Diverse modele de clima in comparatie cu cele de la Subaru, Modul lor de functionare |
This topic is about Diverse modele de clima in comparatie cu cele de la Subaru, the author, andrei5130, wrote about: asta este topicul unde putem sa continuamdiscutia despre sisteme de climatizare ... ... To read more just scroll down
Diverse modele de clima in comparatie cu cele de la Subaru, Modul lor de functionare |
Jun 19 2009, 01:09 PM
Post
#1
|
|
Prieten cu WMZ-ul mare Group: Membri Posts: 623 Joined: 16-January 09 From: Bucuresti Member No.: 119.002 |
-------------------- Subaru, Subaru si dinnou Subaru
|
|
|
Jun 19 2009, 01:28 PM
Post
#2
|
|
Prieten cu WMZ-ul mare Group: Membri Posts: 623 Joined: 16-January 09 From: Bucuresti Member No.: 119.002 |
Eu te-as ruga de asemenea cand spui ceva despre Subaru sa vii documentat,chiar daca esti posesor de Subaru OBK Diesel nu inseamna ca stii tot ce se intampla sub plasticaraia aceea. Subsemnatul nu a incercat decat sa clarifice un fenomen general care se aplica Subaruu,BMW,Toyota etc oricare marca si care a fost descris in mod eronat. Cu respect tie si tuturor ce vor citi paginile anterioare. Iulian nu am timpul necesar sa stau sa caut in carte sau pe net dar am incercat sa te pun in tema cu ce am constatat eu la masina mea, acum, cum pErecepi tu informatia este alegerea ta, daca pentru tine conteaza mai mult ce scrie pe o hartie pe langa o experienta eu nu pot sa mai fac nimic, incearca sa intelegi ca sunt unele chesti pe care le constati din mers si care probabil nu apar prin stiu si eu ce manual.... This post has been edited by andrei5130: Jun 19 2009, 01:31 PM -------------------- Subaru, Subaru si dinnou Subaru
|
|
|
Jun 19 2009, 03:06 PM
Post
#3
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
@Andrei,
Trebuia sa deschizi topicul asta in afara ariei Subaru ca sa se bucure si posesorii altor marci de binefacerile invaturii lui @Iulian_1976. Cred ca ai gresit si titlul. Ar fi trebuit sa se numeasca "Invataturile lui Iulian_1976" Daca esti de acord, te rog sa ceri unui moderator mutarea lui la rubrica de Off topic, bancuri sau ceva similar. @Iulian-1976, Vrei te rog sa ne mai explici inca o data cum functioneaza climatizarea la Subaru? Poate ceva mai detaliat de data asta si cu ceva referiri la documentatie Subaru, nu Audi. Te-ar deranja daca, in masura timpului de care dispui, te-as ruga sa postezi modul de functionare si a altor sisteme Subaru? Poti face threaduri noi de genul: -Symmetrical AWD - by iulian_1976 -Subaru steering wheel - by iulian_1976 -etc Cred ca ai putea face senzatie. Deja ai facut! Succes! This post has been edited by hdi: Jun 19 2009, 03:09 PM -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Jun 19 2009, 03:34 PM
Post
#4
|
|
pilot Group: Membri Posts: 391 Joined: 3-January 08 From: St.Etienne Member No.: 115.952 |
