maafiaa
Jan 28 2008, 05:22 PM
De cateva zile se aude ceva sub capota in partea stanga ...bate ceva ..cu pornirea nu am probleme ...masina trage la fel ...nu e nici o diferenta doar ca se aude " acolo " ceva ...cineva mia zis ca poate sa fie de la filtru de aer se poate ????? iar alta problema e ca dupa viteza mare 100( si mai mult si mai putin ) km/h peste 3000 de turatii imi apare in bord spirala aceea ( bujiile ) care palpie ...dak opresc motoru si il pornesc iar dispare !!!
Potzocul
Jan 28 2008, 07:35 PM
stimate domn maafiaa, mi-am folosit cateva secunde din viata mea si am cautat pentru dumneavoastra o rezolvare la problema.
intrucat nu sunt specialist in mecanica sau alte chestii legate de masini va dau aici un link spre un topic tot de pe masini.ro unde alti posesori de mondeo au intampinat aceeasi problema. sper sa va fie de folos!
http://www.masini.ro/forum/content/Ford/16...are-la-mondeo-/daca ajungeti in service si problema va fi remediata, as fi recunoscator daca ati impartasi cu noi experientele din service.
preda_mire2006
Feb 24 2008, 08:52 PM
am si eu o problema cu fordul mondeo de 2000 tdci...apa in localitate scade la temp de 60grade si in afara localitatii apa sta normal la 90 grade... ce se intampla??
grecone
Dec 4 2008, 07:15 PM
am un ford mondeo tdci 2.0 130cp, problema mea este in felul urmator: dupa o plecare mai brusca de pe loc se aprinde becu de bujii si capacitatea mororului scade la jumadate , pur si simplu nu mai trage parca a murit turbina, din cate stiu turbo nu moare dintr-o data , deci i-am curatat injectoarele, ca asa mi-sa spus la servis , tot nimik,de 4 zile merg la servisu respectiv si nu ii dau de capat, are cineva o idee?
Potzocul
Dec 4 2008, 10:15 PM
ai curatat injectoarele la TDCI ????
daca ai bagat aditiv in ele le-ai murdarit mai rau
injectoarele la TDCI se reconditioneaza. daca aveai TDDI era alta mancare de peste.
pregateste ~2500 lei pentru reconditionarea injectoarelor sau mai mult pentru inlocuirea lor.
de unde esti? spune o locatie sa te indrumam spre un service Delphi.
grecone
Dec 5 2008, 11:04 AM
[quote name='Potzocul' date='Dec 4 2008, 08:15 PM' post='291365']
sunt din tm , injectoarele au fost curatate la delphi, mi-au spus ca am facut exces de zel la un aditiv pt motorina , ce ce e adevarat
,si ca au fost gripate si au reusit sa le curete, dar tot asa face ,si pe un tester mai nesofisticat, apare injectoru 4 peste pragu de batae! acuma m-am programat la reprezentanta , sa vad dc fac ei ceva , problema e scoru !
Potzocul
Dec 5 2008, 03:08 PM
uita de reprezentanta!
ai facut reconditionare sau curatare???
la erlend diesel service, ai de platit ~2500 lei pt reconditionare injectoare.
primesti garantie pt lucrare, daca ai reconditionat injectoarele si totusi problema persista, mergi inapoi la ei si fa scandal sa se rezolve problema.
P.S. nu mai pune aditiv in motorina!
succes!
grecone
Dec 5 2008, 10:27 PM
da, pai m-am lamurit cu aditivu pt motorina , injectoareel au fost curatate, m-a costat 90ron de bucata, eu totusi cred ca trebe resoftat , de ce cred asta , dupa ce au venit de la curatat, nu am mai avut probleme cu pornire , adica dimineata pornea ff greu , dupa ce l-am curatat nu mai am probleme , porneste la sfert de cheie, dar porblema cu becu de bujii si puterea motorului tot asa au ramas, si au incercat sa rescrie codurile si calculatoru nu vrea sa le ieie. mi-au spus ca trebe un calculator mai sofisticat , oare am vreo sansa la resofrate ? ps. ms de sfaturi !
