IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Ulei langa busonul de umpere (superior). Cauze?????

This topic is about Ulei langa busonul de umpere (superior). Cauze?????, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down

> Ulei langa busonul de umpere (superior). Cauze?????, Ulei langa busonul de umplere. Trebuie sa imi fac griji?
RoDiesel
post Oct 25 2007, 11:27 AM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 25-October 07
Member No.: 115.234



Salut

Zilele trecute am observat ca langa busonul prin care se pune ulei in motor exista o cantitate relativ mare de ulei (aprox 50 ml). Masina este relativ noua, are doar un an si aprox. 15.000 km. Uleiul este schimbat de aproximativ 4.000 km. Schimbul de ulei l-am facut la un service autorizat, uleiul pe care il am momentan in motor fiind Castrol EDGE 5W30 (norma 507.00).
Pana acum nu am observat sa piarda ulei, dar ma ingrijoreaza faptul ca se strange ulei acolo. Practic iese ulei pe langa busonul de umplere si ramane in acel cauciuc de protectie.
Stie cineva care ar putea fi cauza pentru care iese ulei pe acolo? Ma gandesc sa nu fie din cauza compresiei. Motorul pierde compresie pe la unul dintre cilindrii si in felul acesta face presiune in baia de ulei, acesta fiind aruncat pe langa buson. Este o varianta plauzibila?
Sau poate este uleiul prea fluid, avand norma 507.00? Desi in cartea tehnica se spune ca trebuie sa fie norma 507.00.
Se poate face un test de compresie doar cu ajutorul VAG-com? Sau trebuie sa desfac motorul (injectoare etc.)?
In motor nu a fost pus ulei mai mult decat este normal, nivelul pe joja fiind cel conform cu cartea tehnica.
Mentionez ca este motor de 1.9 TDI (101 CP) - AXR.

Merci mult si astept parerile voastre...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
DORU
post Oct 25 2007, 02:05 PM
Post #2


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Multumesc pt raspuns. Stiu de norma 507.00, problema este ca e mai greu de gasit ulei de acest fel la noi, dar nu imposibil daca te straduiesti putin. Daca revizia ai facut-o acum mai putin de 3 luni ai si garantie la manopera. In rest, garantie 1 an. De ce nu te intorci in service-ul autorizat pt o constatare? Ar fi calea naturala si fireasca...in plus, e si dreptul tau !

P.S. Intr-adevar, evita sa mergi subturat. Adica minim 2000 rot/min indiferent de treapta de viteza. Daca poti, e bine sa respecti aceata turatie minima. Ai turbo cu geometrie variabila si e important regimul de turatii. In plus, eviti depunerea de calamina pe galeriile de evacuare. Bafta !


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 13th May 2024 - 10:38 PM