instalatie de gaz |
This topic is about instalatie de gaz, the author, oootavi, wrote about: Salut tuturor ma cam bate gandul sa pun pe ignis-ul meu (fabricat 2007 motor1,3 benzina) o instalatie de gaz si beleaua e ca nu stiu care firma si ce ... To read more just scroll down
instalatie de gaz |
Nov 26 2008, 05:05 PM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 21 Joined: 9-February 08 From: bucuresti Member No.: 116.335 |
Astept o veste de lavoi , muta bafta in toate!!!!! |
|
|
Nov 27 2008, 01:28 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
Trebuie sa te gandesti la numarul de km pe care il parcurgi cu masina/an pentru ca trebuie sa amortizezi o investitie de ~2500 RON
Mai exact, o instalatie Tomasetto Stag 300(cu rezervor toroidal sau fara) se apropie ca si pret de 2500RON, restul o sa-i dai la RAR In acest moment, acest tip de instalatie este cea mai buna din tara pentru ca majoritatea atelierelor de profil stiu sa repare/regleze acest tip de instalatie De stiut ca: 1. Explozia pe GPL are loc la o temperatura mai mare => trebuie sa schimbi mai des uleiul 7k de km in loc 10k 2. Instalatia este conectata la sistemul de racire prin niste T-uri care sunt sau nu sunt etanse=> trebuie sa supraveghezi nivelul lichidului din vasul de expansiune 3. Mersul pe GPL poate provoca infundarea injectoarelor de benzina(din cauza de nefolosire) insa eu nu am patit asta In aproape 14k de km nu am avut problema asta. Si mai am 2 prieteni cu Matiz care au trecut lejer de 30k de km pe GPL si nu au probleme de genul asta 4. Mersul pe GPL solicita mai mult bujiile si acestea trebuiesc inlocuite mai des, eventual si fisele 5. Costul unei revizii a instalatiei GPL nu a depasit pana acum 100 RON 6. Comportamentul motorului pe GPL va fi aprox. acelasi, cu o usoara lipsa de cuplu la turatii mari. In principiu se observa daca esti genul care conduce mai agresiv, pentru sofatul urban nu e o problema! -------------------- |
|
|
Nov 30 2008, 01:20 PM
Post
#3
|
|
sofer Group: Membri Posts: 80 Joined: 28-February 08 From: Bucuresti Member No.: 116.514 |
Subscriu si eu la cele spuse de mike.omega. Nu cred totusi ca voi schimba uleiul mai repede de 15k, avand in vedere faptul ca am folosit tratament duralube. Eu am o instalatie Milano si acum doua saptamani am facut revizia de 10k, unde am schimbat filtrele si care m-a costat 48 ron. Mi-ar fi placut sa am o instalatie Tomasetto Stag 300, dar la acea vreme nu aveam decat 2000 lei, iar Milano m-a costat 1900. Pana in prezent nu am avut probleme si sper ca nici pe viitor. M-ar interesa sa aflu de la alti posesori de ignis cu gpl ce consum extraurban au cand merg cu gpl. Eu am 9-10 l/100km.
Pana la urmatorul reply, conduceti preventiv. -------------------- SUZUKI IGNIS 1.3 GL fabricat 2003
|
|
|
Nov 30 2008, 05:57 PM
Post
#4
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
-------------------- |
|
|
Dec 1 2008, 05:47 PM
Post
#5
|
|
sofer Group: Membri Posts: 80 Joined: 28-February 08 From: Bucuresti Member No.: 116.514 |
Tratamentele gen Dura Lube sunt frectie la picior de lemn Si asta o stiu de la persoane muult mai initiate in domeniu. Imi pare rau ca trebuie s-o spun dar asta e.... Este parerea fiecaruia ce crede despre tratamentul cu duralube. Ma mira faptul ca declari ca ai auzit pe x si y spunand asta. Si eu as putea declara multe aici, dar ma limitez doar la experiente traite de mine, nu de altii. Dar tu? This post has been edited by mihaitza2007: Dec 1 2008, 05:48 PM -------------------- SUZUKI IGNIS 1.3 GL fabricat 2003
|
|
|
Dec 1 2008, 06:20 PM
Post
#6
|
|
novice Group: Membri Posts: 21 Joined: 9-February 08 From: bucuresti Member No.: 116.335 |
Tratamentele gen Dura Lube sunt frectie la picior de lemn Si asta o stiu de la persoane muult mai initiate in domeniu. Imi pare rau ca trebuie s-o spun dar asta e.... colega da-mi voie sa te combat...eu am pus la dacie un asfel de tratament se numea,,modificator universitar'' (fabricat de rusi) si am fost foarte multumit, am avut o situatie cand am mers cativa kilometri fara ulei si nu sa blocat motorul, daca as-ti de unde as putea sa-l cumpar as mai face o asfel de investitie |
|
|
Dec 1 2008, 06:43 PM
Post
#7
|
|
pilot Group: Membri Posts: 280 Joined: 29-June 05 From: Baia Mare (Maramures) Member No.: 50.063 |
O sa pun si eu. Pe la 200.000 km. Sau inainte de segmentare ca sa vad ce efect are. Ce rost are sa pui intr-un motor nou aditivi, oricare ar fi ei? Motoarele astea oricum merg dincolo de 200.000 fara nici un fel de aditivi. Pentru ce il protejezi mai bine cu duralube ? care-i scopul final ? mai bine de banii aia bag un ulei de motor de calitate
se numea,,modificator universitar'' (fabricat de rusi) si ce universitate l-a scos pe piata ? This post has been edited by Florin50070: Dec 1 2008, 06:45 PM -------------------- Suzuki Ignis 1.3 GLX++++
|
|
|
Dec 4 2008, 10:22 AM
Post
#8
|
|
novice Group: Membri Posts: 21 Joined: 9-February 08 From: bucuresti Member No.: 116.335 |
Tratamentele gen Dura Lube sunt frectie la picior de lemn Si asta o stiu de la persoane muult mai initiate in domeniu. Imi pare rau ca trebuie s-o spun dar asta e.... colega da-mi voie sa te combat...eu am pus la dacie un asfel de tratament se numea,,modificator universal'' (fabricat de rusi) si am fost foarte multumit, am avut o situatie cand am mers cativa kilometri fara ulei si nu sa blocat motorul, daca as-ti de unde as putea sa-l cumpar as mai face o asfel de investitie |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 29th April 2024 - 05:25 PM |