3 concureaza (la dimensiuni, ca la pret nu) cu Tiguan; VCR si RAV.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rebel
post Jul 1 2009, 05:53 PM
Post #3


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.198
Joined: 11-July 08
From: Location Unknown
Member No.: 117.474



X1, este mai mic, mai usor de parcat, mai dragut. Imparte aceeasi platforma cu clasa 1 in timp ce X3 imparte aceeasi platforma cu clasa 3.
Sunt suficienti clienti si pentru un SAV mic si manevrabil...

This post has been edited by Rebel: Jul 1 2009, 05:53 PM


--------------------
///M - The Ultimate Driving Machine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
StefanVVTi
post Jul 1 2009, 08:52 PM
Post #4


JapaneseFreaks
******

Group: Membri
Posts: 2.345
Joined: 20-June 06
From: Bucuresti / Craiova
Member No.: 80.350



Arata bine, intr-adevar, dar spatele parca-i prea tras de par... unsure.gif


--------------------
2008 Toyota Yaris 1.4 D-4D Luna
2006 Toyota Corolla 1.6 VVTi SOL

QUOTE (_Constantin_ @ Jun 23 2009, 10:36 AM) *
...nu vrei ca cea mai importanta parte a masinii sa fie facuta de 2 albanezi drogati intr-un depozit din Bulgaria.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
simpson
post Jul 2 2009, 05:53 PM
Post #5


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 354
Joined: 22-August 05
From: Cluj-Napoca
Member No.: 53.889



QUOTE (Rebel @ Jul 1 2009, 05:53 PM) *
X1, este mai mic, mai usor de parcat, mai dragut. Imparte aceeasi platforma cu clasa 1 in timp ce X3 imparte aceeasi platforma cu clasa 3.
Sunt suficienti clienti si pentru un SAV mic si manevrabil...


iar clasa 1 imparte aceeasi platforma cu clasa 3. Si uite asa se inchide cercul

clasa=serie, desigur.


--------------------
Renault Megane 1,6 16v
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rebel
post Jul 2 2009, 06:30 PM
Post #6


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.198
Joined: 11-July 08
From: Location Unknown
Member No.: 117.474



Serios? Unde ai citit tu chestia asta?

Seria 1 are platforma tehnica E87 (si E81, E82).
Seria 3 are platforma tehnica E90 (si E91, E92, E93). Urmeaza Platforma tehnica F35 care se va lansa cel mai probabil in 2012 (AICI).

PROBABIL, noul 1 Series care va fi disponibil va prelua actuala platforma tehnica a lui 3 series insa nu este cert inca.

Pana si X3 este diferit. El imparte aceeasi platforma cu fostul E46 (fosta platforma a lui 3 series) si de acolo s-a nascut propria platforma. Nu prea au elemente comune astazi.

Seria 1 are cateva elemente comune cu seria 3 (suspensia McPherson de exemplu) dar in nici un caz platforma tehnica. Si un ochi neformat cu dimensiunile ti-ar putea spune acest lucru.

Asa ca nu e cerc ca nu se inchide biggrin.gif

This post has been edited by Rebel: Jul 2 2009, 06:40 PM


--------------------
///M - The Ultimate Driving Machine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Jul 2 2009, 06:32 PM
Post #7


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Eu nu inteleg nevoia de a avea suv in general... dar un suv de clasa mica, sau mai precis "mica-mica" mi se pare complet lipsit de utilitate. Un prieten de-al meu care are un copil cu 3 luni si-a luat recent un GLK, cand l-a comandat s-a gandit ca va fi o "masina de familie, buna in concedii". Toate bune si frumoase, GLK-ul este un C-class inaltat si umflat. Dar cand a deschis portbagajul era sa ma umfle rasul, avea caruciorul in portbagaj si acesta ocupa intreg portbagajul (ma rog, mai puteai pune cateva plasute). Eu in portbagajul de la C-class am bagat caruciorul, patutul copilului (care e cam cat un carucior), o valiza mare, plus cateva bagaje mai mici (o geanta sport, rucsacul cu aparatura foto, etc)... El acum se gandeste sa isi ia un portbagaj din ala de acoperis.

