1.4 75 DOHC vs 1.6 102 OHC |
This topic is about 1.4 75 DOHC vs 1.6 102 OHC, the author, Daniumfcv, wrote about: Salut Cilindreea, cm3 1,4 / 1389 1.6 / 1.595 Alezajul/cursa pistonului, mm 76,5 / 75,6 81,0 / 77,4 Puterea maximã kW(CP) la 1 / min 55 (75) / 5.000 75 ... To read more just scroll down
1.4 75 DOHC vs 1.6 102 OHC |
Jan 20 2008, 01:28 AM
Post
#1
|
|
pilot Group: Membri Posts: 268 Joined: 8-October 07 From: Craiova, RO Member No.: 114.992 |
Cilindreea, cm3 1,4 / 1389 1.6 / 1.595 Alezajul/cursa pistonului, mm 76,5 / 75,6 81,0 / 77,4 Puterea maximã kW(CP) la 1 / min 55 (75) / 5.000 75 (102) / 5.600 Cuplul motor maxim Nm la 1/min 126 / 3.300 148 / 3.800 Este vorba despre propulsoarele MPI montate in prezent pe sasiul Octaviei Tour.Care din ele credeti ca s-ar adapta mai bine la un regim destul de potolit de condus , usor de condus vara cu AC (sau mai usor ) . Din cate am inteles 1.4 este 16v iar 1.6 8v Numai bine, -------------------- 2008 Mitsubishi Lancer 2.0l DI-D 140 cp
ex 2006 Opel Astra G 1.4l Twinport 90 cp Din 2006 .. pe drumurile Romaniei au murit 20 000 de persoane si alte 5 000 au fost foarte grav ranite.90 % din toate acestea s-au datorat vitezei excesive.Conduceti responsabil sau comandati-va crucea.Sursa este agentia MediaFax First AID |
|
|
Jan 20 2008, 10:39 AM
Post
#2
|
|
TeDeI-st cocalar Group: Membri Posts: 3.956 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti (Romania) Member No.: 48.029 |
ce naiba, octavia cu 75 cp ??
va fi la fel ca un logan si ceva peste un matiz. eu zic sa iti iei motorul de 102 cp. gandeste-te ca masina este mai grea decat astra classic(1145 kg) pe care o ai si, mai putini cp cu 15 This post has been edited by AZAZEL: Jan 20 2008, 10:45 AM -------------------- |
|
|
Jan 20 2008, 10:59 AM
Post
#3
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
1.9TDI! Si nu glumesc
Ai performante decente, nu simti AC-ul si mai mult ca sigur o sa consume mai putin decat un 1.6 in oras Daca nu si nu, motorul de 1.6, ala de 1.4 e bun pentru Fabia -------------------- |
|
|
Jan 20 2008, 05:31 PM
Post
#4
|
|
pilot Group: Membri Posts: 268 Joined: 8-October 07 From: Craiova, RO Member No.: 114.992 |
1.Siguranta 2.Motorizare benzina care sa aibe cuplul la turatii cat mai joase 3.Aspect si consum Ma mai gandesc.. edit : corect cu tine ca sunt putini 75 de cai dar nu din privinta aia.. si sa-ti zic de ce.Astra are 1145 , skoda 1175.astra 90 cp/6000 skoda 75/5000 .. deci e si diferenta de ture.. iar cuplu ..astra 125/4000 iar skoda 126/3300.. in oras va merge mai bine .. dar in exterior va fi jale @mike: esti multumit de C4 din semnatura? Cati km ai cu el ? Ceva nemultumiri ? Este berlina .. adica 4 usi da? Numai bine, This post has been edited by Daniumfcv: Jan 20 2008, 05:35 PM -------------------- 2008 Mitsubishi Lancer 2.0l DI-D 140 cp
ex 2006 Opel Astra G 1.4l Twinport 90 cp Din 2006 .. pe drumurile Romaniei au murit 20 000 de persoane si alte 5 000 au fost foarte grav ranite.90 % din toate acestea s-au datorat vitezei excesive.Conduceti responsabil sau comandati-va crucea.Sursa este agentia MediaFax First AID |
|
|