Nu poti sa le cunosti pe toate.[/b] Iulian, Subaru nu are senzor de calitate a aerului. Da? Asta nu inseamna ca alte masini nu au. Uite aici exemplul colegilor de la VW: http://www.volkswagen.ro/despre_volkswagen...hnic/luftg.html. Dar repet: Subaru nu are asa ceva. Mai zic inca o data? Sper ca nu e cazul. Climatizarea automata de la Subaru Outback MY'08 presupune si controlul recircularii. Asa e facuta ea. Cand in masina sunt 55C si setezi clima la 20C, sistemul blocheaza intrarea aerului din exterior (deci recircularea) si se pune pe treaba. Cand temperatura ajunge aproape de 20C (sa zicem 25C cu titlu de exemplu) sistemul va comanda decuplarea recircularii si va permite intrarea aerului proaspat in habitaclu. In timpul asta tu nu te atingi de butoane. Da?La Audi al tau e asa cum zici tu iar la masinile astea despre care discutam aici este asa cum iti explic eu sau Zetics. Mergi pe incredere ca sunt masinile noastre; nu vorbim din carti. Ne putem linisti acum cu merele si cu perele si sa discutam, eventual, despre Outback Diesel? Imi asum lacuna sunt modele care au un senzor ce cupleaza automat recircularea. Insa ce am subliniat este eronat . Daca sistemul blocheaza intrarea aerului din interior asa cum spui tu ai idee ce fenomen se intampla in 10-15 minute ?! ...chiar daca colonelu@ la inceput ma trage de urechi despre un asa-zis subiectivism Audi la finalul prelegerii omul precizeaza la fel ca si mine ce fenomen s-ar intampla . Ai avea geamurile aburite dupa 5-10 minute chiar asa de greu este de inteles?! Aici este vorba de fizica simpla nu de filologie . -------------------- Audi A4 1.8 aus Ingolstadt
________________________________________________ ,,Daca am comis o greseala, imi cer scuze. Sunt insa fericit ca nu trebuie sa merg la puscarie pentru asta. ,,(Dupa eliminarea sa la Finala Carling Cup, 2006) José Mourinho. _______________________________________________ |
|
|
Jun 19 2009, 03:52 PM
Post
#5
|
|
Prieten cu WMZ-ul mare Group: Membri Posts: 623 Joined: 16-January 09 From: Bucuresti Member No.: 119.002 |
cu AC pornit aerul este filtrat si toata umezeala din aer este retinuta,asta este si motivul pentru care eu merg in permanenta pe modul AUTOMAT, eu opresc ventilatia numai atunci cand deschid geamurile, asta in cazul in care nu o directionez la picioare, modul automat de la subaru functioneaza numai cu ac pornit, adica: cand cuplezi modul auto el cupleaza AC-ul daca incerci sa decuplezi AC-ul iese din modul AUTO. ...este adevarat ca atunci cand sistemul de ventilatie e pus pe recirculare si nu este AC pornit se aburesc geamurile! ...la fel de adevarat este si faptul ca lipsa de OXIGEN da stari de ameteala, in general mainile nu sunt ermetice tocmai din acest motiv... -------------------- Subaru, Subaru si dinnou Subaru
|
|
|
Jun 19 2009, 04:28 PM
Post
#6
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Cand in masina sunt 55C si setezi clima la 20C, sistemul blocheaza intrarea aerului din exterior (deci recircularea) si se pune pe treaba. [b]Daca sistemul blocheaza intrarea aerului din interior ............ Cred ca v-ati aprins cam tare pe acest subiect. Cele doua fraze sunt echivalentul teoremei pe care am enuntat-o pe un alt topic: Daca intr-o camera sunt 3 persoane si ies afara 5 atunci trebuie neaparat sa mai intre doua ca sa fie camera goala. -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Jun 19 2009, 04:36 PM
Post
#7
|
|
pilot Group: Membri Posts: 391 Joined: 3-January 08 From: St.Etienne Member No.: 115.952 |
Andrei total de acord cu tine.
