Probleme Swift 1.3 MTA |
This topic is about Probleme Swift 1.3 MTA, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Probleme Swift 1.3 MTA |
Oct 23 2008, 08:25 AM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 43 Joined: 9-September 07 From: Bucuresti Member No.: 113.591 |
poate ma puteti ajuta de catva timp (dupa ce am alimentat de la un Rompetrol in Constanta) masina a inceput sa-mi faca probleme la relanti, cand nu o scot din viteza. Trepideaza, turometrul sta la 600 ture si parca vrea sa se opreasca. Daca o scot pe N aceste trepidatii dispar. Deasemenea, daca o scot pe N si imediat o trec pe D, nu am nici o problema. Problemele nu le sesizez cand motorul e rece! (cand masina e mai turata). Deasemenea, mi se pare ca se ineaca putin si la plecarea de pe loc. ma poate ajuta cineva? cei de la service m-au spus ca trebuie sa le las masina cateva zile....ideea nu mi-a prea suras, insa probabil ca voi fi nevoit sa o fac. |
|
|
Oct 24 2008, 10:13 AM
Post
#2
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 222 Joined: 8-October 07 From: Bucuresti - Buzau Member No.: 114.991 |
Posibil sa fie injectoarele usor infundate. Eu as sugera sa bagi un flacon de injector cleaner sau decarbusolv (acelasi efect dar mult mai ieftin) in jumatate de rezervor si sa iesi in weekend 2-3 ore pe autostrada. Mergi constant cu treapta a5a sau a4a, mersul constant cu turatie mare curata motorul, in accelerare nu e la fel.
-------------------- Suzuki Swift 1.5 GS
|
|
|
Jan 11 2009, 05:17 PM
Post
#3
|
|
sofer Group: Membri Posts: 66 Joined: 24-September 08 From: Bucuresti Member No.: 118.032 |
Posibil sa fie injectoarele usor infundate. Eu as sugera sa bagi un flacon de injector cleaner sau decarbusolv (acelasi efect dar mult mai ieftin) in jumatate de rezervor si sa iesi in weekend 2-3 ore pe autostrada. Mergi constant cu treapta a5a sau a4a, mersul constant cu turatie mare curata motorul, in accelerare nu e la fel. bai oameni buni, nu mai debitati toate tampeniile aici pe forum!!! cum sa torni decarbusolv in rezervorul unei masini? stii macar la ce se foloseste decarbusolvul ala? iti spun eu ca tu habar nu ai. ala se foloseste cand desfaci carburatorul (sau alte componente afectate de depunerea de hidrocarburi) ca sa il cureti. in nici un caz nu trebuie introdus in procesul de ardere. ai avut macar curiozitatea sa mirosi macar decarbusolvul? are compozitia foarte apropiata cu cea a nitrodiluantului. in schimb solutia de curatat injectoare miroase f. putin, cu totul alta compozitie, se bazeaza 99% pe kerosen, e facut sa protejeze sondele de oxigen, convertorii catalitici etc. sa bagi decarbusolv in rezervor...am auzit-o si p-asta...mai sunteti multi destepti d-astia p-aici? tu iti dai seama ca un om care spune ca i s-au "resoftat" cutia si ambreiajul nu stie absolut nimic despre masini (si nu e de condamnat, fiecare are pasiunile lui pana la urma...) si ar putea foarte bine sa se ia dupa un "cunoscator" ca tine si sa distruga motorul punand decarbusolv?la cat e de volatil decarbusolvul, pe langa distrugerea f. probabila a tuturor senzorilor ai toate sansele sa obtii niste detonatii care sa distruga pur si simplu arborele sau setul motor http://www.fabryo.com/Auto-15-decarbusolv-30 This post has been edited by XENON: Jan 11 2009, 05:19 PM -------------------- Citroen C1 1.0VVT-i tunat (si fulgerat :)))...): MAK Fever 5R wheels, Sebring exhaust, K&N 57i High-Flow intake kit, Philips X-Treme Power lights, Denso Iridium Power performance spark plugs and more...
A, era sa uit, si probabil un SSS pe drum... TRAIASCA CRIZA AUTO SI REDUCERILE DE PRETURI PE CARE LE VA ADUCE!!! :))) |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 14th May 2024 - 09:22 PM |