Eroare service ? (nivel crescut de ulei - posibile cauze), EURO 3 -> EURO 4 (filtru pulbere) |
This topic is about Eroare service ? (nivel crescut de ulei - posibile cauze), the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Eroare service ? (nivel crescut de ulei - posibile cauze), EURO 3 -> EURO 4 (filtru pulbere) |
Oct 30 2007, 11:12 PM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 9 Joined: 30-October 07 Member No.: 115.292 |
Am urmatoarea problema. Am un FORD MONDEO si la revizia de 15000 km facuta recent au constatat urmatoarele : 1. Rola intinzatoare, curea agregate (alternator), fulie motor uzate prematur (dupa 15000 km !!???) (mi-au schimbat-o pe garantie) 2. Eroare la "dispozitivul" care face dintr-un motor EURO 3 un motor EURO 4 (filtru de pulbere-nu stiu exact). Se pare ca a doua problema a avut efectele urmatoare. Am verificat recent (dupa 1000 km de la revizie) nivelul uleiului de la motor si am constatat ca era cu mult peste maxim. Cei de la service mi-au spus ca este din cauza dispozitivului care modifica un motor EURO3 in EURO4, care nu functioneaza cum trebuie si care a provocat amestecarea motorinei cu uleiul de la motor. (??!!) Aveti idee despre asa ceva ? De ce nu am avut aceasta problema inainte de revizie, cind de la 0 km la 15000 km nivelul uleiului a fost absolut constant ? In plus, au zis ca nu este nevoie sa schimb uleiul (??!!), ci doar sa mai scoate din el. Ce calitati mai are acest ulei amestecat cu motorina ? Multumesc pentru comentariile voastre. |
|
|
Nov 14 2007, 06:19 PM
Post
#2
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 161 Joined: 5-October 07 Member No.: 114.946 |
de explicatie !!! e absurd!!! filtrul ala de particule sa afla pe evacuare !!!motorina nu are ca cauta pe avacuate ea vine prin injectoare in capatul pistonului !nare cum sa ajunga motorina pe evacuare decat daca vreun piston nu lucreaza !si nu se mai produce combustia ! iar motorina in ulei poate ajunge doar e langa piston (lucru total anormal) mai curand apa poate ajunge in ulei datorita garniturei de chiuloasa sau chiuloasei ! iar injkectorul de motorina trece de chiuloasa si iese in capatul cilindrului!deci !!!......................multe semne de intrebare !!
si chiar asa motorinas in ulei automat scade caliatatea ulkeiului si performantele de lubrifiere deci motorul o sa crappe ff repede! -------------------- ionut83652 nu inteleg de ce nu mai merge vechiul cont!
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 7th May 2024 - 08:43 AM |