consum si viteza maxima Ignis |
This topic is about consum si viteza maxima Ignis, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
consum si viteza maxima Ignis |
Jan 11 2008, 01:53 PM
Post
#1
|
|
sofer Group: Membri Posts: 83 Joined: 16-November 07 Member No.: 115.487 |
Iata care ar treb sa fie cifrele ideale. Ignis 1.3 VVT Viteza maxima (km/h) 160 Consum urban (l / 100 km) 8.3 Consum extraurban (l / 100 km) 5.5 Consum mediu (l / 100 km) 6.5 Ignis 1.25 DDiS Viteza maxima (km/h) 155 Consum urban (l / 100 km) 6.2 Consum extraurban (l / 100 km) 4.4 Consum mediu (l / 100 km) 5 Ignis 1.5i 4WD Viteza maxima (km/h) 165 Consum urban (l / 100 km) 9.1 Consum extraurban (l / 100 km) 6.1 Consum mediu (l / 100 km) 7.2 ptr modelul 1.3 4WD nu am gasit consum dar ar treb sa fie cam cu 0.5 mai mare avand in vedere ca consumul real e de obicei cu 20% m mare decat cel dat, astept cifrele date de voi... |
|
|
Feb 12 2008, 10:27 AM
Post
#2
|
|
novice Group: Membri Posts: 21 Joined: 11-February 08 Member No.: 116.348 |
la un motor de 1328 totusi care este consumul real???? stie cineva
pentru ca 10-12-14 par astronomice |
|
|
Feb 12 2008, 10:44 AM
Post
#3
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 157 Joined: 25-June 07 From: Timisoara (Timis) Member No.: 109.030 |
la un motor de 1328 totusi care este consumul real???? stie cineva pentru ca 10-12-14 par astronomice Deci, eu am 1.3 cu 4x4 permanent prin vascocuplu. Consum iarna in Timisoara, cu benzina Efix 95 maxim 11.8. Consuma tot iarna, cu benzina Carera 95, maxim 10.8. Consum mixt, iarna, cu drum la munte prin zapada, pe 1000 km, masina plina, 7.7 cu benzina Carera 95. Consum in Timisoara, pe timp de vara, motor sub 7000 km (deci consum usor mai mare), maxim 9 litri, tot cu Carera 95. Toate cifrele sunt in urma verificarii de tip plin la plin. -------------------- ****************************************
Suzuki Ignis 1.3 4WD GLX A/C |
|
|
Feb 12 2008, 11:01 AM
Post
#4
|
|
novice Group: Membri Posts: 21 Joined: 11-February 08 Member No.: 116.348 |
la un motor de 1328 totusi care este consumul real???? stie cineva pentru ca 10-12-14 par astronomice Deci, eu am 1.3 cu 4x4 permanent prin vascocuplu. Consum iarna in Timisoara, cu benzina Efix 95 maxim 11.8. Consuma tot iarna, cu benzina Carera 95, maxim 10.8. Consum mixt, iarna, cu drum la munte prin zapada, pe 1000 km, masina plina, 7.7 cu benzina Carera 95. Consum in Timisoara, pe timp de vara, motor sub 7000 km (deci consum usor mai mare), maxim 9 litri, tot cu Carera 95. Toate cifrele sunt in urma verificarii de tip plin la plin. MULTUMESC MULT Chiar vreau sa-mi aduc un Ignis din Ungaria, am fost sa ... prospectam piata si gasit ...este de unde alege din 2005 cu dotari si fara 4x4 la 5000-5500 pe benzina, (diesel sunt foarte rare pe acolo) dar ei spun consum mixt 6,5-7 |
|
|
Feb 12 2008, 11:14 AM
Post
#5
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 157 Joined: 25-June 07 From: Timisoara (Timis) Member No.: 109.030 |
MULTUMESC MULT Chiar vreau sa-mi aduc un Ignis din Ungaria, am fost sa ... prospectam piata si gasit ...este de unde alege din 2005 cu dotari si fara 4x4 la 5000-5500 pe benzina, (diesel sunt foarte rare pe acolo) dar ei spun consum mixt 6,5-7 Pai cam atat e consumul mixt... dar... majoritatea timpului banuiesc ca vei merge in oras, unde vei consuma spre 9 litri.... in afara poti sa ai si consum de 5, dar ce folos ? -------------------- ****************************************
