IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

probleme fabia 1.9 sdi

This topic is about probleme fabia 1.9 sdi, the author, birdofprey, wrote about: FABIA 1.9 SDI Am o problema cu ceva sunete(trancaneli) care vin din fata atunci cand rulez pe un drum cu denivelari sau gropi - niste prieteni mi-au s ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> probleme fabia 1.9 sdi
birdofprey
post Oct 27 2007, 09:17 PM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 27-October 07
From: Barlad
Member No.: 115.257



FABIA 1.9 SDI

Am o problema cu ceva sunete(trancaneli) care vin din fata atunci cand rulez pe un drum cu denivelari sau gropi - niste prieteni mi-au spus ca ar putea fi de la bara stabilizatoare.

Si mai am o nelamurire, duza de la stergatorul lunetei ar trebui sa arunce apa, ca eu de cand am achizitionat masina n-am vazut niciodata sa iasa apa pe acolo. Apa ar trebui sa vina din sistemul de spalare a parbrizului.

Multumesc.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Oct 29 2007, 10:11 AM
Post #2


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Ai nevoie de o vizita in service pt constatare si remediere. Nu este costisitor! Cati km are masina?


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
birdofprey
post Nov 7 2007, 09:48 PM
Post #3


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 27-October 07
From: Barlad
Member No.: 115.257



Are 126.000 km la bord.

I-am facut ITP saptamana asta si mi-a zis ca amortizorul spate stanga este sub nivel (recomandare sa schimb amortizoarele de pe spate).

Da de bara stabilizatoare nu a zis nimic.

De la o reprezentanta la alta masina are sau n-are cate ceva.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Nov 8 2007, 09:52 AM
Post #4


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Recomandarea mea este sa nu schimbi amortizoarele numai pe o singura punte, ci pe toata masina odata.


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Toshy
post Nov 18 2007, 11:55 AM
Post #5


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 18-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 115.500



Salut!
Am si eu o problema la Skoda.
Cam de 1 an si ceva ne-am luat masina noua, Skoda Fabia 1,9 SDI. Am fost foarte incantatzi de ea (treceam de la Skoda 120L direct la Fabia NOUA!! dar in leasing) dar a trecut anul, am facut prima revizie, am intrat si prima data in service cu ea (acum vreo 2 luni) din cauza unuia care a lovit-o in parcare (au trebuit inlocuite aripa dr fata, farul si indreptata capota), si din cauza altuia care ne-a spart geamul dr fata ca sa fure din torpedou, ..... si a venit ploaia ... si a aparut o problema, insemnata cred, intra apa in masina, in dr soferului pe sub torpedou se scurge apa de ploaie si se strange cam multa. Deja cred ca am scos vreo 2 litrii si mi-e teama ca o sa mai ploua si o sa rugineasca tabla pe sub mocheta, nu mai zic de mirosul care se formeaza de la apa (care mai ramane sub mocheta, ca nu o pot scoate pe toata, n-am aspirator de apa si nici gauri nu vreau sa fac in ea ca sa se scurga apa) care nu se poate evapora in perioada asta rece si ploioasa, plus ca pot aparea si alte probleme. Primul lucru la care m-am gandit a fost sa o duc in service, doar e inca in garantie, si doar e noua (CUM SE POATE INTAMPLA ASA CEVA LA O MASINA NOUA???), dar in service e aglomeratie .... , multe masini ...., putini mecanici .... si o sa stea pe acolo cam mult pana isi face cineva timp sa o verifice si eu am nevoie de ea. Asa ca fiind duminica si rece afara am intrat pe net sa vad ce probleme mai apar la Skoda si asa am ajuns aici. Poate cineva sa-mi explice ce s-a intamplat? Pe unde intra apa? si inca ceva ... cand controlam sa vad daca are pe unde sa se scurga apa la grilajul de sub parbriz (sa nu fie frunze) am gasit grila aia desfacuta un pic de pe parbriz in coltul din dr. Am impins-o la loc dar apa a intrat totusi peste noapte, deci nu era de acolo. Pe unde intra???
Multzumesc anticipat pentru orice sfat sau parere care sa ma duca la rezolvarea problemei cat mai repede posibil (ca se anuntza iar ploaie down.gif ).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Nov 19 2007, 10:33 AM
Post #6


