IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

ambreiaj lipicios

This topic is about ambreiaj lipicios, the author, Ciprian86626, wrote about: ca sa nu credeti ca una doua intreb pe forum la fiecare ciripit va spun din start ca in ultimele doua luni am dat cutia jos la outback de 4 ori. e dre ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> ambreiaj lipicios
Ciprian86626
post Dec 14 2009, 10:19 PM
Post #1


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 165
Joined: 7-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.619



ca sa nu credeti ca una doua intreb pe forum la fiecare ciripit va spun din start ca in ultimele doua luni am dat cutia jos la outback de 4 ori. e drept, doar de trei ori a avut legatura cu ambreiajul

prima data am schimbat kitul si volanta. cu acea ocazie a cazut din cutie o bucata de metal care s-a dovedit a fi un colt din diferentialul central. asta a picat si el la scurt timp. dar asta e alta poveste.

dupa ce am schimbat kitul de ambreiaj si volanta au inceput doua probleme: masina avea un huruit (ca zgomotul cd-ului care se invarte in aparat) si, in anumite conditii, decupla cu intarziere. adica daca masina curge usor intr-antaia si calc frana si ambreiajul are o intarziere in decuplare si masina se zguduie. de asemenea la pronire daca merg cu ambreiajul patinat tremura din toate incheieturile.

pe chestia asta am mai dat cutia jos de doua ori. odata au uns furca si a doua oara au schimbat-o (nu am inteles de ce in conditiile in care schimbat kit si volanta a fost vreo 8500 ron de ce nu au schimbat si furca de 300 de ron de am mai dat cutia jos de inca doua ori). sper macar sa nu mai apara huruitul ala acum.

dar am ramas cu ambreiajul lipicios. black out total pe problema asta la SMT. nici nu s-a rezolvat nici nu am primit vreo explicatie, nici cel putin "habar nu avem". asa ca desi am prierdut nu stiu cate ore m-am apucat tot eu sa caut pe internet. si, surpriza, chiar se intampla

Sometimes the problem is not with slipping, but with sticking. If your clutch won't release properly, it will continue to turn the input shaft. This can cause grinding, or completely prevent your car from going into gear. Some common reasons a clutch may stick are:

Broken or stretched clutch cable - The cable needs the right amount of tension to push and pull effectively.
Leaky or defective slave and/or master clutch cylinders - Leaks keep the cylinders from building the necessary amount of pressure.
Air in the hydraulic line - Air affects the hydraulics by taking up space the fluid needs to build pressure.
Misadjusted linkage - When your foot hits the pedal, the linkage transmits the wrong amount of force.
Mismatched clutch components - Not all aftermarket parts work with your clutch.


poate s-au gandit la toate astea si nu mi-au spus mie.

am facut eu tot felul de teste si singurul simptom pe care pot sa il reproduc oricand este asta: pe liber daca calc frana la maxim si apoi ambreiajul se aude un tacanit pe la 2/3 din cursa ambreiajului si se simte si in pedala de frana.

la forester unde am schimbat de curand kitul nu am niciuna dintre chestiile astea.

ati mai patit asa ceva?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Dec 14 2009, 10:24 PM
Post #2


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE (Ciprian86626 @ Dec 14 2009, 03:19 PM) *
ca sa nu credeti ca una doua intreb pe forum la fiecare ciripit va spun din start ca in ultimele doua luni am dat cutia jos la outback de 4 ori. e drept, doar de trei ori a avut legatura cu ambreiajul

prima data am schimbat kitul si volanta. cu acea ocazie a cazut din cutie o bucata de metal care s-a dovedit a fi un colt din diferentialul central. asta a picat si el la scurt timp. dar asta e alta poveste.

dupa ce am schimbat kitul de ambreiaj si volanta au inceput doua probleme: masina avea un huruit (ca zgomotul cd-ului care se invarte in aparat) si, in anumite conditii, decupla cu intarziere. adica daca masina curge usor intr-antaia si calc frana si ambreiajul are o intarziere in decuplare si masina se zguduie. de asemenea la pronire daca merg cu ambreiajul patinat tremura din toate incheieturile.
ati mai patit asa ceva?


Detalii ?
Diferentialul central ? Ce bucata s-a "scurs" din el ?
Ce kit de ambreiaj/volanta ? Ai pus tot OEM specific pentru masina ta sau alt kit pentru alt model Subaru sau kit aftermarket ?
Citi km si ce model de Outback ?

This post has been edited by f1anatic: Dec 14 2009, 10:26 PM


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciprian86626
post Dec 14 2009, 10:41 PM
Post #3


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 165
Joined: 7-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.619



QUOTE (f1anatic @ Dec 14 2009, 10:24 PM) *
Detalii ?
Diferentialul central ? Ce bucata s-a "scurs" din el ?
Ce kit de ambreiaj/volanta ? Ai pus tot OEM specific pentru masina ta sau alt kit pentru alt model Subaru sau kit aftermarket ?
Citi km si ce model de Outback ?


am sa pun o poza ca inca o mai am. dar nu cred, sper, sa aiba legatura cu asta.

s-ar putea sa fie kitul pentru un alt model subaru pentru ca e un outback xt, deci model american, si pe aici nu prea sunt din astea. dar kitul nu a fost potrivit din ochi, s-a potrivit codul. masina are 57.000 mile. inainte sa schimb kitul nu facea asa, nu a facut niciodata.

