Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Imagini oficiale cu noul BMW X1
Masini.ro Forum > Masini.ro > News/Noutati
StefanVVTi
Primele imagini oficiale ce surprind noul BMW X1 au fost publicate pe internet inainte de dezvaluirea oficiala ce ar fi trebuit sa aiba loc la Salonul Auto de la Frankfurt. Se regasesc pe noul model BMW parti din designul lui X3 dar si elemente de pe noul Seria 7.
Desi BMW inca nu a dezvaluit informatii tehnice pentru acest model, desi se aude ca acest X1 ar folosi din motorizarile Seriei 3 E90, care de altfel este construit pe aceasi platforma.
In toamna, BMW X1 va fi disponibil pe piata, mai exact dupa Salonul Auto de la Frankfurt ce are loc in luna septembrie. Concurentii directi pentru noul X1 sunt Volkswagen Tiguan, Ford Kuga, Toyota RAV-4 si Honda CR-V.
Lungimea modelului ajunge la 4,469mm, Latimea la 1,793 si inaltimea de 1,534mm.

Sursa & Fotografii
f1anatic
QUOTE (StefanVVTi @ Jul 1 2009, 07:16 AM) *
Primele imagini oficiale ce surprind noul BMW X1 au fost publicate pe internet inainte de dezvaluirea oficiala ce ar fi trebuit sa aiba loc la Salonul Auto de la Frankfurt. Se regasesc pe noul model BMW parti din designul lui X3 dar si elemente de pe noul Seria 7.
Desi BMW inca nu a dezvaluit informatii tehnice pentru acest model, desi se aude ca acest X1 ar folosi din motorizarile Seriei 3 E90, care de altfel este construit pe aceasi platforma.
In toamna, BMW X1 va fi disponibil pe piata, mai exact dupa Salonul Auto de la Frankfurt ce are loc in luna septembrie. Concurentii directi pentru noul X1 sunt Volkswagen Tiguan, Ford Kuga, Toyota RAV-4 si Honda CR-V.
Lungimea modelului ajunge la 4,469mm, Latimea la 1,793 si inaltimea de 1,534mm.

Sursa & Fotografii



Oare era nevoie de inca un SUV in line-up-ul de la BMW ? Cu ce este diferit de x3 ? Si credeam ca X3 concureaza (la dimensiuni, ca la pret nu) cu Tiguan; VCR si RAV.
Rebel
X1, este mai mic, mai usor de parcat, mai dragut. Imparte aceeasi platforma cu clasa 1 in timp ce X3 imparte aceeasi platforma cu clasa 3.
Sunt suficienti clienti si pentru un SAV mic si manevrabil...
StefanVVTi
Arata bine, intr-adevar, dar spatele parca-i prea tras de par... unsure.gif
simpson
QUOTE (Rebel @ Jul 1 2009, 05:53 PM) *
X1, este mai mic, mai usor de parcat, mai dragut. Imparte aceeasi platforma cu clasa 1 in timp ce X3 imparte aceeasi platforma cu clasa 3.
Sunt suficienti clienti si pentru un SAV mic si manevrabil...


iar clasa 1 imparte aceeasi platforma cu clasa 3. Si uite asa se inchide cercul

clasa=serie, desigur.
Rebel
Serios? Unde ai citit tu chestia asta?

Seria 1 are platforma tehnica E87 (si E81, E82).
Seria 3 are platforma tehnica E90 (si E91, E92, E93). Urmeaza Platforma tehnica F35 care se va lansa cel mai probabil in 2012 (AICI).

PROBABIL, noul 1 Series care va fi disponibil va prelua actuala platforma tehnica a lui 3 series insa nu este cert inca.

Pana si X3 este diferit. El imparte aceeasi platforma cu fostul E46 (fosta platforma a lui 3 series) si de acolo s-a nascut propria platforma. Nu prea au elemente comune astazi.

Seria 1 are cateva elemente comune cu seria 3 (suspensia McPherson de exemplu) dar in nici un caz platforma tehnica. Si un ochi neformat cu dimensiunile ti-ar putea spune acest lucru.

Asa ca nu e cerc ca nu se inchide biggrin.gif
HalbaSus
Eu nu inteleg nevoia de a avea suv in general... dar un suv de clasa mica, sau mai precis "mica-mica" mi se pare complet lipsit de utilitate. Un prieten de-al meu care are un copil cu 3 luni si-a luat recent un GLK, cand l-a comandat s-a gandit ca va fi o "masina de familie, buna in concedii". Toate bune si frumoase, GLK-ul este un C-class inaltat si umflat. Dar cand a deschis portbagajul era sa ma umfle rasul, avea caruciorul in portbagaj si acesta ocupa intreg portbagajul (ma rog, mai puteai pune cateva plasute). Eu in portbagajul de la C-class am bagat caruciorul, patutul copilului (care e cam cat un carucior), o valiza mare, plus cateva bagaje mai mici (o geanta sport, rucsacul cu aparatura foto, etc)... El acum se gandeste sa isi ia un portbagaj din ala de acoperis.

