Problema cu Ford Mondeo, Ford Mondeo ! |
This topic is about Problema cu Ford Mondeo, the author, catea, wrote about: buna, am si eu o problema la ford mondeo tdci 2.0 130cp , imi scoate fum negru dar rau de tot , deci cand accelerez mai puternic acela din spatele meu ... To read more just scroll down
Problema cu Ford Mondeo, Ford Mondeo ! |
Jun 21 2010, 09:09 AM
Post
#41
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 21-June 10 Member No.: 126.124 |
|
|
|
Jun 21 2010, 09:14 PM
Post
#42
|
|
Păcat de acest forum ... Group: Moderator Posts: 4.288 Joined: 26-March 05 From: D Member No.: 43.171 |
Când ai schimbat ultima oară filtrele ?
La ce turații schimbi ? Când ai turat-o peste 4000 rpm ultima oară ? Ai verificat cu atenție furtunele, mai ales cele dinspre intercooler ? |
|
|
Jun 22 2010, 04:34 PM
Post
#43
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 21-June 10 Member No.: 126.124 |
Când ai schimbat ultima oară filtrele ? La ce turații schimbi ? Când ai turat-o peste 4000 rpm ultima oară ? Ai verificat cu atenție furtunele, mai ales cele dinspre intercooler ? pai , acuma 2 sap mi-au reconditionat injectoarele , cei de la delfi, mi-au pus alt filtru... filtru de aer l-am schimbat acu o sapt, a mers bine cam 1 sap, si acuma merge bine doar ca scoate fum , treapta o schimb in 2000rpm dar cand ii dau 4000 e jale ce fum scoate. iar la interculer nu am umblat. uleiul are cam 13000 km . o fi de la pompa de injectie? ms de timpul acordat. |
|
|
Jun 22 2010, 05:40 PM
Post
#44
|
|
Păcat de acest forum ... Group: Moderator Posts: 4.288 Joined: 26-March 05 From: D Member No.: 43.171 |
Cam 2000 trebuie să ai după ce schimbi. Încearcă să schimbi pe la 3000. Subturarea este muuuuuuuuult mai dăunătoare unui motor diesel decât multe altele ... Fă un drum prin afara orașului și mergi vreo 3-5 km (cel puțin) cu a 3-a în cel puțin 4000 rpm. Nu are ce să-i dăuneze motorului. Dar vei curăța catalizatorul, și altele. După ce faci asta, verifică din nou cantitatea de fum Și zi-ne și nouă rezultatul. Baftă |
|
|
Jul 17 2010, 09:57 AM
Post
#45
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 16-July 10 From: Timisoara Member No.: 126.547 |
|
|
|
Aug 20 2010, 07:26 PM
Post
#46
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 12 Joined: 12-May 10 Member No.: 125.678 |
am fost si am facut un tester la cineva care avea programul celor de la delphi la mine in falticeni si mi-a dat 3 erori stie cineva ce e cu ele?
1 p0251 reglare cantitate carburant pompa de injectie 2 p1211 presiune control injector peste/sub cea dorita 3 p2288 presiune control injector deasupra nivelului asteptat o intrebare in general la ford mondeo tdci de exemplu al meu e din 2001 masina e euro 3 eu am pus motorina euro4 cineva mi-a zis ca e mai buna cea de euro5 acum care din cele doua e cea mai buna ? |
|
|
Aug 20 2010, 08:04 PM
Post
#47
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 12 Joined: 12-May 10 Member No.: 125.678 |
sau ca sa zik asa sprint diesel sau premium diesel? ''in legatura cu bataia care era ceva dubios era din role si intinzatoare am intrebat eu ceva mai inainte''
multa bafta la toti care au ford |
|
|
Aug 20 2010, 08:15 PM
Post
#48
|
|
specialist Group: Membri Posts: 789 Joined: 28-July 09 From: Bucuresti Member No.: 120.558 |
Daca masina ta e Euro 3 nu pune Euro 5. Adica foloseste-o pe ce mai ieftina dintre cele amintite de tine - sprint parca. De curand iar le-au schimbat numele. Euro 5 are sulf foarte putin si proprietati de lubrifiere scazute bla bla , a mai fost discutia.
|
|
|
Aug 21 2010, 09:38 AM
Post
#49
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 12 Joined: 12-May 10 Member No.: 125.678 |
daca are cineva idee de acele erori sa imi spuna si mie am probleme cu un injector? sau nu? ce e cu erorile ?