X1 va fi un fel de serie 1 mult mai prost, pentru ca in afara de o garda la sol ceva mai mare (dar nu cu mult mai mare) nu va avea nimic, va fi absolut inutil in off-road (orice fel de off-road, chiar si o strada neasfaltata ii va da batai de cap), nu va fi incapator, nu va fi frumos, nu va fi nimic... deh... dar nu-i bai ca si audi va scoate Q3 si vw-ul ceva asemanator... deci vom avea si mai multe struto-camile pe strada.


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rebel
post Jul 2 2009, 06:50 PM
Post #8


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.198
Joined: 11-July 08
From: Location Unknown
Member No.: 117.474



Halba, mai sunt si persoane care vor ceva mic si usor de parcat, patru usi, cu un portbagaj mediu suficient pentru un shopping saptamanal (ca nu toti cara carucioare), sa aiba tractiune integrala, sa fie hatch si sa fie putin mai sus, sa aiba un temperament mai sportiv, sa fie in clasa superioara, sa ofere imagine, etc.

Mercedesul tau este berlina mai mare care cara copilul si acareturile, nu-i asa? Sotia are un A3, nu? In A3-ul sotiei incap toate alea? Nu.

Asa este la mai multe familii: sotia are ceva mai mic, dragut, bun, pe gustul ei, sotul are ceva mai mare, incapator si numa bun de carat familia. Plus, treaba cu caruciorul tine un an-doi. De-acolo il pui pe picioare si in scaunel...

In plus, nu toata lumea cara copilul, nu toti au copii si aia mici, mai exista si bunici si bone, si soti cu masina mai mare, si o a treia sau a patra masina pentru atare situatie, etc.

Mie imi place si ma bucur ca scot ceva mai mic.


--------------------
///M - The Ultimate Driving Machine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
simpson
post Jul 3 2009, 11:43 AM
Post #9


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 354
Joined: 22-August 05
From: Cluj-Napoca
Member No.: 53.889



QUOTE (Rebel @ Jul 2 2009, 06:30 PM) *
Serios? Unde ai citit tu chestia asta?

Seria 1 are platforma tehnica E87 (si E81, E82).
Seria 3 are platforma tehnica E90 (si E91, E92, E93). Urmeaza Platforma tehnica F35 care se va lansa cel mai probabil in 2012 (AICI).

PROBABIL, noul 1 Series care va fi disponibil va prelua actuala platforma tehnica a lui 3 series insa nu este cert inca.

Pana si X3 este diferit. El imparte aceeasi platforma cu fostul E46 (fosta platforma a lui 3 series) si de acolo s-a nascut propria platforma. Nu prea au elemente comune astazi.

Seria 1 are cateva elemente comune cu seria 3 (suspensia McPherson de exemplu) dar in nici un caz platforma tehnica. Si un ochi neformat cu dimensiunile ti-ar putea spune acest lucru.

Asa ca nu e cerc ca nu se inchide biggrin.gif


BMW has stated that it (1 series) shares over 60% of components with the current E90 BMW 3 Series.

Tomeito, tomaato....

PS. Sursa e wiki http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_1_Series

This post has been edited by simpson: Jul 3 2009, 11:43 AM


--------------------
Renault Megane 1,6 16v
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Jul 3 2009, 11:53 AM
Post #10


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Rebel, eu inteleg ce zici tu, ca nu are toata lumea nevoie de spatiu, corect... Dar ce-are seria 1 de nu-i buna pentru asta ? Ok, nu are tractiune integrala si nu e la fel de inalt. Dar in rest e mai usor de parcat, e mai fun de condus, e mai sportiv, ofera imagine, etc... daca vroiau puteau sa-i puna si tractiune integrala (ca doar si seria 1 e un fel de serie 3 deci nu ar fi fost dificil de pus) si gata. Sau ce-are X3-ul daca chiar vrei o masina "ceva mai inalta" dar care sa nu fie nici greu de parcat ? Ce rost are sa faci un SUV si mai mic, care va fi complet inutil in caz ca ai nevoie de spatiu dar in acelasi timp nu va fi nici pe departe la fel de dinamic ca si o serie 1 sau serie 3... dar probabil va fi la pret de serie 3 sau mai mult.