X1 va fi un fel de serie 1 mult mai prost, pentru ca in afara de o garda la sol ceva mai mare (dar nu cu mult mai mare) nu va avea nimic, va fi absolut inutil in off-road (orice fel de off-road, chiar si o strada neasfaltata ii va da batai de cap), nu va fi incapator, nu va fi frumos, nu va fi nimic... deh... dar nu-i bai ca si audi va scoate Q3 si vw-ul ceva asemanator... deci vom avea si mai multe struto-camile pe strada.
Rebel
Halba, mai sunt si persoane care vor ceva mic si usor de parcat, patru usi, cu un portbagaj mediu suficient pentru un shopping saptamanal (ca nu toti cara carucioare), sa aiba tractiune integrala, sa fie hatch si sa fie putin mai sus, sa aiba un temperament mai sportiv, sa fie in clasa superioara, sa ofere imagine, etc.

Mercedesul tau este berlina mai mare care cara copilul si acareturile, nu-i asa? Sotia are un A3, nu? In A3-ul sotiei incap toate alea? Nu.

Asa este la mai multe familii: sotia are ceva mai mic, dragut, bun, pe gustul ei, sotul are ceva mai mare, incapator si numa bun de carat familia. Plus, treaba cu caruciorul tine un an-doi. De-acolo il pui pe picioare si in scaunel...

In plus, nu toata lumea cara copilul, nu toti au copii si aia mici, mai exista si bunici si bone, si soti cu masina mai mare, si o a treia sau a patra masina pentru atare situatie, etc.

Mie imi place si ma bucur ca scot ceva mai mic.
simpson
QUOTE (Rebel @ Jul 2 2009, 06:30 PM) *
Serios? Unde ai citit tu chestia asta?

Seria 1 are platforma tehnica E87 (si E81, E82).
Seria 3 are platforma tehnica E90 (si E91, E92, E93). Urmeaza Platforma tehnica F35 care se va lansa cel mai probabil in 2012 (AICI).

PROBABIL, noul 1 Series care va fi disponibil va prelua actuala platforma tehnica a lui 3 series insa nu este cert inca.

Pana si X3 este diferit. El imparte aceeasi platforma cu fostul E46 (fosta platforma a lui 3 series) si de acolo s-a nascut propria platforma. Nu prea au elemente comune astazi.

Seria 1 are cateva elemente comune cu seria 3 (suspensia McPherson de exemplu) dar in nici un caz platforma tehnica. Si un ochi neformat cu dimensiunile ti-ar putea spune acest lucru.

Asa ca nu e cerc ca nu se inchide biggrin.gif


BMW has stated that it (1 series) shares over 60% of components with the current E90 BMW 3 Series.

Tomeito, tomaato....

PS. Sursa e wiki http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_1_Series
HalbaSus
Rebel, eu inteleg ce zici tu, ca nu are toata lumea nevoie de spatiu, corect... Dar ce-are seria 1 de nu-i buna pentru asta ? Ok, nu are tractiune integrala si nu e la fel de inalt. Dar in rest e mai usor de parcat, e mai fun de condus, e mai sportiv, ofera imagine, etc... daca vroiau puteau sa-i puna si tractiune integrala (ca doar si seria 1 e un fel de serie 3 deci nu ar fi fost dificil de pus) si gata. Sau ce-are X3-ul daca chiar vrei o masina "ceva mai inalta" dar care sa nu fie nici greu de parcat ? Ce rost are sa faci un SUV si mai mic, care va fi complet inutil in caz ca ai nevoie de spatiu dar in acelasi timp nu va fi nici pe departe la fel de dinamic ca si o serie 1 sau serie 3... dar probabil va fi la pret de serie 3 sau mai mult.

Sa nu intelegi ca am ceva cu BMW-ul, ca si audi-ul si vw-ul vor merge pe aceasi cale... Eu cred ca singurele persoane care vor cumpara asa ceva vor fi cei care mor dupa "prestanta" unui SUV dar nu au bani de unul.

