probleme VW golf 3 |
This topic is about probleme VW golf 3, the author, LazyBoy, wrote about: la RAR mi sa spus ca seria motoruui este RP si trebuie AAM, se mai poate inscrie? si daca stie cineva ce trebuie facut. Astept un raspuns daca se poat ... To read more just scroll down
probleme VW golf 3 |
Mar 11 2009, 01:17 PM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 11-March 09 Member No.: 119.480 |
Astept un raspuns daca se poate cat mai repede! |
|
|
Mar 20 2009, 11:58 PM
Post
#2
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 218 Joined: 4-May 08 From: Craiova Member No.: 117.024 |
-------------------- |
|
|
Mar 21 2009, 12:04 AM
Post
#3
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 11-March 09 Member No.: 119.480 |
Pai cei de la rar mi-au spus ca motorul original al masinii a fost schimbat. Iar seria motorului original trebuie sa fie AAM******, pe cand motorul care il am eu incepe cu RP******. Si nu sunt sigur daca acestia mi-au spus adevarul! Daca se stie cineva si poate sa imi esxplice! Si au mai spus ca daca imi omologheaza motoru asta il pun la non euro. dar in brif scrie ca motoru ii euro2, se poate asa ceva. Chear astept un raspun sa stiu ce sa faca si eu cu masina!
va multumesc anticipat! |
|
|
Mar 21 2009, 12:13 AM
Post
#4
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 218 Joined: 4-May 08 From: Craiova Member No.: 117.024 |
Daca se inlocuieste motorul unui autovehicul, este necesara prezentarea la Registrul Auto Roman pentru efectuarea modificarii cartii de identitate. Cel mai simplu este sa se monteze un motor identic cu cel anterior, adica unul care are acelasi cod motor cu cel mentionat in cartea de identitate. In acest caz la R.A.R. se verifica doar aspecte legate de fixarea noului motor, daca au fost pastrate elementele pentru reducerea poluarii (catalizator, sonda lambda etc.) si se realizeaza testul de poluare specific unei inspectii tehnice. Daca se monteaza un motor diferit, autovehiculul va fi reomologat, iar in cazurile in care noul motor are performante mult diferite fata de cel initial (putere mai mare, configuratie diferita care presupune reamplasarea suportilor motorului etc.) se efectueaza probe specifice in cadrul Laboratorului de incercari pentru securitate rutiera al R.A.R., inclusiv cele legate de stabilirea normei de poluare a vehiculului, in noua configuratie. -------------------- |
|
|
Mar 23 2009, 03:33 AM
Post
#5
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 11-March 09 Member No.: 119.480 |
|
|
|
Mar 23 2009, 09:08 AM
Post
#6
|
|
Asa?! Group: Membri Posts: 3.821 Joined: 10-January 08 From: Galati Member No.: 116.021 |
Daca iei din Germania unul nitel rulat (10-30k km) il poti gasi cu 3-500 euroi (poate mai putin pentru ca motorul de 1.8 este unul dintre cele mai nereusite dar daca tot ai de gand sa il schimbi vezi daca se potriveste unul de 1.6 - este mai puternic si mai economic decat cel de 1.8.
-------------------- |
|
|
Mar 24 2009, 01:29 AM
Post
#7
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 218 Joined: 4-May 08 From: Craiova Member No.: 117.024 |
Daca motorul este schimbat in Germania, apare in brif-ul masinii.
-------------------- |
|
|
Mar 24 2009, 02:22 AM
Post
#8
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 11-March 09 Member No.: 119.480 |
Pai uite asta ii problema ca nu scrie nimic de seria de la noul motor. Si cei de la rar spun ca daca omologheaza motoru asta il pun la non euro. Si va multumesc pt informatiile care le-am aflat de la dumneavoastra, si mai astept si altele! ca sa imi rezolv problema asta odata
|
|
|
Jun 23 2009, 09:17 PM
Post
#9
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 23-June 09 From: CALAFAT Member No.: 120.293 |
AM UN GOLF 3 DE 1.8 ADUS DIN GERMANIA. LA RAR MI A TREBUIT O DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE DATA LA NOTAR CA NU AM INTERVENIT IN NICI UN FEL ASUPRA SERIEI MOTORULUI.AAM NU ESTE O SERIE DE MOTOR CI UN COD DUPA CARE SE CAUTA PIESE DE SCHIMB.ASTIA SUNT TIMPITI? CE TREABA ARE MOTORUL CU EURO SAU NON . CATALIZATORUL E ALTA TREABA
|
|
|
Jun 24 2009, 08:28 AM
Post
#10
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 11-March 09 Member No.: 119.480 |
AM UN GOLF 3 DE 1.8 ADUS DIN GERMANIA. LA RAR MI A TREBUIT O DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE DATA LA NOTAR CA NU AM INTERVENIT IN NICI UN FEL ASUPRA SERIEI MOTORULUI.AAM NU ESTE O SERIE DE MOTOR CI UN COD DUPA CARE SE CAUTA PIESE DE SCHIMB.ASTIA SUNT TIMPITI? CE TREABA ARE MOTORUL CU EURO SAU NON . CATALIZATORUL E ALTA TREABA Am o intrebare! la ce euro a fost omologat? eu inca nu am rezolvat nimic deoarece motorul actual ar fi omologat la non euro din cauza codului care la mine incepe cu RP si trebuie sa inceapa cu AAM |
|
|
Dec 22 2009, 08:53 AM
Post
#11
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 22-December 09 Member No.: 122.676 |
salut,detin si eu un golf 3 de ceva timp si am cateva probleme la el,se poate un ajutor?? prima problema ar fi la turatia de 2000rot/mi mi se aprinde becul de ulei in bord si zgomotul specific acestuia,daca o turez dispare acest zgomot,face de ceva timp asta am facut circa 20000km cu ea,ce as putea sa i fac sa dispara zgomotul??? si o a 2 problema este trapa electrica care atunci cand o dau sa se deschida de tot merge in trepte scurte ,nu merge lung cum ar fi normal? va multumesc si astept un rasp
|
|
|
Dec 24 2009, 12:53 AM
Post
#12
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Golf mk3 cu ce motorizare ?
