PROBLEMA CU BATERIA SAU ALTERNATORUL LA DACIA LOGAN, ORI BATERIE MOARTA ORI ALTERNATOR DEFECT? |
This topic is about PROBLEMA CU BATERIA SAU ALTERNATORUL LA DACIA LOGAN, the author, aurel23ro, wrote about: Salut, Am si eu o intrebare in legatura cu bateria de pe loganul meu. Pana acum 2 doua zile nu mi-a murit bateria niciodata, mentionez ca bateria este ... To read more just scroll down
PROBLEMA CU BATERIA SAU ALTERNATORUL LA DACIA LOGAN, ORI BATERIE MOARTA ORI ALTERNATOR DEFECT? |
Mar 1 2009, 12:10 PM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 1-March 09 Member No.: 119.394 |
Am si eu o intrebare in legatura cu bateria de pe loganul meu. Pana acum 2 doua zile nu mi-a murit bateria niciodata, mentionez ca bateria este de doi ani jumatate a venit impreuna cu masina, insa acum doua zile cand am scos-o de la spalatorie a murit instant, in sensul ca nu mai mergeau nici faruri, nici ventilatie, nici radio nimic, ora s-a resetat si in momentul in care incercam sa o pornesc se auzea un zgomot scurt (acela care se aude cand dai prima cheie la masina), se stinge afisajul si porneste alarma. Totul s-a intamplat deodata fara sa am semne ca as avea vreo problema, chiar acum o saptamana stateam cate o ora cu muzica pornita in masina, cateodata si cu lampa pornita, pozitiile aprinse sau avariile puse timp de 30 de minute si pornea la sfert de cheia. MENTIONEZ CA OCHIUL MAGIC ESTE INCA VERDE. Problema pe care o banuiesc eu (desi spun sincer ca nu ma pricep aproape deloc la masini) e ca nu mai incarca alternatorul cu trebuie deoarece se vede ca o rola (cred ca rola intinzatoare a alternatorului) este putin ciobita si cam zgarie cureau de la alternator. Voi ce pareri aveti? |
|
|
Mar 1 2009, 12:42 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
foarte posibil ca alternatorul sa nu mai incarce cum trebuie (posibil sa fie de la rola, de la alternator in sine, etc). Poti verifica cu un voltmetru care este voltajul indicat in timp ce functioneaza masina la relanti. In general valoarea normala este in jurul cifrei de 14 volti (eu nu am voltmetru dar detectorul de radar are si functia de a indica voltajul masinii).
-------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Mar 1 2009, 01:11 PM
Post
#3
|
|
expert in grafice si tabele Group: Membri Posts: 648 Joined: 8-October 07 From: Ploiesti Member No.: 114.999 |
Daca "ochiul magic" e verde ar trebui ca bateria sa fie buna. Ar fi bine sa verifici contactele electrice. Vezi daca nu cumva bornele bateriei sunt oxidate sau contactele sunt slabite.
-------------------- OPEL ASTRA K
Daca e s-o dam anonima, atunci o semnez si eu ! |
|
|
Mar 11 2009, 09:58 AM
Post
#4
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
Cu siguranta rola de la alternator,am patit-o si eu la Clio.Daca e motor pe motorina,rola e teflonata,sa absoarba vibratiile si e destul de scumpa,vreo 2-3 milioane.Ea pare ca se invarte,dar in realitate cureaua invarte numai exteriorul rolei,interiorul nu se invarte si vei vedea,cand pui un aparat de masura pe baterie,cand accelerezi va scadea tensiunea in loc sa creasca. Deci,asteptam sa ne spui cum ai rezolvat-o ! -------------------- Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P. ,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 10th May 2024 - 12:42 AM |