IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

vreau o masina pentru drumurile noastre.Ma ajutati?

This topic is about vreau o masina pentru drumurile noastre.Ma ajutati?, the author, lefter113573, wrote about: Salut. Va rog sa ma ajutati sa aleg o masina . noua sau sh. -venitul meu lunar 15 mil lei vechi -am 10mii dar daca e neaparat nevoie pot aduna pana la ... To read more just scroll down

2 Pages V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> vreau o masina pentru drumurile noastre.Ma ajutati?
lefter113573
post Sep 9 2007, 06:09 PM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 8-September 07
From: Cernavoda (Constanta)
Member No.: 113.566



Salut.
Va rog sa ma ajutati sa aleg o masina . noua sau sh.
-venitul meu lunar 15 mil lei vechi
-am 10mii dar daca e neaparat nevoie pot aduna pana la 15mii de euro
-fac 10-15 mii km pe an-pe sosea
-mai inalta
-caroserie tip caravan(break)
-4-5 usi
-diesel (ma costa mai putin combustibilul)
-daca se poate 4x4
-robusta
-nu tin la 'fite'
-FOARTE IMPORTANT reparatiile sa nu-mi dea bataie de cap. Adica sa stiu ca ma duc undeva, platesc (rezonabil) si mi-o face cum trebuie.
Daca logan facea versiunea break pe sasiul de la berlina, era aproape de ceea ce i-mi doream.
M-am uitat pe la opel frontera sh ... are motor peste2000cc. nu
Land Rover Freelander sh, am inteles ca e scumpa intretinerea/reparatiile
Honda CR-V, vechiul model, sh.
Voi ce-mi recomandati(cu argumente), eventual cineva care are o masina apropiata de cerintele mele, sa-mi dea niste sfaturi.
va multumesc anticipat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alexandru
post Sep 9 2007, 06:30 PM
Post #2


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 176
Joined: 30-November 99
From: Bucuresti
Member No.: 3.620



Suzuki Ignis cred ca se apropie de ceea ce cauti...motor Diesel mic si economic, garda la sol ridicata, dotari acceptabile, raport bun calitate / pret... si fara taxe vamale (se fabrica in Ungaria)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Sep 9 2007, 06:34 PM
Post #3


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Argumentul cel mai important este venitul, dupa parerea mea. Adica eu nu m-as arunca la 1500 lei salariu la o masina careia sa-i devin sclav mai apoi. Nu se pune in principal problema achizitiei ci cea a costurilor ulterioare.

Eu as merge pe Logan dci, desi la cati km faci pe an nu se justifica. Dar daca asta vrei, poti si sa ai.
In conditiile expuse de tine, un 4x4 nu e necesar. Break nu inteleg de ce ai avea nevoie, doar daca nu cari cu masina chestii voluminoase. Loganul are 500 litri portbagaj, foarte mult.
Am avut Logan si a fost o masina buna, oricum mai buna decat pretul dat pe ea.
Trebuie sa tii cont ca o masina inseamna casco, benzina (motorina), intretinere (periodic), situatii neprevazute. Daca nu vrei sa scapi de 1/2 din salariu in acest fel, iti recomand Logan. smile.gif


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
::::AL3X::::
post Sep 9 2007, 09:26 PM
Post #4


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 290
Joined: 20-January 07
From: Galati (Galati)
Member No.: 97.285



Nu stiu ce sa spun dar totusi ar fi indicat ca sa iti iei o masina si sa mai ai acolo de rezerva 2000 e in caz de nevoie eu as spune de un sharan vw dar nu stiu ce sa spun...sa vedem ce indicatii mai dau si colegii...


--------------------
VW GOLF IV 1,9 TDI 90cp
ex:Kia Capital 1,5i 75cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BandiT
post Sep 10 2007, 08:33 AM
Post #5


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 268
Joined: 12-July 05
From: Brasov (Brasov)
Member No.: 51.045



prima sugestie:
renault scenic RX4 1.9dci.
asta e si break, si 4x4, si diesel, si dotat...second hand costa 10..12 mii de euro.(de asta vreau eu sa-mi cumpar acum)


altele faine ar fi:
opel zafira
vw touran
renault scenic
citroen xsara picasso.
dar astea nu sunt 4x4.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Costanza86138
post Sep 10 2007, 09:30 AM
Post #6


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 223
Joined: 2-September 06
From: Iasi
Member No.: 86.131



RX4 nu e break, e monovolum... dar nu asta conteaza. E o varianta acceptabila daca tii neaparat la 4X4.


