Imbunatatiri SX4 |
This topic is about Imbunatatiri SX4, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Imbunatatiri SX4 |
Mar 17 2008, 10:55 AM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 9 Joined: 17-March 08 Member No.: 116.689 |
Hello la toata lumea. Am un sx4 1.5 GLX. E super Ok. Consum mic.. zic eu. orash 9.5 maxim, afara 6.4, autostrada ... 130-140km\h 7.5maxim. Pana acum am cumparat genti de tabla(saramotors.. 150lei bucata) de 15 pt cauciucuri de iarna de 15... ca cele de 16 ar fi fost mult prea scumpe si bare deasupra ca nu am de fel... cam skumpe..thule la saramotors iarasi erau skimpe si treia sa astept nush cat. Ieri am dat un drum de Budapesta pe autostrada. VREAUUUU TEMPOMATTTTTT am citit pe siteuri straine.. ar exista ceva. Are cineva ceva info? a pus cineva deja? P.S. karina Site-ul suzukivest ma cam enerveaza ba merge ba nu merge. Si forumul de acolo era vraiste nu stiu acum cum merge ca nu merge deloc site-ul. |
|
|
Jul 9 2008, 10:15 PM
Post
#2
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 19 Joined: 10-June 08 From: Timisoara Member No.: 117.289 |
M-am chinuit vreo 2 ore sa fac un tub care sa lege filtrul direct de tubul de aer.
Am incercat sa-l fac pentru ca nu am gasit nici un tub cu diametrul de 70mm. Am improvizat cu o conserva de 200grame de pateu (are diametrul fix de 70mm) si cu un tub de plastic in care au fost servetelele antistatice pt sters monitorul (76mm). S-au potrivit amandoua insa nu am gasit nici o metoda sa introbag (ce nu va plac neologismele?) nenorocitul ala de filtru fara sa demontez suportul de fixare al tubului de aer de langa masca. Pana la urma vine un prieten si se uita la filtru, se uita la motor, si-mi zice: - mai, pai la cat de mare este filtrul asta si daca tot are si tubul de cauciuc, de ce nu incerci tu sa-l motezi direct pe suportul de pe capacul de plastic de pe motor unde se moteaza tubul de aer? Ma uit la tip atent sa vad daca nu are ceva la bord si pe urma-mi aduc aminte ca Dacia lui 1300 este Dacie doar cu numele la cate a schimbat prin ea (cutie gordini, motor de 1.6, carburator Renault 19, suspensii Monroe - cred ca nu a auzit de programul rabla ). Asa ca dau eu jos frumos tubul de aer (iese afara imediat) si incerc sa pun filtrul pe direct. Merge din prima!!! Se potriveste perfect!!! Am strans colierul si arata bine!!! Am scos filtrul panel original din spate si am inchis la loc capacul (trebuie cumva sa fac o etansare aici ca nu este a buna daca intra aer pe langa). Motorul merge bine merci! Sunetul se aude o idee mai plin dar inca nu am facut nici o tura ca sa zic ceva de consum si acceleratie (am baut o bere de fericire, acum o beau pe a doua). Fabricantii se lauda ca-ti sare puterea la motor cu vreo 5-10 cai (eu zic sa ne revenim! Am copilarit in comunism si miros minciuna si lozinca de la o posta! daca castiga 2 cai sau 3 magari sunt chiar fericit), accelerezi ceva mai iute din cauza vacuumului mai redus datorita trecerii mai usoare a aerului prin filtru, reduci consumul cu vreo 5-10% (procente si nu litri!) si nu mai trebuie sa schimbi filtrul pentru ca-l speli la fiecare 10000 de km. Habar n-aveam ca ar fi trebuit sa-mi iau si kit de ungere al filtrului. Partea naspa este ca era deja ora 22:15 si lumina ioc asa ca nu am mai facut poza! Trebuie neaparat sa fac un airbox la care sa se potriveasca vechiul tub de aer sau alt tub (buna ideea cu tubul de hota!) si sa-l trag unde a fost initial vechiul tub de aer. Am studiat zona mai atent si tubul de aer nu era pus de pomana acolo. Trage aer chiar de la masca dar de langa radiator. Deci din start isi trage aer rece si nu incalzit. Pun maine poza cu motorul de 1,5 cum arata original, cum arata cu filtrul nou pus si cum arata motorul de 2 litri folosit in SUA (este pe internet). Cand o sa fac si air box-ul o sa-l pun si pe ala. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 15th May 2024 - 10:05 AM |