quote name='andrei5130' date='Jun 19 2009, 02:52 PM' post='323094'] cu AC pornit aerul este filtrat si toata umezeala din aer este retinuta,asta este si motivul pentru care eu merg in permanenta pe modul AUTOMAT, eu opresc ventilatia numai atunci cand deschid geamurile, asta in cazul in care nu o directionez la picioare, modul automat de la subaru functioneaza numai cu ac pornit, adica: cand cuplezi modul auto el cupleaza AC-ul daca incerci sa decuplezi AC-ul iese din modul AUTO. [/quote] Ce este de retinut cand AC intra in functiune(intra de fapt compresorul) in fapt orice cuplare a compresorului inseamna ca va lua aer de afara,din exterior.Umezeala din aer este preluata de un dezumidificator care il va scurge printr-un furtun sub masina. ,,!quote name='andrei5130' date='Jun 19 2009, 02:52 PM' post='323094'] ...este adevarat ca atunci cand sistemul de ventilatie e pus pe recirculare si nu este AC pornit se aburesc geamurile! ...la fel de adevarat este si faptul ca lipsa de OXIGEN da stari de ameteala, in general mainile nu sunt ermetice tocmai din acest motiv...[/quote] Asta poate ar trebui sa o stie si hdi@ Ps:O sa postez cate ceva cat de curand dintr-un un manual de service si mentenanta pentru Subaru2008 are 400 de pagini . This post has been edited by iulian_1976: Jun 19 2009, 04:40 PM -------------------- Audi A4 1.8 aus Ingolstadt
________________________________________________ ,,Daca am comis o greseala, imi cer scuze. Sunt insa fericit ca nu trebuie sa merg la puscarie pentru asta. ,,(Dupa eliminarea sa la Finala Carling Cup, 2006) José Mourinho. _______________________________________________ |
|
|
Jun 19 2009, 05:44 PM
Post
#8
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
Iulian_1976
Eu incerc sa ma informez si apelez la tine ca la un om mare... De ce nu ne spui ce inseamna de fapt "abureala" asta si in ce conditii apare ea in natura? Ca nu putem sa-i zicem abureala la nesfarsit ca rade lumea de noi. -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Jun 19 2009, 06:00 PM
Post
#9
|
|
Prieten cu WMZ-ul mare Group: Membri Posts: 623 Joined: 16-January 09 From: Bucuresti Member No.: 119.002 |
Ce este de retinut cand AC intra in functiune(intra de fapt compresorul) in fapt orice cuplare a compresorului inseamna ca va lua aer de afara,din exterior.Umezeala din aer este preluata de un dezumidificator care il va scurge printr-un furtun sub masina. Ps:O sa postez cate ceva cat de curand dintr-un un manual de service si mentenanta pentru Subaru2008 are 400 de pagini . ce incercam eu sa iti spun este ca dezumidificarea se face numai daca AC este pornit indiferent si independent de pozitia clapetei care pune circuitul de aer pe recirculare si parerea mea este ca acel dezumidificator este situat dupa clapeta pentru a putea sa isi faca treaba indiferent de sursa de aer; intern (cand circuitul este pus pe recirculare) sau extern cand aerul patrunde in masina din exterior... ai cumva acel manual in format electronic? poti sa mi-l trimiti si mie ? -------------------- Subaru, Subaru si dinnou Subaru
|
|
|
Jun 19 2009, 10:34 PM
Post
#10
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
cu AC pornit aerul este filtrat si toata umezeala din aer este retinuta,asta este si motivul pentru care eu merg in permanenta pe modul AUTOMAT, eu opresc ventilatia numai atunci cand deschid geamurile, asta in cazul in care nu o directionez la picioare, modul automat de la subaru functioneaza numai cu ac pornit, adica: cand cuplezi modul auto el cupleaza AC-ul daca incerci sa decuplezi AC-ul iese din modul AUTO. Ce este de retinut cand AC intra in functiune(intra de fapt compresorul) in fapt orice cuplare a compresorului inseamna ca va lua aer de afara,din exterior.Umezeala din aer este preluata de un dezumidificator care il va scurge printr-un furtun sub masina. Iulian, poate e adevarat ce spui dar cu siguranta este greu de urmarit. Nici nu inteleg cand citezi pe altii sau cand spui parerea ta. Nu poti cita normal cu "quote"? Parerea mea, ce e scris cu albastru e fals. Cand apesi butonul de recirculare nu ar trebui sa mai intre aer din exterior deloc. Cu sau fara A/C. By the way, inaintea starii de ameteala cauzata de recirculare va apare starea de coma, urmare a contactului cu copacii patriei, geamurile fiind aburite de mult timp ca la sauna. This post has been edited by GLC120: Jun 19 2009, 10:35 PM -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Jun 19 2009, 10:37 PM