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Cred ca problema ta vine de la faptul ca exista un canal de scurgere al apei care este infundat, de aceea apa curge in filtru, de acolo in aeroterma si in final jos la picioare in dreapta. Mergi la service, nu dureaza mult. Verifica si daca dopul de plastic este bine pus, iar buza de cauciuc adera cum trebuie la parbriz.


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Toshy
post Nov 19 2007, 09:47 PM
Post #7


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 18-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 115.500



Salut din nou! ... si surprins placuta ca a citit cineva ceea ce am scris.
... problema rezolvata!
cum? ...
Am sunat si un prieten, mai precis pe unchiu, care are un mecanic super dar foarte ocupat (daca-i bun) si auzind ca e doar atat a zis ca-si face timp sa se uite.
Dar surpriza, nu a fost asa usor precum se astepta. A inceput sa desfaca grila (care e prinsa cu 3 dopulete cu piciorus ca un bradulet si care se rup la prima scoatere si trebuiesc inlocuite), dupa care nu se vedea pe unde ar trebui sa se scurga apa, el nemaifacand asta la o Skoda (trebuia sa descopere pe unde sunt orificiile de scurgere). Asa ca a desfacut si panoul ala care desparte partea cu scurgerile de apa de restul motorului. Numai ca aici a durat ceva mai mult. Ca sa reuseasca sa-l scoata, a trebuit sa mai demonteze filtru de aer, capacul ala mare de deasupra uleiului, goarna de la alarma, si inca alte cateva chestii (destul de multe mi s-au parut mie, nefiind cunoscatoare) din cauza carora nu putea scoate suruburile cu care era prins panoul. Si intr-un final a reusit sa scoata si panoul ala si aparatoarea de la grila de aer pt aeroterma (pe acolo intra apa), descoperind pe unde ar fi trebuit sa se scurga apa. Acele orificii erau infundate cu frunze si mal. De unde noroi? nu stiu, dar era destul de mult incat sa acopere cele 2 orificii (destul de mici pentru cate frunze intrasera pe acolo ... cam de vreo 10 cm latime si vreo 2cm inaltime) prin care trebuia sa se scurga apa. A vazut cum sta treaba, a pus jetul de apa pe orificii si le-a curatat (a dat cu jetu' de la stanga la dreapta ca sa curete tot santul ala si tot ce era pe acolo). Dupa care a inceput montarea la loc a pieselor scoase. Si asa a trecut cam o ora spre doua.
Am avut noroc cu mecanicul lui unchiu'. Cei de la service-ul unde am dus-o sa-i faca revizia si sa-i schimbe aripa lovita nu prea au fost oameni seriosi (si eu care vroiam sa o duc tot acolo). Nu si-au facut treaba cum trebuie. Filtru de aer era pus stramb la un colt, aripa era prinsa in suruburi din 2 in 2. Cum e posibil sa nu-ti faci treaba pana la capat??? Strangi doar 2 suruburi si pe restu le lasi asa, doar un pic prinse cat sa nu se piarda ... (sotul meu i-a mai lasat celui care a luat-o in primire si un 'cadou' poate o termina mai repede si in buna stare)
Deci unii oameni din service nu-si fac treaba. Ar trebui schimbati. ... sau ... Chiar asa de prost sunt platiti???
Multumesc pentru raspunsul (sfatul) dat.
Inca o data surprins placuta.
Frumos din partea voastra, a celora care aveti timp sa stati pe aceste forum-uri si sa raspundeti la mesajele care vin.
O zi frumoasa!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Nov 20 2007, 08:38 AM
Post #8


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Totul e bine cand se termina cu bine ! thumbsup.gif


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 27th April 2024 - 05:19 PM