--------------------
Peugeot 307 1.4HDi - user
Toyota Yaris or Mazda 2 - coming next year
Honda CR-V 2.2 CTDi - first on my wish list
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mike.omega
post Sep 10 2007, 11:39 AM
Post #7


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 6.522
Joined: 12-May 04
From: Constanta
Member No.: 25.186



Nici eu nu inteleg utilitatea 4x4, doar daca viitorul propietar are de mers pe drumuri desfundate tot timpul anului. Altfel....

Combi vs Berlina am mai discutat problema dar daca tu consideri ca te descurci in trafic cu un Combi nu vad care ar fi problema. Ca nu iti este necesar decat 10% din timpul in care vei tine masina asta e alta poveste smile.gif

Mai bine o berlina mai mare SH(vezi Mondeo/C5/Passat) biggrin.gif


--------------------
Daewoo Nubira II 1.6 GPL

http://viatacudba.blogspot.com/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlad93356
post Sep 10 2007, 01:37 PM
Post #8


novice
**

Group: Membri
Posts: 22
Joined: 26-November 06
From: Bucuresti
Member No.: 93.349



QUOTE(mike.omega)
Mai bine o berlina mai mare SH(vezi Mondeo/C5/Passat) biggrin.gif


La un venit de 1500 RON cred ca este cam exagerat.
Chestia cu 4x4 - daca nu ai nevoie de asta, mai mult te incurca: iti limiteaza mult optiunile, masina este mai scumpa si consuma mai mult. Daca te gandesti la zapada, 4 (nu 2) cauciucuri bune de iarna sunt in general suficiente pe sosea.

M-as uita doar la masini noi: Opel Astra Clasic,i Skoda Octavia 1 si chiar Logan Break. Logan-ul diesel este cam anemic (desi am vazut cateva cu viteze ametitoare blink.gif , probabil de firma biggrin.gif ), la Opel si Skoda vei gasi motoare diesel decente.
Ar mai fi Ford Fusion (un fel de mini-beak mai inaltat).
Chiar daca in aceeasi bani poti lua o masina SH mai mare, exista riscul sa-ti zmulgi ficatii cu vreo reparatie majora, care iti va manca venitul pe mai multe luni.[/b]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guerilla
post Sep 10 2007, 01:52 PM
Post #9


Warp Member
******

Group: Membri de onoare
Posts: 4.752
Joined: 9-May 03
From: Bucuresti
Member No.: 12.270



kia ceed break. apare in curand smile.gif mi se pare o solutie foarte buna. arata si fain, garantie foarte cuprinzatoare, service nu foarte scump.

si ce are domle toata lumea cu dieselul asta?!?
ca sa fie clar: un diesel consuma mult daca e alergat. o benzina consuma putin daca este mers la pas. unde naiba toti va luati tractoare ca sa mergeti 10-15k pe an. voi nu va faceti un calcul economic? inteleg sa-ti cumperi diesel daca iti iei VW sau Skoda pentru ca iti aduce atuul la revanzare, dar pentru restul, coroborat cu ce am spus mai sus, de ce??????
la fel si 4x4. o caruta de bani cheltuiti doar ca sa simtiti ca aveti ceva in plus. in conditiile in care le mai combinati si cu niste motoare decente. inteleg sa luati 4x4 daca aveti un bolid de sute de cai sau daca mergeti in conditii dificile de teren.
iar cireasa de pe tort este diesel cu 4x4. si mers eminamente in oras, maxim 15k km pe an. vis, ce sa mai zic. si se mira dupa aia cum de ii consuma 15 in oras. motorina.
scuze initiatorului topicului, nu m-am putut abtine.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chevy
post Sep 10 2007, 01:53 PM
Post #10


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 489
Joined: 25-April 06
From: Pitesti (Arges)
Member No.: 74.630



La un astfel de venit iti recomand o masina japoneza, in primul rand pentru intretinere: Toyota, Suzuki, Honda. Totusi faci putini km . pe an asa ce te poti orienta si spre benzina: Opel sau Chevrolet. Ieftine la intretinere.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Laurentiu_007
post Sep 10 2007, 02:28 PM
Post #11


Lau
******

Group: Membri
Posts: 586
Joined: 14-January 03
From: Timisoara
Member No.: 9.065



Eu iti recomand Skoda Octavia 4x4. Este break, este mai inalta si este 4x4 si este si diesel. Noua nu cred ca gasesti, dar ai bani suficienti sa gasesti un second in stare foarte buna. Stiti cumva daca Fiat Sedici se importa si la noi? Ar putea fi o varianta. :wave:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex-F1
post Sep 10 2007, 09:10 PM
Post #12


