QUOTE (iulian_1976 @ Feb 16 2009, 01:01 AM)
Hai sa incerc sa te ajut desi nu mai am Dacia de multisor.
1.paharul decantor sa nu fie infundat
2.garnitura de la pompa deteriorata
3.sita de sub carburator infundata
4.plutitorul sa nu ramana la nivel.
Atentie chiar daca este pus bine la nivel initial daca materialul este deteriorat el isi modifica in carburator distanta partea metalica fiind deteriorata.
Necesita un nou plutitor de calitate.
5. tevile de tur si retur fisurate si prind aer .
Succes.
---Salut prietene si ffff multumesc de sfat,dar de la racordul tur deci,pompa,pahar ,sita de pahar,sita carburator,cui ponton compet ,plutitor reglat la tigara,membrana acceleratie de repriza ,tot setul de jigloare si pipa,+corpul carburatorului suflat cu un compresor de putere,asta pe partea de carburatie ; pe partea electrica ,bujii,fise,capac delko,platina---sunt toate noi,absolut toate,toate noi cu reglaje la fel dar degeaba.o sa mai incerc alte reglaje ,pe la scantee ,pe la retur,pe la avans,sa vad ce pot sa mai fac,oricum va multumesc.