Subaru AWD, (tipuri de transmisie & diferentiale) |
This topic is about Subaru AWD, the author, Mircea104901, wrote about: Eu nu cred ca Subaru nu a pus LSD pe spate la Obk Diesel. Pur si simplu refuz sa cred. Mai ales la ce cuplu are Boxer Diesel... As face pariu ca are L ... To read more just scroll down
Subaru AWD, (tipuri de transmisie & diferentiale) |
Jan 14 2009, 05:16 PM
Post
#41
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
As face pariu ca are LSD pe spate. -------------------- BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07 Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience. “If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein |
|
|
Jan 14 2009, 05:59 PM
Post
#42
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
@pista Adica e posibil ca OBK-ul meu sa nu aiba tractiune la fel de perfomanta ca al tau 2.5i luat din Germania? Tractiunea la diesel cred ca e mai performanta din cauza VDC-ului existent . -------------------- |
|
|
Jan 14 2009, 07:58 PM
Post
#43
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
OBK Diesel care se aduce la noi NU are LSD pe spate. Sorry. Ar fi fost prea mare prostia sa fie pe masina si sa nu apara in fisa tehnica din oferta.
Daca VDCS-ul franeaza roata care se invarte in gol cand masina este impotmolita in noroi sau zapada, poate ne confirma cineva. Ar fi ceva important in lipsa LSD-ului pe spate. Pana acum nu am vazut decat ceva filme, care aratau ca o roata pe fiecare punte se invartea in gol in timp ce celelalte nu se miscau. Adica LSD central si nimic altceva. Masinile nu erau suspendate, pur si simplu nu aveau aderenta pe doua roti, una fata - alta spate. Raman la parerea ca e o super masina, cea mai buna pentru soselele patriei, zambetul aproape intact. -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Jan 14 2009, 08:26 PM
Post
#44
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
OBK Diesel care se aduce la noi NU are LSD pe spate. Sorry. Ar fi fost prea mare prostia sa fie pe masina si sa nu apara in fisa tehnica din oferta. ) He he, si cate lipsesc din fisa tehnica... De ex: tetiere active. Standard la Subaru de muuulti ani. Nemtii le au ca optiuni extra costisitoare la gama de lux numai. Japonezii astia au alt stil de marketing, cu care noi nu suntem obisnuiti. Noua ne place sa scrie ca dotari de serie: volan, scaun, schimbator, motor, cutie de viteze, roti, caroserie, butonu'x, inscriptionare tip, ornament plastic bara spate, etc, etc, etc.... Daca ar fi sa facem o comparatie intre ce este(tehnologic vorbind) pe o japoneza standard si una nemteasca standard (la aceiasi bani. Nu compar Subaru cu Porsche), ar fi o comparatie covarsitoare, si lumea si-ar da seama ca cele nemtesti nu au optiuni pe ele, ci doar chestii de luat ochii. Daca vrei optiunile(tehnologice) pe care le au japonezele, dai bani grei, sau chiar nu le au. Nu degeaba japonezii au cucerit piata nord-americana. Daca nu se trezesc europenii,.... ramane de vazut. Acum e CRIZAAAA ) This post has been edited by Mircea104901: Jan 14 2009, 08:29 PM -------------------- BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07 Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience. “If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein |
|
|
Jan 14 2009, 08:41 PM
Post
#45
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
http://crazymotion.net/subaru-outback/wlnTbXXzVnLgjAy.html Poate intelegeti voi ceva. Eu am inteles doar ca ori avea VDC-ul dezactivat ori e vrajeala cu distributia cuplului stg-dr. BTW: masina e fix ca mea. -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Jan 14 2009, 09:00 PM
Post
#46
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Vrajeala este pentru ca "distributia stanga-dreapta" se poate face numai prin LSD sau controlul tractiunii. Filmul de la bulgari arata numai un LSD central care transmite ceva cuplu in fata dupa un timp de rotatie in gol.
Controlul tractiunii (numit uneori electronic locking) poate fi componenta a VDCS dar ma cam indoiesc dupa toate filmele acestea. Chiar toti l-au decuplat ?? Hdi, nu poti sa ii intrebi la Subaru? Ce masina mi-ati vandut frate cu LSD spate sau fara? -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Jan 14 2009, 09:09 PM
Post
#47
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
Let's get dirty:
http://www.youtube.com/watch?v=NALAucHDJTo http://www.youtube.com/watch?v=G1EHS-Lv2QI This post has been edited by hdi: Jan 14 2009, 09:12 PM -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Jan 14 2009, 09:15 PM
Post
#48
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
Aici, roata din aer sta pe loc:
http://www.youtube.com/watch?v=DTvP-vmvjk0 -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Jan 14 2009, 09:31 PM
Post
#49
|
|
pilot Group: Membri Posts: 462 Joined: 19-February 08 From: Bucuresti Member No.: 116.423 |
Foarte interesant ultimul filmulet, practic si Outback-ul si Foresterul aveau roata in aer si totusi nu se invartea. Doar daca nu erau de fapt putin la vale si au plecat mai departe doar dand drumul la frana!
