Cum trebe sa mergi primi 1000 de km(in rondaj) cu un opel astr clasic ? |
This topic is about Cum trebe sa mergi primi 1000 de km(in rondaj) cu un opel astr clasic ?, the author, Paul87, wrote about: Mi-am cumparat un opel astra clasic 1.4 twinsport si vreau sa stiu la cate ture sa schimb viteza si alte informatii pt primi 1000 de km ? ... To read more just scroll down
Cum trebe sa mergi primi 1000 de km(in rondaj) cu un opel astr clasic ? |
Dec 8 2007, 09:07 PM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 9-November 07 Member No.: 115.396 |
|
|
|
Dec 9 2007, 01:05 PM
Post
#2
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 26-November 07 From: bacau Member No.: 115.608 |
Toate indicatiile pentru rodaj le gasesti in cartea masinii.
in mod normal nu ar trebui sa depasesti 3500 de ture in prima mie de kilometrii |
|
|
Dec 9 2007, 01:42 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.326 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 59.001 |
Nu prea conteaza masina pentru ca toti producatorii recomanda cam acelasi lucru: nu talpi si nu mers constant cu o anumita turatie.
Frinele violente de asemenea nu se recomanda la masinile noi si cind schimbi placutele pentru ca nu-s tocite deloc si nu-s eficiente. In rest...placere:D -------------------- I am still busy, but this is easy!
Ex posesor de Avensis 2.0 pe benzina si nu pe bere, cum spun unii oameni 'rai' |
|
|
Dec 9 2007, 09:47 PM
Post
#4
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 9-November 07 Member No.: 115.396 |
This post has been edited by Paul87: Dec 9 2007, 09:49 PM |
|
|
Dec 10 2007, 11:47 AM
Post
#5
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.135 Joined: 9-May 06 From: Bucuresti Member No.: 76.040 |
-------------------- FIAT Albea Dynamic 2006
|
|
|
Dec 22 2007, 09:25 AM
Post
#6
|
|
pilot Group: Membri Posts: 268 Joined: 8-October 07 From: Craiova, RO Member No.: 114.992 |
Nu prea conteaza masina pentru ca toti producatorii recomanda cam acelasi lucru: nu talpi si nu mers constant cu o anumita turatie. Frinele violente de asemenea nu se recomanda la masinile noi si cind schimbi placutele pentru ca nu-s tocite deloc si nu-s eficiente. In rest...placere:D Sunt total de acord cu el. Rodajul nu se face la turatii mari si nici extraurban.Incearca sa nu o scoti prea mult in afara .Cineva a zis mai sus de 3500 .. mi se pare cam mult . In locul tau nu as trece de 3000.Iar despre accelerare .. nu grabi motorul.. calc-o usor si lasa-l sa urce in ture..Aceelasi regim trebuie sa il ai si cand afara este foarte frig si motorul este rece. Deasemenea .. pe vreme rea , temperaturi scazute , nu se incalzeste motorul la relanti.. o pornesti si pleci cu ea sau o accelerezi usor si iar ii dai drumul. Ps: vitezele le schimbi cam asa... intre 2300 - 2500 cand e motorul rece si intre 2500 - 2800 cand motorul s-a incalzit.Sa incerci sa preferi sa mergi cu masina in treapta a 3-a la 2500 decat in a 4-a la 2000 , unde este subturat si in timp se poate depozita calamina. In rest .. bucura-te de masina Numai bine, Edit : Apropo.. nu sunt primii 1000 , ci sunt primii 3000 .. iar motorul se va lasa de tot la 6000. This post has been edited by Daniumfcv: Dec 29 2007, 09:13 AM -------------------- 2008 Mitsubishi Lancer 2.0l DI-D 140 cp
ex 2006 Opel Astra G 1.4l Twinport 90 cp Din 2006 .. pe drumurile Romaniei au murit 20 000 de persoane si alte 5 000 au fost foarte grav ranite.90 % din toate acestea s-au datorat vitezei excesive.Conduceti responsabil sau comandati-va crucea.Sursa este agentia MediaFax First AID |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 13th May 2024 - 04:53 AM |