Sa nu intelegi ca am ceva cu BMW-ul, ca si audi-ul si vw-ul vor merge pe aceasi cale... Eu cred ca singurele persoane care vor cumpara asa ceva vor fi cei care mor dupa "prestanta" unui SUV dar nu au bani de unul.

P.S: Spre exemplu sunt ferm convins ca in A3 ar incapea mai multe decat vor incapea in X1. Si A3-ul nu e suv, nu e greu de parcat, etc...

This post has been edited by HalbaSus: Jul 3 2009, 11:55 AM


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
simpson
post Jul 3 2009, 12:07 PM
Post #11


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 354
Joined: 22-August 05
From: Cluj-Napoca
Member No.: 53.889



Lungime Latime Inaltime
X1 4,45 1,79 1,54
X3 4,56 1.80 1.67

Nu are rost sa dau dimensiunile unui hatch (intre 4 si 4.3 m) dar avand in vedere cam cat de mare e X3-ul actual, as putea afirma linistit ca are o dimensiune rationala si ca poate fi folosit si considerat in aceeasi clasa cu Tiguan sau Honda CRV.
De ce are dimensiunile lui X3 ? Ma gandesc ca X3 a sarit o generatie ,iar urmatoarea generatie va avea dimensiuni marite undeva intre ce este el acuma si X5. Sa zicem ca va fi asemanator ca spatiu cu Q5.


--------------------
Renault Megane 1,6 16v
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rebel
post Jul 3 2009, 06:54 PM
Post #12


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.198
Joined: 11-July 08
From: Location Unknown
Member No.: 117.474



@Simpson
Vezi ca si acolo la linkul dat de tine (wikipedia spune ca "the new vehicle is built on its own platform (E87)" ). Daca doresti iti dau o pagina unde sa citesti istoria Seriei 1. Asa cum mentionam, impart elemente comune dar nu platforma.
Asa este, s-au apropiat ca dimensiuni datorita evolutiei in timp.
Noul Seria 1 va prelua platforma seriei 3 iar seria 3 va primi o noua platforma.

@Halba
Totul e studiat in amanuntime. BMW sunt extrem de atenti la ce vrea clientul. Inclusiv actuala serie 5 a fost facuta si "ondulata" dupa declaratiile a cateva sute de opinii ale unor oameni platiti de BMW sa pipaie, sa aleaga si sa spuna ce le place si cum ar vrea masina. Pana la urma X3 are un succes mare si probabil ca X1 ii va urma soarta. ramane de vazut.


--------------------
///M - The Ultimate Driving Machine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Jul 4 2009, 10:11 AM
Post #13


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Clarckson zicea despre X3 ca este masina ideala pentru dealerii de droguri incepatori care inca nu isi permit X5, probabil X1 va fi pentru vanzatorii de aurolac biggrin.gif Lasand gluma la o parte sunt ferm convins ca masina se va vinde in draci, pentru ca este un SUV si pentru ca este BMW... SUV+BMW=love pentru toti cei care vor sa arate sau demonstreze ceva.
In schimb sunt ferm convins ca va fi o masina inutila si proasta, poate va fi cea mai buna din categoria ei (adica va fi mai buna decat Q3 si alte suv-uri de aceleasi dimensiuni), dar va fi complet inutila ca masina de familie, va fi execrabila ca masina de "fun" si va fi ceva mai proasta decat o compacta normala ca si masina de oras. In schimb probabil va avea in lista de optionale jante mari care o vor face o masina ideala de "show-off", ideala pentru toate pipitzele care isi doresc X5 dar nu sunt in stare sa parcheze nici macar o fiesta.