P.S: Spre exemplu sunt ferm convins ca in A3 ar incapea mai multe decat vor incapea in X1. Si A3-ul nu e suv, nu e greu de parcat, etc...
simpson
Lungime Latime Inaltime
X1 4,45 1,79 1,54
X3 4,56 1.80 1.67

Nu are rost sa dau dimensiunile unui hatch (intre 4 si 4.3 m) dar avand in vedere cam cat de mare e X3-ul actual, as putea afirma linistit ca are o dimensiune rationala si ca poate fi folosit si considerat in aceeasi clasa cu Tiguan sau Honda CRV.
De ce are dimensiunile lui X3 ? Ma gandesc ca X3 a sarit o generatie ,iar urmatoarea generatie va avea dimensiuni marite undeva intre ce este el acuma si X5. Sa zicem ca va fi asemanator ca spatiu cu Q5.
Rebel
@Simpson
Vezi ca si acolo la linkul dat de tine (wikipedia spune ca "the new vehicle is built on its own platform (E87)" ). Daca doresti iti dau o pagina unde sa citesti istoria Seriei 1. Asa cum mentionam, impart elemente comune dar nu platforma.
Asa este, s-au apropiat ca dimensiuni datorita evolutiei in timp.
Noul Seria 1 va prelua platforma seriei 3 iar seria 3 va primi o noua platforma.

@Halba
Totul e studiat in amanuntime. BMW sunt extrem de atenti la ce vrea clientul. Inclusiv actuala serie 5 a fost facuta si "ondulata" dupa declaratiile a cateva sute de opinii ale unor oameni platiti de BMW sa pipaie, sa aleaga si sa spuna ce le place si cum ar vrea masina. Pana la urma X3 are un succes mare si probabil ca X1 ii va urma soarta. ramane de vazut.
HalbaSus
Clarckson zicea despre X3 ca este masina ideala pentru dealerii de droguri incepatori care inca nu isi permit X5, probabil X1 va fi pentru vanzatorii de aurolac biggrin.gif Lasand gluma la o parte sunt ferm convins ca masina se va vinde in draci, pentru ca este un SUV si pentru ca este BMW... SUV+BMW=love pentru toti cei care vor sa arate sau demonstreze ceva.
In schimb sunt ferm convins ca va fi o masina inutila si proasta, poate va fi cea mai buna din categoria ei (adica va fi mai buna decat Q3 si alte suv-uri de aceleasi dimensiuni), dar va fi complet inutila ca masina de familie, va fi execrabila ca masina de "fun" si va fi ceva mai proasta decat o compacta normala ca si masina de oras. In schimb probabil va avea in lista de optionale jante mari care o vor face o masina ideala de "show-off", ideala pentru toate pipitzele care isi doresc X5 dar nu sunt in stare sa parcheze nici macar o fiesta.

In ceea ce priveste marketingul celor de la BMW... ce sa zic, eu cred ca functioneaza putin in sens invers. Pe vremuri "marketingul" era stiinta care se ocupa de studiul pietei, identificarea nevoilor pentru a putea oferi un produs care sa raspunda necesitatilor. In ultima vreme marketingul (si nu doar in domeniul auto) este stiinta de a convinge consumatorul ca are nevoie de un anumit produs de care nimeni nu are nevoie.
Rebel
Halba, si Suzuki Vitara era ceva mic si foarte frumos. Mie inca imi place masina aia.
X1 va fi un fost Vitara cu tot felul de gadgeturi si produsa de BMW. Este prematur sa credem ca va fi o masina proasta.
StefanVVTi
QUOTE (HalbaSus @ Jul 4 2009, 11:11 AM) *
Clarckson zicea despre X3 ca este masina ideala pentru dealerii de droguri incepatori care inca nu isi permit X5, probabil X1 va fi pentru vanzatorii de aurolac

Cum e asta ... 36182451.gif36182451.gif36182451.gif
Rebel
Oficial: X1 va fi vandut si un US.

LINK
22nst
Arata bine acest BMW X1 smile.gif

Am vazut unul azi in zona aeroportului Otopeni
f1anatic
La ce e buna o masina la fel ca...X3 ? Eu nu vad diferenta, nici intre masini, si nici golul in segmentul de piata pe care il va umple.
22nst
Nu conteaza! La noi se va cumpara in prostie...
HalbaSus
X1 nu va fi o vitara (sau Wrangler ca si aia era mica de tot), alea erau masini cu ampatament foarte mic ideale in anumite situatii de off-road (paduri, locuri stramte, etc).

Rolul ei in societate este pentru cei care doresc sa arate ceva societatii (ca au un SUV BMW) dar nu au fondurile necesare, astfel:
X5= dealer de droguri en-gros
X3= dealer de droguri en-detail (cartierist)
X1= dealer de aurolac
G e o r g e
QUOTE (HalbaSus @ Oct 1 2009, 04:01 PM) *
X1 nu va fi o vitara (sau Wrangler ca si aia era mica de tot), alea erau masini cu ampatament foarte mic ideale in anumite situatii de off-road (paduri, locuri stramte, etc).

