Eroare service ? (nivel crescut de ulei - posibile cauze), EURO 3 -> EURO 4 (filtru pulbere) |
This topic is about Eroare service ? (nivel crescut de ulei - posibile cauze), the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Eroare service ? (nivel crescut de ulei - posibile cauze), EURO 3 -> EURO 4 (filtru pulbere) |
Oct 30 2007, 11:12 PM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 9 Joined: 30-October 07 Member No.: 115.292 |
Am urmatoarea problema. Am un FORD MONDEO si la revizia de 15000 km facuta recent au constatat urmatoarele : 1. Rola intinzatoare, curea agregate (alternator), fulie motor uzate prematur (dupa 15000 km !!???) (mi-au schimbat-o pe garantie) 2. Eroare la "dispozitivul" care face dintr-un motor EURO 3 un motor EURO 4 (filtru de pulbere-nu stiu exact). Se pare ca a doua problema a avut efectele urmatoare. Am verificat recent (dupa 1000 km de la revizie) nivelul uleiului de la motor si am constatat ca era cu mult peste maxim. Cei de la service mi-au spus ca este din cauza dispozitivului care modifica un motor EURO3 in EURO4, care nu functioneaza cum trebuie si care a provocat amestecarea motorinei cu uleiul de la motor. (??!!) Aveti idee despre asa ceva ? De ce nu am avut aceasta problema inainte de revizie, cind de la 0 km la 15000 km nivelul uleiului a fost absolut constant ? In plus, au zis ca nu este nevoie sa schimb uleiul (??!!), ci doar sa mai scoate din el. Ce calitati mai are acest ulei amestecat cu motorina ? Multumesc pentru comentariile voastre. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 26th April 2024 - 06:50 PM |