vreau o masina pentru drumurile noastre.Ma ajutati? |
This topic is about vreau o masina pentru drumurile noastre.Ma ajutati?, the author, lefter113573, wrote about: Salut. Va rog sa ma ajutati sa aleg o masina . noua sau sh. -venitul meu lunar 15 mil lei vechi -am 10mii dar daca e neaparat nevoie pot aduna pana la ... To read more just scroll down
vreau o masina pentru drumurile noastre.Ma ajutati? |
Sep 9 2007, 06:09 PM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 8-September 07 From: Cernavoda (Constanta) Member No.: 113.566 |
Va rog sa ma ajutati sa aleg o masina . noua sau sh. -venitul meu lunar 15 mil lei vechi -am 10mii dar daca e neaparat nevoie pot aduna pana la 15mii de euro -fac 10-15 mii km pe an-pe sosea -mai inalta -caroserie tip caravan(break) -4-5 usi -diesel (ma costa mai putin combustibilul) -daca se poate 4x4 -robusta -nu tin la 'fite' -FOARTE IMPORTANT reparatiile sa nu-mi dea bataie de cap. Adica sa stiu ca ma duc undeva, platesc (rezonabil) si mi-o face cum trebuie. Daca logan facea versiunea break pe sasiul de la berlina, era aproape de ceea ce i-mi doream. M-am uitat pe la opel frontera sh ... are motor peste2000cc. nu Land Rover Freelander sh, am inteles ca e scumpa intretinerea/reparatiile Honda CR-V, vechiul model, sh. Voi ce-mi recomandati(cu argumente), eventual cineva care are o masina apropiata de cerintele mele, sa-mi dea niste sfaturi. va multumesc anticipat. |
|
|
Sep 9 2007, 06:30 PM
Post
#2
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 176 Joined: 30-November 99 From: Bucuresti Member No.: 3.620 |
Suzuki Ignis cred ca se apropie de ceea ce cauti...motor Diesel mic si economic, garda la sol ridicata, dotari acceptabile, raport bun calitate / pret... si fara taxe vamale (se fabrica in Ungaria)
|
|
|
Sep 9 2007, 06:34 PM
Post
#3
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Argumentul cel mai important este venitul, dupa parerea mea. Adica eu nu m-as arunca la 1500 lei salariu la o masina careia sa-i devin sclav mai apoi. Nu se pune in principal problema achizitiei ci cea a costurilor ulterioare.
Eu as merge pe Logan dci, desi la cati km faci pe an nu se justifica. Dar daca asta vrei, poti si sa ai. In conditiile expuse de tine, un 4x4 nu e necesar. Break nu inteleg de ce ai avea nevoie, doar daca nu cari cu masina chestii voluminoase. Loganul are 500 litri portbagaj, foarte mult. Am avut Logan si a fost o masina buna, oricum mai buna decat pretul dat pe ea. Trebuie sa tii cont ca o masina inseamna casco, benzina (motorina), intretinere (periodic), situatii neprevazute. Daca nu vrei sa scapi de 1/2 din salariu in acest fel, iti recomand Logan. -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Sep 9 2007, 09:26 PM
Post
#4
|
|
pilot Group: Membri Posts: 290 Joined: 20-January 07 From: Galati (Galati) Member No.: 97.285 |
-------------------- VW GOLF IV 1,9 TDI 90cp
ex:Kia Capital 1,5i 75cp |
|
|
Sep 10 2007, 08:33 AM
Post
#5
|
|
pilot Group: Membri Posts: 268 Joined: 12-July 05 From: Brasov (Brasov) Member No.: 51.045 |
renault scenic RX4 1.9dci. asta e si break, si 4x4, si diesel, si dotat...second hand costa 10..12 mii de euro.(de asta vreau eu sa-mi cumpar acum) altele faine ar fi: opel zafira vw touran renault scenic citroen xsara picasso. dar astea nu sunt 4x4. -------------------- |
|
|
Sep 10 2007, 09:30 AM
Post
#6
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 223 Joined: 2-September 06 From: Iasi Member No.: 86.131 |
RX4 nu e break, e monovolum... dar nu asta conteaza. E o varianta acceptabila daca tii neaparat la 4X4.