THE GODFATHER
******

Group: Membri
Posts: 3.845
Joined: 8-August 04
From: Timisoara
Member No.: 30.528



QUOTE(> T u d o r <)
Am avut Logan si a fost o masina buna, oricum mai buna decat pretul dat pe ea


Ai avut, dar nu mai ai....acum ai 307.... tongue.gif Probabil ai avut varianta cheala si fara par, cea mai ieftina, desi nici atunci io zic ca nu s-ar justifica spusele tale, dar acum sa fim seriosi, daca ai 9.000 de Euro si-i dai pe un Logan nou, in loc sa-i dai pe un Passat SH boboc adus de dincolo, inseamna negresit ca-ti lipseste {cel putin} o doaga....pararea mea, bineinteles....nu mai intram in detalii, ca e arhi-discutat subiectul....dar nu m-am putut abtine cand am citit afirmatia lui Tudor!!! :angel:


--------------------
VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno

>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul)

"Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Sep 10 2007, 09:21 PM
Post #13


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Draguta, nu am vorbit de cati bani are omul de dat pe masina, ci de cati are apoi sa o intretina. Am avut loganul de varf, btw. :angel: Cu AC, geamuri electrice, mp3, airbaguri (doar 2, acum se pun 4), ABS, etc. Adica destule dotari de bun simt. Nu compar Loganul cu Passatul, compar cheltuielile de intretinere a unui Logan cu cele necesare pentru a intretine un Passat sh. Daca mai adaugi si niste garantie, acolo... smile.gif


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DRAGOS
post Sep 11 2007, 12:03 AM
Post #14


PGM-FI
******

Group: Membri
Posts: 2.877
Joined: 2-March 07
From: Bucuresti/Ploiesti (Prahova)
Member No.: 100.675



hop si io biggrin.gif

alex, depinde extrem de mult ce ai de gand sa faci cu masina.

masina din semnatura e o masina care a costat 8600 euro la vremea ei, adica aproape de suma de 9000 propusa de tine.

Motive pt care a fost luata:
1. era de maxima urgenta sa cumparam o masina in momentul ala. loganu a fost singura varianta diesel livrabila in mai putin de o luna.
2 am zis diesel. Puteam lua o alta marca si mai bine dotata, pe benzina in mai putin de o luna.Banii nu erau un criteriu neaparat.Plaja era mai mare, pana undeva la 15 mii, dar repet, aveam nevoie de masina REPEDE. A fost nevoie de diesel, fiindca masina urma sa fcaa multi kilometri. Si a facut 80 de mii intr-un an jumate, Destul zic eu.
3. fiabiliate,garantie. Aveam nevoie de ceva care sa nu se strice cand tie lumea mai draga sidaca se strica sa poata fi reparata repede =>GARANTIE =>masina noua. Si a fost. Intr-un an jumate am schimbat numai becuri.

Acum dupa ce si-a facut treaba si a iesit din garantie urmeaza sa fie vanduta.
pai io te intreb asa. In condtiile date ce sa fac eu cu un pasat adus de afara?

la banii aia dadeam de un diesel de 80-100k km de 3-4 ani. Pai mai faceam eu inca 80 de mii si aveam o masina cu 180k km in 5 ani. Cine o mai cumpara? Si oricum, sa zicem ca gasesti so dai, dar cat pierzi la revanzare?

part 2 fiabiliate: pai ce faceam cu o masina iesita din garantie care urma sa faca 80k km in 1 an jumate? Daca imi pica o piesa scumpa dadeam de naiba...

Deci in cazul meu investitia zic eu a fost una buna. exista deci si situatii in care cei 9000 se justifica sa fie dati pe un golan nou decat pe un passat tipla adus din germania. Daca ar fi luata ca masina de familie care face 10-15 mii pe an da, se justifica. Altfel nu :wave:

no offence, alex :wave: si scuze pt postul kilometric


--------------------
Honda Accord 2.0 MT Executive Arctic Blue Pearl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex-F1
post Sep 11 2007, 06:31 AM
Post #15


THE GODFATHER
******

Group: Membri
Posts: 3.845
Joined: 8-August 04
From: Timisoara
Member No.: 30.528