Post
#11
|
|
pilot Group: Membri Posts: 391 Joined: 3-January 08 From: St.Etienne Member No.: 115.952 |
Corect Andrei
-cu o mica modificare cand sursa de aer este doar este interna , aerul mai devreme sau mai tarziu va fi contaminat. Atat timp cat compresorul nu are sursa externa de aer de la filtrul de polen el nu poate mentine /aduce temperatura dorita. .-daca nu ai sursa de rece de la filtrul de polen >compresor ce sa sa mai regleze clapeta. -tradus tehnic ,,cand AC functioneaza,, =compresorul functioneaza . -daca iarna primesti caldura ,nu inseamna ca va functiona compresorul ,aerul de afara va fi trecut prin caloriferul climei (care este plin cu antigel). Concluzie : -orice temperatura dorita de conducator este dependenta de aerul de afara pentru ca servomotoarele sa compenseze rece-cald functie de dorinta. Pentru a mentine o anumita temperatura orice climatic indiferent de marca lucreaza prin intermediul servomotoarelor care misca usor clapetele in functie de comanda data in principiu cald-rece si/sau modificari din ventilatie. Cateva detalii despre servomotoarase si clapete : Servomotoarele sunt echipate cu potentiometre ele transmit teoretic tot timpul in ce pozitie sunt clapetele sunt maxim,mijloc,minim etc.Cand se decalibreaza necesita basig settings/output-test in service cu interfata de diagnoza sau inlocuirea servomotorului. Marea majoritate a servomotoarelor sunt livrate de http://www.johnsonelectric.com/# si nenumarate firme chineze . Astfel in carcasa vor lua denumirea de Boch,Denso,Zexel etc. care la randul lor le trimit la producator. Documentatia este foarte voluminoasa si nu este doar Subaru .Ca sa iti dau o idee se pot obtine de la Subaru dvd-urile ,desigur daca prinzi veriga slaba This post has been edited by iulian_1976: Jun 19 2009, 10:40 PM
Attached File(s)
Climacontrol_Sub1.jpg ( 158.52K )
Number of downloads: 10
Climacontrol2.jpg ( 113.27K ) Number of downloads: 12 Subaru_LegacyOutback_2008_Owner__8217_s_3.jpg ( 64.6K ) Number of downloads: 5 Subaru_LegacyOutback_2008_Owner__8217_s_00177.jpg ( 62.58K ) Number of downloads: 7 Subaru_LegacyOutback_2008_Owner__8217_s_00179.jpg ( 88.52K ) Number of downloads: 7 Subaru_LegacyOutback_2008_Owner__8217_s_00180.jpg ( 96.15K ) Number of downloads: 8 Subaru_LegacyOutback_2008_Owner__8217_s_00186.jpg ( 103.78K ) Number of downloads: 4 MSA5TCD00L17568.jpg ( 129.12K ) Number of downloads: 4 MSA5TCD00L17569.jpg ( 76.84K ) Number of downloads: 3 MSA5TCD00L17570.jpg ( 106.85K ) Number of downloads: 3 MSA5TCD00L17571.jpg ( 75.83K ) Number of downloads: 3 MSA5TCD00L18247_00002.jpg ( 95.03K ) Number of downloads: 5 MSA5TCD00L18247_00002.jpg ( 95.03K ) Number of downloads: 4 MSA5TCD00L18247_00003.jpg ( 80.71K ) Number of downloads: 8 -------------------- Audi A4 1.8 aus Ingolstadt
________________________________________________ ,,Daca am comis o greseala, imi cer scuze. Sunt insa fericit ca nu trebuie sa merg la puscarie pentru asta. ,,(Dupa eliminarea sa la Finala Carling Cup, 2006) José Mourinho. _______________________________________________ |
|
|
Jun 19 2009, 11:05 PM
Post
#12
|
|
rider on the storm Group: Membri Posts: 213 Joined: 19-February 05 From: Galati (Galati) Member No.: 40.748 |
Acum...nu vreau sa fiu ipocrit si sa pretind ca ma pricep la sistemele de climatizare, dar m-am amuzat lecturand.
Cui naiba foloseste atata teorie despre AC, ca sa ai un pic de "fresh air" in masina, acasa, in supermarket, pe strada (poate s-or fi inventat si astfel de sisteme) chiar nu-mi explic. Poate celor care produc si/sau monteaza astfel de instalatii. Personal, in masina, caut sa folosesc cat mai rar AC-ul, prefer geamul/trapa deschis/a. E mai arty. -------------------- |
|
|
Jun 19 2009, 11:15 PM
Post
#13
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Iulian, numeroasele documente postate nu aduc nici un argument pentru ideile tale. Vorbesc de cele originale, nu de cele cateva de bun simt. Pe langa teoria chibritului, cred ca faci si misto de noi.