Potzocul
Dec 5 2008, 11:15 PM
trebuie generate coduri noi si apoi nu vei mai avea probleme.
la iesirea spre Lugoj, pe partea stanga (vis-a-vis de un peco petrom parca) e service`ul delphi. mergi pana la ei sa vada despre ce e vorba.
ktm123
Dec 6 2008, 10:35 AM
stie cineva daca in Iasi (sau in zona) exista vre-un service specializat in injectii Delphii ?
m-as duce si eu sa fac un test de injectoare (nu am probleme ..dar asa ca sa fiu linistit
)
mulas
Dec 13 2008, 10:10 PM
Aceasi problema aveam si ieu scadere de putere aprinderea becului cu spirala. Am fost la un meserias cu tester toate injectoarele duse, le-am inlocuit cu altele noi, 1300 bucata
curatarea sau reconditionare nu e un sfat bun ,pana la urma tot la noi ajungi. Cati cunosc cu masini tdci au probleme cu injectoarele, aditivu din motorina, la galeata,si nu euro 5
Potzocul
Dec 14 2008, 04:06 PM
eu am preferat sa dau 2500 lei pentru reconditionare decat sa dau 5200 lei pentru injectoare noi.
sa nu uitam ca si injectoarele noi tot delphi sunt, tot la fel de sensibile, se pot strica la fel de bine ca si cele reconditionate.
eu am facut mai mult de 25000 de km de la reconditionare si momentan e ok.
daca se vor strica din nou, voi merge tot pe reconditionare.
si pe reconditionare am garantie, eu consider ca e ok.
pun motorina numai de la MOL, e4, sunt multumit de ea.
ionel_g69
Feb 16 2009, 07:41 PM
[size="2"][/size]
QUOTE (grecone @ Dec 4 2008, 07:15 PM)
am un ford mondeo tdci 2.0 130cp, problema mea este in felul urmator: dupa o plecare mai brusca de pe loc se aprinde becu de bujii si capacitatea mororului scade la jumadate , pur si simplu nu mai trage parca a murit turbina, din cate stiu turbo nu moare dintr-o data , deci i-am curatat injectoarele, ca asa mi-sa spus la servis , tot nimik,de 4 zile merg la servisu respectiv si nu ii dau de capat, are cineva o idee?
Sa traiesti .Daca nu ai nimic aprins in bord inseamna ca turbina este agatata(dusa)si pica sponta incearca sa pleci lent si sa schimibi treptele la 2300rot/min si sa mergi cu pana la 50 km/ora in tr1 si a doua cam 20 km. dupa care te opresti pe dreapta si stai cu mot.pornit 10 min.pornesti si mergi normal daca face la fel se cheama solenoid turbina si se schimba cu turbina cu tot .
martin2
Mar 9 2009, 02:40 AM
Salut
am si eu o problema cu fordul mondeo, cateodata cand pornesc masina, imi ramane aprins becul acela rosu in forma de baterie de pe bord si drept urmare nu pot accelera, pur si simplu apas pedala de acceleratie si nimic. si tin sa mentionez ca dupa cca 10-15 sec imi moare motorul. deci ideea ca masina porneste dar nu accelereaza si moare si motorul. la fel face si la a doua si la a treia incercare... si cateodata pornesc motorul de 4-5 ori si se intampla acelasi lucru. singurul remediu este sa las masina 15-20 min si dupa aia sa incerc sa o pornesc.. si dupa aceea totul este ok. Tin sa mentionez ca aceasta problema apare doar dupa ce am mers cu masina o perioada si am inchis motorul pt vreo 3-4-5 min si incerc sa il pornesc. Cine imi poate da un sfat ?? v-as ramane profund indatorat! multumesc
cioloca
Nov 21 2009, 04:39 PM
Spuneti-mi va rog daca ford mondeo 2 TDCI de 115 cp are debitmetru de aer si unde anume se afla?
