IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

AMORTIZOARE

This topic is about AMORTIZOARE, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down

> AMORTIZOARE, Bilstein, Sachs, Monroe ,etc
simpson
post Jun 30 2008, 01:33 PM
Post #1


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 354
Joined: 22-August 05
From: Cluj-Napoca
Member No.: 53.889



Salutari la toti,

Sunt pus in situatia de a imi cauta nistea amortizoare noi pt Megane I si dupa cateva cautari, am ajuns la niste amortizoare Bilstein B4 (puse pe niste arcuri de coborâre cu 30 mm - Eibach). Dar dupa alte cautari pe alte forumuri, am aflat ca sunt Matize si Cielo cu amortizoare Bilstein si ca se fabrica in Romania la Sibiu si ca "sa nu mai aud de ele". Acuma stau in cumpana daca sa ma uit dupa alte marci...daca sa fie ulei sau gaz? Dar combinatie de ulei cu gaz? Cert este ca as avea nevoie de sfaturile voastre. Eu imi doresc niste amortizoare nici tari, nici moi, ci cu comportament "modern" gen Astra H sau Golf V.


--------------------
Renault Megane 1,6 16v
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
air_wolf
post Jul 1 2008, 01:01 PM
Post #2


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



pai de ce nu iei set complet de la eibach?
daca iei amortizoare prea lungi, ai coborit degeaba masina pentru ca amortizoarele nu se vor inchide si va sta pe ele. daca le iei prea scurte, se vor rupe la prima groapa luata in viteza. trebuie masurate pozitiile inchis/deschis, facuta diferenta de cursa, vazut cu cit coboara masina. daca nu iei si bucse de poliuretan, iar le pui degeaba.
calitate: amortizoarele ieftine sint ieftine, atita dai atita face. cele mai bune sint cele cu azot, pentru ca nu se incalzesc asa de usor si au un timp de raspuns foarte scurt.
cele cu ulei sint mai confortabile decit cele pe gaz. cele pe gaz au un timp de raspuns mai bun decit cele pe ulei dar zdruncina mai tare.
multi iau teapa si cred ca daca au schimbat amortizoarele masina sta mai bine pe viraje. pentru asta exista barele de torsiune, mai groase si cu bucse de poliuretan.
tu zici ca nu vrei nici cal nici magar... parerea mea e sa lasi masina stock si sa faci upgrade la barele de torsiune.
daca pui amortizoare mai moi, obligat faci si upgrade-ul la barele de torsiune daca nu vrei o salupa pe curbe. in plus, daca o sa cobori masina cu 3cm si ai amortizoare noi, vei schimba cam tot ce e sub ea, garantat 100%, pentru ca tu vei avea o cursa foarte lunga si o oscilatie verticala permanenta. daca arcul e tare, o sa-ti indoi si basculele.

in final eu mi-as lua un kit bilstein B12. nu toate amortizoarele bilstein sint facute la compa sibiu. multe dintre ele nici n-au vazut europa la fata.



--------------------
2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc)
WARNING: where we go there are no roads
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 19th May 2024 - 07:30 AM