IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Tucson 4x4 curbe

This topic is about Tucson 4x4 curbe, the author, logoss76, wrote about: Am un hyundai tucson de o luna si o intrebare de cateva zile. Este normal ca atunci cand cuplez 4x4 sa nu pot lua curbe 45 grade cu viteza 1 sau 2? mu ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Tucson 4x4 curbe
logoss76
post Oct 16 2008, 03:10 PM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 16-October 08
Member No.: 118.298



Am un hyundai tucson de o luna si o intrebare de cateva zile.

Este normal ca atunci cand cuplez 4x4 sa nu pot lua curbe >45 grade cu viteza 1 sau 2?

multumesc.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mike.omega
post Oct 16 2008, 04:28 PM
Post #2


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 6.522
Joined: 12-May 04
From: Constanta
Member No.: 25.186



Da pentru ca cel mai probabil nu ai diferential pe fata, puterea la rotile din fata fiind transmisa 50:50(fara variatii). Pe astfal se merge numai in modul 2WD!
Vezi ce scrie si prin manualul masinii wink.gif


--------------------
Daewoo Nubira II 1.6 GPL

http://viatacudba.blogspot.com/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
logoss76
post Oct 16 2008, 04:57 PM
Post #3


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 16-October 08
Member No.: 118.298



Din pacate ,in manual nu se pomeneste nimic de problema asta... dar am fost pe un forum nemtesc si am inteles ca trebuie sa decuplez EPS sau TCS sau pe amandoua atunci cand iau curbe cu 4x4 LOCK.
Ba chiar ,cei de acolo sunt de parere ca 4x4LOCK trebuie folosit doar atunci cand chiar este nevoie (cand ai ramas blocat in zapada,de exemplu) ci nu neaparat cand conduci pe sosea uda.
O sa incerc mai tarziu fara EPS/TCS.


Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Oct 17 2008, 09:10 AM
Post #4


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



QUOTE (lmihaister @ Oct 16 2008, 02:16 PM) *
Parerea mea este ca vor sa-si vanda masinile de 1.5 pe seama drive test-ului cu 2.0
Cred ca diferenta intre ele ca performante fizice este mai mare ca cea de pret.
Nu-mi place smecheria asta si ma voi orienta in alta parte, chiar daca mi-a ramas
la suflet Impreta de 2.0. Dupa drive test-ul cu Civic, hatch si sedan m-am lamurit
si am sters-o (caracterul subvirator si schimbatorul cam aiurea la asa pret), dar cu
Subaru e altceva si nu stiu de ce sunt asa disperati sa lamureasca clientii vanzandu-le
gogosi ca cea cu tunning-ul de la 150 la 220. Ma bucur de reactia voastra rolleyes.gif

no offence ... halal 4x4


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cornel Hyundaior
post Oct 22 2008, 09:08 PM
Post #5


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 22-October 08
Member No.: 118.347



CITAT(logoss76 @ Oct 16 2008, 03:57 PM) *
Din pacate ,in manual nu se pomeneste nimic de problema asta... dar am fost pe un forum nemtesc si am inteles ca trebuie sa decuplez EPS sau TCS sau pe amandoua atunci cand iau curbe cu 4x4 LOCK.
Ba chiar ,cei de acolo sunt de parere ca 4x4LOCK trebuie folosit doar atunci cand chiar este nevoie (cand ai ramas blocat in zapada,de exemplu) ci nu neaparat cand conduci pe sosea uda.
O sa incerc mai tarziu fara EPS/TCS.


Salutare

Pe autoturismele Hyundai, sistemul de 4x4 este unul permanent cu distribuirea puterii in raport de 80% fata si 20% spate in conditiile normale de rulare. Acest raport se echilibreaza electronic pana la max 60 % fata si 40%pe spate in functie de conditiile de drum. Iar butonul de 4WD Lock se foloseste intr-adevar numai in situatiile "delicate". 4WD lock "blocheaza" tractiunea in raport de 50 % pe puntea fata si 50 % pe spate dar producatorul recomanda ca sa nu se ruleze peste 40 KM/h cu 4WD LOCK activat. teoretic peste 40 km/h, 4WD LOCK se dezactiveaza automat. Dar aceste lucruri trebuia sa ti le spuna vanzatorul in momentul in care ti-a predat masina si ti-a facut instructajul de folosire.

Ti-am editat postul pentru ca ai lasat din greseala un link. Stii ca acest lucru nu este permis pe forum.
Edit by Tudor


This post has been edited by T u d o r : Oct 22 2008, 09:22 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
logoss76
post Oct 27 2008, 10:49 AM
Post #6


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 16-October 08
Member No.: 118.298



QUOTE (Cornel Hyundaior @ Oct 22 2008, 08:08 PM) *
QUOTE (logoss76 @ Oct 16 2008, 03:57 PM) *
Din pacate ,in manual nu se pomeneste nimic de problema asta... dar am fost pe un forum nemtesc si am inteles ca trebuie sa decuplez EPS sau TCS sau pe amandoua atunci cand iau curbe cu 4x4 LOCK.
Ba chiar ,cei de acolo sunt de parere ca 4x4LOCK trebuie folosit doar atunci cand chiar este nevoie (cand ai ramas blocat in zapada,de exemplu) ci nu neaparat cand conduci pe sosea uda.
O sa incerc mai tarziu fara EPS/TCS.


Salutare

Pe autoturismele Hyundai, sistemul de 4x4 este unul permanent cu distribuirea puterii in raport de 80% fata si 20% spate in conditiile normale de rulare. Acest raport se echilibreaza electronic pana la max 60 % fata si 40%pe spate in functie de conditiile de drum. Iar butonul de 4WD Lock se foloseste intr-adevar numai in situatiile "delicate". 4WD lock "blocheaza" tractiunea in raport de 50 % pe puntea fata si 50 % pe spate dar producatorul recomanda ca sa nu se ruleze peste 40 KM/h cu 4WD LOCK activat. teoretic peste 40 km/h, 4WD LOCK se dezactiveaza automat. Dar aceste lucruri trebuia sa ti le spuna vanzatorul in momentul in care ti-a predat masina si ti-a facut instructajul de folosire.

Ti-am editat postul pentru ca ai lasat din greseala un link. Stii ca acest lucru nu este permis pe forum.
Edit by Tudor



Interesant. Mersi mult.
Masina e cumparata la 26000 km in Elvetia unde si locuiesc.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 29th April 2024 - 11:29 AM