Multumesc!
Nu pot sa cred ca la aprinderea acelui led in forma de spirala sa mi se spuna:gata cu injectoarele!Cum se pot strica deodata toate 4 fiindca se opreste complet motorul.Daca s-ar infunda un injector logic ar fi ca motorul sa nu mai mearga rotund si nu sa se opreasca de tot.Iau contactul si in secunda urmatoare o pornesc si merge normal zeci de km fara nici o problema iar cand ti-e lumea mai draga senzatie de cadare in nas si trebuie s-o pornesc din nou.Ar insemna ca injectoarele sa se infunde si desfunde singure cand au ele chef?E de neconceput asa ceva.Trebuie cautata hiba in alta parte dupa parerea mea.Masina mea este foarte respectata de mine,alimentez doar de la aceasi pompa,schimb ulei si filtre inainte de termen.Va rog ajutati-ma cu o parere o solutie,un sfat sau altceva.Va multumesc!
Mariustom
Nov 22 2009, 12:19 PM
Verifică dacă ai ca în pozele atașate. Acela e debitmetrul
cioloca
Nov 22 2009, 10:22 PM
I-mi pare rau masina este mondeo 1998cm 115cp TDCI,deci nu-i benzinar.
Oricum multumesc pentru buna intentie!
cioloca
Nov 28 2009, 10:39 PM
nu vrea nimeni sa-si dea o parere?
Mariustom
Nov 30 2009, 06:38 PM
Dacă nu ai ce e în poză, înseamnă că nu ai
Indiferent de motorizare.
Nu știu sigur, am întrebat și cam asta am aflat.
cioloca
Dec 2 2009, 04:56 PM
despre problema injectoarelor chiar nu vrea sa deschida nimeni o discutie?
Mariustom
Dec 2 2009, 05:31 PM
Poate te ajută ce s-a discutat deja
aici și
aici.
După ce citești, așteptăm impresii
Sau întrebări, direct
Potzocul
Dec 2 2009, 08:58 PM
iti raspund eu:
ai probleme cu injectoarele
1 sau mai multe nu baga motorina cum trebuie iar celelalte 3 sau 2 sau 1 chiar se chinuie sa corecteze prostiile facute de injectorul/injectoarele defecte
astfel in momentul in care tu ai deja injector/injectoare "defecte" si celelalte depun efort ca sa mentina motorul in conditii optime de functionare, e normal ca atunci cand tu ii "dai in gura" la masina adica treci de 2500 rpm sau apesi mai brusc pe acceleratie, acele injectoare bune sa nu mai faca fata, astfel motorul nu mai primeste motorina suficienta sau primeste prea multa, senzorii "vad" treaba asta, te avertizeaza si ca sa nu omori tu motorul, il opresc ei.
in momentul in care tu repornesti motorul, incepi din nou de jos ... turatii mici...injectoarele bune nu au mult de corectat si asa motorul poate functiona pana in momentul cand fortezi din nou.
la mine, dupa o perioada becul a ramas palpaind ... fum alb cat cuprinde, apoi nu am mai reusit sa o pornesc(era sub 10 grade afara) decat cu spray pentru motor, am mers cu becul palpaind 180 km Oradea - Timisoara
am avut si eu aceeasi problema pe care o ai tu si rezolvarea a fost: reconditionare 4 bucati injectoare. se zice ca daca sunt 2 sau mai multe, trebuie facute toate 4.
referitor la debimetru, asa arata, am si eu unul pe 2.0 tdci
daca te mai pot ajuta cu ceva ... intreaba linistit
cioloca
Dec 3 2009, 10:44 PM
Multumesc mult pentru problema injectoarelor,dar cu debitmetrul de aer tot nu sunt in clar!Daca mondeo tdci are sau nu are acest debitmetru si cam unde se afla?Eventual o poza m-ar ajuta foarte mult.Multa sanatate tuturor fordistilor!!
alin-george
Dec 4 2009, 10:41 PM
salut,
ma poate cineva ajuta cu un nume de service din bucuresti unde sa pot repara o pompa de injectie si injectoare delphi pt un ford mondeo;an 2003;tdci;2000 motor;130cp;
am fost la service la rune srl si mi sa spus ca ma costa aprox 8000 lei;ENORM de mult;
orice informatie miar fi de ajutor;
multumesc.