Rolul ei in societate este pentru cei care doresc sa arate ceva societatii (ca au un SUV BMW) dar nu au fondurile necesare, astfel:
X5= dealer de droguri en-gros
X3= dealer de droguri en-detail (cartierist)
X1= dealer de aurolac

esti pe facebook. teehee.gif
f1anatic
QUOTE (HalbaSus @ Oct 1 2009, 07:01 AM) *
X1 nu va fi o vitara (sau Wrangler ca si aia era mica de tot), alea erau masini cu ampatament foarte mic ideale in anumite situatii de off-road (paduri, locuri stramte, etc).

Rolul ei in societate este pentru cei care doresc sa arate ceva societatii (ca au un SUV BMW) dar nu au fondurile necesare, astfel:
X5= dealer de droguri en-gros
X3= dealer de droguri en-detail (cartierist)
X1= dealer de aurolac



Pentru posteritate ! Excelent raspuns. Banuiesc ca ai uitat X6, completez eu in asentimentul raspunsului tau:

X6= importator de droguri
X5= dealer de droguri en-gros
X3= dealer de droguri en-detail (cartierist)
X1= dealer de aurolac
Rebel
Ok, la masina ma gandesc deja. Stie careva sa imi spuna unde depun aplicatia pentru a deveni importator de droguri?
Merci thumbsup.gif
HalbaSus
"In its 2004 report, the White House identifies as major drug-transit or major illicit drug-producing countries: Afghanistan, The Bahamas, Bolivia, Brazil, Burma, China, Colombia, Dominican Republic, Ecuador, Guatemala, Haiti, India, Jamaica, Laos, Mexico, Nigeria, Pakistan, Panama, Paraguay, Peru, Venezuela, and Vietnam."

Eu as zice sa incepi de undeva din lista asta... majoritatea sunt destinatii interesante si exotice. De altfel cred ca in afara de faptul ca trebuie sa ai o masina de servici nasoala meseria de importator de droguri nu e chiar asa rea biggrin.gif
Rebel
QUOTE (HalbaSus @ Oct 1 2009, 11:01 AM) *
...
Rolul ei in societate este pentru cei care doresc sa arate ceva societatii (ca au un SUV BMW) dar nu au fondurile necesare, astfel:
...


Eu cred ca te-ai faultat singur cu faza asta. In primul rand respectivii au fondurile necesare, in al doilea rand ma indoiesc ca BMW intra in categoria masinilor de buget mic.
HalbaSus
Eu ma referam la cei care isi doresc un X5/X6 (ca idee un X1 porneste de la 30.000 de euro... adica fix jumatate cat cel mai ieftin X5 (60.000) si cu ceva mai ieftin decat un X3 (40.000) - vorbim de pretul de baza, dotarile nu sunt incluse).
Deci daca ai in jur de 30.000 (in banii astia iti poti lua fie un sedan premium (A4, serie 3, C-klass), fie un SUV non-premium (Hyundai Santa-Fe sa zicem) dar tu vrei un SUV premium atunci raspunsul este clar: BMW X1.

Oricum, de cand cu seria 5 GT si viitorul serie 3 GT (adica niste sedanuri cu spate de X6 si cu garda la sol inaltata) nimic nu ma mira. Zici ca designerii si inginerii de la BMW se intalnesc ocazional la un team-building, fumeaza multa iarba si o uda cu bere dupa care unul (cu jointul intr-o mana si sticla in cealalta) zice "sa-mi trag ceasul de idee tare mi-a venit" si toti zic zis "ja, ja, ja... de asta avem nevoie, un sedan care sa fie mai inalt, mai urat, mai scump, sa consume mai mult dar sa aiba o dinamica mai proasta... oh ja, asta este o idee chiar mai buna decat aia cu SUV-ul care e mai mic decat o berlina de clasa medie dar e la fel de scump"... Sincer eu nu sunt in pozitia de a-i condamna, si mie imi vin multe idei ciudate cand sunt beat, dar nu le pun in practica si apoi cer zeci de mii de euro pe chestia ghicita...

Pfff... acum ca stau sa ma gandesc... imi doresc un post la BMW biggrin.gif
StefanVVTi
QUOTE (HalbaSus @ Oct 1 2009, 10:35 PM) *
fumeaza multa iarba

Probabil adusa de unu cu X5! 36182451.gif
Mircea104901
Ok,
X6 M - The Godfather biggrin.gif
adrian_flavius
Merg jantele astea pe un X1? whistling.gif whistling.gif
yeotamara97
Up all night certified financial planner phoenix az
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.