eu cu motorina merg pe sprint si e oke zic eu mersi de informatie multa bafta |
|
|
Aug 21 2010, 01:30 PM
Post
#50
|
|
Păcat de acest forum ... Group: Moderator Posts: 4.288 Joined: 26-March 05 From: D Member No.: 43.171 |
Uite aici un posibil răspuns:
http://webcache.googleusercontent.com/sear...=clnk&gl=ro |
|
|
Aug 22 2010, 04:47 PM
Post
#51
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 12 Joined: 12-May 10 Member No.: 125.678 |
Uite aici un posibil răspuns: http://webcache.googleusercontent.com/sear...=clnk&gl=ro mersi de informatii multa bafta misto site-ul si ''traiasca fordul'' |
|
|
Oct 9 2010, 08:35 PM
Post
#52
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 7 Joined: 28-September 10 Member No.: 129.398 |
salut am si eu un ford mondeo din 2001 si am o problema cu incalzirea nu se mai ridica acu de la apa daca stie cineva sa-mi dea un sfat va multumesc astept un raspuns
ps tin sa mentionez ca daca plec cu ea fara sa deschid caldura se ridica putin acul apoi daca pornesc clima se lasa acul in jos caldura baga dar cam amortita si parca mai tare baga pe mijloc decat in laterale la oglinzi astept un sfat va rog multumesc This post has been edited by Mariustom: Oct 9 2010, 10:48 PM |
|
|
Oct 13 2010, 04:23 PM
Post
#53
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 7 Joined: 28-September 10 Member No.: 129.398 |
poate cineva sa-mi raspunda si mie va rog?
|
|
|
Oct 14 2010, 08:10 AM
Post
#54
|
|
sofer Group: Membri Posts: 61 Joined: 28-March 08 From: Craiova Member No.: 116.795 |
Se poate sa iti fi ramas termocupla pe deschis.
-------------------- Daewoo Tico
|
|
|
Oct 14 2010, 02:16 PM
Post
#55
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 7 Joined: 28-September 10 Member No.: 129.398 |
MERSI CA AI AVUT OCHI SI PT MINE
DAR TERMOSTATU NU ARE NICI UN ROL? CA DACA MERG FAR CALDURA DATA DRUMU APA SE RIDICA NORMAL LA JUMATATE SCADE NUMAI DACA AI DAU DRUMU LA CALDURA |
|
|
Oct 14 2010, 05:45 PM
Post
#56
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 7 Joined: 28-September 10 Member No.: 129.398 |
si in cazu asta ce trebuie facut? |
|
|
Oct 15 2010, 08:12 AM
Post
#57
|
|
sofer Group: Membri Posts: 61 Joined: 28-March 08 From: Craiova Member No.: 116.795 |
Pt. a nu merge pe varianta sa schimbi piese pana nimeresti, cel mai bine este sa investesti intr-un drum la un service care are tester pt. modelul tau si sa ii faci un test.
Multe service-uri au tester potrivit pentru mai multe marci, dar iti recomand o reprezentanta Ford. Atunci o sa ai informatiile de care ai nevoie si o sa schimbi exact piesa cu probleme. Bafta! -------------------- Daewoo Tico
|
|
|
Oct 15 2010, 10:17 PM
Post
#58
|
|
pilot Group: Membri Posts: 398 Joined: 19-June 07 From: Oradea (Bihor) Member No.: 108.732 |
exista 2 termostate...tind sa cred ca unul e defect, eu am mers 2 ani cu un termostat defect, nu urca acum mai sus de sfert decat in situatii extreme 4000 rpm ....
acum dupa ce am inlocuit termostatul sta cuminte aproape la 90 de grade indiferent cum conduc. -------------------- FORD MONDEO 2002 TDCI 2000cmc 96kw
Life is a temporar thing, don`t waste it! DRIVE SAFE!!! 1999-2006 =>19.269 DECESE cauzate de accidente rutiere. 47393 RANITI GRAV. Numaratoarea continua! |
|
|
Oct 16 2010, 06:08 PM
Post
#59
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 7 Joined: 28-September 10 Member No.: 129.398 |
care termostat lai schimbat tu ca vad ca celalalt baiat spune ca sunt doua mersi multumesc de raspunsuri tuturor o sa tin cont |
|
|
Oct 16 2010, 08:34 PM
Post
#60
|
|
pilot Group: Membri Posts: 398 Joined: 19-June 07 From: Oradea (Bihor) Member No.: 108.732 |
exista un termostat principal, acela e in forma de ciuperca, pe circuitul de apa si exista inca un termostat, pe circuitul de ulei, acela este invelit in plastic negru.
eu am schimbat prima data termostatul principal, fara efect insa, dupa 2 ani am schimbat si termostatul de pe circuitul de ulei si acum nu mai sunt probleme. cum poti sa verifici care e defect.... unii au dat jos termostatele si le-au pus la foc intr`o oala cu apa daca ai chef de experimente sa imi spui ca iti explic cum sa procedezi. -------------------- FORD MONDEO 2002 TDCI 2000cmc 96kw
Life is a temporar thing, don`t waste it! DRIVE SAFE!!! 1999-2006 =>19.269 DECESE cauzate de accidente rutiere. 47393 RANITI GRAV. Numaratoarea continua! |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 30th April 2024 - 03:46 AM |