nu vrea sa porneasca dimineata!!! |
This topic is about nu vrea sa porneasca dimineata!!!, the author, ciprian111324, wrote about: Salut!!! Am avut nefericita sansa sa nu-mi porneasca masina, opel astra Y1,7dt model 2000, asta sa intamplat acum doua zile de dimineata.... electromo ... To read more just scroll down
nu vrea sa porneasca dimineata!!! |
Sep 3 2007, 06:24 AM
Post
#1
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 18 Joined: 31-July 07 From: Bucuresti Member No.: 111.317 |
Am avut nefericita sansa sa nu-mi porneasca masina, opel astra Y1,7dt model 2000, asta sa intamplat acum doua zile de dimineata.... electromotorul invarte dar ea refuza sa porneasca, si culmea cand iau contactul imi porneste electroventilatorul, ce poate fi??? Asta sa intamplat doar la prima pornire si dupa ce a pornit, am mai observat k ceasuri din bord fac k dracu cand incerc s-o pornesc parca nu ar mai avea curent in baterie...Vreau si eu o parere !!! |
|
|
Sep 3 2007, 07:28 AM
Post
#2
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 176 Joined: 30-November 99 From: Bucuresti Member No.: 3.620 |
QUOTE(ciprian111324) Salut!!!
Am avut nefericita sansa sa nu-mi porneasca masina, opel astra Y1,7dt model 2000, asta sa intamplat acum doua zile de dimineata.... electromotorul invarte dar ea refuza sa porneasca, si culmea cand iau contactul imi porneste electroventilatorul, ce poate fi??? Asta sa intamplat doar la prima pornire si dupa ce a pornit, am mai observat k ceasuri din bord fac k dracu cand incerc s-o pornesc parca nu ar mai avea curent in baterie...Vreau si eu o parere !!! Este posibil ca atunci cand actionezi electromotorul, tensiunea bateriei sa scada sub limitac la care poatwe functiona normal calculatorul. Asa s-ar putea explica si manifestarile haotice ale ceasurilor din bord |
|
|
Sep 3 2007, 10:23 AM
Post
#3
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 18 Joined: 31-July 07 From: Bucuresti Member No.: 111.317 |
adica trebuie schimbata bateria???
|
|
|
Sep 3 2007, 10:53 AM
Post
#4
|
|
Boier Group: Membri Posts: 580 Joined: 12-January 06 From: Buc Member No.: 65.131 |
Daca a murit bateria cel mai bine afli de la un centru de baterii. Inainte sa o cumperi, ii pui sa-ti masoare bateria veche. E posibil sa-ti fi murit alternatorul. Vezi un electrician auto. -------------------- Astra Caravan 1.8i 16v
|
|
|
Sep 3 2007, 02:06 PM
Post
#5
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 18 Joined: 31-July 07 From: Bucuresti Member No.: 111.317 |
|
|
|
Sep 3 2007, 03:34 PM
Post
#6
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.462 Joined: 11-September 05 From: Bucuresti Member No.: 55.496 |
depinde ce are. de la 500.000 la 2 mil. faptul ca ceasurile o luau razna e de la alternator
-------------------- ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv
opel astra 1.7 cdti-101CP 2006 opelul si pejeul vandute |
|
|
Sep 3 2007, 07:12 PM
Post
#7
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 118 Joined: 20-November 05 From: Buzau (Buzau) Member No.: 61.490 |
salut as dori sa te intreb si eu daca cumva ai spalat motorul inainte sa o ia ceasurile razvan, am oarecum aceeasi problema dar nu ca nu mai porneste , ci atunci cand pornesc dimineata in general, porneste motorul si cu un "lag" de 2-4 secunde imi pleaca si ceasurile , adica ii pun contacul se ridica motorina si cand ii dau demaror tremura si "mor" iar dupa 3 sec dupa ce a pornit isi revin. Toate astea dupa o banala spalare de motor. :bash: :bash:
|
|
|
Sep 4 2007, 10:57 AM
Post
#8
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.462 Joined: 11-September 05 From: Bucuresti Member No.: 55.496 |
QUOTE(Valeriu Razvan61497) salut as dori sa te intreb si eu daca cumva ai spalat motorul inainte sa o ia ceasurile razvan, am oarecum aceeasi problema dar nu ca nu mai porneste , ci atunci cand pornesc dimineata in general, porneste motorul si cu un "lag" de 2-4 secunde imi pleaca si ceasurile , adica ii pun contacul se ridica motorina si cand ii dau demaror tremura si "mor" iar dupa 3 sec dupa ce a pornit isi revin. Toate astea dupa o banala spalare de motor. :bash: :bash:
nu ar trebui sa faca asa de la o spalare de motor. cumva a ajuuns apa in alternator. sa stii ca asta era una din problemele lor. nu suporta sa mergi prin ape adanci. cand o sa mai ploua torential si o sa treci printr-o apa mai mare sa vezi cum o iau acele razna si apoi si apoi turometrul cade pur si simplu. asta e o semn ca a intrat apa in alternator. daca nu isi revine o sa trebuiasca sa il repari -------------------- ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv
opel astra 1.7 cdti-101CP 2006 opelul si pejeul vandute |
|
|
Sep 4 2007, 10:02 PM
Post
#9
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 18 Joined: 31-July 07 From: Bucuresti Member No.: 111.317 |
QUOTE(Valeriu Razvan61497) salut as dori sa te intreb si eu daca cumva ai spalat motorul inainte sa o ia ceasurile razvan, am oarecum aceeasi problema dar nu ca nu mai porneste , ci atunci cand pornesc dimineata in general, porneste motorul si cu un "lag" de 2-4 secunde imi pleaca si ceasurile , adica ii pun contacul se ridica motorina si cand ii dau demaror tremura si "mor" iar dupa 3 sec dupa ce a pornit isi revin. Toate astea dupa o banala spalare de motor. :bash: :bash:
iti zpun sincer ca motorul il spal o data pe luna iar masina in fiecare saptamana... dar ceasurile imi faceau din cauza bateriei... era moarta... eu nu am stiut k ii trebuie si ei apa distilata pt a completata in camerele alea cu acid... am crezut k bateria o iei, o folosesti si o arunci... Problema mea cred k este pe cale de rezolvare .... mie imi si pulseaza luminile din bord... si o data cu ele si farurile... am fost la un electrician si a spus k este din alternator...acum sa vad cat ma costa si daca o sa mai am probleme... Va tin la curent... :angel: |
|
|
Sep 5 2007, 08:00 AM
Post
#10
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 141 Joined: 17-December 06 From: urziceni,a cinci-a casa de la Peco pe partea dreapta Member No.: 95.122 |
stimate domn
Faptul ca dimineata pulseaza luminile din bord si odata cu ele si farurile nu se datoreaza alternatorului. Se stie ca dimineata, motorul fiind rece, intra releul de bujii. Clar. Dupa ce motorul porneste, releul trimite un curent pulastoriu in bujii inca o perioada de timp astfel incat acestea sa se mentina aprinse fara insa a se arde. Bujiile consuma destul de mult curent astfel incat alimentarea lor sa reduca sesizabil tensiunea aflata in circuitele masinii si de aici pulsatia luminilor. Pulsatia dispare dupa cca 1-2 minute de functionare a motorului.Asa este? Daca vrei sa te edifici, leaga un bec in paralel cu una dintre bujiile masinii (oricare) si studiaza comportamentul becului. Aceste sta aprins pana la pornirea motorului apoi incepe si se aprinde intermitent cca. 1-2minute.Cand se stinge total atunci si luminile din bord se linistesc. Fa experimentul asta si ai sa imi dai dreptate. Cu respect. |
|
|
Sep 5 2007, 03:38 PM
Post
#11
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 18 Joined: 31-July 07 From: Bucuresti Member No.: 111.317 |
QUOTE(ion95129) stimate domn
Faptul ca dimineata pulseaza luminile din bord si odata cu ele si farurile nu se datoreaza alternatorului. Se stie ca dimineata, motorul fiind rece, intra releul de bujii. Clar. Dupa ce motorul porneste, releul trimite un curent pulastoriu in bujii inca o perioada de timp astfel incat acestea sa se mentina aprinse fara insa a se arde. Bujiile consuma destul de mult curent astfel incat alimentarea lor sa reduca sesizabil tensiunea aflata in circuitele masinii si de aici pulsatia luminilor. Pulsatia dispare dupa cca 1-2 minute de functionare a motorului.Asa este? Daca vrei sa te edifici, leaga un bec in paralel cu una dintre bujiile masinii (oricare) si studiaza comportamentul becului. Aceste sta aprins pana la pornirea motorului apoi incepe si se aprinde intermitent cca. 1-2minute.Cand se stinge total atunci si luminile din bord se linistesc. Fa experimentul asta si ai sa imi dai dreptate. Cu respect. eu nu neg ceea ce ati spus... dar am o intrebare ... De ce dupa cca 2 min mai exista acea variatie luminilor, poate nu am explicat prea bine... mie imi face tot timpul asa ... chiar daca motorul este cald sau rece!!! DE CE??? |