Mariustom
Dec 5 2009, 11:00 AM
Ai un mp
După contact, să ne spui ce ai rezolvat, OK ?
Baftă
vali44
Jan 21 2010, 07:08 PM
Va salut si va rog sa ma ajutati . Varul meu are un Mondeo 2.0 TDDI , 2001 si azi a patit ceva nasol ... masina a murit in mers ! Am adus-o acasa si am inceput verificarile . Am gasit rampa de admisie fisurata pe o lungime de 15 cm . Dupa inlocuirea rampei am inlocuit si filtrul de aer si cel de motorina . Masina a pornit , s-a incalzit motorul si apoi a murit !!! O alta pornire , ceva mai greoaie , am incercat sa turez ... pana la 1800-2000 s-a turat normal apoi a stagnat la 2200 si fara sa reduc pedala , a inceput sa coboare turajul pana la oprire !!! Necazul este ca omului ii trebuie masina in fiecare zi si este disperat ! Va rog , orice sfat este bine venit . Multumesc anticipat !
Potzocul
Jan 21 2010, 11:36 PM
verifica daca exista motorina in filtrul de motorina
daca nu, e foarte posibil sa se fi defectat pompa de sub rezervor
se zice ca se repara provizoriu cu niste lovituri
ar trebui sa inceapa sa bazaie dupa ce o lovesti.
costa intre 550 si 800 lei daca bine imi amintesc. eu nu am la a mea decat pompa de injectie
vali44
Jan 22 2010, 12:50 AM
QUOTE (Potzocul @ Jan 21 2010, 11:36 PM)
verifica daca exista motorina in filtrul de motorina
daca nu, e foarte posibil sa se fi defectat pompa de sub rezervor
se zice ca se repara provizoriu cu niste lovituri
ar trebui sa inceapa sa bazaie dupa ce o lovesti.
costa intre 550 si 800 lei daca bine imi amintesc. eu nu am la a mea decat pompa de injectie
Cand am desfacut filtrul de motorina am constatat ca a fost un vacuum ... acesta era aproape gol dar avea un dop de gheata . Nu stiu despre ce pompa vorbesti , noi am suflat cu o pompa pentru roti pe conducta de alimentare din rezervor si era ok ... in filtru era foarte putina motorina . Ciudat este faptul ca filtrul de motorina a fost schimbat acum 8 luni ...Cum explici faptul ca la rece motorul porneste , functioneaza si raspunde la pedala de acceleratie , apoi moare ? Eu am Toyota Avensis 2.0 D-4D si nu spune nici unde ca ar ave a o pompa electrica de combustibil ... altfel nu s-ar justifica prezenta *ciupercutei* pentru amorsare pe capacul filtrului de motorina ... aceste pompe sunt doar la motoarele pe benzina . Parerea mea .... hai sa mai discutam , va rog !
