va rog sa ma ajutati |
This topic is about va rog sa ma ajutati, the author, cararegh, wrote about: --va doresc sanatate si sa nu aveti necazul meu.-Am o dacie 1310 model 1987 si de vreo 2 luni nu vrea sa ma mai asculte ----deloc ,----mai precis cand ... To read more just scroll down
va rog sa ma ajutati |
Feb 14 2009, 05:10 PM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 14-February 09 Member No.: 119.266 |
|
|
|
Feb 15 2009, 09:44 AM
Post
#2
|
|
Păcat de acest forum ... Group: Moderator Posts: 4.288 Joined: 26-March 05 From: D Member No.: 43.171 |
Salut, și bine ai venit pe forum.
Ai verificat nivelul benzinei din carburator ? E posibil ca acesta să fie cam la minim (foarte puțin peste jiglor) iar la înclinări diverse (Brașovul e un oraș montan ) e posibil ca sorbul să fie "în aer". Poate trebuie reglată înălțimea la care închide plutitorul debitul de benzină. Sper să fi înțeles ce am zis Baftă |
|
|
Feb 15 2009, 01:18 PM
Post
#3
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 14-February 09 Member No.: 119.266 |
-------multumesc sper sa fie un final la munca mea,iti voi comunica imedieat ce rezov
This post has been edited by Mariustom: Feb 15 2009, 02:28 PM
Reason for edit: Șters citat cu mesajul precedent integral
|
|
|
Feb 16 2009, 01:01 AM
Post
#4
|
|
pilot Group: Membri Posts: 391 Joined: 3-January 08 From: St.Etienne Member No.: 115.952 |
1.paharul decantor sa nu fie infundat 2.garnitura de la pompa deteriorata 3.sita de sub carburator infundata 4.plutitorul sa nu ramana la nivel. Atentie chiar daca este pus bine la nivel initial daca materialul este deteriorat el isi modifica in carburator distanta partea metalica fiind deteriorata. Necesita un nou plutitor de calitate. 5. tevile de tur si retur fisurate si prind aer . Succes. This post has been edited by iulian_1976: Feb 16 2009, 01:01 AM -------------------- Audi A4 1.8 aus Ingolstadt
________________________________________________ ,,Daca am comis o greseala, imi cer scuze. Sunt insa fericit ca nu trebuie sa merg la puscarie pentru asta. ,,(Dupa eliminarea sa la Finala Carling Cup, 2006) José Mourinho. _______________________________________________ |
|
|
Feb 16 2009, 07:36 PM
Post
#5
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 14-February 09 Member No.: 119.266 |
Hai sa incerc sa te ajut desi nu mai am Dacia de multisor. 1.paharul decantor sa nu fie infundat 2.garnitura de la pompa deteriorata 3.sita de sub carburator infundata 4.plutitorul sa nu ramana la nivel. Atentie chiar daca este pus bine la nivel initial daca materialul este deteriorat el isi modifica in carburator distanta partea metalica fiind deteriorata. Necesita un nou plutitor de calitate. 5. tevile de tur si retur fisurate si prind aer . Succes. ---Salut prietene si ffff multumesc de sfat,dar de la racordul tur deci,pompa,pahar ,sita de pahar,sita carburator,cui ponton compet ,plutitor reglat la tigara,membrana acceleratie de repriza ,tot setul de jigloare si pipa,+corpul carburatorului suflat cu un compresor de putere,asta pe partea de carburatie ; pe partea electrica ,bujii,fise,capac delko,platina---sunt toate noi,absolut toate,toate noi cu reglaje la fel dar degeaba.o sa mai incerc alte reglaje ,pe la scantee ,pe la retur,pe la avans,sa vad ce pot sa mai fac,oricum va multumesc. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 10th May 2024 - 03:03 AM |