Eroare service ? (nivel crescut de ulei - posibile cauze), EURO 3 -> EURO 4 (filtru pulbere) |
This topic is about Eroare service ? (nivel crescut de ulei - posibile cauze), the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Eroare service ? (nivel crescut de ulei - posibile cauze), EURO 3 -> EURO 4 (filtru pulbere) |
Oct 30 2007, 11:12 PM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 9 Joined: 30-October 07 Member No.: 115.292 |
Am urmatoarea problema. Am un FORD MONDEO si la revizia de 15000 km facuta recent au constatat urmatoarele : 1. Rola intinzatoare, curea agregate (alternator), fulie motor uzate prematur (dupa 15000 km !!???) (mi-au schimbat-o pe garantie) 2. Eroare la "dispozitivul" care face dintr-un motor EURO 3 un motor EURO 4 (filtru de pulbere-nu stiu exact). Se pare ca a doua problema a avut efectele urmatoare. Am verificat recent (dupa 1000 km de la revizie) nivelul uleiului de la motor si am constatat ca era cu mult peste maxim. Cei de la service mi-au spus ca este din cauza dispozitivului care modifica un motor EURO3 in EURO4, care nu functioneaza cum trebuie si care a provocat amestecarea motorinei cu uleiul de la motor. (??!!) Aveti idee despre asa ceva ? De ce nu am avut aceasta problema inainte de revizie, cind de la 0 km la 15000 km nivelul uleiului a fost absolut constant ? In plus, au zis ca nu este nevoie sa schimb uleiul (??!!), ci doar sa mai scoate din el. Ce calitati mai are acest ulei amestecat cu motorina ? Multumesc pentru comentariile voastre. |
|
|
Oct 31 2007, 04:51 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.462 Joined: 11-September 05 From: Bucuresti Member No.: 55.496 |
probabil ca rola intanzatoare era defecta din fabrica si a mancat cureaua. s-au nu au montat cum trebuie intregul angrenaj ceea ce a dus la uzura prematura.
in ceea ce priveste a doua problema eu zic ca e e doar vrajeala. filtru ala de care zic ei probabil e montat ubdeva pe evacuare si nu are de a face cu turbina sau mai stiu eu ce. eu cred ca au completat ei prea mult la schimbul de ulei. se poate sa mai dai drumul din ulei fara a mai faci schimbul. baia de ulei are un buson care se poate scoate. -------------------- ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv
opel astra 1.7 cdti-101CP 2006 opelul si pejeul vandute |
|
|
Oct 31 2007, 09:14 PM
Post
#3
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 9 Joined: 30-October 07 Member No.: 115.292 |
Am revenit acum din service.
Explicatia lor : calculatorul masinii, transmite din 500 in 500 de km comanda de a transmite mai multa motorina in pistoane, astefel incit combustia sa fie mai puternica si sa determine curatarea acestui filtru de particule (care este pe partea de evacuare). Cica din aceasta cauza motorina in surplus s-ar fi scurs in baia de ulei si a determinat nivelul mai ridicat al uleiului. Imi vand gogosi cei de la service? I-am sfatuit sa-mi schimbe uleiul, pentru ca in momentul de fata probabil am un ulei amestecat cu multa motorina. Au zis ca nu este nevoie, pentru ca nu si-a schimbat proprietatile (??!!). This post has been edited by radu_321: Oct 31 2007, 09:22 PM |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 19th May 2024 - 05:17 PM |