Eroare service ? (nivel crescut de ulei - posibile cauze), EURO 3 -> EURO 4 (filtru pulbere) |
This topic is about Eroare service ? (nivel crescut de ulei - posibile cauze), the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Eroare service ? (nivel crescut de ulei - posibile cauze), EURO 3 -> EURO 4 (filtru pulbere) |
Oct 30 2007, 11:12 PM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 9 Joined: 30-October 07 Member No.: 115.292 |
Am urmatoarea problema. Am un FORD MONDEO si la revizia de 15000 km facuta recent au constatat urmatoarele : 1. Rola intinzatoare, curea agregate (alternator), fulie motor uzate prematur (dupa 15000 km !!???) (mi-au schimbat-o pe garantie) 2. Eroare la "dispozitivul" care face dintr-un motor EURO 3 un motor EURO 4 (filtru de pulbere-nu stiu exact). Se pare ca a doua problema a avut efectele urmatoare. Am verificat recent (dupa 1000 km de la revizie) nivelul uleiului de la motor si am constatat ca era cu mult peste maxim. Cei de la service mi-au spus ca este din cauza dispozitivului care modifica un motor EURO3 in EURO4, care nu functioneaza cum trebuie si care a provocat amestecarea motorinei cu uleiul de la motor. (??!!) Aveti idee despre asa ceva ? De ce nu am avut aceasta problema inainte de revizie, cind de la 0 km la 15000 km nivelul uleiului a fost absolut constant ? In plus, au zis ca nu este nevoie sa schimb uleiul (??!!), ci doar sa mai scoate din el. Ce calitati mai are acest ulei amestecat cu motorina ? Multumesc pentru comentariile voastre. |
|
|
Nov 7 2007, 09:10 AM
Post
#2
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 161 Joined: 5-October 07 Member No.: 114.946 |
nare treaba lichidul de servo(pover streing) nare cum sa intre in motor!
atuci problema e cred mai nasola!! ar putea ajunge conbustibil dar in acelasi timp si ulei in capul cilindrului deci fum abundent ! inca o chesti daca cand ai placat de la srevice ti sa parut cumva ca puterea motorului a scazut ?daca da ar putea fi unul din cilndri de vina ! dac nu mai poate ajunge apa din instalatia de racite in ulei ! iar asta insemana gernitura de chiuloasa care nu etanseza (arsa) sau mai rau chiar chiuloasa sa se fisurat! asa ca sugerez o investigare mai datailiata si urgenta caci uleiul amestecat cu apa sau conbustibil isi pierde mult din calitati si duce la o uzura puternica a motorului ! -------------------- ionut83652 nu inteleg de ce nu mai merge vechiul cont!
|
|
|
Nov 8 2007, 08:12 AM
Post
#3
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 9 Joined: 30-October 07 Member No.: 115.292 |
Am aflat care este cauza de la un fost mecanic Ford.
Din cauza filtrului de particule (DPF), care a fost introdus pe motoarele EURO 3 sa le faca EURO 4, intra motorina si alte impuritati in ulei pentru ca acest filtru se colmateaza. Colmatarea se datoreaza calitatii proaste a motorinei (desi pun numai de la OMV) si a mersului in Bucuresti (in conditii de trafic si mers bara la bara). Aceasta problema o au toate motoarele care au acest filtru (Ford, Mazda, etc.). Cred ca din acest motiv am si resimtit in ultimul timp lipsa de putere a masinii, in special in treptele 5 si 6. O observatie insa : nu scoate fum. Cum se explica? This post has been edited by radu_321: Nov 8 2007, 08:15 AM |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 7th May 2024 - 09:24 AM |