Suzuki Ignis 1.3 4WD GLX A/C |
|
|
Feb 12 2008, 12:09 PM
Post
#6
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 17 Joined: 15-October 07 From: Bucuresti Member No.: 115.107 |
Cu un plin (40 litri) am parcurs 515 km (1,3 GS), deci un consum mediu de 7,8 litri/100 km. Din cei 515 km parcurși, 220 au fost pe autostrada (viteza 130 km/h pe GPS), 205 km pe drum national (mediu 80 km/h) și 90 in București. Aceasta a fost ultima mea deplasare. Din calculele anterioare, consumul extra se situează undeva la 6,5 l/suta, iar in Bucuresti intre 8 si 11 l/suta (in functie de trafic). Ca un mic amanunt, in august am facut circa 2 ore de la Obor pana in Militari, cu aer conditionat pornit, iar consumul a fost de circa 10 litri. Se inainta cate 5-6 metri dupa care opreai. Daca ar fi sa calculez consumul (14 km), cifra ar fi astronomica pe suta de km. -------------------- Marian E.
|
|
|
Feb 12 2008, 12:28 PM
Post
#7
|
|
novice Group: Membri Posts: 21 Joined: 11-February 08 Member No.: 116.348 |
Cu un plin (40 litri) am parcurs 515 km (1,3 GS), deci un consum mediu de 7,8 litri/100 km. Din cei 515 km parcurși, 220 au fost pe autostrada (viteza 130 km/h pe GPS), 205 km pe drum national (mediu 80 km/h) și 90 in București. Aceasta a fost ultima mea deplasare. Din calculele anterioare, consumul extra se situează undeva la 6,5 l/suta, iar in Bucuresti intre 8 si 11 l/suta (in functie de trafic). Ca un mic amanunt, in august am facut circa 2 ore de la Obor pana in Militari, cu aer conditionat pornit, iar consumul a fost de circa 10 litri. Se inainta cate 5-6 metri dupa care opreai. Daca ar fi sa calculez consumul (14 km), cifra ar fi astronomica pe suta de km. si atunci renuntam la Ignis si trecem la un Diesel??? |
|
|
Feb 12 2008, 01:22 PM
Post
#8
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 157 Joined: 25-June 07 From: Timisoara (Timis) Member No.: 109.030 |
si atunci renuntam la Ignis si trecem la un Diesel??? Gresit si aici In general, motoarele diesel sunt de capacitate mai mare, pentru o putere echivalenta, si, avand in vedere ca deplasarile obisnuite se fac pe distante scurte in oras, motorul nu are timp sa se incalzeasca (diesel-ul se incalzeste mai greu decat benzinarul), rezulta un consum apropiat de un benzinar. Of course ca taximetristii cu logan 1.5 dci, care trag toata ziua de masina au un consum sub 6 litri, dar pe mine, ca utilizator de masina preponderent mers la lucru (4 km) si intors acasa dupa 9 ore (inca 4 km) nu ma incalzeste (la propriu si la figurat) motorina. Daca mai iei in calcul ca la ora actuala motorina e mai scumpa decat benzina si un diesel e mai scump la achizitie decat un benzinar, nu vad nici un avantaj real... Alt aspect este calitatea motorinei... intotdeauna a fost mai proasta calitativ decat benzina, iar motoarele noi diesel sunt mai pretentioase decat generatia veche, nu mai accepta sa bagi in ele ulei pentru prajit... Iar despre motoarele diesel de pe Ignis, a fost dezvoltat (sau preluat ?!) impreuna cu Fiat-ul si undeva prin 2004 sau 2005 a iesit motorul anului. -------------------- ****************************************
Suzuki Ignis 1.3 4WD GLX A/C |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 14th May 2024 - 12:33 PM |