Reclamatie la producator Suzuki, ma gandesc sa reclam "seriozitatea" unuia dintre Dealeri/Servi |
This topic is about Reclamatie la producator Suzuki, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Reclamatie la producator Suzuki, ma gandesc sa reclam "seriozitatea" unuia dintre Dealeri/Servi |
Feb 5 2008, 12:52 PM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 25 Joined: 19-October 07 Member No.: 115.168 |
Daca da ? cum ati procedat ? A avut ceva rezultate ? Ati reclamat intr-un fel sau altul vre-un service autorizat ? (OPC, etc, etc) ce rezultate ati obtinut ? merci, X |
|
|
Feb 19 2008, 04:35 PM
Post
#2
|
|
sofer Group: Membri Posts: 56 Joined: 16-January 08 Member No.: 116.083 |
da, se poate stii. de reclama nu cred ca (mai) poate fi vorba.
dealerul este Sara Motors. service-ul "autorizat" este Proton Auto Cluj. PS: seful de service a incercat sa mai dreaga busuiocul, adica a cerut sa-i trimit chitanta cu contravaloarea spalarii motorului, urmand ca sa o deconteze; acuma nefiind din localitate, si tinand cont de nervii care mi i-am facut (implicit lehamitea enorma) am considerat ca cei 30 ron chiar nu merita efortul. i-am dat de la mine pentru coroana, pardon, pomana..... PS2: seful de service de la sara motors a tinut sa precizeze ca risc sa pierd garantia motorului in cazul folosirii altui tip de ulei agreat de cei de la proton, adica castrol.... cei de la proton au sustinut ca dealerul le impune un anume tip de ulei; ati ghicit, clientul este mingea lor de ping-pong..... PS3: am avut programare la ora 10 ; bineinteles ca a trebuit sa las masina ca era sarit altul peste rand, si ei urmau sa ma sune cand este gata masina....deci nu te lasa sa stai langa ea pe motiv ca ii incurci si nu pot sa-si faca treaba.....; dar, se pare ca oricum nu pot sa si-o faca profesionist.... This post has been edited by ntire2002: Feb 19 2008, 04:46 PM |
|
|
Feb 20 2008, 04:03 PM
Post
#3
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 12 Joined: 19-February 08 Member No.: 116.422 |
Salut,
trimite-mi te rog o reclamatie oficiala la office@suzukiro.ro Din pacate Proton nu e nici pe departe autorizat sa faca revizii in garantie la Suzuki. Proton Auto nu face parte din reteaua oficiala de dealer-i (de unde o fi autorizat...o sa vedem) Va promit o schimbare de atitudine in reteaua Suzuki anul acesta. Va mai solicit doar un pic de rabdare si disponubilitatea de a ne ajuta cu informatii astfel incat sa avem in dumnavoastra, cumparatorii marcii Suzuki, intotdeauna un grad maxim de multumire vis-a-vis de produs si dealer-i. Multumesc. da, se poate stii. de reclama nu cred ca (mai) poate fi vorba. dealerul este Sara Motors. service-ul "autorizat" este Proton Auto Cluj. PS: seful de service a incercat sa mai dreaga busuiocul, adica a cerut sa-i trimit chitanta cu contravaloarea spalarii motorului, urmand ca sa o deconteze; acuma nefiind din localitate, si tinand cont de nervii care mi i-am facut (implicit lehamitea enorma) am considerat ca cei 30 ron chiar nu merita efortul. i-am dat de la mine pentru coroana, pardon, pomana..... PS2: seful de service de la sara motors a tinut sa precizeze ca risc sa pierd garantia motorului in cazul folosirii altui tip de ulei agreat de cei de la proton, adica castrol.... cei de la proton au sustinut ca dealerul le impune un anume tip de ulei; ati ghicit, clientul este mingea lor de ping-pong..... PS3: am avut programare la ora 10 ; bineinteles ca a trebuit sa las masina ca era sarit altul peste rand, si ei urmau sa ma sune cand este gata masina....deci nu te lasa sa stai langa ea pe motiv ca ii incurci si nu pot sa-si faca treaba.....; dar, se pare ca oricum nu pot sa si-o faca profesionist.... |
|
|
Feb 21 2008, 11:47 AM
Post
#4
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 106 Joined: 14-December 06 From: Bucuresti Member No.: 94.920 |
Va promit o schimbare de atitudine in reteaua Suzuki anul acesta. Va mai solicit doar un pic de rabdare si disponubilitatea de a ne ajuta cu informatii astfel incat sa avem in dumnavoastra, cumparatorii marcii Suzuki, intotdeauna un grad maxim de multumire vis-a-vis de produs si dealer-i. Multumesc. Va multumesc si eu pentru promisiunile facute, aveti si rabdarea & disponibilitatea mea maxima. Dar inainte cred ca ar trebui sa va prezentati un pic. QUOTE(Suzuki-Romania) Tocmai de aceea v-am invitat sa faceti reclamatiile oficial la office@suzukiro.ro Pai de ce? Detinatorul "suzukiro.ro" este doar o persoana fizica; ce motiv as avea sa-i trimit reclamatiile? Face parte din staff-ul Suzuki sau are vreo imputernicire? Daca nu, nu cumva tocmai salvez Proton Auto de o plangere (nedorita si neplacuta) la producator? Oricine poate cumpara un domeniu liber cu un milion si-un pic, ceea ce nu e deloc mult pentru prestigiul unui service, sau pentru a-i slava onoarea, mai ales sa stie ca toate reclamatiile ulterioare catre "mai sus", sunt primite si puse bine la pastrat intr-un mail mort. In legatua cu promisiunile facute... da, s-a schimbat homepage-ul redtor, mai nou exista si blog. Atat? In plus, asemanarea intre nick-ul Dvs si firma sus-mentionata e pur intamplatoare? Repet: va multumesc pentru efort si poate ne oferiti amanunte. Inclusiv daca exista o legatura intre redtor si proton, si alta coincidenta, de ce userul Dvs (cu promisiunile aferente) a fost inregistrat imediat dupa aparitia acestui topic. This post has been edited by sprite: Feb 21 2008, 11:54 AM -------------------- 2007 Suzuki Swift 1,3 GS
2003 Matiz 0,8 E |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 14th May 2024 - 07:27 AM |