Hop...sarira si loganistii biggrin.gif
@ Tudor: la venitul dat de om, io zic ca intretinerea unui Passat ca al meu de exemplu nu e nicio problema (mai ales daca are si nevasta/prietena cam tot atata venit :angel: )!!! Si am auzit ca nici pt. Logan piesele nu sunt chiar asa de ieftine....pt. Passatul meu de exemplu ti se pare mult filtru de ulei 20 lei? Sau filtru de motorina 24 lei? Sau cel de aer 25 lei? E adevarat ca inca n-am facut cu el decat ~ 9.000 km, dar n-am bagat decat motorina + un schimb de consumabile dupa cumparare! arigato.gif
@ Dragos: depinde ce masina diesel luai....sa nu-mi spui ca la Logan nu pierzi la revanzare!!! Intr-adevar, masina mea a fost luata ca masina de familie si rulajul anual nu depaseste 20.000 km! :angel: Ma rog....la urma urmei cel mai important lucru este ca fiecare sa fie multumit si impacat cu alegerea facuta, este? :wave:


--------------------
VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno

>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul)

"Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Sep 11 2007, 08:03 AM
Post #16


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



freelanderul ar fi de luat in calcul dar doar TD4. e foarte confortabila si e mica.
dar la 1500ron venitul... hmmmm... cam greu cu orice masina. eu as lua un golf II bine intretinut, pentru oras si 10.000 pe an e suficient. ai si ac, nu e nasoala, consumul mic. la maisni de dupa '96 asteapta-te la costuri mari daca pica o piesa. si sa dai 12-13.000 pe masina apoi sa te uiti la ea lung in parcare... nu merita.


--------------------
2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc)
WARNING: where we go there are no roads
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlad93356
post Sep 11 2007, 10:07 AM
Post #17


novice
**

Group: Membri
Posts: 22
Joined: 26-November 06
From: Bucuresti
Member No.: 93.349



Domnu' Lefter probabil ca-i total bulversat: ba Loganul e cel mai bun, ba Passatul este super ieftin la intretinere blink.gif , ba sa-si ia o masina de 20 ani dar bine intretinuta (ex. Golf 2). Pana la urma si cioara isi lauda puiul biggrin.gif .

Daca vrei sa faci cat mai multe alte chestii cu cei 1500 RON pe luna in afara de intretinerea masinii, ia-ti o masina noua sau cat mai noua. Ce masina, depinde de buget, iar daca-i Logan nu e un dezastru. Chiar daca o masina veche este mai ieftina de intretinut un timp (scurt), pe termen lung este mai greu de intretinut. Ca n-or fi tampiti cei care le vand...
La una noua vei plati doar reviziile si vei sti exact cat si cand. La una veche vei avea si costuri "surpriza", de multe ori cand iti este lumea mai draga (si banii mai putini).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Sep 11 2007, 12:20 PM
Post #18


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



si la cea noua va face imprumut la banca ca sa faca reviziile in care va schimba si distributia. biggrin.gif biggrin.gif


--------------------
2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc)
WARNING: where we go there are no roads
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlad93356
post Sep 11 2007, 02:18 PM
Post #19


novice
**

Group: Membri
Posts: 22
Joined: 26-November 06
From: Bucuresti
Member No.: 93.349



O revizie/an + distributia peste vreo 5 ani (dar poate o vinzi pana atunci si ii lasi altuia placerea biggrin.gif ). Plus toate consumabilele noi (baterie, cauciucuri, ...), asa ca revizia + benzina ar trebui sa fie singurele costuri in perioada de garantie.
La marcile populare costul reviziilor nu necesita imprumutul la banca. 4-6 milioane pe an este probabil 5-10% din costul total anual cu masina.

Sunt curios daca initiatorul topicului mai este interesat de subiect....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
anitei35895
post Sep 11 2007, 03:45 PM
Post #20


novice
**

Group: Membri
Posts: 33
Joined: 16-November 04
From: Brasov (Brasov)
Member No.: 35.888



4x4?doar dak-ti place prin padure.......dar vezi ca se supara padurarul,ptr asta merge un ATV,e mai ieftin de intretinut si nu-l rupi prin vagauni.Recomand o masina bunaaaaaa!de maxim 4 ani,mai inaltuta si cu posibilitate de servisare,vezi ce circula mai mult pe strada,numara modelele si vei vedea ca o masina de fabricatie/licienta germana este cel mai des vazuta in trafic.....poate stiu ei dece.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 4th May 2024 - 11:26 PM