Tucson 4x4 curbe |
This topic is about Tucson 4x4 curbe, the author, logoss76, wrote about: Am un hyundai tucson de o luna si o intrebare de cateva zile. Este normal ca atunci cand cuplez 4x4 sa nu pot lua curbe 45 grade cu viteza 1 sau 2? mu ... To read more just scroll down
Tucson 4x4 curbe |
Oct 16 2008, 03:10 PM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 16-October 08 Member No.: 118.298 |
Este normal ca atunci cand cuplez 4x4 sa nu pot lua curbe >45 grade cu viteza 1 sau 2? multumesc. |
|
|
Oct 16 2008, 04:28 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
Da pentru ca cel mai probabil nu ai diferential pe fata, puterea la rotile din fata fiind transmisa 50:50(fara variatii). Pe astfal se merge numai in modul 2WD!
Vezi ce scrie si prin manualul masinii -------------------- |
|
|
Oct 16 2008, 04:57 PM
Post
#3
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 16-October 08 Member No.: 118.298 |
Din pacate ,in manual nu se pomeneste nimic de problema asta... dar am fost pe un forum nemtesc si am inteles ca trebuie sa decuplez EPS sau TCS sau pe amandoua atunci cand iau curbe cu 4x4 LOCK.
Ba chiar ,cei de acolo sunt de parere ca 4x4LOCK trebuie folosit doar atunci cand chiar este nevoie (cand ai ramas blocat in zapada,de exemplu) ci nu neaparat cand conduci pe sosea uda. O sa incerc mai tarziu fara EPS/TCS. |
|
|
Oct 17 2008, 09:10 AM
Post
#4
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
Parerea mea este ca vor sa-si vanda masinile de 1.5 pe seama drive test-ului cu 2.0 Cred ca diferenta intre ele ca performante fizice este mai mare ca cea de pret. Nu-mi place smecheria asta si ma voi orienta in alta parte, chiar daca mi-a ramas la suflet Impreta de 2.0. Dupa drive test-ul cu Civic, hatch si sedan m-am lamurit si am sters-o (caracterul subvirator si schimbatorul cam aiurea la asa pret), dar cu Subaru e altceva si nu stiu de ce sunt asa disperati sa lamureasca clientii vanzandu-le gogosi ca cea cu tunning-ul de la 150 la 220. Ma bucur de reactia voastra no offence ... halal 4x4 -------------------- |
|
|
Oct 22 2008, 09:08 PM
Post
#5
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 22-October 08 Member No.: 118.347 |
Din pacate ,in manual nu se pomeneste nimic de problema asta... dar am fost pe un forum nemtesc si am inteles ca trebuie sa decuplez EPS sau TCS sau pe amandoua atunci cand iau curbe cu 4x4 LOCK. Ba chiar ,cei de acolo sunt de parere ca 4x4LOCK trebuie folosit doar atunci cand chiar este nevoie (cand ai ramas blocat in zapada,de exemplu) ci nu neaparat cand conduci pe sosea uda. O sa incerc mai tarziu fara EPS/TCS. Salutare Pe autoturismele Hyundai, sistemul de 4x4 este unul permanent cu distribuirea puterii in raport de 80% fata si 20% spate in conditiile normale de rulare. Acest raport se echilibreaza electronic pana la max 60 % fata si 40%pe spate in functie de conditiile de drum. Iar butonul de 4WD Lock se foloseste intr-adevar numai in situatiile "delicate". 4WD lock "blocheaza" tractiunea in raport de 50 % pe puntea fata si 50 % pe spate dar producatorul recomanda ca sa nu se ruleze peste 40 KM/h cu 4WD LOCK activat. teoretic peste 40 km/h, 4WD LOCK se dezactiveaza automat. Dar aceste lucruri trebuia sa ti le spuna vanzatorul in momentul in care ti-a predat masina si ti-a facut instructajul de folosire. Ti-am editat postul pentru ca ai lasat din greseala un link. Stii ca acest lucru nu este permis pe forum. Edit by Tudor This post has been edited by T u d o r : Oct 22 2008, 09:22 PM |
|
|
Oct 27 2008, 10:49 AM
Post
#6
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 16-October 08 Member No.: 118.298 |
Din pacate ,in manual nu se pomeneste nimic de problema asta... dar am fost pe un forum nemtesc si am inteles ca trebuie sa decuplez EPS sau TCS sau pe amandoua atunci cand iau curbe cu 4x4 LOCK. Ba chiar ,cei de acolo sunt de parere ca 4x4LOCK trebuie folosit doar atunci cand chiar este nevoie (cand ai ramas blocat in zapada,de exemplu) ci nu neaparat cand conduci pe sosea uda. O sa incerc mai tarziu fara EPS/TCS. Salutare Pe autoturismele Hyundai, sistemul de 4x4 este unul permanent cu distribuirea puterii in raport de 80% fata si 20% spate in conditiile normale de rulare. Acest raport se echilibreaza electronic pana la max 60 % fata si 40%pe spate in functie de conditiile de drum. Iar butonul de 4WD Lock se foloseste intr-adevar numai in situatiile "delicate". 4WD lock "blocheaza" tractiunea in raport de 50 % pe puntea fata si 50 % pe spate dar producatorul recomanda ca sa nu se ruleze peste 40 KM/h cu 4WD LOCK activat. teoretic peste 40 km/h, 4WD LOCK se dezactiveaza automat. Dar aceste lucruri trebuia sa ti le spuna vanzatorul in momentul in care ti-a predat masina si ti-a facut instructajul de folosire. Ti-am editat postul pentru ca ai lasat din greseala un link. Stii ca acest lucru nu este permis pe forum. Edit by Tudor Interesant. Mersi mult. Masina e cumparata la 26000 km in Elvetia unde si locuiesc. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 15th May 2024 - 05:43 AM |