Mitsubishi Colt-detalii tehnice |
This topic is about Mitsubishi Colt-detalii tehnice, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Mitsubishi Colt-detalii tehnice |
Jun 17 2005, 01:19 PM
Post
#1
|
|
sofer Group: Membri Posts: 76 Joined: 16-June 05 From: Iasi si(sau) Timisoara Member No.: 49.273 |
Spor la treaba! Salut, M-ar interesa sa imi cumpar un Mitsubishi Colt, varianata 1.3. Doua intrebari as avea: 1) Cit v-au costat primele revizii? 2) Care ar fi problemele pe care le-ati intilnit la aceasta masina? Multumesc mult. |
|
|
Sep 5 2006, 10:13 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 948 Joined: 2-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.120 |
QUOTE(Laurentiu49280) Salut tuturor,
si felicitari pentru achizitia masinii Cristi. De ce oare anul trecut nu aveau in oferta optionalele SAM. :bandit: Eu cu Mitzul meu deja am 12000Km la bord (marea majoritate pe drumurile din afara localitatilor) si mi-am cam facut o parere despre masina. PRO: 1) Consum, motor - vivace pentru 1332 cc. Consumul e ok daca mergi linisit. De ex. -Buzau-Timisoara, mers prin Ploiest-Brasov, fara a depasi 120Km/h mi-a scos 5.6l/%. -Timisoara-Rm.Sarat mers tare si depasiri de tiruri prin zona Devei am scos 6.2l/%. Deci daca vrei sa mergi sportiv si sa faci depasiri in scurt creste consumul. M-am uitat odata la computerul de bord in timp ce depaseam un TIR in forta, folosind viteza a 3-a si motorul avea in jur de 5000rpm. Era de 17l/% Noroc ca numai pentru citeva secunde. Mersul cel mai economic e prin zona 2000-3000rpm, undeva aproape de cuplu maxim. Mai conteaza foarte mult si stilul de condus, cit de des si violent apesi pedala de acceleratie. Parca am citit pe undeva prin carte, ca recomandare pentru un consum scazut, e sa mai ridici din cand in cand piciorul de pe pedala. Aerul conditionat nu consuma prea mult pentru ca e te tip Climatic. Se regleaza automat, pe o singura zona, sezorul de temperatura interna fiind sub butoanele de ventilatie. Eram sa uit: e recomandat in perioada de rodaj sa nu mergi cu ea peste 140Km/h si mai mult de 4000rpm, parca asa imi aduc aminte ca scria in manual. 2) Confort - mult spatiu pentru masina din clasa ei. 3) Aspect - arata altfel decit majoritatea mini-urilor CONTRA 1) Suspensia e destul de tare (mai degraba ferma), un avantaj in curbe luate cu viteza. Din cauza asta, daca dai de ceva neregularitati pe drum si daca mai faci si curba ai impresia ca zbori si topai. La aterizare masina se aseza brusc pe noua traiectorie, ca aderenta e f. buna pe cauciucile de 195. 2) Porbagajul cam mic, insa se poate mari prin deplasarea in fata a banchetei. 3) Accesul la locurile din spate. Usa e taiata destul de lung inspre fata si la urcare/coborare te cam murdaresti. 4) Cutia de viteze/ambreajul - intra citeodata greu in marsarier si trebuie sa apesi de mai multe ori pe ambreaj sa cupleze. Insa asta e o problema de constructie din cauza ca marsarierul nu e sincronizat. Se stie si se discuta si pe forumurile din afara despre asta. Gata ca am scris destul de mult si nu vreau sa plictisesc. Am ceva intrebari: 1) Reviziile se fac la 15000Km si/sau un an, care vine mai repede? Intreb pentru ca eu stiam numai de 15000 de la dealer, insa in manualul de service zice altfel. 2) Stiti ceva coduri care se pot face din computerul de bord asfel incat sa vezi si alte informatii pe el in afara de ceeea ce e standard? 3) Si-a construiti cineva un tool de diagnoza pe OBD_II care sa mearga si pe Colt? Multumesc si cati mai multi Km. Laurentiu Multumesc, la fel Laurentiu, intr-adevar o achizitie buna. Azi am fost la dealerul M-Car unde am stat de vorba cu seful de service de acolo legat de urmatoarele: 1. Marsarier...uneori se aude un zgomot tipic dacie si asta mai ales daca masina a fost in miscare si mi-a explicat cate ceva printre care si chestia cu sincronizarea...nu am retinut nimic...insa m-a sfatuit sa introduc in a III - a si apoi pot schimba in marsarier...asta pentru a opri din invartit in cutie nu-sh ce chestie...dar repet nu mi se intampla intotdeauna, oricum nu e un defect la masina mea, ar fi fost prea perfecta fara chestia asta In rest am vrut sa obtin informatii diverse ... Pana in 4000 de ture chiar si in rodaj nu e o problema, eu i-am dat o data 5500 insa numai o data, sper sa nu fie problema... Legat de consum...reusesc sa consum din ce in ce mai putin, accelerand progresiv si schimband vitezele aproape de 3000 consuma din ce in ce mai putin, problema e ca in bucuresti sunt f. multe opriri si porniri insa repet la drum intins mi-a luat si 5 l/100km. Si eu tot de 15.000km stiu, insa daca vrei, iti pot sa numarul de telefon al sefului de service sa-l intrebi, un tip super amabil, sufletist si priceput, la asemenea bunavointa m-am simtit obligat sa bag mana in buzunar dar am fost refuzat categoric " la noi nu se practica asa ceva, noi tratam clientii ca pe niste prieteni, uitati cartea de vizita, orice problema, nelamurire aveti, ma sunati si se rezolva" asta da dealer, toata stima! Eu nu am facut decat sa trimit un email la M-Car prin care intrebam diverse legate de masina, am fost sunat doua zile la rand sa vin cu masina pentru a fi lamurit si eventual daca e ceva in neregula se va verifica pe loc...nu au fost probleme. Nu stiu nimic de aceste coduri nici de acel tool de diagnosticare. Numai bine! -------------------- Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 14th May 2024 - 07:30 AM |