Pe de alta parte, pare foarte vechi, dar foarte distractiv! -------------------- Hyundai Accent 2005 1.6 16V 105CP
Subaru Forester 2006 2.5XT 230CP Save the trees... eat more beavers! |
|
|
Jan 14 2009, 10:20 PM
Post
#50
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
Educativ:
Principiul de functionare al unui diferential: http://www.youtube.com/watch?v=SPoxAWBYhik...feature=related Sa lamurim: uite problema LSD-ului http://www.youtube.com/watch?v=HOijmiXdKRg trebuie sa te folosesti de inertie, nefiint autoblocant. Arata similar cu cele de pe Subaru Un diferential cu autoblocare: http://www.youtube.com/watch?v=29QpZrMQ9v8...feature=related sau, simulat: http://www.youtube.com/watch?v=KbMZ9vcYVSg Asta ma induce in eroare: http://www.youtube.com/watch?v=Am9Jvj4Bdjw...feature=related Eu tin minte ca la mine daca invarteam o roata de pe spate, cealalta se invartea in sens invers .Deci nu e LSD?? Diferenta intre autoblocant si LSD si open diff: http://www.youtube.com/watch?v=-S2nDDvKHoA...feature=related si altul si mai explicit: http://www.youtube.com/watch?v=q-rQTHMVAuw...feature=related This post has been edited by Mircea104901: Jan 14 2009, 10:24 PM -------------------- BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07 Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience. “If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein |
|
|
Jan 14 2009, 11:23 PM
Post
#51
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Sunt foarte multe tipuri de LSD si vor mai apare si altele.
Rotile dreapta spate de la toate acele Subaru care trec de un sant sunt ridicate si stau pe loc in timp ce masina merge incet inainte, depasesc cunostintele mele. Nici LSD nici controlul tractiunii nu cred ca franeaza roata din aer imediat, cand masina merge. Macar cu viteza de inaintare si tot ar trebui sa se invarta. Am impresia ca e ca in zicala aia: daca nu poti sa-i convingi, macar incurca-i! Se pare evenimentul era organizat de Subaru. Singurul mod pe care il vad de a face asa ceva este cu frana de mana usor trasa. O fi si asta o smecherie. De abia astept sa ridic roata mea din spate sa vad ce se intampla cu ea . Vad ca nimeni cu OBK Diesel nu ne spune ce se intampla cu roata ridicata sau ce scrie pe diferential... This post has been edited by GLC120: Jan 14 2009, 11:28 PM -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Jan 15 2009, 12:11 AM
Post
#52
|
|
specialist Group: Membri Posts: 590 Joined: 5-December 08 From: ARAD, ROMANIA Member No.: 118.699 |
Romanii din spania. Sunt 100% ca are cauciucuri de vara...+ ca face de ras marca cu filmuletzu asta...
http://www.youtube.com/watch?v=Xh_rWb4GMwE...feature=related -------------------- BMW 530XD MY2007 BMW 320i MY 2006 Ex: SUBARU OUTBACK 2.0D - NS - MY09 Ex: SUBARU IMPREZA 2.0 R - 2006 Afraid of the Apocalypse? Come to Romania!! We are 50 years behind... |
|
|
Jan 15 2009, 07:33 AM
Post
#53
|
|
pilot Group: Membri Posts: 462 Joined: 19-February 08 From: Bucuresti Member No.: 116.423 |
Mircea, foarte interesante linkurile!