Nu vrei sa o faci pe combat, ca sa putem si noi raspunde cu aceeasi moneda ? Sa stii ca un curent anti-masini germane de lux si proprietarii acestora este din ce in ce mai prezent. Si e cauzat probabil de vreo 5-10% dintre ei, ca si bunul "renume" al Romaniei dealtfel. -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Jun 19 2009, 11:24 PM
Post
#14
|
|
pilot Group: Membri Posts: 391 Joined: 3-January 08 From: St.Etienne Member No.: 115.952 |
Iulian, poate e adevarat ce spui dar cu siguranta este greu de urmarit. Nici nu inteleg cand citezi pe altii sau cand spui parerea ta. Nu poti cita normal cu "quote"? Parerea mea, ce e scris cu albastru e fals. Cand apesi butonul de recirculare nu ar trebui sa mai intre aer din exterior deloc. Cu sau fara A/C. By the way, inaintea starii de ameteala cauzata de recirculare va apare starea de coma, urmare a contactului cu copacii patriei, geamurile fiind aburite de mult timp ca la sauna. Atentie am spus cand AC intra in functiune nu cand apesi butonul de recirculare ..ce ai spus perfect adevarat.La ce am subliniat cu galben tehnic=Cu sau fara compresor. Intradevar A/C va fi inutil ,la mine de fapt trebuie oprit intai compresorul si apoi apasat recirculare. Daca compresorul este pornit si apas recirculare nu functioneaza apas pe buton si se stinge.Din motive de securitate banuiesc.Insa daca decuplez compresorul si apas recirculare,functioneaza. Mi-am luat o marja de siguranta daca apare cineva si-mi spune ca la el merge compresorul concomitent cu autocircularea chiar daca nu conteaza In una dintre pagini postate de mine se atentioneaza ca recircularea va produce aburirea geamurilor si cred ca este suficient.Paginile sunt originale si se refera la Subaru perioada 2005-2008. De ce am postat si cateva foi aleator: -indiferent de marca clima auto are aceeasi arhitectura si principii. This post has been edited by 22nst: Jun 19 2009, 11:48 PM -------------------- Audi A4 1.8 aus Ingolstadt
________________________________________________ ,,Daca am comis o greseala, imi cer scuze. Sunt insa fericit ca nu trebuie sa merg la puscarie pentru asta. ,,(Dupa eliminarea sa la Finala Carling Cup, 2006) José Mourinho. _______________________________________________ |
|
|
Jun 19 2009, 11:38 PM
Post
#15
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Daca compresorul este pornit si apas recirculare nu functioneaza apas pe buton si se stinge.Din motive de securitate banuiesc.Insa daca decuplez compresorul si apas recirculare,functioneaza. Mi-am luat o marja de siguranta daca apare cineva si-mi spune ca la el merge compresorul concomitent cu autocircularea chiar daca nu conteaza Asta chiar e un defect, nu am auzit de asa ceva la nici o masina. S-ar putea sa fie efectiv o problema a masinii tale pe care tu incerci sa o justifici cu pagini intregi de explicatii si documente tehnice pe langa SUBIECT. Ce am intalnit si exista la multe modele, este imposibilitatea recircularii cand esti pe pozitia dezaburire. Referitor la modul de utilizare eu procedez ca si Loolee. Adica minim cu A/C iar cand il pornesc il reglez eu unde si cat sa sufle. This post has been edited by GLC120: Jun 19 2009, 11:39 PM -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Jun 19 2009, 11:58 PM
Post
#16
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
Eu merg mai ales pe automat. M-am obisnuit dupa atatia ani si in plus imi si place sa vad cum se cupleaza/decupleaza recircularea in mod automat. Am si eu micile mele placeri. Am voie, nu?