-------------------- Peugeot 307 1.4HDi - user
Toyota Yaris or Mazda 2 - coming next year Honda CR-V 2.2 CTDi - first on my wish list |
|
|
Sep 10 2007, 11:39 AM
Post
#7
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
Nici eu nu inteleg utilitatea 4x4, doar daca viitorul propietar are de mers pe drumuri desfundate tot timpul anului. Altfel....
Combi vs Berlina am mai discutat problema dar daca tu consideri ca te descurci in trafic cu un Combi nu vad care ar fi problema. Ca nu iti este necesar decat 10% din timpul in care vei tine masina asta e alta poveste Mai bine o berlina mai mare SH(vezi Mondeo/C5/Passat) -------------------- |
|
|
Sep 10 2007, 01:37 PM
Post
#8
|
|
novice Group: Membri Posts: 22 Joined: 26-November 06 From: Bucuresti Member No.: 93.349 |
QUOTE(mike.omega) Mai bine o berlina mai mare SH(vezi Mondeo/C5/Passat)
La un venit de 1500 RON cred ca este cam exagerat. Chestia cu 4x4 - daca nu ai nevoie de asta, mai mult te incurca: iti limiteaza mult optiunile, masina este mai scumpa si consuma mai mult. Daca te gandesti la zapada, 4 (nu 2) cauciucuri bune de iarna sunt in general suficiente pe sosea. M-as uita doar la masini noi: Opel Astra Clasic,i Skoda Octavia 1 si chiar Logan Break. Logan-ul diesel este cam anemic (desi am vazut cateva cu viteze ametitoare , probabil de firma ), la Opel si Skoda vei gasi motoare diesel decente. Ar mai fi Ford Fusion (un fel de mini-beak mai inaltat). Chiar daca in aceeasi bani poti lua o masina SH mai mare, exista riscul sa-ti zmulgi ficatii cu vreo reparatie majora, care iti va manca venitul pe mai multe luni.[/b] |
|
|
Sep 10 2007, 01:52 PM
Post
#9
|
|
Warp Member Group: Membri de onoare Posts: 4.752 Joined: 9-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.270 |
kia ceed break. apare in curand mi se pare o solutie foarte buna. arata si fain, garantie foarte cuprinzatoare, service nu foarte scump.
si ce are domle toata lumea cu dieselul asta?!? ca sa fie clar: un diesel consuma mult daca e alergat. o benzina consuma putin daca este mers la pas. unde naiba toti va luati tractoare ca sa mergeti 10-15k pe an. voi nu va faceti un calcul economic? inteleg sa-ti cumperi diesel daca iti iei VW sau Skoda pentru ca iti aduce atuul la revanzare, dar pentru restul, coroborat cu ce am spus mai sus, de ce?????? la fel si 4x4. o caruta de bani cheltuiti doar ca sa simtiti ca aveti ceva in plus. in conditiile in care le mai combinati si cu niste motoare decente. inteleg sa luati 4x4 daca aveti un bolid de sute de cai sau daca mergeti in conditii dificile de teren. iar cireasa de pe tort este diesel cu 4x4. si mers eminamente in oras, maxim 15k km pe an. vis, ce sa mai zic. si se mira dupa aia cum de ii consuma 15 in oras. motorina. scuze initiatorului topicului, nu m-am putut abtine. -------------------- |
|
|
Sep 10 2007, 01:53 PM
Post
#10
|
|
pilot Group: Membri Posts: 489 Joined: 25-April 06 From: Pitesti (Arges) Member No.: 74.630 |
La un astfel de venit iti recomand o masina japoneza, in primul rand pentru intretinere: Toyota, Suzuki, Honda. Totusi faci putini km . pe an asa ce te poti orienta si spre benzina: Opel sau Chevrolet. Ieftine la intretinere.