Ce ma nedumereste foarte mult, vazut si in clipul cu Cherokee si cu camionete+barca, nu vad diferenta pe drum intre oped diff si LSD (deci fara autoblocare)! Cu ce pana mea e mai bun LSD fata de open diffs? PS: Spaniolii sunt si looseri... daca accelereaza in halul ala sunt mancati, chiar si cu cauciucuri de iarna. Am facut eu o proba cu Accentul (FWD) pe cimentul foarte lucios de la Cora Lujerului, in ploaie: dat talpa direct in a 2-a. Pur si simplu masina nu prindea viteza, la roti aveam cam echivalentul a 90 km/h (6000 de ture in tr a 2-a) dar masina mergea la pas fara sa mai prinda cine stie ce viteza. Cauciucuri de iarna, temperaturi pozitive (nu cu mult...dar pozitive) -------------------- Hyundai Accent 2005 1.6 16V 105CP
Subaru Forester 2006 2.5XT 230CP Save the trees... eat more beavers! |
|
|
Jan 15 2009, 12:04 PM
Post
#54
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Aici, roata din aer sta pe loc: http://www.youtube.com/watch?v=DTvP-vmvjk0 Filmul acesta gasit de hdi este cea mai buna reclama pentru Subaru. Nu inteleg de ce roata din aer sta pe loc in timp ce masina se misca incet inainte. M-as bucura sa fie la fel la OBK Diesel. Astept in continuare ca unul din fericitii proprietari sa verifice o roata ridicata sau sa vada codul de pe diferentialul spate. Fac totusi doua remarci. -Sunt foarte multi posesori de 4x4 care isi modifica masinile si instaleaza tot felul de minuni pentru blocare/autoblocare la diferentiale.... cine poate fi sigur sigur ca masinile erau standard si ca au aceeasi configuratie ca in Romania? -Clubul celor care au facut filmul se chema Subaru Todocamino adica "orice drum". Masinile pentru off-road se numesc Todoterreno si nu prea le amesteca intre ele. This post has been edited by GLC120: Jan 15 2009, 12:05 PM -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Jan 15 2009, 12:19 PM
Post
#55
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
Aici, roata din aer sta pe loc: http://www.youtube.com/watch?v=DTvP-vmvjk0 Filmul acesta gasit de hdi este cea mai buna reclama pentru Subaru. Nu inteleg de ce roata din aer sta pe loc in timp ce masina se misca incet inainte. M-as bucura sa fie la fel la OBK Diesel. Astept in continuare ca unul din fericitii proprietari sa verifice o roata ridicata sau sa vada codul de pe diferentialul spate. Fac totusi doua remarci. -Sunt foarte multi posesori de 4x4 care isi modifica masinile si instaleaza tot felul de minuni pentru blocare/autoblocare la diferentiale.... cine poate fi sigur sigur ca masinile erau standard si ca au aceeasi configuratie ca in Romania? -Clubul celor care au facut filmul se chema Subaru Todocamino adica "orice drum". Masinile pentru off-road se numesc Todoterreno si nu prea le amesteca intre ele. Eu zic ca roata sta pe loc in clipul ala pt. ca masina se afla in coborare, nu este accelerata si soferul este cu piciorul pe frana. Fac o remarca vis-a-vis de LSD: fiind cu alunecare limitata, aceasta poate fi ajustata fie spre un comportament mai liber("open diff") fie spre un comportament "mai" blocant. De asemenea, sunt mai multe tipuri de LSD: cu placi de frictiune, sau cu visco-cuplaj. Fordurile din clipurile anterioare au cu placi de frictiune, care au un comportament fix, asa cum sunt ajustate din fabrica. Subaru foloseste visco-cuplul, adica in mod normal, este "mai" deschis, si, pe masura ce se incalzeste lichidul, se "inchide". Desigur nu se autoblocheaza, pt ca nu prea are cum. Si cred ca in cel mai "blocat" mod al visco-cuplului, cuplul transmis rotii care are aderenta nu este suficient sa urneasca masina in situatii grele. ( a se vedea clipul in care Fordul merge fara remorca, dar cu remorca nu. Dar daca e vorba de panta... depinde cat de abrupta e). Avantajele LSD-ului sunt incontestabile pe suprafete alunecoase, dar in care rotile au contact cu solul, schimbari bruste de aderenta, etc. LSD-urile nu fac din 4x4 off-roadere sau "cataratoare". Pentru aia exista auto-blocantele (un click metalic care blocheaza rotile dintate va fi intotdeauna mai eficient decat doua placi presate intre ele, sau, sa nu mai zic de "pacalirea" prin franare cu ajutorul ABS-ului, asa zis-ul TCS-traction control, care e eficient, dar pentru situatii scurte- treci un sant, dar nu sa urci un munte (uzura adusa masinii nu va merita)), si pentru off-road extrem diferentialele blocabile manual. This post has been edited by Mircea104901: Jan 15 2009, 12:23 PM -------------------- BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07 Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience. “If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein |
|
|
Jan 15 2009, 12:24 PM
Post
#56
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
@GLC120
Vad ca esti sceptic in continuare... Am sa verific maine la Subaru Brasov cum stau lucrurile cu OBK diesel. De la Subaru Odorhei nu am primit un raspuns clar. In Odorhei avem reprezentanta de 2 luni. -------------------- |
|
|
Jan 15 2009, 12:27 PM
Post
#57
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
Subaru este foarte apreciat in zone unde trebuie sa mergi sute de km pe suprafete alunecoase (noroi, gheata acoperita cu zapada) -(a se vedea zone intinse din Rusia, America, etc) deoarece totul este mecanic si robust. Ganditi-va cum ar fi sa mergi aceste distante cu becul de la TCS (VDC, ESP, cum s-o numi) aprins incontinuu pe bord? Nu se uzeaza prematur franele, doar pentru a merge inainte? La noi e mult mai putin justificat acest argument.