-------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Jun 20 2009, 12:10 AM
Post
#17
|
|
pilot Group: Membri Posts: 391 Joined: 3-January 08 From: St.Etienne Member No.: 115.952 |
Ce incerc sa justific ?
Ca daca o sa ai un camion in fata ca sa nu te afumi vei apasa butonul de recirculare. Astfel nu o sa mai simti mirosul de fum din exterior insa daca il vei tine 5-10 minute o sa se abureasca geamurile. Alles ist klar? Ca unele persoane posesoare de Subaru spunca are rol si sa scada temperatura de la 50 de grade C si 20 de grade C repet fiecare are dreptul in masina lui sa-si inchipuie orice Ps:La micile detalii functionarea difera de la o marca la alta insa repet recircularea ramane recirculare are un singur si simplu rol. Poate intra si alti posesori de alte marci sa ne povesteasca cum este la ei. This post has been edited by iulian_1976: Jun 20 2009, 12:12 AM -------------------- Audi A4 1.8 aus Ingolstadt
________________________________________________ ,,Daca am comis o greseala, imi cer scuze. Sunt insa fericit ca nu trebuie sa merg la puscarie pentru asta. ,,(Dupa eliminarea sa la Finala Carling Cup, 2006) José Mourinho. _______________________________________________ |
|
|
Jun 20 2009, 12:18 AM
Post
#18
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
recircularea ramane recirculare are un singur si simplu rol. Care e ala? Zici ca mi s-a parut ca recircularea se cupleaza/decupleaza automat? Poti sa argumentezi afirmatia asta? Cat poti tu de detaliat. -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Jun 20 2009, 12:49 AM
Post
#19
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Ca unele persoane posesoare de Subaru spunca are rol si sa scada temperatura de la 50 de grade C si 20 de grade C repet fiecare are dreptul in masina lui sa-si inchipuie orice Poate exprimarea cu cele 50C nu era cea mai fericita dpdv tehnic dar scrie si in manualul masinii ca pentru a ridica sau scade rapid temperatura SE RECOMANDA FOLOSIREA RECIRCULARII. Adica daca in masina sunt 50C si afara 35C, cand ma urc in masina fac asa: 1) deschid toate geamurile, pornesc A/C si plec cu viteza cat mai mare ca sa aerisesc masina 2) dupa scurt timp inchid geamurile, si apas pe recirculare, PENTRU CA EVIDENT SE VA RACI MAI RAPID AERUL DIN INTERIOR decat aerul tras din afara care intra la 35C. 3) Dupa cateva minute in masina vor fi intre 20-25C, MULT INAINTE SA SE ABUREASCA GEAMURILE, si voi apasa din nou pe butonul "recirculare" ca sa permit intrarea aerului de afara. Indiferent de masina! De curand am citit chiar ca la temperaturi foarte ridicate (masini parcate la soare), materialele plastice din masina emana unele substante periculoase..... Poate e gogorita dar oricum deschiderea geamurilor si aerisirea din mers e utila. Sper ca este absolut alles klar si pentru Iulian acum. oare? This post has been edited by GLC120: Jun 20 2009, 12:51 AM -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Jun 20 2009, 01:08 AM
Post
#20
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
Sper ca este absolut alles klar si pentru Iulian acum. oare? Pentru el e foarte klar. Noi avem o problema. Eu cel putin am..... GLC, Daca tii clima pe Auto iti va cupla recircularea automat (atunci cand in masina e foarte cald si vrei sa scazi temperatura destul de mult) si ti-o va decupla in momentul in care se apropie de temperatura setata (cam atunci cand scade semnificativ si viteza ventilatorului). Nu e nevoie sa ai grija ei ca stie sa faca chestia asta singura. Prima data am vazut asta studiind Mazda3 a cumnatului meu. Apoi am observat ca si Subaru meu e la fel de destept. @Iulian, Am citit in reviste literare ca modelele Subaru fabricate incepand din toamna vor stii sa si deschida si sa inchida geamurile automat. Adica deschid geamul cand cupleaza recircularea si le inchid cand o decupleaza. Asta ca sa preintampine efectul de vertij dat de lipsa oxigenului (zic unii). -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 4th May 2024 - 01:58 AM |