Trebuie sa te gandesti la numarul de km pe care il parcurgi cu masina/an pentru ca trebuie sa amortizezi o investitie de ~2500 RON
Mai exact, o instalatie Tomasetto Stag 300(cu rezervor toroidal sau fara) se apropie ca si pret de 2500RON, restul o sa-i dai la RAR
In acest moment, acest tip de instalatie este cea mai buna din tara pentru ca majoritatea atelierelor de profil stiu sa repare/regleze acest tip de instalatie
De stiut ca:
1. Explozia pe GPL are loc la o temperatura mai mare => trebuie sa schimbi mai des uleiul 7k de km in loc 10k
2. Instalatia este conectata la sistemul de racire prin niste T-uri care sunt sau nu sunt etanse=> trebuie sa supraveghezi nivelul lichidului din vasul de expansiune
3. Mersul pe GPL poate provoca infundarea injectoarelor de benzina(din cauza de nefolosire) insa eu nu am patit asta
In aproape 14k de km nu am avut problema asta. Si mai am 2 prieteni cu Matiz care au trecut lejer de 30k de km pe GPL si nu au probleme de genul asta
4. Mersul pe GPL solicita mai mult bujiile si acestea trebuiesc inlocuite mai des, eventual si fisele
5. Costul unei revizii a instalatiei GPL nu a depasit pana acum 100 RON
6. Comportamentul motorului pe GPL va fi aprox. acelasi, cu o usoara lipsa de cuplu la turatii mari. In principiu se observa daca esti genul care conduce mai agresiv, pentru sofatul urban nu e o problema!