-------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Feb 6 2010, 05:58 PM
Post
#13
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 6-February 10 Member No.: 123.792 |
salut,detin si eu un golf 3 de ceva timp si am cateva probleme la el,se poate un ajutor?? prima problema ar fi la turatia de 2000rot/mi mi se aprinde becul de ulei in bord si zgomotul specific acestuia,daca o turez dispare acest zgomot,face de ceva timp asta am facut circa 20000km cu ea,ce as putea sa i fac sa dispara zgomotul??? si o a 2 problema este trapa electrica care atunci cand o dau sa se deschida de tot merge in trepte scurte ,nu merge lung cum ar fi normal? va multumesc si astept un rasp ai reusit sa rezolvi problema cu becul de la ulei?Daca da zimi te rog si mie cum! Merci! |
|
|
Feb 6 2010, 10:30 PM
Post
#14
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Deja de o luna jumatate...daca nu a mai intrat aici...ori a calat motorul...ori a rezolvat-o si nu a mai catadicsit sa scrie si alte detalii.
-------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
May 10 2010, 09:55 AM
Post
#15
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 11 Joined: 10-May 10 Member No.: 125.652 |
De putin timp am luat un Golf 3,DIESEL,1,9.Temperatura de racire nu sarea de 68-70 de grade,in conditiile in care am incalzit-o destul de mult viteza-140km\h,urcat,mers cu treapta 1si treapta 2,Am luat decizia de a inlocui termostatul.Am pus unul de87 de grade-cel vechi find la fel-si temperatura acum sta la 80 de grade.Am vorbit cu diversi colegi care au golfuri-pe benzina sau motorina -si spun ca la ei temeratura sta pe 90 de grade.Pina acum inca nu am observat sa intre termocupla.Puteti ,va rog sa-mi spuneti care poate fi cauza?Este normal?Enfluenteaza cumva consumul diferenta de 10 grade? Va rog frumos sa-mi spuneti
|
|
|
May 12 2010, 08:33 AM
Post
#16
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 11 Joined: 10-May 10 Member No.: 125.652 |
se pare ca nu vrea nimeni sa-mi raspunda.poate totusi observa cineva si imi da un raspuns. va multumesc
|
|
|
May 13 2010, 10:55 AM
Post
#17
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 13-May 10 From: Iasi Member No.: 125.686 |
se pare ca nu vrea nimeni sa-mi raspunda.poate totusi observa cineva si imi da un raspuns. va multumesc problema ta este si nu este o problema. in primul rand consumul de combustibil este redus la aceasta motorizare. functionarea motorului la 80 sau 90 grd nu modifica substantial parametrii functionali. pe aceasta masina/motorizare nu ai sistem de management al injectiei asistata de senzori de temperatura. injectoarele sunt "mecanice" cu declansare la presiune.daca dupa inlocuirea termostatului ai o temperatura de 80 grd e OK. iti spun ca poti fi relaxat avand o masina care nu vrea sa se supraincalzeasca. probleme sunt la cei la care nu vrea sa se raceasca motorul. sa o folosesti sanatos. banui ca ai pus mana pe o masina cu un motor bun. recomandarea mea ar fi sa nu iti cauti de treaba daca nu ai. fa doar intretinerea curenta. |
|
|
May 14 2010, 11:26 AM
Post
#18
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 11 Joined: 10-May 10 Member No.: 125.652 |
VA multumesc mult pentru raspuNs, dl. DORU,si ma bucur foarte mult ca exista acest site!sper ca pe viitor sa mai intreb cite ceva ,daca binenteles nu deranjez1V a multumesc inca odata
|
|
|
Mar 21 2011, 01:29 PM
Post
#19
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 21-March 11 Member No.: 131.744 |
cum sa fie frate motorul de 1.6 mai puternic decat cel de 1.8 cm3 90 hp /66 kw?
|
|
|
Mar 21 2011, 02:15 PM
Post
#20
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.029 Joined: 2-December 08 From: Ramnicu Valcea Member No.: 118.674 |
Stai sa vezi ce soc o sa ai cand o sa descoperi ca motorul de 1.4 este mult mai puternic
-------------------- G4 - simplu si eficient.
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 15th May 2024 - 03:46 PM |