Am nevoie de un sfat |
This topic is about Am nevoie de un sfat, the author, sorin28256, wrote about: salut, sunt Sorin, am 25 de ani si sunt un impatimit al masinilor si motocicletelor de mic copil. Preferatele mele sunt masinile americane (in special ... To read more just scroll down
Am nevoie de un sfat |
Jul 6 2004, 02:51 PM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 22-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.249 |
In speranta ca nu v-am plictisit, astept cu mare nerabdare parerile voastre. |
|
|
Jul 6 2004, 03:39 PM
Post
#2
|
|
pilot Group: Membri Posts: 348 Joined: 5-June 04 From: Baia Mare (Maramures) Member No.: 27.230 |
iti spun ce am facut eu.
eu mi-am luat o lada 1500 are tractiune spate,e foarte ieftin de intretinut,si e foarte placuta la condus.e superioara unei daci,spre exemplu in toate privintele..... nu stiu de unde esti tu ,dar daca esti in zona baia mare chiarstiu o lada 1500 sti cum?exemplara tinuta de un mos,eu am fost sa o vad deja de 2 ori,e ca si scoasa din fabrica !!! cred ca cere pea ea 38 -40 mil.care ii merita din plin. la masini starine,nu zic e ok un ford granada,dar,pisele sunt mult mai scumpe,si risti sa nu gasesti chiar tot.... si mai ales daca nu prea stai bine cu bani...... alte sfaturi.... nu stiu,la bani astia sa gasesti o masina cu care sa nu ai bataie de cap e mai greu..... oricum sunt,cauta una bine intretinuta. -------------------- Filtre sport K&N - Accesorii Tuning - Discuri Frina Brembo
|
|
|
Jul 7 2004, 01:20 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Eu am avut un vecin cu Ford Granada cu motor mare, pe benzina. Am auzit ca e fiabil insa consuma de rupe... insa nu poti sa-ti spun cifre, si nici nu stiu cat de bine era reglat motorul, poate de aici consuma mult. Tipul a preferat s-o abandoneze in parcare si si-a luat o dacie, desi fordul era functional, si mai mergea cu el fiica-sa
|
|
|
Jul 12 2004, 05:50 PM
Post
#4
|
|
specialist Group: Membri Posts: 973 Joined: 7-January 04 From: Bayern,Germany Member No.: 19.672 |
-------------------- Golf GTI
|
|
|
Sep 30 2004, 02:18 PM
Post
#5
|
|
pilot Group: Membri Posts: 470 Joined: 29-September 04 From: Bucuresti Member No.: 33.451 |
Am nevoie de sfatul tau. Tu trebuie sa stii cel mai bine. Mi-as dori sa-mi cumpar la un moment dat un bmw ursuletz. Spune-mi te rog care anii sunt mai buni. Stiu ca s-au fabricat intre 83-91, dar ca la orice model sunt anii in care s-au facut versiuni mai bune. Ma intereseaza modelele cu motor mic 316 sau 318. PS: Profit de ocazie ca sa te mai intreb ceva. Am un Kadett 1,3 S, din 1986. Cand am cumparat masina nu am stiut ca este o versiune mai rara. De obicei, Kadett-urile de 1.3 au 60 de CP. Asta a mea are 75 de CP si unele imbunatariri din fabrica (trapa, oglinzi electrice, scaun reglabil pe inaltime), care erau mai rare la vremea aceea. Poti sa-mi spui cate ceva despre versiunea asta, daca din intamplare cunosti cate ceva. am tot cautat pe Internet dar nu am gasit mai nimic. Nu stiu nici germana ca sa ma uit pe site-urile din Germania. Multumesc anticipat. Daca ai timp as fi bucuros sa primesc un raspuns. adresa mea personala de mail este mirceagon@yahoo.com QUOTE(Rai) Si eu am fost si sint un fan al masinilor vechi dar cu anii m-am c-am lasat sa mai restaurez masini caci e f greu sa obtii piese si eu fac numai calitate.Cu mecanica nu stiu eu sunt inginer de multi ani la BMW si am lucrat pe tot globul in familie avem mai multe Autohausuri cu ateliere dar tot nu stiu multe si am deja 40 asa ca nici nu stiu daca singur as reusi sa mai fac o masina mai ales ca e nevoie de mult timp si bani.Si un sfat masinile restaurate circula si ele pe strada si trebuie in primul rand sa vedem de siguranta circulatie si asta e mai greu caci in ziua de azi sunt alte standarde la technica.