|
|
|
Sep 10 2007, 02:28 PM
Post
#11
|
|
Lau Group: Membri Posts: 586 Joined: 14-January 03 From: Timisoara Member No.: 9.065 |
Eu iti recomand Skoda Octavia 4x4. Este break, este mai inalta si este 4x4 si este si diesel. Noua nu cred ca gasesti, dar ai bani suficienti sa gasesti un second in stare foarte buna. Stiti cumva daca Fiat Sedici se importa si la noi? Ar putea fi o varianta. :wave:
|
|
|
Sep 10 2007, 09:10 PM
Post
#12
|
|
THE GODFATHER Group: Membri Posts: 3.845 Joined: 8-August 04 From: Timisoara Member No.: 30.528 |
QUOTE(> T u d o r <) Am avut Logan si a fost o masina buna, oricum mai buna decat pretul dat pe ea
Ai avut, dar nu mai ai....acum ai 307.... Probabil ai avut varianta cheala si fara par, cea mai ieftina, desi nici atunci io zic ca nu s-ar justifica spusele tale, dar acum sa fim seriosi, daca ai 9.000 de Euro si-i dai pe un Logan nou, in loc sa-i dai pe un Passat SH boboc adus de dincolo, inseamna negresit ca-ti lipseste {cel putin} o doaga....pararea mea, bineinteles....nu mai intram in detalii, ca e arhi-discutat subiectul....dar nu m-am putut abtine cand am citit afirmatia lui Tudor!!! :angel: -------------------- VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno
>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul) "Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009) |
|
|
Sep 10 2007, 09:21 PM
Post
#13
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Draguta, nu am vorbit de cati bani are omul de dat pe masina, ci de cati are apoi sa o intretina. Am avut loganul de varf, btw. :angel: Cu AC, geamuri electrice, mp3, airbaguri (doar 2, acum se pun 4), ABS, etc. Adica destule dotari de bun simt. Nu compar Loganul cu Passatul, compar cheltuielile de intretinere a unui Logan cu cele necesare pentru a intretine un Passat sh. Daca mai adaugi si niste garantie, acolo...
-------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Sep 11 2007, 12:03 AM
Post
#14
|
|
PGM-FI Group: Membri Posts: 2.877 Joined: 2-March 07 From: Bucuresti/Ploiesti (Prahova) Member No.: 100.675 |
hop si io
alex, depinde extrem de mult ce ai de gand sa faci cu masina. masina din semnatura e o masina care a costat 8600 euro la vremea ei, adica aproape de suma de 9000 propusa de tine. Motive pt care a fost luata: 1. era de maxima urgenta sa cumparam o masina in momentul ala. loganu a fost singura varianta diesel livrabila in mai putin de o luna. 2 am zis diesel. Puteam lua o alta marca si mai bine dotata, pe benzina in mai putin de o luna.Banii nu erau un criteriu neaparat.Plaja era mai mare, pana undeva la 15 mii, dar repet, aveam nevoie de masina REPEDE. A fost nevoie de diesel, fiindca masina urma sa fcaa multi kilometri. Si a facut 80 de mii intr-un an jumate, Destul zic eu. 3. fiabiliate,garantie. Aveam nevoie de ceva care sa nu se strice cand tie lumea mai draga sidaca se strica sa poata fi reparata repede =>GARANTIE =>masina noua. Si a fost. Intr-un an jumate am schimbat numai becuri. Acum dupa ce si-a facut treaba si a iesit din garantie urmeaza sa fie vanduta. pai io te intreb asa. In condtiile date ce sa fac eu cu un pasat adus de afara? la banii aia dadeam de un diesel de 80-100k km de 3-4 ani. Pai mai faceam eu inca 80 de mii si aveam o masina cu 180k km in 5 ani. Cine o mai cumpara? Si oricum, sa zicem ca gasesti so dai, dar cat pierzi la revanzare? part 2 fiabiliate: pai ce faceam cu o masina iesita din garantie care urma sa faca 80k km in 1 an jumate? Daca imi pica o piesa scumpa dadeam de naiba... Deci in cazul meu investitia zic eu a fost una buna. exista deci si situatii in care cei 9000 se justifica sa fie dati pe un golan nou decat pe un passat tipla adus din germania. Daca ar fi luata ca masina de familie care face 10-15 mii pe an da, se justifica. Altfel nu :wave: no offence, alex :wave: si scuze pt postul kilometric -------------------- Honda Accord 2.0 MT Executive Arctic Blue Pearl
|
|
|
Sep 11 2007, 06:31 AM
Post
#15
|
|
THE GODFATHER Group: Membri Posts: 3.845 Joined: 8-August 04 From: Timisoara Member No.: 30.528 |
Hop...sarira si loganistii
@ Tudor: la venitul dat de om, io zic ca intretinerea unui Passat ca al meu de exemplu nu e nicio problema (mai ales daca are si nevasta/prietena cam tot atata venit :angel: )!!! Si am auzit ca nici pt. Logan piesele nu sunt chiar asa de ieftine....pt. Passatul meu de exemplu ti se pare mult filtru de ulei 20 lei? Sau filtru de motorina 24 lei? Sau cel de aer 25 lei? E adevarat ca inca n-am facut cu el decat ~ 9.000 km, dar n-am bagat decat motorina + un schimb de consumabile dupa cumparare! @ Dragos: depinde ce masina diesel luai....sa nu-mi spui ca la Logan nu pierzi la revanzare!!! Intr-adevar, masina mea a fost luata ca masina de familie si rulajul anual nu depaseste 20.000 km! :angel: Ma rog....la urma urmei cel mai important lucru este ca fiecare sa fie multumit si impacat cu alegerea facuta, este? :wave: -------------------- VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno
>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul) "Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009) |
|
|
Sep 11 2007, 08:03 AM
Post
#16
|
|
specialist Group: Membri de onoare Posts: 3.446 Joined: 28-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.992 |
freelanderul ar fi de luat in calcul dar doar TD4. e foarte confortabila si e mica.