|
|
Sep 5 2007, 04:52 PM
Post
#12
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.462 Joined: 11-September 05 From: Bucuresti Member No.: 55.496 |
QUOTE(ciprian111324) QUOTE(ion95129) stimate domn
Faptul ca dimineata pulseaza luminile din bord si odata cu ele si farurile nu se datoreaza alternatorului. Se stie ca dimineata, motorul fiind rece, intra releul de bujii. Clar. Dupa ce motorul porneste, releul trimite un curent pulastoriu in bujii inca o perioada de timp astfel incat acestea sa se mentina aprinse fara insa a se arde. Bujiile consuma destul de mult curent astfel incat alimentarea lor sa reduca sesizabil tensiunea aflata in circuitele masinii si de aici pulsatia luminilor. Pulsatia dispare dupa cca 1-2 minute de functionare a motorului.Asa este? Daca vrei sa te edifici, leaga un bec in paralel cu una dintre bujiile masinii (oricare) si studiaza comportamentul becului. Aceste sta aprins pana la pornirea motorului apoi incepe si se aprinde intermitent cca. 1-2minute.Cand se stinge total atunci si luminile din bord se linistesc. Fa experimentul asta si ai sa imi dai dreptate. Cu respect. eu nu neg ceea ce ati spus... dar am o intrebare ... De ce dupa cca 2 min mai exista acea variatie luminilor, poate nu am explicat prea bine... mie imi face tot timpul asa ... chiar daca motorul este cald sau rece!!! DE CE??? tocmai. mie fostul opel mi-a macat putin nervii cu alternatorul si electromotorul . cand era alternatorul turometrul parca mi-o lua razna si se juca in sus in jos. dupa ce l-am reparat jocul turometrului a incetat. si asta nu odata. sa o verifici si de un scurt pt orice eventualitate -------------------- ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv
opel astra 1.7 cdti-101CP 2006 opelul si pejeul vandute |
|
|
Sep 7 2007, 05:10 PM
Post
#13
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 118 Joined: 20-November 05 From: Buzau (Buzau) Member No.: 61.490 |
QUOTE(florin55503) QUOTE(Valeriu Razvan61497) salut as dori sa te intreb si eu daca cumva ai spalat motorul inainte sa o ia ceasurile razvan, am oarecum aceeasi problema dar nu ca nu mai porneste , ci atunci cand pornesc dimineata in general, porneste motorul si cu un "lag" de 2-4 secunde imi pleaca si ceasurile , adica ii pun contacul se ridica motorina si cand ii dau demaror tremura si "mor" iar dupa 3 sec dupa ce a pornit isi revin. Toate astea dupa o banala spalare de motor. :bash: :bash:
nu ar trebui sa faca asa de la o spalare de motor. cumva a ajuuns apa in alternator. sa stii ca asta era una din problemele lor. nu suporta sa mergi prin ape adanci. cand o sa mai ploua torential si o sa treci printr-o apa mai mare sa vezi cum o iau acele razna si apoi si apoi turometrul cade pur si simplu. asta e o semn ca a intrat apa in alternator. daca nu isi revine o sa trebuiasca sa il repari multumesc de raspuns cumva imi poti spune si c cat ar cost un alterntor? |
|
|
Sep 10 2007, 09:34 AM
Post
#14
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.462 Joined: 11-September 05 From: Bucuresti Member No.: 55.496 |
de cumparat este destul de scump. nu mai stiu exact. merita sa il repari. nu cred ca costa mai mult de 10 ron
-------------------- ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv
opel astra 1.7 cdti-101CP 2006 opelul si pejeul vandute |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 4th May 2024 - 06:24 PM |