MARE RUGAMINTE PTR CEI CARE STIU INCARCAREA A/C |
This topic is about MARE RUGAMINTE PTR CEI CARE STIU INCARCAREA A/C, the author, aerographer, wrote about: Buna ziua, Va rog poate aveti un material ceva,in legatura cu verificarea cu azot,vacuumarea instalatiei de A/C,ma intereseaza etapele pas cu pas,ce a ... To read more just scroll down
MARE RUGAMINTE PTR CEI CARE STIU INCARCAREA A/C |
Jun 25 2009, 12:10 AM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 21-June 09 Member No.: 120.267 |
Va rog poate aveti un material ceva,in legatura cu verificarea cu azot,vacuumarea instalatiei de A/C,ma intereseaza etapele pas cu pas,ce ar trebui sa arate ceasurile,etc. Multumesc pentru ajutor, ID-ul meu pe ms este sorinaero( de la aerografie) Multumesc inca odata |
|
|
Jul 12 2009, 01:16 PM
Post
#2
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 11 Joined: 22-July 08 From: Iasi Member No.: 117.558 |
Freonul pentru masina este R134A. Cantitatea de freon auto ce trebuie introdusa este scrisa pe compresorul de AC sau pe o eticheta sub capota.
Vacuumarea are rolul de a verifica daca exista fisuri in instalatia de AC. Se urmareste pe manometrul vacuumetru, pentru o perioada de ~ 15-20 min daca acul acestuia scade spre 0, atunci sigur este o pierdere. Verificarea cu azot se face la presiune mare pentru a se verifica eventualele fisuri in instalatia aerului conditionat. Se introduce o presiune de ~ 20 bar pentru a se vedea unde este pierderea. O alta metoda de verificare este cea cu detector electronic de fisuri, acestuia i se seteaza nivelul de sensibilitate si se urmareste traseul frigorific pentru a se localiza exact fisaura. Aceasta metoda este cam nesigura deoarece s-ar putea sa dea esec din cauza gazelor care diminueaza sensibilitatea aparatului. O alta metoda de detectie a fisurilor este cea cu substanta de contrast. Se introduce o mica cantitate de substanta de contrast impreuna cu freonul sau uleiul pentru compresor, se porneste apoi AC-ul si dupa o perioada de timp ~ 24 ore se verifica cu o lanterna cu UV si ochelari speciali unde apar aceste pete de substanta de contrast pe traseul frigorific, localizind perfect fisurile. Stiu ca pentru a verifica cantitatea introdusa de freon se folosesc manometre pentru freon sau cintar. In general cea mai buna metoda este incarcarea cu ajutorul cintarului deoarece vei introduce in instalatie exact cantitatea de freon prescrisa de producator. Manometrele sint folosite mai mult pentru diagnoza. Prietenul meu a investit anul trecut in sculele pentru incarcare si diagnoza AC auto si nu l-au costat prea mult. Isi facuse un calcul si in 2 luni si-a amortizat investitia. Daca te intereseaza el si-a cumparat sculele necesare de la Kubitech Iasi, dar cred ca ma sint si alte magazine. -------------------- Am gasit parbrize pentru toate marcile auto
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 17th May 2024 - 04:37 PM |