Potzocul
Jan 22 2010, 08:09 PM
la mondeo tddi exista pompa "de joasa" asa i se mai zice
la mondeo tdci nu exista decat pompa de injectie, eu daca raman fara motorina, trebuie sa complectez eu cu motorina ca sa pot porni
la tddi in schimb e nevoie doar sa pui contactul si astepti un pic sa se amorseze
la fel si la WV, in momentul in care pui contactul se aude un sunet, exista o pompa in rezervorul de combustibil
pompa de joasa e localizata in partea din spate cam in dreptul portierei din spate dreapta; colegii de pe clubford spuneau ca un remediu temporar e lovirea acesteia cu un ciocanel sau alt corp metalic.
multi au avut aceasta problema, au ramas prin intersectii pe drumuri din cauza pompei de joasa.
ar mai fi posibilitatea sa fie defect doar releul care comanda pompa de joasa, acesta se afla sub carcasa de la baterie, un releu de 70A. am inteles ca unul original e usor peste 100 lei si unul aftermarket cam 30 lei
eu zic sa incerci sa lovesti usor pompa, ar trebui sa se auda un bazait daca porneste
daca bazaie inseamna ca merge si poate e doar o problema de contact la releu,
cei care au avut probleme cu el spuneau ca prin curatarea lui nu au rezolvat 100% problema ci doar prin inlocuire
vali44
Jan 22 2010, 09:09 PM
QUOTE (Potzocul @ Jan 22 2010, 08:09 PM)
la mondeo tddi exista pompa "de joasa" asa i se mai zice
la mondeo tdci nu exista decat pompa de injectie, eu daca raman fara motorina, trebuie sa complectez eu cu motorina ca sa pot porni
la tddi in schimb e nevoie doar sa pui contactul si astepti un pic sa se amorseze
la fel si la WV, in momentul in care pui contactul se aude un sunet, exista o pompa in rezervorul de combustibil
pompa de joasa e localizata in partea din spate cam in dreptul portierei din spate dreapta; colegii de pe clubford spuneau ca un remediu temporar e lovirea acesteia cu un ciocanel sau alt corp metalic.
multi au avut aceasta problema, au ramas prin intersectii pe drumuri din cauza pompei de joasa.
ar mai fi posibilitatea sa fie defect doar releul care comanda pompa de joasa, acesta se afla sub carcasa de la baterie, un releu de 70A. am inteles ca unul original e usor peste 100 lei si unul aftermarket cam 30 lei
eu zic sa incerci sa lovesti usor pompa, ar trebui sa se auda un bazait daca porneste
daca bazaie inseamna ca merge si poate e doar o problema de contact la releu,
cei care au avut probleme cu el spuneau ca prin curatarea lui nu au rezolvat 100% problema ci doar prin inlocuire
Multumesc foarte mult , sper sa fie aceasta rezolvarea . Dupa unii *specialisti* ar trebui schimbata pompa de motorina ... ma rog , au si ei dreptul la opinie . Cand ii intrebam de ce porneste ridica din umeri si o tin pe a lor . Vom incerca sa localizam pompa electrica si sa o inlocuim . Inaca odata multumesc mult !
vali44
Jan 24 2010, 04:04 PM
Gata , am rezolvat ! Dupa cateva lovituri usoare cu o perie de sarma , pompa a inceput sa functioneze .
Acum nu stim cat va functiona ... ne-am gandit sa cumparam si pompa dar si releu de la *cei cu volan pe dreapta* ...
Doresc sa va multumesc foarte mult pentru sfat si sper sa ne mai intalnim pe forum doar la aniversari
!
Potzocul
Jan 24 2010, 10:33 PM
ma bucur mult ca v-am putut ajuta. "reparatia" se poate aplica de cate ori e nevoie
doar ca o data si o data va trebui inlocuita pompa, releul nu e sigur ca e defect dar ca sa fii cu inima impacata, se poate inlocui.
drumuri bune sa aveti fara probleme!
leby20
Feb 1 2010, 08:27 AM
salut sunt nou pe acest forum
si as avea si eu o problema : am de cate zile un ford mondeo 2003 cdi 2000cmc distributia fiind pe lant
ceea ce ma deranjeaza e ca atunci cand o pornesc imi fluera turbina chiar daca o las sa mearga la relantiu as vrea si eu o parere ce sa fac sa o schimb si daca ati avea o ideea cam la ce scor se ridica o turbina
Mariustom
Feb 8 2010, 01:57 PM
Leby20, bine ai venit pe forum
Am maaaari îndoieli că îți fluieră turbina, mai ales la
"relanti" Cred că-ți fluieră în partea stângă față cum te uiți din afară la motor și cred că-i o rolă de la cureaua de accesorii
Fă o verificare: ridică capota și pornește motorul apoi treci și ascultă cam de unde vine fluieratul.