In ceea ce priveste marketingul celor de la BMW... ce sa zic, eu cred ca functioneaza putin in sens invers. Pe vremuri "marketingul" era stiinta care se ocupa de studiul pietei, identificarea nevoilor pentru a putea oferi un produs care sa raspunda necesitatilor. In ultima vreme marketingul (si nu doar in domeniul auto) este stiinta de a convinge consumatorul ca are nevoie de un anumit produs de care nimeni nu are nevoie.


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rebel
post Jul 4 2009, 10:24 AM
Post #14


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.198
Joined: 11-July 08
From: Location Unknown
Member No.: 117.474



Halba, si Suzuki Vitara era ceva mic si foarte frumos. Mie inca imi place masina aia.
X1 va fi un fost Vitara cu tot felul de gadgeturi si produsa de BMW. Este prematur sa credem ca va fi o masina proasta.


--------------------
///M - The Ultimate Driving Machine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
StefanVVTi
post Jul 4 2009, 06:33 PM
Post #15


JapaneseFreaks
******

Group: Membri
Posts: 2.345
Joined: 20-June 06
From: Bucuresti / Craiova
Member No.: 80.350



QUOTE (HalbaSus @ Jul 4 2009, 11:11 AM) *
Clarckson zicea despre X3 ca este masina ideala pentru dealerii de droguri incepatori care inca nu isi permit X5, probabil X1 va fi pentru vanzatorii de aurolac

Cum e asta ... 36182451.gif36182451.gif36182451.gif


--------------------
2008 Toyota Yaris 1.4 D-4D Luna
2006 Toyota Corolla 1.6 VVTi SOL

QUOTE (_Constantin_ @ Jun 23 2009, 10:36 AM) *
...nu vrei ca cea mai importanta parte a masinii sa fie facuta de 2 albanezi drogati intr-un depozit din Bulgaria.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rebel
post Jul 16 2009, 06:08 PM
Post #16


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.198
Joined: 11-July 08
From: Location Unknown
Member No.: 117.474



Oficial: X1 va fi vandut si un US.

LINK


--------------------
///M - The Ultimate Driving Machine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
22nst
post Oct 1 2009, 12:39 PM
Post #17


Garfield
******

Group: Moderator
Posts: 3.307
Joined: 19-November 06
From: Otopeni
Member No.: 92.772



Arata bine acest BMW X1 smile.gif

Am vazut unul azi in zona aeroportului Otopeni
Attached File(s)
Attached File  01102009_001_.jpg ( 267.53K ) Number of downloads: 11
Attached File  01102009.jpg ( 266.63K ) Number of downloads: 14
 


--------------------
Toyota Yaris 1.4 D4D
Dacia Logan 1.5 DCI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Oct 1 2009, 12:55 PM
Post #18


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



La ce e buna o masina la fel ca...X3 ? Eu nu vad diferenta, nici intre masini, si nici golul in segmentul de piata pe care il va umple.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
22nst
post Oct 1 2009, 02:17 PM
Post #19


Garfield
******

Group: Moderator
Posts: 3.307
Joined: 19-November 06
From: Otopeni
Member No.: 92.772



Nu conteaza! La noi se va cumpara in prostie...


--------------------
Toyota Yaris 1.4 D4D
Dacia Logan 1.5 DCI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Oct 1 2009, 03:01 PM
Post #20


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



X1 nu va fi o vitara (sau Wrangler ca si aia era mica de tot), alea erau masini cu ampatament foarte mic ideale in anumite situatii de off-road (paduri, locuri stramte, etc).

Rolul ei in societate este pentru cei care doresc sa arate ceva societatii (ca au un SUV BMW) dar nu au fondurile necesare, astfel:
X5= dealer de droguri en-gros
X3= dealer de droguri en-detail (cartierist)
X1= dealer de aurolac


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 3rd May 2024 - 08:25 PM