This post has been edited by Ciprian86626: Dec 14 2009, 10:42 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Dec 14 2009, 10:58 PM
Post #4


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



Pai vezi...cind dai detalii lucrurile devin mai clare.

Avind Outback XT inseamna ca ai avut volanta dual mass si ambreiaj ca a mea (eu locuiesc in State si am un Legacy GT - masina identica de altfel cu a ta)
.
Si eu mi-am schimbat ambreiajul cu unul aftermarket la cca 30,000 mile. Solutia era ori OEM/Subaru Legacy GT/Outback XT ori OEM de 2006-2007 WRX, single mass flywheel sau kit aftermarket construit pt 2006-2007 WRX. Banuiesc ca l-ai schimbat in Romania, si aici cred ca este problema, pentru ca ei nu ar avea acest kit (specific pt LGT/OBKXT) in stock (decit adus din State). Iar daca NU ti-au pus de 2006-2007 WRX (motorul turbo de 2.5 L) atunci NU ti-au pus o piesa potrivita. Da, desigur, s-a potrivit fizic dar nu inseamna ca este pt. masina aceea. Iar restul se trage de aici. Categoric este o simpla speculatie. Iar a doua intrebare...ti-au schimbat TOB ? Si ti l-au schimbat de fiecare data cind ai dat transmisia jos ? (TOB = Throw-Out Bearing) ?

Zgomotul marit (NVH) noise-vibration-harshness este tipic unui kit ambreiaj/volanta aftermarket. Zgomotul este un fel de vibratie de placa de metal/pietricele intr-o galeata. Il am si eu. DAR huruitul este dat de TOB - iar asta iti "engage/disengage" ambreiajul iar pe asta NU il am.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciprian86626
post Dec 14 2009, 11:38 PM
Post #5


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 165
Joined: 7-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.619



mi-au pus volanta dual mass dar mai mult nu stiu ce e acolo. si am schimbat rulmentul insa nu de fiecare data.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Dec 15 2009, 07:59 AM
Post #6


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE (Ciprian86626 @ Dec 14 2009, 02:19 PM) *
prima data am schimbat kitul si volanta. cu acea ocazie a cazut din cutie o bucata de metal care s-a dovedit a fi un colt din diferentialul central. asta a picat si el la scurt timp. dar asta e alta poveste.


QUOTE (Ciprian86626 @ Dec 14 2009, 03:38 PM) *
mi-au pus volanta dual mass dar mai mult nu stiu ce e acolo. si am schimbat rulmentul insa nu de fiecare data.


Parerea mea - fara sa stiu detaliile si fara a te asigura 100% ca asta este diagnosticul corect - este ca tu ai o combinatie gresita de piese din cauza nepriceperii dealersului si/sau a celor care ti-au lucrat la masina.

Nu exista alta combinatie de kit ambreiaj (adica disc, placa de presiune si rulment) care sa se potriveasca si sa functioneze perfect decit cea de fabrica pt masinile noastre. In general daca ai nevoie de ambreiaj, nu schimbi volanta decit cind treci la o alta combinatie (dupa cum am mai spus singurul alt setup care se potriveste si functioneaza fara probleme pe masinile noastre este cel pt WRX 06-07). Nu ai fi avut zgomote, huruieli, problemele la pedala etc.

Daca tu zici ca ti-au pus volanta dual mass, banuiesc ca ti-au pus-o pe a ta la loc cu un alt kit ambreiaj care nu se potriveste perfect.

Clutch disc
Outer diameter × Inner diameter × Thickness
2.5 L NON-Turbo
225 × 150 × 3.5 mm; conventional flywheel
2.5 L Turbo
240 × 155 × 3.2 mm; dual mass flywheel
Restul ansamblului este la fel.

Uite ce zice manualul si suna ca problema ta.

2. Clutch drags.
As a symptom of this trouble, a harsh
scratching noise develops and control
becomes quite difficult when shifting
gears. The symptom becomes more
apparent when shifting into the 1st gear.
However, because much trouble of this
sort is due to defective synchronization
mechanism, carry out the following tests.
• Method of testing: <Ref. to CL-28,
DIAGNOSTIC DIAGRAM OF CLUTCH
DRAG, INSPECTION, General Diagnostic
Table.>
It may be judged as insufficient disengagement
of clutch if any noise occurs
during this test.
a) Worn or rusty clutch disc hub spline Replace clutch disc.
(cool.gif Excessive deflection of clutch disc
facing
Rectify or replace.
© Stick of crankshaft pilot needle bearing
Replace.
(d) Cracked clutch disc facing Replace.
(e) Stuck clutch disc (smeared by oil or
water)
Replace.

Eu unul as incepe prin verificarea pieselor: ca sint ce trebuie pt masina ta. Nu de alta, dar dupa dat jos transmisia de 4 ori, ai zce ca cineva s-ar fi prins de vreo instalare defectuoasa. Pe de alta parte poti sa instalezi corect si piesele gresite ...
Iar vibratiile pot fi datorate si unor engine/transmission mounts care s-au perimat


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciprian86626
post Dec 15 2009, 10:53 AM
Post #7


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 165
Joined: 7-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.619



am luat volanta veche si kitul, le am inca. o sa intreb la subaru global sau america daca se potrivesc ca am codurile de la piese.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 16th May 2024 - 09:57 AM