Din câte știu, turbina intră în funcțiune cam pe la 2000 tpm (cel puțin).
Așteptăm detalii
fordciprian
May 12 2010, 05:47 PM
are cineva cd pt ford mondeo 2001 cu visteon 9000 vnr?
m-ar fi interesat ca eu nu am cd-ul si daca stie cineva ceva sa zika cat ar costa sau cum a facut rost de el?
fordciprian
May 13 2010, 11:07 AM
o intrebare? are cineva idee unde se afla filtrul de polen la mondeo 2001 tdci? filtrul de aer stiu ca l-am schimbat.
mai am o problema se aude ceva cand merge motorul la relantiu parca s-ar subtura si e ceva ca se aude un zgomot aveti idee ce poate fi?
Mariustom
May 13 2010, 04:06 PM
CITAT(fordciprian @ May 13 2010, 12:07 PM)
o intrebare? are cineva idee unde se afla filtrul de polen la mondeo 2001 tdci? ...
Filtrul de polen trebuie să fie pe la grilajul de la ștergătoare, pe unde îți intră aerul ce ajunge înăuntru
Despre restul, doar un mecanic "pe viu" îți poate spune eventual cam ce ar fi ...
tatuzu
May 15 2010, 09:48 PM
QUOTE (fordciprian @ May 13 2010, 12:07 PM)
o intrebare? are cineva idee unde se afla filtrul de polen la mondeo 2001 tdci? filtrul de aer stiu ca l-am schimbat.
mai am o problema se aude ceva cand merge motorul la relantiu parca s-ar subtura si e ceva ca se aude un zgomot aveti idee ce poate fi?
filtrul de polen poate fi langa pedala de acceleratie
fordciprian
May 21 2010, 08:26 PM
QUOTE (Mariustom @ May 13 2010, 04:06 PM)
QUOTE (fordciprian @ May 13 2010, 12:07 PM)
o intrebare? are cineva idee unde se afla filtrul de polen la mondeo 2001 tdci? ...
Filtrul de polen trebuie să fie pe la grilajul de la ștergătoare, pe unde îți intră aerul ce ajunge înăuntru
Despre restul, doar un mecanic "pe viu" îți poate spune eventual cam ce ar fi ...
mersi o sa ma uit saptamana asta poate am timp
nicojet
Jun 2 2010, 03:31 PM
QUOTE (alin-george @ Dec 4 2009, 10:41 PM)
salut,
ma poate cineva ajuta cu un nume de service din bucuresti unde sa pot repara o pompa de injectie si injectoare delphi pt un ford mondeo;an 2003;tdci;2000 motor;130cp;
am fost la service la rune srl si mi sa spus ca ma costa aprox 8000 lei;ENORM de mult;
orice informatie miar fi de ajutor;
multumesc.
Salut, cu injectoarele te ajut eu cu cea mai mare placere, intr'adevar cei de la rune au niste preturi de o iei la fuga. Daca te intereseaza uite aici detalii
http://masini.ro/forum/content/Service-Ate...il/#entry358925
catea
Jun 21 2010, 09:09 AM
buna, am si eu o problema la ford mondeo tdci 2.0 130cp , imi scoate fum negru dar rau de tot , deci cand accelerez mai puternic acela din spatele meu nu mai vede nimik .. aveti vre-o idee , ms.
Mariustom
Jun 21 2010, 09:14 PM
Când ai schimbat ultima oară filtrele ?
La ce turații schimbi ?
Când ai turat-o peste 4000 rpm ultima oară ?
