Help - Search - Members - Calendar
Full Version: va rog sa ma ajutati
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Dacia
cararegh
--va doresc sanatate si sa nu aveti necazul meu.-Am o dacie 1310 model 1987 si de vreo 2 luni nu vrea sa ma mai asculte ----deloc ,----mai precis cand crede ea ca a mers destul se opreste motorul,parca ar ramanea fara benzina ,cu toate ca am facut o cheltuiala majora schimban-d absolut tot ce tine de alimentatie atat electric cat si pe carburatie piese absolut toate noi,cu reglaje pe stand,dimineata cand plec la servici nu merge mai mult de 1 km si ma baga in nas chiar accelerand cu pedala la podea ,dar are si momente excelente parca ar fi una noua merge perfect dar numai vreo 20 de km si incepe sa tremure si trag pe dreapta, stau 2-3 min si pornesc merge bine dar tot pe perioade mai ales ca Brasovul e un oras destul de aglomerat si a inceput sa ma ia cu frisoane in trafic cand ii simt tremuratul atunci cand trebuie sa franez pentru a incetini ,numai la bobina de inductie nu am unblat,se poate ca si de acolo sa aiba vreo hiba ? ---Va rog daca careva dintre domniile voastre care ati avut acelas necaz ca al meu ,cum ati rezolvato ?-----va multumesc anticipat cu tot respectul.
Mariustom
Salut, și bine ai venit pe forum.

Ai verificat nivelul benzinei din carburator ? E posibil ca acesta să fie cam la minim (foarte puțin peste jiglor) iar la înclinări diverse (Brașovul e un oraș montan biggrin.gif) e posibil ca sorbul să fie "în aer". Poate trebuie reglată înălțimea la care închide plutitorul debitul de benzină.
Sper să fi înțeles ce am zis smile.gif
Baftă
ninja.gif
cararegh
-------multumesc sper sa fie un final la munca mea,iti voi comunica imedieat ce rezov thumbsup.gif
iulian_1976
Hai sa incerc sa te ajut desi nu mai am Dacia de multisor.

1.paharul decantor sa nu fie infundat
2.garnitura de la pompa deteriorata
3.sita de sub carburator infundata
4.plutitorul sa nu ramana la nivel.
Atentie chiar daca este pus bine la nivel initial daca materialul este deteriorat el isi modifica in carburator distanta partea metalica fiind deteriorata.
Necesita un nou plutitor de calitate.
5. tevile de tur si retur fisurate si prind aer .
Succes.
cararegh
QUOTE (iulian_1976 @ Feb 16 2009, 01:01 AM) *
Hai sa incerc sa te ajut desi nu mai am Dacia de multisor.

1.paharul decantor sa nu fie infundat
2.garnitura de la pompa deteriorata
3.sita de sub carburator infundata
4.plutitorul sa nu ramana la nivel.
Atentie chiar daca este pus bine la nivel initial daca materialul este deteriorat el isi modifica in carburator distanta partea metalica fiind deteriorata.
Necesita un nou plutitor de calitate.
5. tevile de tur si retur fisurate si prind aer .
Succes.

---Salut prietene si ffff multumesc de sfat,dar de la racordul tur deci,pompa,pahar ,sita de pahar,sita carburator,cui ponton compet ,plutitor reglat la tigara,membrana acceleratie de repriza ,tot setul de jigloare si pipa,+corpul carburatorului suflat cu un compresor de putere,asta pe partea de carburatie ; pe partea electrica ,bujii,fise,capac delko,platina---sunt toate noi,absolut toate,toate noi cu reglaje la fel dar degeaba.o sa mai incerc alte reglaje ,pe la scantee ,pe la retur,pe la avans,sa vad ce pot sa mai fac,oricum va multumesc. thumbsup.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.