CITAT(drabisan @ Dec 9 2007, 01:42 PM)
Nu prea conteaza masina pentru ca toti producatorii recomanda cam acelasi lucru: nu talpi si nu mers constant cu o anumita turatie.
Frinele violente de asemenea nu se recomanda la masinile noi si cind schimbi placutele pentru ca nu-s tocite deloc si nu-s eficiente.
In rest...placere:D
Sunt total de acord cu el. Rodajul nu se face la turatii mari si nici extraurban.Incearca sa nu o scoti prea mult in afara .Cineva a zis mai sus de 3500 .. mi se pare cam mult . In locul tau nu as trece de 3000.Iar despre accelerare .. nu grabi motorul.. calc-o usor si lasa-l sa urce in ture..Aceelasi regim trebuie sa il ai si cand afara este foarte frig si motorul este rece.
Deasemenea .. pe vreme rea , temperaturi scazute , nu se incalzeste motorul la relanti.. o pornesti si pleci cu ea sau o accelerezi usor si iar ii dai drumul.
Ps: vitezele le schimbi cam asa... intre 2300 - 2500 cand e motorul rece si intre 2500 - 2800 cand motorul s-a incalzit.Sa incerci sa preferi sa mergi cu masina in treapta a 3-a la 2500 decat in a 4-a la 2000 , unde este subturat si in timp se poate depozita calamina.
In rest .. bucura-te de masina
Numai bine,
Edit : Apropo.. nu sunt primii 1000 , ci sunt primii 3000 .. iar motorul se va lasa de tot la 6000.