dar la 1500ron venitul... hmmmm... cam greu cu orice masina. eu as lua un golf II bine intretinut, pentru oras si 10.000 pe an e suficient. ai si ac, nu e nasoala, consumul mic. la maisni de dupa '96 asteapta-te la costuri mari daca pica o piesa. si sa dai 12-13.000 pe masina apoi sa te uiti la ea lung in parcare... nu merita. -------------------- 2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc) WARNING: where we go there are no roads "Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump |
|
|
Sep 11 2007, 10:07 AM
Post
#17
|
|
novice Group: Membri Posts: 22 Joined: 26-November 06 From: Bucuresti Member No.: 93.349 |
Domnu' Lefter probabil ca-i total bulversat: ba Loganul e cel mai bun, ba Passatul este super ieftin la intretinere , ba sa-si ia o masina de 20 ani dar bine intretinuta (ex. Golf 2). Pana la urma si cioara isi lauda puiul .
Daca vrei sa faci cat mai multe alte chestii cu cei 1500 RON pe luna in afara de intretinerea masinii, ia-ti o masina noua sau cat mai noua. Ce masina, depinde de buget, iar daca-i Logan nu e un dezastru. Chiar daca o masina veche este mai ieftina de intretinut un timp (scurt), pe termen lung este mai greu de intretinut. Ca n-or fi tampiti cei care le vand... La una noua vei plati doar reviziile si vei sti exact cat si cand. La una veche vei avea si costuri "surpriza", de multe ori cand iti este lumea mai draga (si banii mai putini). |
|
|
Sep 11 2007, 12:20 PM
Post
#18
|
|
specialist Group: Membri de onoare Posts: 3.446 Joined: 28-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.992 |
si la cea noua va face imprumut la banca ca sa faca reviziile in care va schimba si distributia.
-------------------- 2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc) WARNING: where we go there are no roads "Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump |
|
|
Sep 11 2007, 02:18 PM
Post
#19
|
|
novice Group: Membri Posts: 22 Joined: 26-November 06 From: Bucuresti Member No.: 93.349 |
O revizie/an + distributia peste vreo 5 ani (dar poate o vinzi pana atunci si ii lasi altuia placerea ). Plus toate consumabilele noi (baterie, cauciucuri, ...), asa ca revizia + benzina ar trebui sa fie singurele costuri in perioada de garantie.
La marcile populare costul reviziilor nu necesita imprumutul la banca. 4-6 milioane pe an este probabil 5-10% din costul total anual cu masina. Sunt curios daca initiatorul topicului mai este interesat de subiect.... |
|
|
Sep 11 2007, 03:45 PM
Post
#20
|
|
novice Group: Membri Posts: 33 Joined: 16-November 04 From: Brasov (Brasov) Member No.: 35.888 |
4x4?doar dak-ti place prin padure.......dar vezi ca se supara padurarul,ptr asta merge un ATV,e mai ieftin de intretinut si nu-l rupi prin vagauni.Recomand o masina bunaaaaaa!de maxim 4 ani,mai inaltuta si cu posibilitate de servisare,vezi ce circula mai mult pe strada,numara modelele si vei vedea ca o masina de fabricatie/licienta germana este cel mai des vazuta in trafic.....poate stiu ei dece.
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 6th May 2024 - 05:41 AM |