|
|
|
Oct 2 2004, 04:38 PM
Post
#6
|
|
specialist Group: Membri Posts: 973 Joined: 7-January 04 From: Bayern,Germany Member No.: 19.672 |
Cu Opelul nu am timp sa te ajut,sunt multe pagini dar in germana sui nu am asa timp.
Dar cu BMW e altceva e meseria mea,o masina cat mai buna e cat mai noua de ce?Technica a avansat f f mult si eu unul zic ca conteaza la un motor sa fie cat mai economicos si se stie ca pe vremuri BMW consuma mult.Caroseria ar fii mai proaspata frane etc.Eu unul te indrum spre un 318 i din 1990-91.Dar daca tot vrei un BMW ieftin un mic compact din 1995 sunt masini cu motoare f economicoase si sigur cu sensatia de o masina adevarata,dar costa ceva mai mult. -------------------- Golf GTI
|
|
|
Oct 2 2004, 10:59 PM
Post
#7
|
|
pilot Group: Membri Posts: 290 Joined: 26-September 04 Member No.: 33.250 |
In legatura cu Opel-ul pot eu sa dau o mana de ajutor. :thumbup:
Pe Kadett E s-au montat doua variante ale motorului 1,3 : 13N si 13S. Diferentele dintre cele doua sunt : raportul de compresie 1 - 8,2 pentru 13N 1 - 9,2 pentru 13S tipul de carburator Solex pentru 13N Varajet cu doua registre (dublu corp) pentru 13S axul cu came - difera unghiurile de deschidere De aici rezulta si diferenta de putere dintre cele doua : 13N are 60 de CP iar 13S 75 de CP. Motorul 13S cu 75 de CP nu este o raritate , a fost dealtfel montat si pe Kadett D ! |
|
|
Oct 4 2004, 10:48 AM
Post
#8
|
|
pilot Group: Membri Posts: 470 Joined: 29-September 04 From: Bucuresti Member No.: 33.451 |
Va multumesc tuturor pentru sfaturi si informatii. Datele tehnice despre K le-am vazut cand navigam pe carfolio, insa eu stiam ca (,) Kadett D sunt diesel. Are vreo legatura K diesel cu motorul asta de 1,3 S?
Merci inca o data....... |
|
|
Oct 4 2004, 10:47 PM
Post
#9
|
|
pilot Group: Membri Posts: 290 Joined: 26-September 04 Member No.: 33.250 |
:shock: Kadett-ul diesel nu are nici o legatura cu motorul de 1,3 si D nu inseamna diesel in acest caz , nu are nici o legatura cu motorizarea :sign6:
Kadett-ul D e generatia anterioara Kadett-ului tau ( E ) fiind a 4-a generatie postbelica de Opel Kadett (A-->B-->C-->D). |
|
|
Oct 6 2004, 04:53 PM
Post
#10
|
|
pilot Group: Membri Posts: 470 Joined: 29-September 04 From: Bucuresti Member No.: 33.451 |
ok. am inteles. Stiam de notarea asta insa am confundat un pic D-ul, cu motorizarea diesel.
merci pentru detalii. |
|
|
Oct 8 2004, 02:46 PM
Post
#11
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 120 Joined: 13-January 04 From: Iasi Member No.: 19.888 |
daca vrei sa-ti iei ceva fain, cu motor puternic - ia-ti un opel manta - cu 700-800 euro, iti iei unul - au motoare de 2000 gsi - acelasi motor de pe opel kadet - si nu-s nici micutze, si merge un tuning nebun pe ele - bafta
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 21st May 2024 - 04:00 PM |