Jan 20 2008, 08:10 PM
Post
#5
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
C4 al meu(diesel) a ajuns la ~10.000 de km fara absolut nici o problema si da e berlina in 4 usi -------------------- |
|
|
Jan 20 2008, 08:25 PM
Post
#6
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
DOHC > OHC
-------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Jan 21 2008, 12:05 PM
Post
#7
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
Si consumul la fel, insa in cazul de fata OHC>DOHC ca vorbim totusi de alta cilindree
-------------------- |
|
|
Jan 21 2008, 02:49 PM
Post
#8
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
Si consumul la fel, insa in cazul de fata OHC>DOHC ca vorbim totusi de alta cilindree 200 mL ? Hai sa fim seriosi...daca traducem totul la banii dati pe benzina/motorina...vreau sa stiu si eu cit scoti in plus din buzunar ? (nu ma lua cu taxele voastre imbecile stabilite in functie de niste capacitati cilindrice gindite ca la clinica de psihiatrie...) -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Jan 21 2008, 03:39 PM
Post
#9
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
Vezi ca le incurci sau cel putin eu unu asa pricep
Cel de 1.4 are 16v si cel de 1.6 are 8v si dezvolta 75CP respectiv 102CP, iar eu ziceam ca cel in 8v(deci cel de 1600cmc) ar fi mai indicat din cauza puterii mai mari si prin urmare suporta mai usor AC-ul si oricum 75CP pentru ~1.2T e o gluma proasta -------------------- |
|
|
Jan 21 2008, 04:19 PM
Post
#10
|
|
sofer Group: Membri Posts: 79 Joined: 17-January 08 From: GALATI Member No.: 116.091 |
BAIeti din cate stiu eu 1.4 are75 CP, 8 supape si e OHC, cum sa pui 16V pe 1.4 si sa scoti 75 cand ar trebui sa scoti 90-94 CP.
DA avea cielo DOHC si avea 80 sau 85 parca, dar consuma mai mult si 5-10 CP in oplus fata de OHC nu se justifica. 1.6 102CP are 16V dar nu stiu daca e dohc. Vezi ca C4 technoevolution 1.6I este 14052 DDP, si e OK ca dotari, si pret uitate mai pui jante, vopsea metalizata, mp3 si oglinzi incalzite =>14.788 EURO. Succes |
|
|
Jan 21 2008, 11:12 PM
Post
#11
|
|
pilot Group: Membri Posts: 268 Joined: 8-October 07 From: Craiova, RO Member No.: 114.992 |
BAIeti din cate stiu eu 1.4 are75 CP, 8 supape si e OHC, cum sa pui 16V pe 1.4 si sa scoti 75 cand ar trebui sa scoti 90-94 CP. DA avea cielo DOHC si avea 80 sau 85 parca, dar consuma mai mult si 5-10 CP in oplus fata de OHC nu se justifica. 1.6 102CP are 16V dar nu stiu daca e dohc. Pai scoti 75 de cai pentru ca nu duci motorul decat la 5000. rpm. Ca daca l-ai duce la 6000 sau 6200 (cum este cazul C'eed) atunci scoti din el 90 - 100 cp.L-au dus doar la 5000 si au coborat mult nm la 3300 ca sa fie lejer de condus in oras.Cel de 1.6 este ohc si are 8v.Daca crezi ca ai produs un motor foarte bun si rezistent il poti duce si la 9000 rpm si sa scoti 150 cp din un bloc de 1.3 sau 1.4 indiferent ca e ohc sau dohc dar cine se risca?sa iti mai dea si garantie ?) Pentru Ac pe noi ne interseaza caii .. sau mai bine zis kilowatii .. pentru ca Ac merge pe electricitate care o stoarce din motor.Iti trebuie pentru a compensa fie un motor mare pe benzina