Ai verificat cu atenție furtunele, mai ales cele dinspre intercooler ?
catea
Jun 22 2010, 04:34 PM
QUOTE (Mariustom @ Jun 21 2010, 10:14 PM)
Când ai schimbat ultima oară filtrele ?
La ce turații schimbi ?
Când ai turat-o peste 4000 rpm ultima oară ?
Ai verificat cu atenție furtunele, mai ales cele dinspre intercooler ?
pai , acuma 2 sap mi-au reconditionat injectoarele , cei de la delfi, mi-au pus alt filtru... filtru de aer l-am schimbat acu o sapt, a mers bine cam 1 sap, si acuma merge bine doar ca scoate fum , treapta o schimb in 2000rpm dar cand ii dau 4000 e jale ce fum scoate. iar la interculer nu am umblat. uleiul are cam 13000 km . o fi de la pompa de injectie? ms de timpul acordat.
Mariustom
Jun 22 2010, 05:40 PM
Prea jos schimbi.
Cam 2000 trebuie să ai după ce schimbi. Încearcă să schimbi pe la 3000.
Subturarea este muuuuuuuuult mai dăunătoare unui motor diesel decât multe altele ...
Fă un drum prin afara orașului și mergi vreo 3-5 km (cel puțin) cu a 3-a în cel puțin 4000 rpm. Nu are ce să-i dăuneze motorului. Dar vei curăța catalizatorul, și altele.
După ce faci asta, verifică din nou cantitatea de fum
Și zi-ne și nouă rezultatul.
Baftă
sergius2001ro
Jul 17 2010, 09:57 AM
Buna... in curand intentionez sa-mi achizitioneaz un Ford Mondeo din `94, 1.8TD, 161 000 km, 90 CP, full extra, masina este inmatriculata in RO. Problema e ca nu stiu cum sa-mi dau seama daca masina functioneaza bine. Este prima masina pe care doresc sa o achizitonez si in afara de faptul ca trebuie sa virez stanga/dreapta maxim si sa merg asa cu ea putin sa-mi dau seama daca bat bucsele, pivotii nu prea stiu mare lucru. M-ati putea ajuta cu un raspuns? S-au cum credeti daca ar trebui sa fac? Credeti ca proprietarul masinii ar dorii pentru jumatate din valoarea masinii sa o lase o saptamana in proba? Va multumesc
fordciprian
Aug 20 2010, 07:26 PM
am fost si am facut un tester la cineva care avea programul celor de la delphi la mine in falticeni si mi-a dat 3 erori stie cineva ce e cu ele?
1 p0251 reglare cantitate carburant pompa de injectie
2 p1211 presiune control injector peste/sub cea dorita
3 p2288 presiune control injector deasupra nivelului asteptat
o intrebare in general la ford mondeo tdci de exemplu al meu e din 2001 masina e euro 3 eu am pus motorina euro4 cineva mi-a zis ca e mai buna cea de euro5 acum care din cele doua e cea mai buna ?
fordciprian
Aug 20 2010, 08:04 PM
sau ca sa zik asa sprint diesel sau premium diesel? ''in legatura cu bataia care era ceva dubios era din role si intinzatoare am intrebat eu ceva mai inainte''
multa bafta la toti care au ford
bogcot76
Aug 20 2010, 08:15 PM
Daca masina ta e Euro 3 nu pune Euro 5. Adica foloseste-o pe ce mai ieftina dintre cele amintite de tine - sprint parca. De curand iar le-au schimbat numele. Euro 5 are sulf foarte putin si proprietati de lubrifiere scazute bla bla , a mai fost discutia.
fordciprian
Aug 21 2010, 09:38 AM
daca are cineva idee de acele erori sa imi spuna si mie am probleme cu un injector? sau nu? ce e cu erorile ?
eu cu motorina merg pe sprint si e oke zic eu mersi de informatie multa bafta
Mariustom
Aug 21 2010, 01:30 PM
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.