-------------------- BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07 Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience. “If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein |
|
|
Jan 15 2009, 12:45 PM
Post
#58
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Avantajele LSD-ului sunt incontestabile pe suprafete alunecoase, dar in care rotile au contact cu solul, schimbari bruste de aderenta, etc. LSD-urile nu fac din 4x4 off-roadere sau "cataratoare". Pentru aia exista auto-blocantele (un click metalic care blocheaza rotile dintate va fi intotdeauna mai eficient decat doua placi presate intre ele, sau, sa nu mai zic de "pacalirea" prin franare cu ajutorul ABS-ului, asa zis-ul TCS-traction control, care e eficient, dar pentru situatii scurte- treci un sant, dar nu sa urci un munte (uzura adusa masinii nu va merita)), si pentru off-road extrem diferentialele blocabile manual. Cu asta sunt perfect de acord si cred ca ai exprimat cat se poate de clar ideea. Cu LSD-ul spate de la OBK Diesel sunt sigur ca nu exista din pacate. Controlul tractiunii e inca o enigma, filmele sunt contradictorii si oricum nu pot fi o baza de rationament. Trebuie vazut ce face masina cu rotile din dreapta in zapada mare, fara aderenta. Daca se invart si cele din stanga, e foarte bine. Chiar daca masina nu pleaca de acolo, oricum sansele sunt mult mai mari. Pista, nu sunt sceptic hotarea e luata, vreau numai sa stiu exact cum functioneaza. Chiar mi se pare ceva normal desi multi dealeri, nu numai de la Subaru, nu stiu exact cum e cu diferentialele si tractiunea 4x4. Raspunsul standard este: "De ce va intereseaza?" sau "O sa ma interesez la service" -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Jan 15 2009, 06:29 PM
Post
#59
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 107 Joined: 12-November 04 From: Constanta (Constanta) Member No.: 35.715 |
Ok, am gasit pentru FMY06 2.5XT 4EAT:
central - variable torque distribution cu VDC spate - T-type cu LSD verificati aici: http://www.day.az/forum/index.php?act=atta...t&id=102985 -------------------- vali ctza
Once Subaru, allways Subaru Forester 2.5XT 230cp 4EAT |
|
|
Jan 16 2009, 09:34 AM
Post
#60
|
|
pilot Group: Membri Posts: 256 Joined: 20-November 08 From: Bucuresti Member No.: 118.585 |
Bine v-am regasit si La Multi Ani ( mai intarziat , dar asta e)!
Daca va intereseaza cum e cu ambele roti de pe dreapta in zapada afanata, am patit eu acum o saptamana cu OBKD, cand am parcat intr-un loc pe unde trecuse un ratrack iar rotile din dreapta au iesit din zona batatorita si am ajuns intr-o pozitie de aia de reclama. Masina a iesit fara sa fortez desi era ingropata la limita portierei pe dreapta . Cauciucurile sunt modestele stoc-livrate. Si ca sa ne mangaiem orgoliul, sa vezi ce frumos se vedea pe buzitele nemtilor cuvantul "Subaru". Succesuri multiple. -------------------- Mrrrr = Outback 2.0T-D NS
backyard inv.: Astra H, VW , Mitsu Pajero Sport ---------------------------------------------------------------------------- Armula indecisa intre concluziile auto-psihanalizei si paiul din ochiul celorlalti : "Sincer (impaciuitor dar sincer cu el insusi -n.b.), sugerez anumitor participanti pasivi ai acestui forum care sunt in cautarea de informatii sa nu ia in considerare toate dizertatiile postate pe acest forum intrucat anumite postari sunt total paralele cu subiectul si sunt furnizate de personaje care in afara lipsei unei baze elementare de cunostinte in domeniu, nu sunt capabile decat sa posteze ineptii si aberatii. Insa, in spiritul dreptului de a ne exprima liberi, trebuie sa acceptam si monologurile prin care unii isi poarta propriul razboi imaginar sau isi refuleaza frustrarile." |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 15th May 2024 - 04:46 AM |