care sa produca destula electricitate cat sa nu ii simti lipsa fie un diesel ( cum este cel de pe astra de 1.7 si doar 80 cp) dar care are multi nm si cand pleci de pe loc nu ai probleme .. sau nu simti lipsa electrica. Parerea mea este ca ar merge mai bine decat imi merge acum vara ac-ul pe astra .. pentru ca masele sunt asemanatoare , kw sunt aproape la fel pentru ca skoda are turatia scazuta .. iar nm sunt mai multi mai jos .. insa acum pe astra imi merge catastrofal in intersectiile fara pripritate si aglomerate inchid ac-ul asa ca "mai bine" nu prea ma face fericit Numai bine, edit: cum zice si mike .. TDI daca nu ma tin de glume This post has been edited by Daniumfcv: Jan 21 2008, 11:14 PM -------------------- 2008 Mitsubishi Lancer 2.0l DI-D 140 cp
ex 2006 Opel Astra G 1.4l Twinport 90 cp Din 2006 .. pe drumurile Romaniei au murit 20 000 de persoane si alte 5 000 au fost foarte grav ranite.90 % din toate acestea s-au datorat vitezei excesive.Conduceti responsabil sau comandati-va crucea.Sursa este agentia MediaFax First AID |
|
|
Jan 22 2008, 08:09 AM
Post
#12
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
BAIeti din cate stiu eu 1.4 are75 CP, 8 supape si e OHC, cum sa pui 16V pe 1.4 si sa scoti 75 cand ar trebui sa scoti 90-94 CP. Site-ul Skoda confirma ce spuneam mai sus, vezi aici -------------------- |
|
|
Jan 22 2008, 08:24 AM
Post
#13
|
|
sofer Group: Membri Posts: 79 Joined: 17-January 08 From: GALATI Member No.: 116.091 |
LA Citroen 1.4 16V ai 90 la 5250 deci nu este o crestere mare de turatie. si 133 nm la 3250 rpm
|
|
|
Jan 22 2008, 08:26 AM
Post
#14
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
Da dar C4 cu motoru de 1.4 e la limita inferioara! Io am condus 1.6 benzina si diesel si alea sunt OK insa cu 20CP in minus nu suna prea bine
-------------------- |
|
|
Jan 22 2008, 08:54 AM
Post
#15
|
|
pilot Group: Membri Posts: 268 Joined: 8-October 07 From: Craiova, RO Member No.: 114.992 |
LA Citroen 1.4 16V ai 90 la 5250 deci nu este o crestere mare de turatie. si 133 nm la 3250 rpm Vorbind de specificatiile tehnice ale motorului .. da. au facut o treaba buna cu el .. sau un compromis ideal cu cilindreea asta.Asta este si motivul pentru care mi-am aruncat ochii si asupra C4 , pentru ca au facut un motor destul de bun.Ci cel de 1.5 de la mitsu .. este la fel de bine echilibrat intre cai putere , nm si consum. -------------------- 2008 Mitsubishi Lancer 2.0l DI-D 140 cp
ex 2006 Opel Astra G 1.4l Twinport 90 cp Din 2006 .. pe drumurile Romaniei au murit 20 000 de persoane si alte 5 000 au fost foarte grav ranite.90 % din toate acestea s-au datorat vitezei excesive.Conduceti responsabil sau comandati-va crucea.Sursa este agentia MediaFax First AID |
|
|
Jan 24 2008, 09:10 AM
Post
#16
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
1.4 au ai mei pe 307-le lor. Credeti-ma ca trage prost, mult mai prost decat tragea 1.6-le meu de pe fostul Logan. Iar consumul e aberant, asta in afara localitatii.
Pentru o compacta, 1.6 e solutia optima, performanta/cost. -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 18th May 2024 - 03:03 AM |